Oletko sitten sitä mieltä ettei 20v vuoden työskentelysi maaäidin energioiden kanssa (Elävä ravinto) ole saanut aikaan mitään?
Kaikki kreditti kuuluu vain energiahoidoille. Elävää ravintoa ei lasketa energiahoidoksi?
Ruokavalio on minulle ruokavalio, maallinen asia, ei hengellistä toimintaa. Ei, elävää ravintoa en laske energiahoidoksi. Energiahoidoksi (yllätys yllätys!) lasken vain energiahoidon.
Energiatyöskentely on tietoista työskentelyä energioiden kanssa. Syöminen ja ruokavalion valinta ovat syömistä ja ruokavalion valintaa. Näin minulle, muilla asia saattaa toki olla toisin.
(Ja minulle elävä ravinto ainoana ravintona ei tosiaan sopinut ollenkaan, jos olet unohtanut sen lue 'syömisen karma' -ketju uudelleen, sillä en näe tarpeelliseksi alkaa vääntää asiasta myös tässä ketjussa. Voin huonosti syömällä pelkästään elävää ravintoa, joten eipä ollut hoitona mitenkään kummoinen eikä ollut myöskään energiatyöskentelyä. Pelkästään ruokavalio.)
Yksi uusien energioiden ilmentymä, josta myös pitää mainita on se, että saamme kanavoitua tietoa: Tiedon siitä, mikä puutos aiheutti hiustenlähdön (sinkki), tuli minulle kanavoituna. Kysyin asiaa kanavalta joka on erikoistunut terveydellisiin asioihin. Myös kuolleita ihmisiä voi tosiaan kanavoida - jotkut sielut valitsevat jäädä sillä tavoin liepeillemme auttamaan meitä - ja tämä henkilö jolta kysyin kanavoi vuonna 1918 kuollutta lääkäriä. Ilman tuota kanavoituna saatua tietoa olisin pähkäillyt paljon pidempään miksi tukka lähtee.
Ymmärrän kyllä lapsien paijaamisen, mutta ehkä jotkut ovat henkisesti niin heikkoja ja eksyksissä että tuota täytyy tehdä aikuisenakin. Itse en tunne edes tarvitsevani mitään oppaita ja päähän taputtelijoita. Intuitio on riittävän vahva. Ehkä kuten sanoit.. jotkut tarvitsevat. Koen enemmän olevani itse opas/päähäntaputtelija täällä oleville eksyneille.
(Googlaapa piruuttaan 'vahvuuteen sairastuminen' ja katso mitä löytyy.
Hengen kosketusta onkin hankala tuntea - kerroit että kokeilit sormia napsauttamalla yms - jos kokee olevansa täysin omavoimainen ja erillinen.)
Minä uskon näin:
Oppaat, kutsun opassopaksi koska moniulotteisena ovat yhtaikaa yksi ja äärettömän monta, ovat meidän dna:mme magneettisissa säikeissä (10 magneettista säiettä 2 fyysisen säikeen lisäksi) asuva kontaktimme verhon toiselle puolelle. Opassoppamme sisältää omaa sielunenergiaamme, edesmenneiden läheistemme sielunenergiaa, sekä sellaisten läheisten sielujen sielunenergiaa, jotka eivät tällä hetkellä ole inkarnoituneina fyysiselle tasolle.
Kyse ei ole siitä että olisin heikko tai eksyksissä, enkä nimestä 'oppaat' huolimatta pyydä opassopalta opastusta yhtään mihinkään. Oppaat ovat vain rakastava läsnäolo, minun perheeni verhon toiselta puolelta, joiden läsnäolo tukee minua omalla tielläni. Ymmärrän, että sana 'oppaat' saattaa hämätä, mutta se mitä saan oppailtani on Jumalan rakkaus. Minä ja Jumala ja oppani olemme yhtä perhettä. Oppaiden kautta Jumalan rakkaus tuntuu minulle rakastavana kosketuksena täällä fyysisellä tasolla. Se missä opassoppa etupäässä minua auttaa, on synkronististen tapahtumien järjestäminen.
Synkronismi onkin yksi asia uuden energian jutuista, jonka unohdin edellisestä viestistäni: Sitä saa mitä tilaa ja nykyisin todella nopeasti. Saan 'tilattua' luokseni tietoa ja ihmisiä, joita tarvitsen hengellisellä polullani. Tosin myös maallisempia elämää edesauttavia asioita järjestyy, kuulemma synkronismin avulla löytyy vapaa parkkipaikka kun sitä tarvitsee. Itse en autoile, mutta autoilevat valotyöntekijät kyllä puhuvat parkkipaikkaenkeleistä.
Mistäs omien oppiesi mukaan sairaudet sitten johtuvat?
Sisälukutaito hoi! Kerroin jo tässä ketjussa yhden kerran, että minun hengellinen näkemykseni on että sairaudet ovat sielun itselleen tilaamia oppiläksyjä. Niistä parannutaan sitten, kun sairauden tuomat opetukset ovat menneet perille. Aina tämä ei edes onnistu yhden inkarnaation aikana, vaan sama sairaus voi tulla eteen toistekin, vaikka välissä olisikin 'lepoelämä' siltä osin. Osa sairauksien opetusta on se, että pikakarmaa saa itselleen omilla elämäntavoillaan: Niillä tuotetaan sairauksia saman inkarnaation aikana, jotta opittaisiin miten elämäntavat vaikuttavat fyysiseen kehoon.
Toisaalta kun se läksy on kerran opittu niin sitä ei enää tarvitse oppia uudelleen: Tämä todennäköisesti selittää ne alkoholia juovat ja tupakkaa röyhyttelevät ihmiset, jotka kaikesta huolimatta elävät 120-vuotiaiksi.
(Tässä yksi:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Jeanne_Calment)
Montakos kertaa tuo pitää rautalangasta vääntää. En usko tuomitsevaan Luojaan. Olen tuomioita (sairauksia) tielleni saanut ja se todistaa sitä että täällä operoi joku toinenkin taho kuin Luoja. Jos Luojan "ohjeista" lipsuu eli kääntää Luojalle selän, niin se toinen Kuoleman jumala saa silloin enemmän valtaa meihin.
Minun hengellinen näkemykseni on tämä:
Dualismi on fyysisen tason harha. Todellisuus on moniulotteinen, ei dualistinen. Mutta fyysiselle tasolle inkarnoituneena ihmisellä on suuri taipumus dualismiin eli juurikin Jumala/kuoleman jumala, hyvä/paha, oikein/väärin, synti/armo jne. tyyppiseen ajatteluun. Tämä on ihmisaivojen tuote, eikä vastaa todellisen universumin moniulotteista todellisuutta. Dualistinen ajattelu tuo automaattisesti tämän tuomion mukaan kuvaan, vaikka se sitten tulisikin mukaan tuollaisessa muodossa kuin se sinulla tulee. Tuomio on tuomio, vaikka sen voissa paistaisi. Jos luojajumala on luonut kaiken, hän on luonut myös kuoleman jumalan, muutoinhan hän ei olisi kaikkivoipa. Sellaisen 'jumalan' kanssa en halua olla missään tekemisissä, kiitos vaan. Minun universumissani on vain rakastava Jumala.
Sitten täällä ei olisi pelkoa, sairauksia, yötä ja päivää, kylmää/kuumaa, kesää/talvea, elämää/kuolemaa jos eläisimme vain yhdessä polariteetissa. Toki jos polariteetissa on enemmän valoa ja toisessa enemmän pimeyttä, jolloin näyttää/tuntuu siltä kuin eläisimme monismissa. Miksi sitten tuot valoa kertomalla ruuan hinnan manipuloinnista jos et usko valoon/pimeyteen?
Kaikki yllämainittu on ihmisiä varten, ihmissielujen oppimiskokemuksia varten, ei suinkaan sen vuoksi että Jumala ei olisi täysin hyväksyvä ja rakastava. Ellei olisi vastoinkäymisiä ja dualismin harhaa, ei tänne kannattaisi inkarnoitua, koska täällä ei silloin oppisi yhtään mitään. Toinen mitä ihmissielut tulevat tänne oppimaan on se, miten he voivat omilla toimillaan kohottaa planeettamme värähtelyjä. Valotyön tekeminen on osa tätä värähtelyjen kohottamista.
Siellä verhon toisella puolella, todellisessa universumissa, elämmekin suorassa yhteydessä Jumalaan, soluina Jumalan ruumiissa. Siellä ei ole polariteettien harhaa ja siellä olemme ikuisia kuten Jumalakin. Täällä keinotekoisessa 4D universumissamme, joka on eräänlainen todellisessa universumissa oleva pienenpieni koekenttä, meininki on toinen jotta voimme saada ne oppimiskokemuksemme.