Minulla tuo MC on siis skorpionissa.
Siitä minulla on lyhykäinen tulkinta Sepolta, mutta hiukan se mietityttää miksi siinä mainitaan sekä nousu ja kaurisnousuiset? Onko ne sitten niin yhteneväisiä vai miksi?
Laitanpa siitä suoraan tähän;
" Tämä jousimies- ja kaurisnousuisille osuva keskitaivaan merkki pitää sisällään eläinradan suurimman latauksen tuodessaan julkiseen käsittelyyn elämän ja kuoleman lahjomattomat lait. Aina kun jotain uutta syntyy, täytyy jonkun aikansa eläneen kuolla pois. Täysin ammatistasi tai sosiaalisesta asemastasi riippumatta löydät parhaat toimintaedellytykset uskaltamalla jatkuvasti asettaa toiminnassa olevat mallit aiheellisiksi katsomiesi uudistusten eteen, jopa asemasi säilymisen kustannuksella.
Jos tässä muutosten täyttöönpanijan roolissa saat kenkää jostain, on toinen muutoksille ja kehitykselle vastaanottavaisempi työpaikka tai ura jo odottamassa sinua.
Rohkeutta tällaisen yhteiskunnallisen roolin toteuttaminen vaatii todella paljon, mutta vastaavasti sen mukanaan tuomat mahdollisuudet varmasti ylittävät hurjimmatkin odotuksesi.
Jousimiesnousuisena oman laajemman näkemyksen kunnoittaminen ja toteuttaminen antavat sinulle eväät oikeiden muutosten toteuttamiseen.
Väkisin et kuitenkaan saa mitään aikaan, vaikka se saattaakin olla aluksi varsin tyypillinen toimintatapasi.
Muista että sinä annat mahdollisuuden kehitykselle oman asemasi edellyttämillä valtuuksilla. Ellei nykyisessä tehtävässäsi ole kypsyyttä muutoksille, niin se ei enää ole sinua varten.""
Aika jännää sinänsä...olen tätä 'ominaisuutta' jotenkin pitänyt aurinko veskarin vaikutuksena...
Tosiaan, tunnen tämän hyvin omakseni.
Lähinnä tuo kaikki on 'vaatimattomasti' toteutunut ihan arjessa. En siis ole ollut (vielä)
missään 'ura asemassa' jossa voisin vaikuttaa, vaan ylipäätään ihan arjen valintojeni kautta, yhteiskunnan rattaissa ja muotittamis halussa.
Arrghh..muokkasin tekstiä ja loput hävisi taivaan tuuliin..ehkä lisään myöhemmin