Kiitos vastauksista, ja lohdullista, vaikkakin ei mukavaa, on kuulla että en ole ainoa tämän asian kanssa.
Tuo sairasloman haku olisi tavallaan mahdollista, mutta hankalaa, en kertakaikkiaan pysty hakemaan saikkua masiksen tai ahdistuksen takia, sillä työskentelen sairaalassa, tiedän ettei se jäisi minun ja lääkärin väliseksi, viimeistään sitten se olisi julkinen salaisuus kun lääkärin todistus pitäisi kuskata pomolle. Mikään asia ei tuolla ole salaista, ja vaitiolovelvollisuus on, mutta siitä ei välitetä.
Mitään fyysistä vikaa joka estäisi työskentelyn, ei minulla ole, voisin toki selittää että aiemmin ongelmia tuottanut ja kipuillut häntäluu on taas alkanut vikomaan, mutta tiedän että siitä syntyy rumba röntgenissä, lääkäreillä, fysiotrapiassa jne. ja tiedän etten pysty heitä huijjaamaan, koska minulla ei ole mitään kipua, ne näkis varmasti heti jos yrittäisin satuilla jotain
Aivan kun kroppa kehittäisi sitä fyysistä vikaa minulle, minkä takia minun on pakko lopettaa. Kävi sekin mielessä että jos nämä hengitys ongelmat pahenee, niin joku kaunis päivä mut haetaan vielä ambulanssilla töistä.Ja luulen että lääkäri osaa erottaa astmakohtauksen tuommosesta "paniikkikohtaus" reagtiosta missä ihminen ei saa happea jne...
Hmh. jos tuo sitten ei tapahdu huomenna niin pakko kai tässä on jotain alkaa keksimään. Voisin yrittää alottaa vaikka siitä että karsisin kaikki muut tämän hetkiset stressin aiheuttajat (paljon huolen aiheita tällä hetkellä) ja yrittäisin vain ketkutella tuohon kesän alkuun asti vaikka väkisin.
Kutkuttava ajatus olisi sekin, että lopettaisi vain ihan kylmäpäisesti ja luottaisi siihen, että kyllä tästä selvitään, mutta taidan olla liian pelkuri siihen...