Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vanha vai uusi energia/oppi/aika?  (Luettu 47581 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Indium
Vieras
« Vastaus #30 : 22.03.2012 20:34:49 »

Viesti pistetty  Smiley
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #31 : 23.03.2012 10:01:39 »

Siinä mielessä meillä jokaisella on todella mahdollisuus uudestisyntyä hengellisesti ja jättää kaiken tuollaisen pois joka ei palvele sydämen tietä, sillä en usko hetkeksikään että jumalalla tai edes maaäidillä on tuollaisia menetelmiä pitää huolta ihmisistä.
Kunpa vain joku kirjoittaisi tuon roskan tilalle uuden kirjan joka toisi ihmisille uudenlaisen luottamuksen jumalaan ja maaäidin todelliseen olemukseen!  knuppel2

Kaikki 'pyhät kirjat' ovat ihmisen kirjoittamia.
Kaikki uskonnot ovat oikeassa siinä, kun ne sanovat että niiden kautta vilpittömästi etsivä voi saada kontaktin Jumalaan. Ne kaikki ovat väärässä aina, kun väittävät että ovat ainoita joiden kautta se on mahdollista.

Uuden energian yksi ominaisuus on se, että me kaikki voimme kohonneiden värähtelyjen ansiosta nykyään helposti saada ihan ikioman kontaktin Jumalaan sisäkautta, korkeamman minämme kautta. Siis sen saman kontaktin, joka on ollut ihan jokaikisellä noita 'pyhiä kirjoja'  kirjoittaneillakin. Jokainen voi kirjoittaa - tai vain aistia - itselleen sopivimman hengellisyyden tavan eikä ole enää tarvis turvautua kenenkään muun aikoja sitten muistiinkirjaamin ilmestyksiin.

Mikä tahansa uskonto käy, mutta ellei sopivaa löydy, voi luoda itse oman hengellisyytensä puitteet ilman mitään ulkopuolista määrittelyä. Hiljentymistä se toki vaatii, sillä fyysinen taso huutaa mutta henki kuiskaa.

Itse pidän kaikkia aiempia muistiin kirjattuja ilmestyksiä ja pyhiä kirjoja niiden kirjoittajien henkilökohtaisen korkeampi-minä kontaktin tuotteina. Näinollen, kuten mittatilauskenkä, ne sopivat vain niiden muistiinkirjaajille. Kaikille muille käy, kuten käy kun rupeaa käyttämään toisen ihmisen jalan mukaan tehtyä mittatilauskenkää: Tulee henkisiä/hengellisiä känsiä, liikavarpaita ja vaivasenluita. Ja lopulta koko henkinen/hengellinen selkäranka voi mennä pahaan virheasentoon niin että kipuilee niskaan asti...  Wink

En tarkoita sitä, etteikö vanhoista kirjoituksista voisi ottaa itselleen sen, mikä itselle tuntuu sopivalta. Mutta jonkun ihmisen määrittämä hengellisyys ei kovin todennäköisesti sovi toiselle ihmiselle, varsinkin jos se on kirjattu muistiin esimerkiksi pari tuhatta vuotta sitten, jolloin kukaan ei tiennyt mitään mikrobeista ja tartuntataudeista, vaan kaikki mahdollinen katsottiin 'Jumalan rangaistukseksi' tai 'pahojen  henkien' hyökkäykseksi.

Henkilökohtainen mielipiteeni asiasta on tämä:
Vaikka en kovasti paljon arvosta nykyistä lääketehdas-vetoista lääkekeskeistä lääketiedettä, osaan silti arvostaa modernia erittäin kehittynyttä anatomian ja mikrobiologian tuntemusta, joten en ole lääketieteellisiltä näkemyksiltäni tuhansia vuosia vanhojen taikauskojen varassa. Jos minulle ei kelpaa pari tuhatta vuotta vanha lääketiede, miksi minulle kelpaisi pari tuhatta vuotta vanha hengellisyyskään? Molemmat ovat nimittäin oman aikansa, kulttuuriympäristönsä ja väärien luulojensa summa, eivätkä sen vuoksi enää oikein käy yksiin nykyisin saatavissa olevan tiedon, tai ylipäätään modernin maailmamme kanssa. Voin ottaa niistä sen, minkä katson sopivan itselleni/tähän aikaan (miksi keksiä pyörää uudelleen...) ja jättää vanhentuneet, barbaariset, taikauskoiset ja/tai patriarkaaliset jutut ihan vaan huomiotta.
« Viimeksi muokattu: 23.03.2012 10:08:50 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Kurpitsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #32 : 24.03.2012 21:02:16 »

Mutta kyllä taas hämmentää että tämäkin ketju muuttui elävän ravinnon ja paastoamisen saarnaamiseksi Kurpitsan taholta. Eikös ollut tarkoitus keskustella uuden ajan energioista?

Ei vaan tarkoitus oli vertailla vanhaa ja uutta energiaa.. mm menetelmiä niiden saavuttamiseksi.

Johtopäätös:

Uusissa energioissa näyttää riittävän että kommunikoidaan vain henkien kanssa, leijutaan energiakikseissä ja tehdään rahaa energiahoidoilla? Mitään potentiaalia esim. sairauksista parantumiseen ei ole.
Maaäidin energioihin pyrittäessä voitetaan sairaudet, voitetaan kuolema, myrkkykäärmeet, luonnonvoimat jne.
Maaäidin energiat ovat todellisia ja havaittavissa (maa, ilma, vesi, tuli,..,)

Se, että Essealaisten Rauhanevankeliumi olisi joku 'Maaäidin Laki' on kyllä Kurpitsan oma mielipide, ei mikään kiveen kirjoitettu tosiasia.

Miten niin? Tuollahan se lukee itsessään evankeliumissa. Et tainnut lukea sitä lainkaan?

Lainaus käyttäjältä: Amithir
Muistutan tässä vaiheessa että pysytään asiassa. Harvoinpa pitää ketjun aloittajaa omasta aiheestaan muistuttaa.

Mikäs nyt meni taas aiheen ohi?

Kysymys: Miten olette saaneet uusia energioita osaksenne? Itse en koe sellaisten lisääntymistä lainkaan.
Napsuttelin sormia, kutsuin Mikael-enkeliä, henkiä jne mutta mitään ei tullut. Smiley
Lisääntyivätkö uudet energiat esim. sikainfluenssapiikin jälkeen tms?
« Viimeksi muokattu: 25.03.2012 08:25:12 kirjoittanut Kurpitsa » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #33 : 25.03.2012 11:29:18 »

Lainaus
Uusissa energioissa näyttää riittävän että kommunikoidaan vain henkien kanssa, leijutaan energiakikseissä ja tehdään rahaa energiahoidoilla? Mitään potentiaalia esim. sairauksista parantumiseen ei ole.

Niinhän sinä luulet.  Wink  Luulosi ei vastaa ainakaan minun henkilökohtaista todellisuuttani. Ei ole pelkästään 'potentiaalia sairauksista paranemisesta' vaan todellisia paranemisia. En listaa tässä kaikkia tietämiäni, niitä on hirveä määrä, kerronpa vain omasta kokemuksestani ja yhdestä jossa olen saanut olla auttamassa:

Minä parannuin monista henkisistä solmuista, usean vuoden kroonisena vaivanneesta iskiaksesta, sekä toisesta lihasperäisestä selkävaivasta sen ansiosta että sain energiahoitoa jolloin kehoni paransi itse itsensä. Osasta hoitoja maksoin mielestäni kohtuullisen summan. Hoitoja minulle maksusta antanut ihminen elelee aivan köyhyysrajoilla ja iso osa rahasta meni hoitotilan vuokraan ja matkakuluihin, kun hän tuli 200 km päästä minua hoitamaan. Ison osan toipumistani auttaneista hoidoista sain kuitenkin aivan ilmaiseksi.  Olen itse antanut energiahoitoja vain ja ainoastaan ilmaiseksi. Saan harvoin palauttetta, mutta yhden ihmisen polvet paranivat pysyvästi kroonisista kivuista sen jälkeen, kun ihan ilmaiseksi olin antanut hänelle muutaman lyhyen energiahoitosatsin. Ja en edes kuullut tätä häneltä itseltään, vaan yhteiseltä tutulta, jolle hän oli kertonut kokemuksestaan.

Kukaan hoitaja ei paranna, ihmisen keho parantaa itse itsensä hoidossa saadun energian avulla, jos sairauden tuomat oppiläksyt on opittu ja ihminen on itse halukas parantumaan. En voi kylliksi toistaa tätä, että energiahoitaja hoitaa, ei paranna.

Mitä tarkoitat 'energiakikseissä leijumisella?'  Shocked idiot2
Täysin vieras käsite minulle. Olen nykyään tasapainossa, onnellinen ja rakkaudellisten ajatusten täyttämä. Tunnen opassoppani lähelläni, tunnen miten he ottavat minua kädestä kiinni tai silittävät päätäni. Jalkani ovat silti maassa. Tämän ajan suuri haaste on nimenomaan maallisen ja hengellisen yhdistäminen niin, että hengellisyys on osa jokapäiväistä arkipäivää. Se on minun tapani olla hengellinen ja sopii minulle. Ehkä joku toinen leijuu? En tiedä, toiset kertokoot puolestaan.

Lainaus
Miten niin? Tuollahan se lukee itsessään evankeliumissa. Et tainnut lukea sitä lainkaan?

En lukenut tarkkaan, sillä jo pikavilkaisu näytti niin pahaa vallankäyttöä pelottelulla, että ei sovi minun hengellisyyteeni. Mutta sittenpä voinkin muuttaa lauseeni näin: Se että Essealaisten Rauhanevankeliumi olisi joku 'Maaäidin Laki' ei ole mikään kiveen kirjoitettu tosiasia, vaan ainoastaan tuon evankeliumin kirjoittajan/kirjoittajien omaa keksintöä.  Grin KAIKKI 'pyhät' kirjoitukset ovat ihmisten kirjoittamia ja soveltuvat yleensä vain rajoitetulle joukolle ihmisiä, ei suinkaan kaikille.

Minä en anna yhtään enempää arvoa tuhansia vuosia sitten kirjoitetuille - ihmisten kirjoittamille - teksteille, kuin annan nykyajassa elävien ihmisten omille henkilökohtaisille hengellisille kokemuksille. Molemmat ovat yhtä vähän tai paljon pyhiä. Kun ihminen oman korkeimman minänsä kautta saa kosketuksen jumalan kipinään itsessään, on se tieto mitä hän sitä kautta saa hänelle yhtä pyhää, kuin sinulle ovat tuhansia vuosia sitten kirjoitetut taikauskoiset, uhkailevat ja manipuloivat tuomiokirjoitukset.

Lainaus
Kysymys: Miten olette saaneet uusia energioita osaksenne? Itse en koe sellaisten lisääntymistä lainkaan.
Napsuttelin sormia, kutsuin Mikael-enkeliä, henkiä jne mutta mitään ei tullut.

Ihminen saa kontaktin korkeampaan minäänsä sitten kun on sen aika hänen sielunsuunnitelmassaan. Se tapahtuu hiljentymällä ja antamalla lupa sen tapahtua. Tämä lupa on tärkeä, koska vapaata tahtoamme kunnioitetaan. Sormia napsuttelemalla ja käskemällä ei tapahdu yhtään mitään.  Cheesy  Lue vaikka Kryon-kirjoja (kirjastosta löytyy suomennettuina ihan ilmaiseksi lainaan) tai ehkä joku tällä palstalla osaa kertoa enemmän, minä en osaa pukea sanoiksi mitään muuta kuin: Hiljenny ja anna itsellesi lupa saada kontakti Jumalaan joka on sisälläsi.  

Minä tein niin vuonna 2000 ja tunsin paitsi hengen kosketuksen myös iloisen  ja kiitollisen tervetulotoivotuksen. Me molemmat osapuolet tuota kontaktia olimme yhtä kiitollisia tapahtuneesta, sekä maallinen minä, että se Jumalan kipinä minussa jonka kautta olen yksi solu Jumalan ruumiissa kuten me kaikki olemme.

Mutta yksi juttu on tosi olennainen: Eri ihmiset tarvitsevat eri tapoja päästäkseen tuohon kontaktiin. Toisten täytyy saada hokea mantroja, toisten laskea rukoushelmiä, toisten vaikka paastota. Meillä jokaisella on oma tapamme, eikä yhden tapa välttämättä sovi toiselle. Jokaiseen tapaan kuitenkin sisältyy hiljentyminen ja luvan antaminen sille että kontakti korkeimpaan minään tapahtuu.

Pelon valllassa, tuomion uhkaamana ainakin minun olisi vaikea saada mitään kontaktia yhtään mihinkään. Minulle olennaista on se, että dualismi hyvä/paha, oikein/väärin, synti/armo, ovat 4D illuusioita ja ihmisen keksintö. Todellisuudessani on vain rakastava jumala jonka osasia me kaikki olemme.
« Viimeksi muokattu: 25.03.2012 11:31:54 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #34 : 25.03.2012 15:00:09 »

Jos jatkettaisiin keskustelulinjaa, ei mielellään väittelyä. Ei mene ihan vuoropuheluksi siitä, kumman näkemykset ovat oikeassa ja kuka ehtii sanoa viimeisen sanan :Smiley

smitten
tallennettu
Kurpitsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #35 : 25.03.2012 19:31:51 »

Lainaus
Mitä tarkoitat 'energiakikseissä leijumisella?'  Shocked idiot2

Sellaisia saa välillä lukea palstalla.

Lainaus
Minä parannuin monista henkisistä solmuista, usean vuoden kroonisena vaivanneesta iskiaksesta, sekä toisesta lihasperäisestä selkävaivasta sen ansiosta että sain energiahoitoa jolloin kehoni paransi itse itsensä.

Oletko sitten sitä mieltä ettei 20v vuoden työskentelysi maaäidin energioiden kanssa (Elävä ravinto) ole saanut aikaan mitään?
Kaikki kreditti kuuluu vain energiahoidoille. Elävää ravintoa ei lasketa energiahoidoksi?

Lainaus
Täysin vieras käsite minulle. Olen nykyään tasapainossa, onnellinen ja rakkaudellisten ajatusten täyttämä. Tunnen opassoppani lähelläni, tunnen miten he ottavat minua kädestä kiinni tai silittävät päätäni.
Ymmärrän kyllä lapsien paijaamisen, mutta ehkä jotkut ovat henkisesti niin heikkoja ja eksyksissä että tuota täytyy tehdä aikuisenakin. Itse en tunne edes tarvitsevani mitään oppaita ja päähän taputtelijoita. Intuitio on riittävän vahva. Ehkä kuten sanoit.. jotkut tarvitsevat. Koen enemmän olevani itse opas/päähäntaputtelija täällä oleville eksyneille.

Lainaus
yhtälailla
Lainaus
En lukenut tarkkaan, sillä jo pikavilkaisu näytti niin pahaa vallankäyttöä pelottelulla, että ei sovi minun hengellisyyteeni. Mutta sittenpä voinkin muuttaa lauseeni näin: Se että Essealaisten Rauhanevankeliumi olisi joku 'Maaäidin Laki' ei ole mikään kiveen kirjoitettu tosiasia, vaan ainoastaan tuon evankeliumin kirjoittajan/kirjoittajien omaa keksintöä.  Grin
Mistäs omien oppiesi mukaan sairaudet sitten johtuvat?

Lainaus
KAIKKI 'pyhät' kirjoitukset ovat ihmisten kirjoittamia ja soveltuvat yleensä vain rajoitetulle joukolle ihmisiä, ei suinkaan kaikille.
Yhtähyvin kanavoinnit voivat olla kuolleiden ihmisten sanelemia? Smiley

Lainaus
Minä en anna yhtään enempää arvoa tuhansia vuosia sitten kirjoitetuille - ihmisten kirjoittamille - teksteille, kuin annan nykyajassa elävien ihmisten omille henkilökohtaisille hengellisille kokemuksille. Molemmat ovat yhtä vähän tai paljon pyhiä. Kun ihminen oman korkeimman minänsä kautta saa kosketuksen jumalan kipinään itsessään, on se tieto mitä hän sitä kautta saa hänelle yhtä pyhää, kuin sinulle ovat tuhansia vuosia sitten kirjoitetut taikauskoiset, uhkailevat ja manipuloivat tuomiokirjoitukset.

Montakos kertaa tuo pitää rautalangasta vääntää. En usko tuomitsevaan Luojaan. Olen tuomioita (sairauksia) tielleni saanut ja se todistaa sitä että täällä operoi joku toinenkin taho kuin Luoja. Jos Luojan "ohjeista" lipsuu eli kääntää Luojalle selän, niin se toinen Kuoleman jumala saa silloin enemmän valtaa meihin.

Lainaus
Pelon valllassa, tuomion uhkaamana ainakin minun olisi vaikea saada mitään kontaktia yhtään mihinkään. Minulle olennaista on se, että dualismi hyvä/paha, oikein/väärin, synti/armo, ovat 4D illuusioita ja ihmisen keksintö. Todellisuudessani on vain rakastava jumala jonka osasia me kaikki olemme.

Sitten täällä ei olisi pelkoa, sairauksia, yötä ja päivää, kylmää/kuumaa, kesää/talvea, elämää/kuolemaa jos eläisimme vain yhdessä polariteetissa. Toki jos polariteetissa on enemmän valoa ja toisessa enemmän pimeyttä, jolloin näyttää/tuntuu siltä kuin eläisimme monismissa. Miksi sitten tuot valoa kertomalla ruuan hinnan manipuloinnista jos et usko valoon/pimeyteen?
« Viimeksi muokattu: 26.03.2012 05:35:31 kirjoittanut Kurpitsa » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #36 : 26.03.2012 08:30:51 »

Lainaus
Oletko sitten sitä mieltä ettei 20v vuoden työskentelysi maaäidin energioiden kanssa (Elävä ravinto) ole saanut aikaan mitään?
Kaikki kreditti kuuluu vain energiahoidoille. Elävää ravintoa ei lasketa energiahoidoksi?

Ruokavalio on minulle ruokavalio, maallinen asia, ei hengellistä toimintaa.  Ei, elävää ravintoa en laske energiahoidoksi. Energiahoidoksi (yllätys yllätys!) lasken vain energiahoidon.  Grin  Energiatyöskentely on tietoista työskentelyä energioiden kanssa. Syöminen ja ruokavalion valinta ovat syömistä ja ruokavalion valintaa. Näin minulle, muilla asia saattaa toki olla toisin.

(Ja minulle elävä ravinto ainoana ravintona ei tosiaan sopinut ollenkaan, jos olet unohtanut sen lue 'syömisen karma' -ketju uudelleen, sillä en näe tarpeelliseksi alkaa vääntää asiasta myös tässä ketjussa. Voin huonosti syömällä pelkästään elävää ravintoa, joten eipä ollut hoitona mitenkään kummoinen eikä ollut myöskään energiatyöskentelyä. Pelkästään ruokavalio.)

Yksi uusien energioiden ilmentymä, josta myös pitää mainita on se, että saamme kanavoitua tietoa: Tiedon siitä, mikä puutos aiheutti hiustenlähdön (sinkki), tuli minulle kanavoituna. Kysyin asiaa kanavalta joka on erikoistunut terveydellisiin asioihin. Myös kuolleita ihmisiä voi tosiaan kanavoida - jotkut sielut valitsevat jäädä sillä tavoin liepeillemme auttamaan meitä - ja tämä henkilö jolta kysyin kanavoi vuonna 1918 kuollutta lääkäriä. Ilman tuota kanavoituna saatua tietoa olisin pähkäillyt paljon pidempään miksi tukka lähtee.

Lainaus
Ymmärrän kyllä lapsien paijaamisen, mutta ehkä jotkut ovat henkisesti niin heikkoja ja eksyksissä että tuota täytyy tehdä aikuisenakin. Itse en tunne edes tarvitsevani mitään oppaita ja päähän taputtelijoita. Intuitio on riittävän vahva. Ehkä kuten sanoit.. jotkut tarvitsevat. Koen enemmän olevani itse opas/päähäntaputtelija täällä oleville eksyneille.

(Googlaapa piruuttaan 'vahvuuteen sairastuminen' ja katso mitä löytyy.  Wink Hengen kosketusta onkin hankala tuntea - kerroit että kokeilit sormia napsauttamalla yms -  jos kokee olevansa täysin omavoimainen ja erillinen.)

Minä uskon näin:
Oppaat, kutsun opassopaksi koska moniulotteisena ovat yhtaikaa yksi ja äärettömän monta, ovat meidän dna:mme magneettisissa säikeissä  (10 magneettista säiettä 2 fyysisen säikeen lisäksi) asuva kontaktimme verhon toiselle puolelle. Opassoppamme sisältää omaa sielunenergiaamme, edesmenneiden läheistemme sielunenergiaa, sekä sellaisten läheisten sielujen sielunenergiaa, jotka eivät tällä hetkellä ole inkarnoituneina fyysiselle tasolle.

Kyse ei ole siitä että olisin heikko tai eksyksissä, enkä nimestä 'oppaat' huolimatta pyydä opassopalta opastusta yhtään mihinkään. Oppaat ovat vain rakastava läsnäolo, minun perheeni verhon toiselta puolelta, joiden läsnäolo tukee minua omalla tielläni. Ymmärrän, että sana 'oppaat' saattaa hämätä, mutta se mitä saan oppailtani on Jumalan rakkaus. Minä ja Jumala ja oppani olemme yhtä perhettä. Oppaiden kautta Jumalan rakkaus tuntuu minulle rakastavana kosketuksena täällä fyysisellä tasolla. Se missä opassoppa etupäässä minua auttaa, on synkronististen tapahtumien järjestäminen.

Synkronismi onkin yksi asia uuden energian jutuista, jonka unohdin edellisestä viestistäni: Sitä saa mitä tilaa ja nykyisin todella nopeasti. Saan 'tilattua' luokseni tietoa ja ihmisiä, joita tarvitsen hengellisellä polullani. Tosin myös maallisempia elämää edesauttavia asioita järjestyy, kuulemma synkronismin avulla löytyy vapaa parkkipaikka kun sitä tarvitsee. Itse en autoile, mutta autoilevat valotyöntekijät kyllä puhuvat parkkipaikkaenkeleistä.  Grin

Lainaus

Sisälukutaito hoi! Kerroin jo tässä ketjussa yhden kerran, että minun hengellinen näkemykseni on että sairaudet ovat sielun itselleen tilaamia oppiläksyjä. Niistä parannutaan sitten, kun sairauden tuomat opetukset ovat menneet perille. Aina tämä ei edes onnistu yhden inkarnaation aikana, vaan sama sairaus voi tulla eteen toistekin, vaikka välissä olisikin 'lepoelämä' siltä osin. Osa sairauksien opetusta on se, että pikakarmaa saa itselleen omilla elämäntavoillaan: Niillä tuotetaan sairauksia saman inkarnaation aikana, jotta opittaisiin miten elämäntavat vaikuttavat fyysiseen kehoon.

Toisaalta kun se läksy on kerran opittu niin sitä ei enää tarvitse oppia uudelleen: Tämä todennäköisesti selittää ne alkoholia juovat ja tupakkaa röyhyttelevät ihmiset, jotka kaikesta huolimatta elävät 120-vuotiaiksi.  Grin
(Tässä yksi: http://fi.wikipedia.org/wiki/Jeanne_Calment)

Lainaus
Montakos kertaa tuo pitää rautalangasta vääntää. En usko tuomitsevaan Luojaan. Olen tuomioita (sairauksia) tielleni saanut ja se todistaa sitä että täällä operoi joku toinenkin taho kuin Luoja. Jos Luojan "ohjeista" lipsuu eli kääntää Luojalle selän, niin se toinen Kuoleman jumala saa silloin enemmän valtaa meihin.

Minun hengellinen näkemykseni on tämä:
Dualismi on fyysisen tason harha. Todellisuus on moniulotteinen, ei dualistinen. Mutta fyysiselle tasolle inkarnoituneena ihmisellä on suuri taipumus dualismiin eli juurikin Jumala/kuoleman jumala, hyvä/paha, oikein/väärin, synti/armo jne. tyyppiseen ajatteluun. Tämä on ihmisaivojen tuote, eikä vastaa todellisen universumin moniulotteista todellisuutta. Dualistinen ajattelu tuo automaattisesti tämän tuomion mukaan kuvaan, vaikka se sitten tulisikin mukaan tuollaisessa muodossa kuin se sinulla tulee. Tuomio on tuomio, vaikka sen voissa paistaisi. Jos luojajumala on luonut kaiken, hän on luonut myös kuoleman jumalan, muutoinhan hän ei olisi kaikkivoipa. Sellaisen 'jumalan' kanssa en halua olla missään tekemisissä, kiitos vaan. Minun universumissani on vain rakastava Jumala.

Lainaus
Sitten täällä ei olisi pelkoa, sairauksia, yötä ja päivää, kylmää/kuumaa, kesää/talvea, elämää/kuolemaa jos eläisimme vain yhdessä polariteetissa. Toki jos polariteetissa on enemmän valoa ja toisessa enemmän pimeyttä, jolloin näyttää/tuntuu siltä kuin eläisimme monismissa. Miksi sitten tuot valoa kertomalla ruuan hinnan manipuloinnista jos et usko valoon/pimeyteen?

Kaikki yllämainittu on ihmisiä varten, ihmissielujen oppimiskokemuksia varten, ei suinkaan sen vuoksi että Jumala ei olisi täysin hyväksyvä ja rakastava. Ellei olisi vastoinkäymisiä ja dualismin harhaa, ei tänne kannattaisi inkarnoitua, koska täällä ei silloin oppisi yhtään mitään. Toinen mitä ihmissielut tulevat tänne oppimaan on se, miten he voivat omilla toimillaan kohottaa planeettamme värähtelyjä. Valotyön tekeminen on osa tätä värähtelyjen kohottamista.

Siellä verhon toisella puolella, todellisessa universumissa, elämmekin suorassa yhteydessä Jumalaan, soluina Jumalan ruumiissa. Siellä ei ole polariteettien harhaa ja siellä olemme ikuisia kuten Jumalakin. Täällä keinotekoisessa 4D universumissamme, joka on eräänlainen todellisessa universumissa oleva pienenpieni koekenttä, meininki on toinen jotta voimme saada ne oppimiskokemuksemme.

tallennettu

Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #37 : 26.03.2012 10:06:15 »

Uudet energiat on omasta mielestäni sitä, että oppii kuuntelemaan itseään, omaa kehoaan, omaa hengellisyyttään ja saada kosketuksen siihen kauniiseen ja monipuoliseen sydämen tietoisuuteen, jolla on armoa ja ymmärrystä, hyväksyntää ja paljon, paljon rakkautta. Niillä eväillä on ihanaa elää  smitten

Tosi hyvin ilmaistu Marie.  smitten
Samaa minäkin olen koettanut sanoa kun olen puhunut siitä, miten uusissa energioissa jokainen voi rakentaa itselleen sopivan hengellisyyden ihan itse. Itsensä kuunteleminen on tosiaan iso osa sitä.
tallennettu

Kurpitsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #38 : 28.03.2012 20:12:30 »

Tämä Seulaslaisilta (Pleiadians) kanavoitu tieto tuntuu resonoivan enemmän kohdallani kuin Kryonin tieto..
http://video.google.com/videoplay?docid=2573748716651941643
www.mediafire.com/?s7l29l9srtc0c8o

Ihmiset ovat siis olleet alunperin korkeita kosmisia olentoja, mutta maa vallattiin joskus satoja tuhansia vuosia sitten, DNA:n säikeet katkaistiin (2 jäi jäljelle) että ihmiset eivät saisi valoinformaatiota ja olisivat paremmin kontrolloitavissa. Ihmiset ovat siis tunnetasolla energiaruokaa noille jumalille jotka nyt eivät ymmärtäneet rakkautta.

Henkinen kehittyminen reinkarnaatioiden kautta lienee siis noiden liskojumalien vanhoja opetuksia joiden kautta kontrolloidaan ihmisten tietoisuutta.. siis vanhaa energiaa.
« Viimeksi muokattu: 30.03.2012 07:09:57 kirjoittanut Kurpitsa » tallennettu
Kurpitsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #39 : 30.03.2012 09:03:56 »

Lainaus
Sisälukutaito hoi! Kerroin jo tässä ketjussa yhden kerran, että minun hengellinen näkemykseni on että sairaudet ovat sielun itselleen tilaamia oppiläksyjä. Niistä parannutaan sitten, kun sairauden tuomat opetukset ovat menneet perille. Aina tämä ei edes onnistu yhden inkarnaation aikana, vaan sama sairaus voi tulla eteen toistekin, vaikka välissä olisikin 'lepoelämä' siltä osin. Osa sairauksien opetusta on se, että pikakarmaa saa itselleen omilla elämäntavoillaan: Niillä tuotetaan sairauksia saman inkarnaation aikana, jotta opittaisiin miten elämäntavat vaikuttavat fyysiseen kehoon.

Kryonin mukaan osa sairauksista johtuu keinotekoisia magneettikenttiä tuottavista sähkölaitteista joita varmasti Helsingissäkin on yllin kyllin. Ruokahan myös prosessoidaan myös keinotekoisilla magneettikentillä: uuni, hella, mikro.

Tässä mielessä siis Kryon on kaukana teknologiasta asumisen ja prosessoimattoman elävän ravinnon kannalla   smitten
Jääkaappikin lienee haitallinen ruuan magneettikentälle.

Tästä tarkemmin kohdasta "KEINOTEKOISET MAGNEETTIKENTÄT"
http://www.kolumbus.fi/reinochrisse/html/kryon.html
« Viimeksi muokattu: 30.03.2012 10:15:08 kirjoittanut Kurpitsa » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #40 : 30.03.2012 11:16:51 »

Kyllä me olemme magneettisia olentoja, ihan kova tiedekin on todennut dna:mme tuottavan heikkoa magneettikenttää (ne 10 magneettista säiettä 2:n fyysisen ohessa, vaikka tiede ei sitä vielä tiedäkään...) ja fotoneja, eli valoa.

Lainaus linkittämiltäsi sivuilta:
"Sähköä on kaikkialla ympärillämme. Kryon kehottaa suojautumaan kaikilta keinotekoisilta magneettikentiltä koska osa hyvinvointiyhteiskunnan sairauksista on suoraa seurausta niistä. Hän toteaa miten ihmiset ovat jo vuosia tienneet, että mielen perustoiminnot ovat sähköisiä (kiinalaiset ovat tienneet sen jo vuosituhansia). Silti annetaan erilaisten sähköisten aparaattien häiritä fyysisen kehon ja sen elimien tasapainoa. Hän varoittaa erityisesti nukkumapaikan sähköhuovista, vesisänkyjen lämmittimistä, sähkökelloista ja televisioista. Kaikki sähkölaitteet pitäisi poistaa kolmen metrin etäisyydeltä vuoteesta."

Siinä kaikki,  ei ruuanvalmistusvaroituksia, ei jääkaappivaroituksia.

Sinä elät mielenkiintoisessa maailmassa jos:
Kaikki sähkölaitteet pitää poistaa kolmen metrin etäisyydeltä vuoteesta = kaukana teknologiasta asuminen ja prosessoimaton elävä ravinto.

Grin idiot2 Cheesy

Mutta keksi sinä vaan omasta päästä ihan mitä lystäät, vaikka alkaa vaikuttaa siltä että ruokavaliopropagandasi laarissa alkaa niinsanotusti pohja paistaa, kun et tuon parempaa enää saa aikaiseksi, vaan joudut vääristelemään toisten sanoja omakeksimiesi asioiden mukaisiksi.
tallennettu

Kurpitsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #41 : 30.03.2012 11:29:57 »

Noilla keinotekoisilla magneettikentillä ilmeisesti pyritään pystyttämään ihmisten ympärille taajuusmuuri, jotta valo ei pääsisi kulkemaan ja kehittämään 12-säikeiseksi muutettavaa DNA:tamme ja valeluojat pääsisivät jatkamaan taas uusien uskontojen parissa (= ilmeisesti tuleva maailmauskonto). Valeluojat ovat harhojen ja uskontojen luonnin mestareita. Siksi meidän täytyykin ankkuroitua tähän maailmaan mahdollisimman vahvasti ja kehittää itsemme vahvaksi tässä maailmassa jotta saisimme kaikki 12 DNA-säiettä käyttöön johtamaan valoa tähän maailmaan palauttaaksemme maan sen alkuperäisen suunnitelman mukaiseksi.

Rakkaus = luomista ja valo = informaatiota.

Taidat elää juuri tuossa valeluojien ja valeoppaiden harhaisessa maailmassa kun väität että sairaudet johtuvat edellisistä elämistä ja täytyy syntyä uudelleen ja uudelleen useita kertoja että voisi valaistua. Tuossa on otettu kontrolli pois itse yksilöltä. Se on edelleen sitä ikivanhaa energiaa jolla ihmiskuntaa on kontrolloitu vuosituhansia!

Kyllä sairauksista parantuminen on itse kunkin omassa hallussa jos vain haluaa sen kontrollin itselleen ottaa.
« Viimeksi muokattu: 30.03.2012 11:59:49 kirjoittanut Kurpitsa » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #42 : 30.03.2012 12:20:53 »

[Disclaimer: Minä en halua sinänsä tehdä tästä mitään Kryon-ketjua, varsinkin kun on toisessa ketjussa esitetty valheellisiakin väitteitä siitä, mitä puhun Kryon-kanavoinneista (oman intuitioni mukaan ne sopivat minulle, kaikki muut kanavat ovat ihan yhtä valideja). Nyt se oli Kurpitsa, joka toi Kryonin tähän ketjuun. Vastailen, koska olen kuunnellut kaikki Kryon kanavoinnit viime vuoden loppuun asti ja niistä varhaisimmista lukenut niistä kirjoitetut kirjat, joten tietoa nyt vaan sattuu olemaan.]

Lainaus
Noilla keinotekoisilla magneettikentillä ilmeisesti pyritään pystyttämään ihmisten ympärille taajuusmuuri, jotta valo ei pääsisi kulkemaan ja kehittämään 12-säikeiseksi muutettavaa DNA:tamme ja valeluojat pääsisivät jatkamaan taas uusien uskontojen parissa (= ilmeisesti tuleva maailmauskonto). Valeluojat ovat harhojen ja uskontojen luonnin mestareita.

Cheesy Grin Klassista foliohattu ja salaliitto-tavaraa, vau! Sähkölaitteiden magneettikentät ovat ihan maallisen teollisen ja kaupallisen tavarantuotannon sivutuote ilman mitään salaliittoja. Se ainoa salaliitto (eikä edes kovin salainen) on että isot firmat haluavat meidän ostavan paljon turhaa tarvaraa. Mikä ei tarkoita sitä, etteikö olisi ihan hyvä välttää sähköhuovan alla nukkumista ja tuntikausien föönin käyttöä (sähkölaitteet, joissa on nopeasti pyörivä osa, ovat eräs ihmisen magneettikenttää voimakkaasti häiritsevä asia).

Eikä muuten kannata asua etelä- tai pohjoisnavallakaan, eikä olla maan kiertoradalla kovin pitkiä aikoja: Ihmiskeho on sopeutunut siihen, että sitä suojaa maapallon magneettikenttä. Navoilla se on heikompi ja avaruudessa ei ollenkaan, mikä altistaa esim. syövälle. (Kryonilta tämäkin; ennakoi että avaruusmatkailua varten olisi syytä pystyä tekemään keinotekoinen maan magneettikenttää vastaava alukseen, jotta voitaisiin olla pitkiä aikoja avaruudessa.)

Olet tainnut keksiä tuon ihan itse, mukaan lukien oudon käsitteen 'valeluoja' josta voisit kertoa mitä sillä oikein tarkoitat. Itse olen puhunut siitä, että me kaikki ihmiset olemme luojajumalia, koska meissä on kaikissa se Jumalan kipinä. Tämä ilmenee nyt korkeampien värähtelyjen aikana mm. synkronismina, sekä myös siten että voimme pyytää kehoamme etsimään sieltä DNA:n 10:stä magneettisesta säikeestä tarvittavan tiedon esimerkiksi paranemista varten, tai muistaaksemme aiemmissa inkarnaatioissa opittuja asioita. Mitään kun ei tarvitse oppia kuin kerran, seuraavissa inkarnaatioissa vain muistetaan kerran jo opittu.

Uusi maailmanuskonto on se, että jokainen voi tehdä itselleen oman hengellisyytensä, tai vaihtoehtoisesti noudattaa mitä tahansa jo olemassa olevaa hengellisyyden lajia, kukin itselleen sopivinta ja sitä mitä haluaa. Ja niiden kaikkien kautta vilpittömästi etsivä voi löytää Jumalan itsessään/ kontaktin Jumalaan sisäkautta. Ja jokainen uskonto/systeemi, joka väittää olevansa ainoa jonka kautta tämä on mahdollista on väärässä. 'Uusi uskonto' on sitä että jokainen voi olla oma mestarinsa, ellei erikseen halua itselleen ulkopuolista mestaria. Aika vaikea on kenenkään silloin hallita ketään.  Wink

Edelleen Kryonin mukaan, kun nyt kerran Kryonin otit itse puheeksi:
Se DNA:mme on JO 12-säikeinen, on ihan jokaisella syntymästä asti. Niissä 10 magneettisessa säikeessä asuu mm. tieto kaikista aiemmista inkarnaatioistamme ja myös niiden inkarnaatioiden kehojen ominaisuudet. Ja se, mitä fyysisen 2 DNA-säikeen osalta nykytiede pitää 'roska-DNA:na' on itseasiassa mekanismi siihen, miten pääsee käsiksi niihin 10:n magneettisen säikeen sisältämään tietoon.

Lainaus
Eklektikko, taidat elää juuri tuossa valeluojien harhaisessa maailmassa kun väität että sairaudet johtuvat edellisistä elämistä ja täytyy syntyä uudelleen ja uudelleen useita kertoja että voisi valaistua. Tuossa on otettu kontrolli pois itse yksilöltä. Se on sitä ikivanhaa energiaa!

Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi! (Tai opettele parempi sisälukutaito...) Minä en ole sanonut noin. Siteeraan tässä itseäni, jos vaikka nyt KOLMANNELLA toistamalla menisi jakeluun:

Lainaus

Toisaalta kun se läksy on kerran opittu niin sitä ei enää tarvitse oppia uudelleen: Tämä todennäköisesti selittää ne alkoholia juovat ja tupakkaa röyhyttelevät ihmiset, jotka kaikesta huolimatta elävät 120-vuotiaiksi.  Grin
(Tässä yksi: http://fi.wikipedia.org/wiki/Jeanne_Calment)

Tästä lauseestasi olen kyllä Kurpitsa samaa mieltä:
"Kyllä sairauksista parantuminen on itse kunkin omassa hallussa jos vain haluaa sen kontrollin itselleen ottaa."

Aivan, niin minäkin tein. Otin selvää asioista, sain kanavoidun tiedon sinkinpuutteesta ja nykyisellä ruokavaliollani voin paremmin kuin koskaan ennen.

Marie:
Onneksi on tullut litteät näytöt ja telkkarit! Se on se vanha putkimallinen näyttö/tv joka on varsinainen magneettikentän tuottaja, eli asiat ovat menossa pikkuhiljaa parempaan suuntaan. Sähkölaitteet jotka eivät ole päällä eivät tuota magneettikenttää ja se telkkari/tietsikka kannattaa jo virransäästösyistäkin laittaa ihan oikeasti off-tilaan, eikä vain virransäästötilaan.

Minä olen, kun valitsin kaupunki-asukkaaksi inkarnoitua, valinnut myös kehon joka ei pienistä hätkähdä modernin teknologian suhteen, mutta siinäkin on rajansa: Putkinäytön ja litteän näytön välillä olen huomannut kyllä suuren eron olossa ja silmienkin kunnossa.
« Viimeksi muokattu: 30.03.2012 12:25:27 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

Kurpitsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #43 : 30.03.2012 12:52:35 »

Cheesy Grin Klassista foliohattu ja salaliitto-tavaraa, vau! Sähkölaitteiden magneettikentät ovat ihan maallisen teollisen ja kaupallisen tavarantuotannon sivutuote ilman mitään salaliittoja.
Ihan tavallista Pleiadian-kanavointia.

Lähteen jo mainitsinkin: http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=46581.msg343967#msg343967

Lainaus
Olet tainnut keksiä tuon ihan itse, mukaan lukien oudon käsitteen 'valeluoja' josta voisit kertoa mitä sillä oikein tarkoitat. Itse olen puhunut siitä, että me kaikki ihmiset olemme luojajumalia, koska meissä on kaikissa se Jumalan kipinä.

Emme me pysty luomaan muuta kuin toisia ihmisiä ja ajatuksia. Seulaslaisten dokumentti puhuu oikeastaan liskoluojista jotka kontrolloivat ihmiskunnan tietoisuutta. Prime Creator = pääluoja, sitten on erilaisia apuluojia jotka kokeilevat kaikenlaista. Liskoluojat puolestaan kokeilevat mitä saadaan irti pelon luomisesta ja toisten kontrolloinnista tällä vapaan tahdon vyöhykkeellä. Hyödyllisiä opettajia ovat varmaan. Eli siinä mielessä pimeyskin on Luojasta peräisin. Kaikella luodulla on sijansa. Liskoluojilla vaan eivät luo rakkaudella. (= "uninformed" kirjan mukaan, koska eivät muusta tiedä).

Patsaitakin heistä löytyy:
http://www.bibliotecapleyades.net/sumer_anunnaki/reptiles/images/reptile17a_02a.jpg

Lainaus
Se DNA:mme on JO 12-säikeinen, on ihan jokaisella syntymästä asti. Niissä 10 magneettisessa säikeessä asuu mm. tieto kaikista aiemmista inkarnaatioistamme ja myös niiden inkarnaatioiden kehojen ominaisuudet. Ja se, mitä fyysisen 2 DNA-säikeen osalta nykytiede pitää 'roska-DNA:na' on itseasiassa mekanismi siihen, miten pääsee käsiksi niihin 10:n magneettisen säikeen sisältämään tietoon.

Pleiadian-tiedon mukaan 10 säijettä on katkaistu liskoluojien toimesta ja meidän tehtävämme on kytkeä ne takaisin jotta pääsemme taas valoon (=tietoon) käsiksi.

Liskoluojat siis ottavat elämänvoimansa pelkoenergioista ja ilmankos niitä täällä pallolla tehotuotetaankin.

Lainaus
Minä olen, kun valitsin kaupunki-asukkaaksi inkarnoitua, valinnut myös kehon joka ei pienistä hätkähdä modernin teknologian suhteen, mutta siinäkin on rajansa: Putkinäytön ja litteän näytön välillä olen huomannut kyllä suuren eron olossa ja silmienkin kunnossa.

Olen itsekin syntynyt kaupunkiin, mutta nykyään en viihdy siellä juuri yhtään. Sielu huutaa puhtaan luonnon ääreen.
« Viimeksi muokattu: 30.03.2012 12:59:48 kirjoittanut Kurpitsa » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #44 : 30.03.2012 13:50:36 »

(HUOM: En voi katsoa mitään videoita netissä (rajoitteinen kone), löytyykö tekstinä, englantikin kelpaa? Perustankin nyt käsitykseni asiasta siihen, mitä sinä viestissäsi sanot ja mitä muut välillä paniikin partaalle noiden uhkakuvia sisältävien 'kanavointien' perusteella säikähtäneet ihmiset ovat minulle niistä puhuneet.)

Minun intuitioni sanoo, että tuo Pleiadi kanavointiei ole todellista tietoa, vaan kanavansa omien maallisten ominaisuuksien värittämää tietoa.  Ja ennen kaikkea sen vuoksi, että minun maailmankäsityksessäni on vain yksi rakastava jumala, ei mitään sivujumalia. Dualismi hyvä/paha, oikein/väärin jne. on tämän fyysisen tason harhaa. Aina kun sitä eksyy kanavointeihin, voi olla aika varma että kanava (=kanavoiva ihminen) vaikuttaa kanavoinnin sisältöön.

Eläimenpäisiä ihmishahmoja on ollut ihmiskunnan mytologiassa vaikka kuinka kauan. Ne ovat minusta luonnollinen inhimillisen mielikuvituksen tuote, eivät todiste liskoluojien olemassaolosta. Muutenhan egyptiläisten jumalhahmojen perusteella olisi myös haukkajumala, kissajumala, koirajumala jne.  Cheesy

Lainaus
Liskoluojat siis ottavat elämänvoimansa pelkoenergioista ja ilmankos niitä täällä pallolla tehotuotetaankin.

Liskoluoja kanavointi on itsessään omiaan tuottamaan pelkoa ja sen vuoksi intuitioni myös sanoo sen olevan ihmiskanavansa värittämää, eli epätotta. Ne kanavoinnit jotka tulevat korkeimmasta, ovat aina ainoastaan rakkaudellisia, eivät koskaan pelottelevia/pelottavia. Eivätkä myöskään dualismin harhan vallassa. Tuo liskohommelihan on ihan vaan modernisoitu versio kaikista ihmiskunnan dualismin harhan läpitunkemista "hyvä jumala / paha jumala" uskoista, eli ihan sitä samaa vanhaa tavaraa. Onpa vain väännetty modernimpaan new-age muotoon, mutta edelleen sitä samaa dualismin harhaa.

Ymmärrän tosin nyt paljon paremmin sinun asenteesi asioihin, jos olet sitä mieltä että tuo on totta. Ja on myös niin, että jokaisen pitääkin kuunnella intuitiotaan näissä asioissa, eli sinun tuleekin toimia sen mukaan, minkä kanavoinnin intuitiosi sanoo olevan todellista tietoa. Samoin minun ja niinpä tästä keskustelua voivat jatkaa kanssasi ne, joiden intuitio sanoo pleiadilais kanavoinnin todeksi, sillä ei ole mitään mieltä siinä, että väittelisin asiasta johon en usko. Sama juttu toisinpäin, ei siinäkään ole mieltä että sinä väittelet kanssani Kryonista, ellet siihen usko.  Haaskattaisiin vain molempien aikaa väittelemällä siitä kumpi on totta, joulupukki vai hammaskeiju...  Cheesy

Ellet viihdy kaupungissa, et ole sitten varmaan valinnut tähän inkarnaatioon sielunsuunnitelmaa ja kehoa jotka olisivat kaupunkia varten ja onkin hyvä että pystyt noin selvästi kuuntelemaan itseäsi ja löytämään oman paikkasi. Minä muodonmuuttajana viihdyn sekä kaupungissa että luonnon helmassa ja olenkin valinnut joustavan ja sopeutuvan kehon ja mielen, jotka viihtyvät molemmissa.
tallennettu

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  

Siirry: