Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vanha vai uusi energia/oppi/aika?  (Luettu 47518 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #45 : 30.03.2012 14:21:17 »

Minä näen asian niin, että vapaan tahdon laki on ehdoton. Ihmiset voivat puuttua toistensa vapaaseen tahtoon, mutta siitä sitten räpsähtää karmavelka. Toisilla tasoilla olevien olentojen osalta tuo laki on puolestaan niin ehdoton, että edes ne omat oppaat (=enkelit jne) eivät voi auttaa ihmistä, ellei niille ihan joka kerta erikseen anna siihen lupaa. Ei voi edes antaa sellaista yleiskattavaa 'saatte auttaa aina kun se on tarkoituksenmukaista' -lupaa, vaan ihan joka asiaa varten pitää erikseen antaa lupa.

Tutkia toki muiden tasojen yms. olennot voivat ihan miten paljon haluavat, mutta vain tyyliin 'katsoa saa mutta ei koskea.'  Grin

En kiellä ollenkaan sitä, etteikö valon ohella olisi myös pimeyttä, mutta minun näkemykseni mukaan asia on näin:
Sekä pimeys, että valo ovat elävissä ihmisissä ja vain elävissä ihmisissä. Ihminen sitten projisoi sitä itsensä ulkopuolelle, niinkuin hänellä on tapana projisoida ihan kaikkea mitä itsessään kieltää ja tukahduttaa. Toisin sanoin sanottuina: Sekä taivas että helvetti ovat täällä maan päällä ja ne ovat toisissa ihmisissä. Verhon toisella puolella kaikilla on suora yhteys Jumalaan, kaikki ovat soluja Jumalan ruumiissa. Moniulotteisuudessa ei ole valo/pimeys dualismia, vain se jumala/jumaluus. Tämä meidän universumimme on keinotekoinen 4D 'kupla' todellisessa universmissa.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #46 : 30.03.2012 15:16:39 »

Kaappausjutuista:
Jenkeissä ilmestyi jossain vaiheessa kirja, jossa hölmösti kuvailtiin ufo-abduktioksi ruumiistairtoamisen tyypilliset oireet (ei pysty liikkumaan, eli menee kroppa ikäänkuin palikaksi, kuuluu surinaa, hahmoja sängyn vieressä). Ei mitenkään yllätä, että tämän jälkeen alkoi tulla järjetön määrä ufoabduktio-raportteja porukoilta.

Minulle nimenomaan käy niin, että ruumiista irrotessa en liiku enkä lentele, vaan jään leijumaan ihan siihen osittain oman kropan sisään (se tosi vahva maadotus varmaan). Näin myös oikein kivoja ystävällisiä olentoja kerran, veikkaan että olivat omia oppaita tai kotihenkiä kotonani. Mutta ikävässä ympäristössä kun tuo tapahtuu, kokemus on karmea: Edellisessä kämpässäni kun  oli seinän takana  ihan maallinen perhehelvetti naapuriperheellä, niin alkoi aina kuulua ryskettä kuin joku olisi ollut tulossa väkisin ulko-ovesta läpi ja sellaista pahantahtoista säksätystä. Naapurit eivät tykänneet minusta(kaan, ei kyllä kenestäkää muustakaan..), veikkaanpa että ruumiista irronneessa tilassa on herkkä aistimaan kaikenlaista, kuten vaikkapa naapureiden ei-niin-tasapainoiset energiat, vaikken  muutoin kenestäkään moista aisti.

Minulla ruumiistairtoaminen on stressireaktio joka tapahtuu vain, kun olen yhtaikaa yliväsynyt ja ylivirittynyt ja stressihormoni kortisoli jyllää. Jos stressi aiheuttaa muillakin tällaista, niin enpä ihmettele että niitä 'abduktiokokemuksia' sitten on vaikka kuinka paljon.

Ja minä EN nyt tässä dissaa kaikkia abduktiokokemuksia, mutta jos oireet ovat alussa kuvailemani kaltaiset, kyseessä on ruumiistairtoaminen ihmisellä joka ei niitä normaalisti saa, jolloin kokemus voi olla sekä oman että ympäristön epätasapainon vuoksi epämiellyttävä ja hyvin hyvin pelottava.

Monet herkät ihmiset aistivat varmaan kaikenlaista ihan oikeastikin herkkien aistittavissa olevaa, mutta muistuttaisin myös, että monet mielen häiriöt aiheuttavat harha-aistimuksia. Veikkaan itse, että kaiken raportoidun seassa on osa myös niitä. Sitä en mene arvailemaan kuinka suuri osa. Mutta yksi psykoosin ja  harha-aistimusten nimenomainen oire on myös puuttuva sairaudentunto, eli kaikki koettu tuntuu täysin todelliselta ja loogiselta.

Sitten on se nainen, joka kertoo tulleensa abduktoiduksi tusinoittain kertoja, myös ulkomailla matkaillessaan. Ja aina, ihan aina homma on se että universumin tms. pelastamiseksi hänen on harrastettava seksiä jumalaisen komeiden ufomiesten kanssa.  Cheesy On minullakin aika skifejä fantasioita välillä, mutta en silti mene raportoimaan niitä totena.  Wink
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Indium
Vieras
« Vastaus #47 : 30.03.2012 19:09:07 »

Eiköhän sekin jo jotain auta, ettei jätä niitä makkarissa sijaitsevia masiinoita valmiustilaan vaan sammuttaa kunnolla ja vaikka tökkelikin seinästä, tai jatkoroikasta nappula off-asentoon?  Smiley
tallennettu
Kurpitsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #48 : 02.04.2012 07:37:14 »

(HUOM: En voi katsoa mitään videoita netissä (rajoitteinen kone), löytyykö tekstinä, englantikin kelpaa?
Tuosta pitäisi pompata pdf:nä tuo ensimmäinen kirja:
www.mediafire.com/?s7l29l9srtc0c8o

Äänikirjana on vaan huomattavasti mukavampi. Jotain sivuja oli myös joilla youtube-sivun sai käänneytksi mp3:ksi..

Lainaus
Minun intuitioni sanoo, että tuo Pleiadi kanavointiei ole todellista tietoa, vaan kanavansa omien maallisten ominaisuuksien värittämää tietoa.  Ja ennen kaikkea sen vuoksi, että minun maailmankäsityksessäni on vain yksi rakastava jumala, ei mitään sivujumalia.

Kryon kyllä esittäytyy Magneettikentän luoneena olentona. Kryon muuten mainitsi Pleiadit ihmiskunnan historiassa.
Pleiadait olivat antaneet DNA:tansa osaksi maapallolle luotujen ihmisten perimäksi eli ovat siis meidänkin esi-isiämme.

Lainaus
Dualismi hyvä/paha, oikein/väärin jne. on tämän fyysisen tason harhaa. Aina kun sitä eksyy kanavointeihin, voi olla aika varma että kanava (=kanavoiva ihminen) vaikuttaa kanavoinnin sisältöön.

Ehkä tämä ole mitään harhaa vaan väärinymmärrystä. Pahanteko on vain väärinymmärrystä. Kuten Jessekin sanoi "Antakaa heille anteeksi sillä he eivät tiedä mitä he tekevät.." Smiley Sinuako pelottaa jo niin että haluat mieluumin paeta täältä maailmasta henkimaailmaan kuin ruveta muuttamaan täällä asioita?

Lainaus
Eläimenpäisiä ihmishahmoja on ollut ihmiskunnan mytologiassa vaikka kuinka kauan. Ne ovat minusta luonnollinen inhimillisen mielikuvituksen tuote, eivät todiste liskoluojien olemassaolosta. Muutenhan egyptiläisten jumalhahmojen perusteella olisi myös haukkajumala, kissajumala, koirajumala jne.  Cheesy

Tuolla mainittiin myös lintujumalia..

Lainaus
Lainaus
Liskoluojat siis ottavat elämänvoimansa pelkoenergioista ja ilmankos niitä täällä pallolla tehotuotetaankin.
Liskoluoja kanavointi on itsessään omiaan tuottamaan pelkoa ja sen vuoksi intuitioni myös sanoo sen olevan ihmiskanavansa värittämää, eli epätotta. Ne kanavoinnit jotka tulevat korkeimmasta, ovat aina ainoastaan rakkaudellisia, eivät koskaan pelottelevia/pelottavia.

Liskotkin on luojan luomia. Miksi niitä pitäisi heti pelätä? Miksi pelottelevia pitäisi pelätä? Ennemmin antaa valoa heillekin?

Kanavointi ei ollut kyllä mielestäni mitenkään pelottelevaa. Kertovat vain miten asia on ja miten sen kanssa kannattaa toimia. Erittäin valaisevaa ja ylöspäin nostavaa tietoa oli itseasiassa. Auttaa ymmärtämään monia asioita täällä.

Pleijadit sanoivatkin ettei tarkoituksena ole peloitella vaan INFORMOIDA. Että näin asia vaan on.

Lainaus
Ymmärrän tosin nyt paljon paremmin sinun asenteesi asioihin, jos olet sitä mieltä että tuo on totta. Ja on myös niin, että jokaisen pitääkin kuunnella intuitiotaan näissä asioissa, eli sinun tuleekin toimia sen mukaan, minkä kanavoinnin intuitiosi sanoo olevan todellista tietoa.

Teksteissä tuntuu kiteytyvän moni asia jonka intuitioni on tiennyt jo kauan. Siinä se vain kirkastuu edessä lopultakin Smiley
Ihan kaikesta en tiedä olenko samaa mieltä, mutta aika näyttää.

Lainaus
Samoin minun ja niinpä tästä keskustelua voivat jatkaa kanssasi ne, joiden intuitio sanoo pleiadilais kanavoinnin todeksi, sillä ei ole mitään mieltä siinä, että väittelisin asiasta johon en usko. Sama juttu toisinpäin, ei siinäkään ole mieltä että sinä väittelet kanssani Kryonista, ellet siihen usko.  Haaskattaisiin vain molempien aikaa väittelemällä siitä kumpi on totta, joulupukki vai hammaskeiju...  Cheesy

Nyt kiinnostaisi yhteneväisyydet Kryonin kanssa esim. ihmiskunnan historiasta jne.
Pleiadeilla on vain erilainen näkökulma kun ovat ihmisiä hekin ja antaneet DNA:tansa. Kryon taas on enemmän magneettikenttien kanssa puuhastellut eikä sillä ole ihmisinkarnaatioita.

Lainaus
Ellet viihdy kaupungissa, et ole sitten varmaan valinnut tähän inkarnaatioon sielunsuunnitelmaa ja kehoa jotka olisivat kaupunkia varten ja onkin hyvä että pystyt noin selvästi kuuntelemaan itseäsi ja löytämään oman paikkasi. Minä muodonmuuttajana viihdyn sekä kaupungissa että luonnon helmassa ja olenkin valinnut joustavan ja sopeutuvan kehon ja mielen, jotka viihtyvät molemmissa.

Juu meitä on varmaan hyvin monenlaisilla taustoilla. Jotkut keskittyneet enemmän toisenlaisiin energioihin kuin toiset.
« Viimeksi muokattu: 02.04.2012 08:13:51 kirjoittanut Kurpitsa » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #49 : 02.04.2012 09:22:41 »

Juu Kryonin mukaan Pleiadilaiset 'avaruussisaruksemme' tosiaan olivat ne, jotka laittoivat meille ne 10 magneettista DNA-säiettä niiden kahden fyysisen oheen, samoin kuin heille oli aikanaan ne laitettu ja kuten ihmiskunta tekee joskus tulevaisuudessa joillekin seuraaville olennoille kunhan olemme ns. saaneet omat hommamme täällä valmiiksi.

Tämä ei tarkoita kuitenkaan, että Pleiadilaiset eli Seulaslaiset hallitsisivat tai kontrolloisivat meitä yhtään millään tavoin: Heitä sitoo sama vapaan tahdon laki, kuin kaikkia muitakin planeettamme ulkopuolisia tahoja. Näinollen he eivät voi edes näyttäytyä meille, vaikka he voisivatkin saapua tänne ihan fyysisesti. Jokusen sukupolven kuluttua ihmiskunta on edistynyt sitten sen verran, että nämä avaruusveljemme ja -sisaremme voivat tulla moikkaamaan meitä ihan oikeasti. Huomaa: Veljet ja sisaret, sisarukset: Suhde on tasa-arvoinen, ei sellainen että he hallitsisivat meitä. Heidän lahjansa meille oli vain ne 10 magneettista DNA-säiettä, joissa se jumalan kipinä asuu, sen jälkeen he eivät ole saaneet puuttua ihmiskunnan vapaaseen tahtoon millään tavoin. Näin siis Kryon-kanavoinneissa.

Lainaus
Ehkä tämä ole mitään harhaa vaan väärinymmärrystä. Pahanteko on vain väärinymmärrystä. Kuten Jessekin sanoi "Antakaa heille anteeksi sillä he eivät tiedä mitä he tekevät.." Smiley Sinuako pelottaa jo niin että haluat mieluumin paeta täältä maailmasta henkimaailmaan kuin ruveta muuttamaan täällä asioita?

Älä edelleenkään lue rivieni väliin! Minua ei pelota pätkääkään, koska en usko tuohon lisko-kanavointiin pätkääkään. Mutta olen joskus jutellut lähes paniikin rajoille kyseisestä kanavoinnista pelästyneen ihmisen kanssa ja etäisesti kykenenkin ymmärtämään, että ajatus ihmiskunnalla kokeita tekevistä ei-pelkästään-hyvistä lisko-olennoista voi olla dualismin harhassa elävälle ihmiselle hyvinkin pelottava.

Minua ihan oikeasti ei vaan kiinnosta keskustella kanavoinnista, jota en pidä todellisena kanavointina vaan pelottelevana dualismin harhassa olevana puppana. Mitä järkeä minun on inttää asiasta, johon en usko? En minä haaskaa aikaani hammaskeijun olemassaolostakaan juttelemiseen.

Sinänsä ymmärrän oikein hyvin, että tuo liskokanavointi voi olla kiinnostava monellekin ihmiselle jotka siihen uskovat. Eikö sinustakin olisi odotettavissa hedelmällisempää keskustelua sellaisen ihmisen kanssa, joka myös uskoo siihen? Mieti nyt, haluaisitko itse keskustella jonkun kanssa asiasta johon et usko pätkääkään. Kun silloin ainoa argumentti mitä voi järkevästi sanoa on aina se sama "niin, mutta kun minä en usko tuohon pätkääkään."  Sinänsä aiheeltaan tuo liskokanavointi sopii tähän keskusteluketjuun oikein hyvin, mutta en näe järkeä omalle osallistumiselleni sen osalta.

Minä näen asian näin:
Dualismin harha, eli hyvä/paha, oikein/väärin, on nimenomaan ominainen meidän 4D universumillemme. Jokainen kanavointi joka sisältää väitteitä siitä että dualismia olisi missään muualla kuin meidän 4D universumissamme - esim Jumala/paholainen jne - on kanavoivan ihmisen oman dualismiharhassa olon värittämä eikä siten puhdas kanavointi.
tallennettu

Kurpitsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #50 : 02.04.2012 14:02:14 »

En minäkään tajua tätä Kurpitsan lähes pakonomaisen tarpeen olla Eklektikon kirjoituksiin vastailemassa vaikka varsin hyvin pitäisi jo tässä vaiheessa tietää mikä on Eklektikon kanta näihin asioihin.
Eklektikkohan tässä jatkuvasti vetää pelkokorttia.. Missä lisko, siellä pelko.
Vaikka olisikin jonkun toisen pelko.  Nytkin yleisti koko kanavoinnin sitä lukematta liskokanavoinniksi.

Liskoista ei tuossa kanavoinnissa ollut montaakaan sivua joten ei voida puhua mistään liskokanavoinnista. Enemmän tuossa oli historiastamme (antarktis, inkat ,..) , pyhästä geometriasta, miten nostaaa värähtelytasoamme (mm. hengitysharjoitukset, hapensaanti jne), mitä ylläpitää sitä, miten ottaa yhteyttä luontoon (kommunikoida mm. eläinten, kasvien, veden kanssa ja ottaa niitä opettajaksimme), mitkä tekijät häiritsevät valon tuloa (=moderni teknologia), miten maksimoida valon tulo, mistä olemme tulleet maaplaneetalle (fyysisesti/henkisesti) ja mikä on ihmisten tehtävä täällä (= palauttaa tänne Elävä kirjasto, living library) jne.

Lainaus
Heidän lahjansa meille oli vain ne 10 magneettista DNA-säiettä, joissa se jumalan kipinä asuu, sen jälkeen he eivät ole saaneet puuttua ihmiskunnan vapaaseen tahtoon millään tavoin. Näin siis Kryon-kanavoinneissa.
Ihmisrodut ovat siksi erilaisia että eri rotujen DNA on eripuolelta universumia tänne lahjoitettu.
Ymmärsin että myös biologinen perimämme on osin Pleiadeilta.

Lainaus
Minua ihan oikeasti ei vaan kiinnosta keskustella kanavoinnista, jota en pidä todellisena kanavointina vaan pelottelevana dualismin harhassa olevana puppana. Mitä järkeä minun on inttää asiasta, johon en usko
Et ole edes lukenut koko kanavointia vaan vedät suoraan omat johtopäätökset että se on puppaa.
Niin mitä järkeä on väitellä asiasta johon toinen ei ole edes tutustunut.
Skeptikot ovat hieman samanlaisia. Vaikka heille laittaa linkkejä, niin eivät ne niihin tutustu vaan sanovat vain että en usko. Smiley

Oleellisempaa tässä nyt oli kuitenkin se että uskotaanko vanhojen energioiden mukaisia asioita kuten että valaistuaksemme täytyy reinkarnoitua tänne useita kertoja (=vanhaa kontrolloivaa energiaa kuten useimmat uskonnot) / rakennellaanko vanhoista kontrolliuskonnoista jotain uusia vai onko alkuperämme kenties jotain korkeampaa jo alunperin ja voimmeko saavuttaa valaistumisen jo tämän elämän aikana!

« Viimeksi muokattu: 02.04.2012 14:14:44 kirjoittanut Kurpitsa » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #51 : 02.04.2012 14:28:28 »

Kryonin mukaan fyysinen DNA:mme on tältä planeetalta ja ne 10 magneettista säiettä puolestaan Seulaslaisilta (eli Pleiadeilta) ja ne 10 magneettista säiettä samanlaisia kuin heilläkin. Ulkonäöltään kuitenkin kuulemma muistuttavat meitä hyvin paljon.

Voi ihan hyvin olla, että osa tuosta Pleiadilaiskanavoinnista on ihan samaa tavaraa kuin Kryonilla, mutta minä en tunne tarvetta lukea samaa tavaraa toiseen kertaan maustettuna sen kanavoineen ihmisen fyysisen tason harhalla. Viiden minuutin pikasilmäys paljasti jo kyseisestä pdf-tiedostosta monta kohtaa, jotka tekevät siitä minulle vähintäänkin sellaisen, että kanava on vaikuttanut kanavointiin tuomalla siihen aika paljon fyysisen tason harhaa. Kaksi esimerkkiä, jotka tosiaan löytyivät muutaman minuutin pikasilmäilyllä: Ensimmäisenä ne  hierarkiat, joista Kryon on ihan selkeäsanaisesti viime vuoden kanavoinneissa sanonut: Verhon toisella puolella ei ole hierarkioita. Hierarkiat ovat 4d harhassa elävän  mielen juttu. Toinen on se, että planeetastamme olisi käyty jotain kosmisia sotia: Me kaikki olemme soluja Jumalan ruumiissa, me olemme itse olleet mukana luomassa tätä planeettaa.  Wink Ei todellakaan ole niin, etteivät edes Pleiadilaiset voisi olla yhteydessä siihen ''Prime Cereatoriin,' vaan me kaikki olemme kun palaamme kotiin (eli kuoltuamme) ihan suorassa kontaktissa siihen, koska olemme sen pikku osasia ihan joka ihminen.

Summa summarum: Ko. Pleiadilaiskanavointi sisältää varmaan paljon samaa tavaraa kuin Kryon-kanavoinnit, mutta minun näkökulmastani myös fyysisen tason harhaa, jota kanavana toimivat ihmiset usein aivan tahtomattaan ja viattomasti tuovat kanavointeihin. Sodat ja hierarkiat eivät kuulu verhon toiselle puolelle ja piste. Näin siis minun mielestäni, mutta kuten aiemmin totesin, tämä aihe sopii hyvin tähän ketjuun, minun henkilökohtaisesti on vain ihan turha siitä keskustella, koska en usko siihen.

Näitä kanavointeja on nykyään paljon, jotta kaikki voivat löytää itselleen sopivan. Minä olen jo löytänyt sen nimenomaisen, jonka minun intuitioni sanoo oikeaksi ja se riittää minulle. Minulle on ihan se ja sama, minkä/mitkä kanavoinnit joku muu kokee itselleen sopivimmiksi.

Ihmis'roduista:'
Geenitutkimus on osoittanut, ettei pitäisi edes puhua 'roduista' ollenkaan, kun puhutaan ihmisistä.  Esim ihonväri yms. fyysiset piirteeet eivät edes näy ihmisen genomista kunnolla (sieltä näkyy sitten muita 'rotuja' erottavia piirteitä), vaan pikimustalla ja vitivalkoisella voi olla huomattavasti samanlaisempi fyysinen DNA, kuin kahdella pikimustalla keskenään tai vitivalkoisella keskenään. Tämä on semmoinen alle 10 vuotta vanha löydös, joka kävi ilmi kun ihmisen fyysinen DNA tuli lopullisesti kartoitettua ja se onkin hämmentänyt tieteentekijöitä kovasti. Mutta vaikuttaa kuitenkin siltä, että ihmisten osalta 'rotu' on siellä ihmisen päässä eikä genomissamme. Toki fyysiset ominaisuudet periytyvät, mutta pelkkää DNA:ta katsomalla et voi ollenkaan päätellä ihmisen ihonväriä yms. eli 'rotua.'

Tämä toki potuttaa monia vanhoillisia ryhmittymiä kovasti, yli-ihmisteoriat ja rasismi jäävät ennen pitkää unholaan sen ansiosta.  Cheesy

Minä en muuten usko ollenkaan, että meidän täytyy inkarnoitua tänne monta kertaa valaistuaksemme. Minä uskon, että me haluamme inkarnoitua tänne ihan vain sen vuoksi, että tämä elämän peli, sen mukana tapahtunut oppiminen ja mahdollisuus sen yhteydessä nostaa planeettamme värähtelyjä vain miellyttää meitä niin kovasti. Smiley Täällä fyysisessä inkarnaatiossa voi ihminen toki kokea kärsivänsä , mutta heti kun palaamme verhon tuolle puolelle, suunnittelemme jo innolla seuraavaa inkarnaatiotamme. Minusta se, että ihmiseksi inkarnoituminen tuntuu kurjalta ja tuntuu ettei tänne enää halua palata, on vain merkki siitä että on vielä läksyjä opittavana - siis ei kenenkään toisen meille pakolla antamia läksyjä, vaan sielujemme täysin vapaaehtoisesti valitsemia oppitunteja. Vapaa tahto, se on mukana tässäkin.

Tässä asiassa ei ole yhtään mitään kontrolliuskontoa, ei ole uskontoa ollenkaan. On vain se sielun ihan oma vapaaehtoinen valinta, vaikka sitä ei moni koekaan mahdolliseksi ihmiseksi inkarnoituneena, koska ei ole vielä ymmärtänyt, että kipu on pakollista mutta kärsimys on vapaaehtoista.
tallennettu

Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #52 : 02.04.2012 14:32:45 »

Mielenkiinnolla luin ketjun. Smiley

En usko minäkään tuohon liskot- teoriaan, vaikka mielenkiinnosta olen siihenkin vähän tutustunut. Kaikki nää erilaiset näkemykset on usein mielenkiintoisia, ja monia tunteita herättäviä. Kaikenlaista "täsmennettyä tietoa" alkuperästämme/nykyisyydestämme ja tulevaisuudestamme on, eri keinoin, kanavoituna tai ei, ja mun henkilökohtainen uskoni menee niin, etten voi paljoakaan nyt justiin tietää. Varsinkaan "nippelitietoja", joilla tarkoitan vaikka oikeaa ruokavaliota kuinka kuuluisi tarkalleen syödä tai muinaisen eläinpatsaan merkityksestä tai pleiadialaisten olemassaolosta saati tarkoituksesta. Ja monet monet muut "nippelitiedot" -kuten itse niitä nimitän, jotka kertovat laajojen kokonaisuuksien yksityiskohtia - mä en tiiä niistä mitään. Enkä oikein haluakaan, koska en tee niillä tiedoilla mitään, ne saattaisivat jopa sekoittaa päätäni, laittaen ajatukseni jonkinlaiseen "ajatuslaatikkoon" jonka mukaan sitten ajattelen (sen mukaan mitä uskon -> jalostan kaikki ajatukseni) ja se köyhdyttäisi ajatteluni rajattomia mahdollisuuksia, jos kaikki olisi jo minulle määritelty, miten ne varmasti menee! :Smiley

Itte uskon hyvin laajoihin asioihin, kuten jonkinlaisiin energioihin, sieluun/jonkinlaiseen jatkumoon fyysisen elämän jälkeen, vapaaseen tahtoon/kokemusten merkitykseen, ja että jos meillä on luoja, se on pelkkää rakkautta eikä tuomitse. Tämä 4D-harha mistä Elektikko puhui.

Ja edes näitä asioita en mene sanomaan itselleni täysiksi totuuksiksi. Minä olen niin tietämätön, kuten on jokainen muukin ihminen, ja erehtyväinen, sitä olemme kaikki. Ja kun usein omat asiat (pelot, toiveet ym.) sekoittuu siihen uskoon/asiaan niin vahvasti, ettei niitä sitten enää erota. Hyvin kirjoitit Elektikko tuosta ihmisen kirjoittamasta tiedosta, näin se on. 

Parasta minulle on, kun kuuntelen vaan intuitiotani elämässä eteenpäin menoon, uskon ennen kaikkea, että jokaisen sydän on yhteydessä siihen korkeampaan, luovaan energiaan, josta saa niitä "vinkkejä" oikeaan suuntaan elämässä. Sen lisäksi tutkin mahdollisimman paljon asioita itse. Se onkin osittain tätä uutta energiaa/aikaa, että ei uskota enää vanhoja "johtajiamme" vaan etsitään itse tietoa asioista ja muodostetaan mielipiteitä, otetaan "ohjat omiin käsiin" -ajatusten tasolla. Että ajatuksemme ovat todella omiamme, ja vaivalla Grin ajateltuja. Siitä on hyvä lähteä tekoihin sitten. Aikamme tasa-arvo ja suvaitsevaisuus ym. ovat uusien energioiden "työtä". Missä me ollaankaan 50 vuoden päästä, jos ja kun kehitys tätä vauhtia kehittyy? angel smitten

Intuitio -sanakin on nykyään ihmisille ihan tuttu, kuin yksi "tieteellinen aisti" nykyään!  smitten

Mä olen tosi vapaa elämässäni, kun tiedän että sydän/intuitio johdattaa mua oikeeseen elämässä.  Paljon muusta mun ei tarvikkaan tietää. Grin Wink smitten Mutta kivahan niitä on pohtia, saada näkemyksiä muilta. (Vänkääminen on tosin eri kuin rakentava keskustelu, se voi turhaan viedä aiheen sisällöltä huomiota. Smiley )

tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Kurpitsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #53 : 02.04.2012 19:57:54 »

Lainaus
Mikä (mitä) on sinun mielestä valaistuminen?
Olisko vaikka mitä useampi chakra ja vastaava DNA-säie aktivoituneena, sitä valaistuneempi..
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #54 : 03.04.2012 10:27:49 »

Olen onnekas siinä mielessä, että olin aiemmin iloinen agnostikko ja sitten kun hengellinen heräämiseni tapahtui, menin suoraan niihin uusiin energioihin, eli minulla ei ole lainkaan omakohtaista kokemusta vanhojen energioiden kanssa työskentelystä.

Vielä hieman valaistumisesta ja chakroista:
Valaistumisesta on tosi monta käsitystä ja siitä on taidettu jossain ketjussa keskustellakin. Minulle se on on/off tila, eli samalla tavoin kuin ei voi olla pikkuisen raskaana, ei voi olla myöskään pikkuisen valaistunut: Sitä joko on tai ei. Minun valaistumiskäsitykseni on se Kryonin sellainen, eli valaistunut on kuka tahansa, joka tietää olevansa siellä verhon toisella puolella kotona soluna Jumalan ruumiissa, eli ymmärtää että täällä ihmiseksi inkarnoituneenakin on osanen luojajumalaa valepuvussa, sisältää sen Jumalan kipinän.

Niistä 12:sta (2 fyysistä 10 magneettista) on paljon Kryon-kanavointeja. Netistä löytyi tällaisia koosteita näin äkkiseltään:
http://www.sunhealer.com/12strands.html
http://www.kryon.com/k_chanelsandiego06.html

Chakrojen aktivoitumisella ei ole minulle mitään tekemistä valaistumisen kanssa. Se ymmärrys siitä että olen solu Jumalan ruumiissa tuli minulle vuosina 2000-2003, mutta suurin osa chakrojen aktivoitumisesta on tapahtunut tuon jälkeen. Tällä hetkellä minulle on auennut 7 'perinteisen' chakran lisäksi siihen kehon keskilinjalle 7 chakraa lisää, joista suurin osa tuntuu vielä pyörivän melko pieninä (tai ehkä ne vain ovat pienempiä luonnostaan?). Tuohon kun vielä lasketaan mukaan ns. sielun istuin eli se 8. chakra noin puoli metriä päälaen yläpuolella, pystyn tuntemaan tällä hetkellä juurichakrasta sinne asti yhteensä 15 chakraa.

Sydänchakran ja kurkkuchakran välisestä universaalin rakkauden chakrasta (miellän vastaavan kateenkorvaa) on puhuttu jo vuosia ja se aktivoitui minulla hienokseltaan muutamien vuosien aikana jo jokin aika sitten. Kolmea, jotka sijaitsevat kurkkuchakran ja kolmannen silmän välillä aloin aktivoida itse tietoisesti kuultuani niiden olemassaolosta Kryon-kanavoinnissa joitakin vuosia sitten. Ne vastaavat aivorunkoa, aivolisäkettä ja hypothalamusta fyysisessä kehossa. Kun ne olivat aktivoituneet, aktivoitui alempana kehossa itsestään vielä kolme chakraa lisää 'päächakrojen' välille. Yllätyin kokemuksesta suuresti, mutta luonnolliselta se sitten lopulta tuntui, sillä muutoin tasapaino energiajärjestelmässä ei olisi varmaankaan säilynyt.

Miten sitten tiedän, että kaikki nämä uudet ovat aktivoituneet? Siten, että kun päivittäin tasapainotan chakrani, aloin yksinkertaisesti tuntea uusia energiapyörteitä niiden vanhojen lisäksi kehon keskilinjalla. Siitä en tiedä mitään mitä ne tekevät, enkä edes piittaa. Minä vain tunnen ne aina kun käyn keskilinjan chakrat läpi ja luotan siihen, että systeemi toimii kyllä niinkuin pitää vaikken tiedäkään älyllisesti mitä oikeastaan tapahtuu.  Cheesy

Mutta en minä tätä chakrajärjestelmän 'laajenemista' pidä minkäänlaisena osoituksena valaistumisesta, vaan ainoastaan luonnollisena seurauksena siitä, että planeettamme ja sen asukkaiden värähtelyt nousevat parhaillaan rajusti, mikä tekee sen että kun vain antaa asioille luvan tapahtua, ne tapahtuvat tavattoman helposti ihan tavalliselle ihmisellekin. Edellytyksenä tähän toki oli se, että tunnistin sen Jumalan kipinän itsessäni, mutta en koe sen muutoin liittyvän asiaan.

DNA-asioita olen tutkinut vähemmän, vielä ei ole niin vahvasti sen aika minulle, luotan niidenkin juttujen osalta siihen, että asiat tapahtuvat ihan tasan niinkuin niiden tuleekin tapahtua.  Wink Juttelen kyllä DNA:lleni, mutta niin kyllä juttelen muullekin kropalleni, olen jutellut jo pari vuosikymmentä.  smitten
tallennettu

Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #55 : 03.04.2012 12:29:34 »

Marie ja Solnishko, tuosta tunteesta että on elänyt useampia elämiä jo tämän yhden aikana:
Se taitaa olla myös tälle ajalle tyypillistä. Sielut etenevät nopeammin kuin ennen työskentelyssään oppimisen kanssa.

Eli kun ennen elettiin aika staattisesti, oli yksi ammatti tai asema ja yksi avioliitto per inkarnaatio, niin nyt ihminen voi kokea monta ammattia, parisuhdetta ja elellä jopa yhden elämän aikana useilla eri mantereilla aivan erilaista elämää. Yhdessä inkarnaatiossa on nyt siis mahdollista kokea enemmän erilaisia asioita ja siten enemmän oppimista kuin koskaan aikaisemmin.

Tästä oli jo vanhemmissakin kanavoinneissa muistaakseni, eli Michael-kirjoista muistan hämärästi asiasta lukeneeni joskus aikaa sitten ja Kryon on myös puhunut tästä samasta asiasta. Vähän sama fiilis täälläkin, että vähintään noin kolmas elämä jo meneillään tässä elämässä.

Minä en ole ajatellut terapiaa ja/tai itsetyöskentelyä omien solmujen kanssa ollenkaan vanhan energian juttuna, pikemminkin ei-ollenkaan-energiajuttuna vaan maallisena työskentelynä. Minä käytin rinta rinnan maallisia ja hengellisiä/energeettisiä asioita toipumisessani, mutta koen että kaikki hengellinen/energeettinen oli minulla jo tätä uuden energian systeemiä sillä se oli jo alkanut ennen kuin minä edes vuonna 2000 kiinnostuin näistä asioista.
tallennettu

Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #56 : 03.04.2012 12:56:25 »

(Tähän väliin yksi "jännä" juttu muuten minkä silloin huomasin kun aloin toipumaan ja voimaan paremmin: jos jää odottamaan apua ja pelastusta ulkopuolelta on uhri. Jos tarttuukin härkää sarvista ja pelastaa itse itsensä on itseriittoinen.  idiot2 Useat ihmiset ympärilläni ahdistuivat ja suuttuivatkin siitä, että aloin voida hyvin. tajusin, että pahimpinakin aikoinani olin ollut monelle "auttaja" sillä vääristyneellä tavalla että olin aina se jolla menee vielä helvetisti paljon huonommin kuin itsellä.Angry
Joo! Oon huomannut ihan saman. idiot2 Mitä ilosempi ja itsevarmempi oon ollut, sitä enemmän oon saanut sitä "oletpa ylimielinen/itsekäs/tympeä" tai "miten susta on tullut tuollanen, olit ennen paljon kivempi!" -palautetta. Varmaan monet aattelee, että oon ylpistynyt tai jotain, kun en välttämättä enää pidäkään mölyjä mahassani tai sanon EI. Onneksi on myös niitä, jotka tukee ja kannustaa, ja kertoo, että on ihan ok kieltäytyä asioista ja ottaa oma tila.
Herkempi saattais miettiä, että tekeekö tässä nyt sitte jotain väärin, mutta onneks tiedän ite parhaiten. smitten

Tuttua tuo sama minullekin. Mutta ymmärrän hyvin niitä arvostelijoita sillä 'saavutetuista eduista' luopuminen oli heille kova paikka, sillä he eivät voineet enää:
1) Tuntea omaa oloaan paremmaksi nähdessään minun huonon oloni
2) Manipuloida/syyllistää minua sanomaan kyllä silloinkin kun halusin sano ei, eli lakkasin olemasta palvelusautomaatti

Lisäksi sisältä rikkinäinen ihminen - sanotaan nyt vaikka läheisriippuvainen - jossain perheessä/yhteisössä kuuluu sellaisenaan sen perheen/yhteisön dynamiikkaan. Koko enemmän tai vähemmän toimintahäiriöisen perheen/yhteisön tasapaino horjuu, kun yksi ihminen alkaa toipua mutta muut säilyvät ennallaan. Sen vuoksi esim. perheitä usein hajoaa kun vaikka yksi perheenjäsen raitistuu tai muutoin toipuu.
tallennettu

Kurpitsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #57 : 05.04.2012 06:28:26 »

Pleiadialaisten kanavointien mukaan sairaudet johtuvat myös pitkälti ympäristömme kemikaaleista.
Joita on paljon todettukin: http://wwf.fi/jarjesto/viestinta/uutiset-ja-tiedotteet/Suomalaisperheen-veren-kemikaalicocktail-osoittaa--etta-nykyisissa-kemikaalisaadoksissa-on-myrkyn-mentavia-aukkoja-46.a

tallennettu
Kurpitsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #58 : 10.04.2012 09:16:52 »

Eivätkö Kryonin opit puhu mitään myrkkyjen puhdistamisesta / myrkyistä sairauksien aiheuttajana?
Pleiadien oppeihin kuuluu että kannamme jatkuvasti ruokakaupasta myrkkyjä kehoomme jotka haittaavat henkisiä kuvioita.
« Viimeksi muokattu: 10.04.2012 09:19:14 kirjoittanut Kurpitsa » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #59 : 10.04.2012 09:42:23 »

Minä olen vähentänyt kemikaalikuormaani ihan maallisista syistä.

LD50 on se määrä kemikaalia jonka annettaessa puolet koe-eläimistä kuolee. Jokaisen kemikaalin LD50 on hyvin helppo tutkia ja annetut turvarajat perustuvat niihin, eli turvarajat ovat pieniä murto-osia LD50 luvusta. Tämä on kuitenkin täysin järjetöntä tästä syystä:
Kukaan ei pysty tutkimaan mitä tapahtuu, kun ihminen saa vuosikymmenten ajan koktailia joka sisältää hyvin pieniä - selvästi turvarajan alittavia - määriä satojen erilaisten kemikaalien kombinaatiota. Varsinkin kun jokaisen oman kombinaatio on omanlaisensa riippuen siitä missä elää, mikä on lempishampoo, mikä on oma kasvovoide-suosikki, mikä on oma suosikkihammastahna, mikä on lempikaramelli, mikä on lempieines... Asiaa on mahdotonta tutkia ja niinpä nimenomaan kemikaalien yhteisvaikutukset niissä 'turvallisissa' määrissä ovat täysi arvoitus. Ja koska asiaa on mahdotonta tutkia, on ainoa turvallinen tapa elää se, että pyrkii minimoimaan henkilökohtaisen kemikaalikoktailinsa. Itse olen jo tehnyt näin siinä määrin kuin kaupunki-asukkaalle ylipäätään on mahdollista.

Hengelliseltä ja energeettiseltä kannalta katsoen:
En muista Kryonin sanoneen mitään erikseen kemikaalien vaikutuksesta tai myrkkyjen puhdistamisesta, mutta ehkä ei vain ole jäänyt mieleen.

Tämä terveyteen vaikuttava juttu sen sijaan on Kryon-kanavoinneista ja pätee tähänkin asiaan:
Kun ihminen oppii kommunikoimaan oman DNA:nsa kanssa, antamaan sille käskyjä, keho pystyy korjaamaan ihan minkä tahansa epätasapainotilan tai sairauden ihan itse. Siellä DNAn magneettisissa säikeissä on tieto kaikista aikaisemmista kehoistamme ja paljon muutakin tietoa. Joka kerran kun solu jakautuu, se kysyy DNA:lta näin: "Samanlainen vai erilainen?" Jos sen DNA:nsa kanssa osaa kommunikoida niin voi käskeä sitä sanomaan solulle: "Erilainen: terve, puhdas, pitkillä telomeereilla varustettu."

Tehokkaimmin ko. systeemi toki toimii kun pyrkii parantumaan jostain ihan tietyistä vaivoista, sillä silloin asia on ikään kuin helpompi kohdistaa. Sieltä omista akaasisista arkistoista DNA:n magneettisista säikeistä löytyy malli terveelle versiolle mistä tahansa kehon solusta ja DNA:nsa voi ohjeistaa antamaan soluille käskyn tulla sellaisiksi kun ne jakautuvat.

Toinen mitä mietin siinä vaiheessa kun valoravinnosta puhuttiin paljon muutama vuosi sitten on tämä: Jos on mahdollista ottaa ravinto toisilta tasoilta 'valoravintona' on käänteisesti mahdollista myös lähettää kehostaan kaikki ei-toivottu pois sinne toisille tasoille. Olen itse tehnyt tätä jo vuosikausia, minä sanon kaikelle ei toivotulle 'hyvää matkaa rakkaat' ja lähetän mielikuvissani ne sinne missä niitä eniten tarvitaan. Kun ulottuvuuksia on monia, on kaikelle sellaisellekin mille minulla ei ole tarvetta tarvetta jossakin. Kun ensi kerran aloin tehdä näin, tunsin sangen voimakkaita tuntemuksia myös kehon tasolla.

Että tämmöisiä. Mikään ylläoleva ei tietenkään toimi niin kauan kun kyseessä on sairaus/vaiva, jonka on valinnut tähän inkarnaatioon niiden henkisten/hengellisten opetusten vuoksi joita siitä voi saada. Paraneminen tapahtuu sitten, kun läksyt on opittu. Ehkä tämä selittää monia spontaaneja paranemisia, tai tämä yhdessä sen kehon oman paranemisen kyvyn kanssa?
tallennettu

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  

Siirry: