Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oulun kaunottaret?  (Luettu 7593 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti

Profiili
« : 11.03.2012 09:42:11 »

Mikä saattaisi olla pääsyy siihen, että Oulussa on pilvin pimein kaunottaria,
jotka ulkonäöllisesti vetävät vertoja keski-eurooppalaisille mimmeille?

Kenties ainakin yksi syy on se, että Oulun seutuvilla saattaa olla Lapin sodan
jäljiltä rutkasti germaaniverta!

Ovathan tosin saamelaistytötkin omalla tavallaan äärimmäisen viehättäviä,
mistä ovat todisteena Märkien Säpikkäiden (Njuoska Bittut) Suvi West ja Kirste Aikio.
Kuitenkin  saamelaistyttöjen viehkous perustuu enemmän heidän hauskoihin ja korkean
räväkkyysasteen omaaviin luonteisiinsa sekä kivankuuloiseen, eloisaan tapaan puhua vierasta kieltä eli suomea!
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 11.03.2012 10:17:40 »

Täällä toinen Oululainen.  Wink Tosin mua on sanottu venäläisen näköisesti. Omasta mielestäni olen ihan perussuomalaisen näköinen.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 11.03.2012 10:44:05 »

Oulu on mielestäni muutenkin jyrkkien kontrastien kaupunki, tyyliin hyvät, pahat ja rumat. Tai pitäisikö tässä tapauksessa sanoa että hyvät, kauniit, pahat ja rumat. Hienot ihmiset ovat todella hienoja ja kusipäät ovat tosi kusipäitä ja niin pois päin. Pohjoisilla leveysasteilla äärimmäisyydet tuntuvat korostuvan, tai siltä minusta ainakin vaikuttaa. Itse olen asunut Oulussa kohta 25 vuotta.

Viimeisen parinkymmenen vuoden aikana Oulu on kansainvälistynyt kovin. IT-kaupunkina täällä on runsaasti hyvin koulutettua väkeä Euroopasta ja Aasiasta. Enenevässä määrin alkaa kadullakin kävellä vastaan sellaisia naisia ja miehiä, joilla toinen vanhemmista on ulkomaalainen. Tokihan sitä keskieurooppalaista verta on voinut tulla mukaan jo sota-aikoina. Näillä näkyminen tällainen kehityskulku jatkuu ainakin niin kauan, kun Oulussa on Nokian toimintaa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Amber
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 11.03.2012 12:31:41 »

Olen alunperin Oulusta, mutta asustelen muualla. Minuakin luullaan joskus ulkomaalaiseksi, random kommentteja on ollut esim. että näytän venäläiseltä tai jopa intiaanilta. Oulussa liikkuu kaiken kaikkiaan todella tyylikästä porukkaa, mutta sitten on myös sellaista hmm... maalaistyyliä.
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 11.03.2012 13:08:55 »

Olen alunperin Oulusta, mutta asustelen muualla. Minuakin luullaan joskus ulkomaalaiseksi, random kommentteja on ollut esim. että näytän venäläiseltä tai jopa intiaanilta. Oulussa liikkuu kaiken kaikkiaan todella tyylikästä porukkaa, mutta sitten on myös sellaista hmm... maalaistyyliä.

Kiintoisaa! Erästä tuttavaani Keminmaalta on myös luultu intiaaniksi!  Shocked

BTW, eikös esim. Tanssii tähtien kanssa - opettajista suurin osa ole oululaisia?  Huh
« Viimeksi muokattu: 11.03.2012 13:12:37 kirjoittanut sideman » tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 11.03.2012 14:04:09 »

Kyllä Oulussa on kova tanssiskene, en katso ohjelmaa mutta muistelen että siinä on aina ollut entisestä tanssikoulustani paljon opettajia.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #6 : 11.03.2012 16:49:58 »

Itse en ole Oulusta, vaan stadista  Wink mutta isäni on sieltäpäin kotoisin ja minulla on siellä/sielläpäin paljon sukulaisia.Yleensä tulee vuosittain Oulussa oltua sukuloimassa. Itse en ole pistänyt merkille Oululaisten naisten, taikka miestenkään erityistä kauneutta tai komeutta, mutta sen kyllä että hyvin monet ovat juuri aika tummia/tummahiuksisia, kuten isänikin oli ennen harmaantumistaan ja lisäksi tuota intiaanimaisuutta löytyy myös. Olen itse perinyt isältäni sellaiset hieman intiaanimaiset alaspäinkaartuvat "luppasilmät". Lähinnä äidin puolelta lienee periytynyt tämä punapäisyyteni. Isoisoisä oli samanlainen punapää kuin minä ja sillä puolen sukua muitakin punapäitä/punapigmenttisiä on syntyä pumpsahdellut, paitsi että isällenikin kasvoi punainen parta.  Grin Minua luullaan usein Irlantilaiseksi.  Grin Omista sukujuuristani sen verran, että äitini on suomenruotsalainen stadin kasvatti ja meillä on sukujuurissa äidin puolelta germaanista (kuuluisaa) ja italialaistakin verta.  :Smiley Isän puolesta en niin paljoa tiedä, ei liene...
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 12.03.2012 13:44:36 »

Mä olen oulusta, olen tumma ja joskus hyvänäköiseksiki tituleerattu. Mutta mun "kauneus" on sellaista jota miehet tuntuu pelkäävän, tai sitten se on jokin muu piirre mussa. Mua on luultu intialaiseksi. Muutenkin mua on sanottu "eksoottisen" näköiseksi, mutta kuitenki olen mielestäni kuitenki "arktisen" näköinen.  Cheesy
tallennettu

Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 12.03.2012 18:29:10 »

Mä oon syntynyt ja kasvanut Oulussa enkä kyllä ole huomannut että siellä olis yhtään sen enmpää tummia ihmisiä kuin missäänpäin muuallakaan suomessa.. Inkkareista nyt puhumattakaan.

Sen olen kyllä huomannut että Oulussa pukeudutaan yleisesti ottaen vaatimattomammin kuin Helsingissä. Helsingissä on aika paljon viimeisenpäälle pynttäytyjiä.
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #9 : 12.03.2012 20:38:14 »

No joo, Oulu on iso lande ja ihmiset pukeutuu kyllä pitkälle hyvin käytännöllisesti. Verrattuna kuitenkin nykyiseen kotikaupunkiini Oulussa on aina nähnyt tyylikkäämpää porukkaa. Helsinki nyt on ihan oma lukunsa, siellä on niin mielenkiintoista pukeutujaa.
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 18.05.2012 10:37:17 »

Täytynee laajentaa otsakkeen peittoa siten, että se käsittää suurimman osan pohjoisinta Suomea.

Nimittäin, muutamia vuosia tuli "harrastettua" asuntojen vuokraamista, pääasiassa opiskelijatytöille.
Yksi tytsi oli kotoisin muistaakseni Koivu-nimisestä paikasta, ilmeisesti jostakin Rovaniemen lähistöltä.
Hänellä oli hämmästyttävän "negroidit" huulet, ja muutenkin oli aimo komia plikka.

Torniolainen Sara Sieppi vaikuttaa olevan äärimmäisen harvinainen yhdistelmä kauneutta, sexikkyyttä,
älyä ja herttaisuutta! Toki on mahdollista että hän on naarassusi lampaan kuosissa, eli pohjimmiltaan
varsinainen miesten nielijä. Vielä on otettava huomioon sekin mahdollisuus, että kauneus/kauheus
on katsojan silmissä, eli minä olen niitä harvoja, jotka ovat head-over-heels for Sara, mutta en
pidä tuota kovinkaan toden näköisenä.

Mikäli olisin alta kolmekymppinen ja vähemmän nynnerö, sekä viitisenkymmentä kiloa kevyempi'
lähtisin ehkä viivana riiuureissulle pohjoiseen!

:Smiley
« Viimeksi muokattu: 18.05.2012 11:33:16 kirjoittanut sideman » tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #11 : 13.06.2012 17:08:56 »

Täytynee laajentaa otsakkeen peittoa siten, että se käsittää suurimman osan pohjoisinta Suomea.

Nimittäin, muutamia vuosia tuli "harrastettua" asuntojen vuokraamista, pääasiassa opiskelijatytöille.
Yksi tytsi oli kotoisin muistaakseni Koivu-nimisestä paikasta, ilmeisesti jostakin Rovaniemen lähistöltä.
Hänellä oli hämmästyttävän "negroidit" huulet, ja muutenkin oli aimo komia plikka.

Torniolainen Sara Sieppi vaikuttaa olevan äärimmäisen harvinainen yhdistelmä kauneutta, sexikkyyttä,
älyä ja herttaisuutta! Toki on mahdollista että hän on naarassusi lampaan kuosissa, eli pohjimmiltaan
varsinainen miesten nielijä. Vielä on otettava huomioon sekin mahdollisuus, että kauneus/kauheus
on katsojan silmissä, eli minä olen niitä harvoja, jotka ovat head-over-heels for Sara, mutta en
pidä tuota kovinkaan toden näköisenä.

Mikäli olisin alta kolmekymppinen ja vähemmän nynnerö, sekä viitisenkymmentä kiloa kevyempi'
lähtisin ehkä viivana riiuureissulle pohjoiseen!

:Smiley

Käy kokkeileen, sittenhän sen tietää   Wink Itekkään en oo Oulusta kotoisin, vaan vielä pohjoisemmasta.. :Smiley
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #12 : 13.06.2012 17:49:14 »

Kuulimpa täsä väitteen että oululaiset on valtakunnallisesti kylmimpiä ihmisiä. Siis virastoissa ym saa muihin kaupunkeihin verrattuna jyrkempää palvelua, ei olla ystävällisiä ym. Mitä olette tästä mieltä? Mielestäni tämä liityy otsikon kysymykseen sillä kun kauneushan määräytyy myös käytöksen mukaan, jos ymmärrätte mitä tarkotan.
Itse olen saanut pääasiassa hyvää ja ystävällistä palvelua aina Oulussa, toki muutama mätä hedelmä joukkoon mahtuu. Mutta kyllähän oululaiset on suorempiaki ehkä.
tallennettu

unelmassa
Vieras
« Vastaus #13 : 13.06.2012 18:36:04 »

Minä oon kyllä törmänny täällä. esim. virastoissa ns töykeisiin ihmisiin.. Huh Tuossa vähäaika sitten siskolle oli sanottu, kun oli käyny terveyskeskuksessa asioilla,tälleen että, mee yksityiselle.. Huh
Ja tässä jokuaika sitten yks vanhempi mies haukku minut, kun heitin koiran kaupan ulkopuolelle kiinni.
Sano että koiraa ei saa jättää heitteille(.Noh eihän koiraa saa kauppaan viiä.)Hieman kiehahti sillon meikällä.  Huh
Sitten oli toinen kerta, kun otin koiran kainaloon,kun kävin ärrällä, ja oon niin sanottu tuttu sen pitäjän kans.
Niin yks täti tuli haukkumaan, että etkö sää tiiä ... tänne ei saa tuua koiria, koirat levittää vaikka mitä tauteja...se sano...sannoin et kyl tiiän, mut pitäjä sano, et tuo vaan,kun ihmiset voi varastaa sen..Sit se täti sano et kuule tämä ärrän pitäjä ei määrää.  tickedoff   Lopuksi hän sit sano.. et en mä vihhaa koiria....lässyn lässyn
Hieman taaasss meikällä kiehu... uglystupid2
« Viimeksi muokattu: 13.06.2012 18:39:22 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: