Mullakin perääntyvä Venus ja mulla on kvinkunssia vain tiedossa kun Venus saapuu 15 asteeseen eli ei
suurempia ongelmia pitäisi tulla kun vaan muistaa, että turha pelko tai muu paniikki edessä niin pitää
vaan jatkaa ilman turhia pelkoja kun mikään ei ole oikeasti pieles vaikka niin kuvittelee
Tarkoitin itseasiassa sitä, että mulla on myös päällä Uranuksen oppositio natalin Venukseen mikä tuo
siis sitä käsirysyä niin rakkaudessa kuin arvoissakin, on meinaan ollut tapetilla arvot
Sitä tarkoitin kun jännä katsoa miten Kesä-Heinäkuu sujuu, innolla ja kauhulla odotan mitä tapahtuu :
Niin siis sehän riippuu siitä mitkä kulmat Venus tekee 15 asteessa oman kartan planeettoihin kun
siitä pystyy katsomaan siis meneekö millä aspekteilla mutta noin yleisesti ottaen Venuksen
perääntyminen ei ole parisuhteen aloituksen kannalta paras ajoitus jos aloittaa ajalla 12.4.-31.7.
kun on se mahdollisuus, että se voi myös päättyä myös ajalla kun tuolloin usein saattanee olla kyse
juuri niistä ns karmallisista kohtaamisista tai muuten vaan entisistä jotka sattuu kohdalle tuona
aikana eli käsitellään vanhoja juttuja loppuun mutta en tarkoittanut siis sitä et kaikille sattuu noin.
Halusin vain tuoda tietoisuuteen tuon jos joku huomaa hakkaavansa kesän aikana päätään seinään
jonkun kanssa hyvin Saturnusmaiseen tapaan kun se on hyvinkin mahdollista tuona aikana.. sitä vain
Mä toivon itsellekin et jotain kivaa tapahtuis kun mun kartta ei ole ollenkaan helppo kun pitäis oikeesti
kirjoittaa miehille varmaan kirja kun Natalilla Venus R on 5. huoneessa mikä ei ole sille yhtään ideaali
paikka, varsinkin kun muutenkin karttani on johtajatyyppi näin kauniisti sanottuna..
Kunhan muistutin tuosta Venuksen perääntymisen petollisesta ajasta kun olen aika paljon tutkinut
Venusta eli ei ollut tarkoitus tuottaa pahaa mieltä vaan pelkästään muistuttaa jotta ihmiset tiedostaa
tuon mahdollisuuden myös kun se voi hyvinkin olla joillakin edessä vielä Kesä-Heinäkuussa..
Mutta en mie sitä siis todellakaan kellekään toivo
-M-