Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuun progressio ja äiti-tytär-suhde?  (Luettu 11041 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #15 : 28.02.2006 21:52:21 »

Kiitos Kaurisenergiaa, eikö sinulla ollut AP kartalla Kaksonen nousussa...  Wink
 smiley6600  laugh

Mielenkiintoista sinänsä, koska Rx kartalla tosiaan Kuu on Kaloissa ja 11. huoneessa... Että ehkä noita molempia teemoja on elämässäni ylipäätään.

Ehkä tästä kuitenkin muodostuu pitkästä aikaa eniten "oman näköiseni" aika elämässäni. Voisiko se sitten sitä äitisuhdettakin parantaa...

 smitten
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #16 : 01.03.2006 10:00:35 »

Niin, tuosta äitisuhteesta ei ollut viittausta esim. proge-Veskarin kohdalla.  Siinä painottui nuo kontaktit ryhmiin ja ystäviin, poispäin perheestä.

Kaloissa taas ihan toisin päin, pois ryhmistä yksinäisyyteen, eli voihan se olla esim. oma äiti jota joutuu hoitamaan.  Minulla tuo sattui aika nuorena enkä muista että olisin joutunut hoitamaan ketään tai sairaalat tai vankilat olisivat olleet mukana kuvioissa.
Ehkä se itselläni oli juuri sellaista odottelua ennen irtiottoa, joka tapahtuikin silloin proge-Oinaan aikaan jolloin lähdin ulkomaille.

Joo, oikein muistit Alz, mulla nousee Kaksoset AP-kartalla ja meininki on sen näköistä! Paljon uusia ihmisiä on tullut elämääni ja sovin tapaamisia ja kirjoittelen niitä sitten pikku lapuille ja koetan muistaa ilmestyä paikalle!!
Olen tässä tammi-helmikuun aikana saanut jo paljon uusia ystäviä. Samallahan mulla proge-Kuu siirtyi Jouskariin juuri eli tahti vaan tiivistyy...
  Smiley Smiley  smiley6600
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #17 : 01.03.2006 19:52:14 »

Sun pitää hommata assari  smiley6600  Grin  Wink

Ystävät ovat todella nyt nousseet arvoon arvaamattomaan, vaikka ovat teini-iästä asti olleet erittäin tärkeitä.

olen aina lopulta ollut "perhe tyttö", mutta ehkä siihen nyt on vähitellen tulossa muutosta...  :Smiley Hope so...  coolsmiley

Hmm, pystyn sieluni silmin näkemään, että vien nyt tämän akateemisen opintourani hienoon päätökseen ja juuri kun proge Kuu siirtyy Kaloihin vaihdan boheemi vaihteen päälle.

 smitten  Kiss
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: