Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vanha vai uusi energia/oppi/aika?  (Luettu 47552 kertaa)
0 jäsentä ja 24 vierasta katselee tätä aihetta.
Kurpitsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #60 : 10.04.2012 10:05:59 »

Lainaus
Kun ihminen oppii kommunikoimaan oman DNA:nsa kanssa, antamaan sille käskyjä, keho pystyy korjaamaan ihan minkä tahansa epätasapainotilan tai sairauden ihan itse. Siellä DNAn magneettisissa säikeissä on tieto kaikista aikaisemmista kehoistamme ja paljon muutakin tietoa. Joka kerran kun solu jakautuu, se kysyy DNA:lta näin: "Samanlainen vai erilainen?" Jos sen DNA:nsa kanssa osaa kommunikoida niin voi käskeä sitä sanomaan solulle: "Erilainen: terve, puhdas, pitkillä telomeereilla varustettu."

Samantapaisella linjalla ovat Pleiadianitkin, mutta täytyykö ensin tehdä jotain muuta että saa kehoansa komennettua ja sen saa regeneroitumaan. esim. kuunnella nauhalta itsepsyykkausta päivästä toiseen (regeneroidun regeneroidun regeneroidun)? Smiley Itsehypnoosia?

http://www.wikihow.com/Perform-Self-Hypnosis

Yhtälailla voimme käskeä kroppaamme elämään vaikka 10000 vuotta. Kuoleminenkin on vain ohjelmoitu juttu.
Samoin käden vahingoittuminen tuleen työnnettäessä.

Pleiadithan käskevät olemaan katsomatta tv:tä, uutisia, sanomalehtiä, koska silloin manifestoimme mm. pelkoenergioita tähän maailmaan.

Moniulotteisesta elämästä ei kai Kryon kauheasti puhu. Pleiadien mukaan yhtenä tavoitteenamme on pystyä moniulotteiseen elämään eli voidaan tästä hypätä maapallon rinnakkaismaailmaan jossa asiat menevät hieman eri rataa kuin täällä (ihmisten luonteenpiirteet esim hieman erilaisia).. Tämä hyppy ulottuvuudesta toiseen tapahtuisi siis fyysisessä kehossa.

Ja eikun psyykkaamaan "I am a multidimensional being.." Smiley
http://ascension-temple.com/about-emanuehl-melchizedek-method.html
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #61 : 10.04.2012 10:22:03 »

Kyse ei ymmärtääkseni ole itsehypnoosista, vaan siitä että saa kontaktin kehoonsa ja juttelee sen kanssa. En itse ainakaan ole kuunnellut yhtään mitään nauhoja aiheesta (tiedonsaannin lisäksi siis, tietoa toki tulee kanavoinneista, mutta loput teen itse), sillä uskon että jokainen löytää itse parhaiten sen oman tapansa jutella kroppansa kanssa. Olen muutenkin jutellut kropalleni jo kauan ennen kuin uskoin mihinkään hengellisiin/energeettisiin juttuihin, aloitin jo lähes 30 vuotta sitten.

Itse asiassa Kryon sanoo, että ne raamatun jutut 800 ja risat vuotta eläneistä ihmisistä kuten Metusalemista ovat tositarinoita: Silloin joskus ennen ihminen todellakin oli kroppansa pomo. Siitä nimenomaan on kyse: Keho on palvelijamme ja tekee kuten käsketään, kunhan vain osaa käskeä oikealla tavalla. Minulle se tapa on rakkaudellinen söpöily-höpöttäminen käytännön ohjeistamisen ohella.  Smiley

Moniulotteisuus tarkoittaa Kryon-kanavoinneissa sitä, että oikea todellinen maailmankaikkeus on moniulotteinen (12-ulotteinen itse-asiassa) ja tämä 4D universumimme (3 ulottuvuutta + aikaulottuvuus) on vain keinotekoinen 'kupla' todellisessa maailmankaikkeudessa, eräänlainen koekenttä meitä varten. Niin ja tietenkin harhaa, kun se todellisuus on jotain ihan muuta kuin tämä 4D. Kun on inkarnoituneena tänne, on tavallaan sidottu tähän 4D hommaan jo sen takia, että kehomme on tarkoitettu tänne 4D universumiin ja tänne ei esimerkiksi voi ottaa mukaan kuin pienen osan sielunenergiaa, koska muuten ihmiskeholta niin sanotusti palaa käämit. Mutta täälläkin ollessa voi pyrkiä moniulotteiseen tapaan ajatella, siinä määrin kuin se on ihmisaivoille mahdollista.  Mutta ihmiskeho ei voi hypätä moniulotteiseen universumiin sellaisenaan, koska se on tätä 4D universumia varten tehty ja sen tuote.

Minun ei tarvitse psyykata: Minä tiedän olevani moniulotteinen olento joka on vain pelaamassa tätä elämän peliä täällä 4D universumissa, koska satun nyt vain tykkäämään kovasti tästä fyysisestä tasosta ja valotyön tekemisestä täällä. Moniulotteinen ajattelu on tuntunut minulle aina helpolta, vaikka Kryon kanavoinneissaan aina mainitseekin että se voi olla se hankalin asia ihmisen kehossa olevalle, koska olemme siinä harhassa että olemme yksi (todellisuudessa yksittäinen ihmissielukin on ajatusryhmä, ei yksi yksilö) ja siinä harhassa että aika on lineaarinen, koska fyysinen keho on sidottu lineaarisen ajan harhaan.

Kryon ei puhu moniulotteisesta elämästä ihmiskehossa sitä lukuunottamatta että asia kannattaa ajatustasolla hyväksyä sen vuoksi, että kun fyysinen keho on 4D universumimme tuote, ei se sellaisenaan voi siirtyä moniulotteiseen todellisuuteen. Sielusta suurin osa sen sijaan on siellä koko senkin ajan kun olemme ihmisiksi inkarnoituneena täällä fyysisellä tasolla, sillä se sieluenergia ei tosiaan mahdu tähän pieneen ihmiskroppaan kokonaan.

Eräs tapa jolla toteutan moniulotteista ajattelua on se, että kun lähetän kaukohoitoa tai kanavoin valoa, jaan itseni useammaksi Eklektikoksi joista jokainen lähettää valoa tai hoitoa omaan kohteeseensa. Joudun lineaarisen ajan asukkina toki tekemään sen jakamisen yksi kerrallaan ja perä perää, mutta ei se haittaa, homma tuntuu toimivan oikein hyvin ja tehostaa mahdollisuuksiani tehdä valotyötä.
« Viimeksi muokattu: 10.04.2012 10:25:31 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Kurpitsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #62 : 10.04.2012 11:18:40 »

Lineaarisen ajan harhasta puhuttiin Pleiadien teksteissäkin. Meidän tulisi elää ennemmin luonnon syklien perusteella kuin kellon. Kuten pakanat aikanaan elivät kuunvaiheiden, yms luonnonrytmien mukaan.
Kellot, tietokoneet ja elämänrytmi tekevät tästä sen harhaisen. Luonnonrytmit ovat silti aina taustalla vaikuttamassa.

Maan rinnakkaisuniversumeihin voidaan hypätä ihan fyysisesti. Sieltä sitten latautuu sen universumin muistot meihin ja ylisielu tekee meistä tähän universumiin kopion joka jatkaa täällä oloa.

Fyysinen aikamatkustuskin on mahdollista ja menneisyyden muuttaminen..
http://naturalplane.blogspot.com/2008/10/swedish-man-discovers-time-travel.html

Ajan pysäyttäminen ja hidastaminen on myös mielenkiintoisia ilmiöitä.

Lainaus
Minä tiedän olevani moniulotteinen olento joka on vain pelaamassa tätä elämän peliä täällä 4D universumissa, koska satun nyt vain tykkäämään kovasti tästä fyysisestä tasosta ja valotyön tekemisestä täällä.

Ainahan voit laajentaa toimintaasi rinnakkaisuniversumeihin. Ei tule maapallon rajat vastaan lasten teossakaan kun rinnakkaisuniversumeissa on varmasti tilaa Smiley
« Viimeksi muokattu: 10.04.2012 11:21:22 kirjoittanut Kurpitsa » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #63 : 10.04.2012 11:34:36 »

Juu, vuonna 1992 kanavoidussa (se vuosiluku oli ainakin linkittämäsi pdf-tiedoston dokumentin kannessa) on paljon samoja asioita, kuin on Kryon kanavoinneissa jotka alkoivat vasta niihin aikoihin ja jotka jatkuvat edelleen monta kertaa vuodessa. Mieluummin kuuntelen ajankohtaisia uutisia, kuin uutisarkistoa matalampien energioiden ajasta 20 vuotta sitten.  Smiley

Mutta lineaarisen ajan harha on jotain aivan muuta, kuin luonnon syklien mukaan eläminen: Ne luonnon syklitkin kas kun ovat lineaarisessa ajassa, lineaarisen ajan harhassa. Koko tämä 4D universumimme on sidottu lineaarisen ajan harhaan, myös ne luonnon syklit.  Wink Itse sana sykli on jo lineaarinen käsite. Todellisuudessa, siellä todellisessa moniulotteisessa universumissa, aika on yksi niistä ulottuvuuksista.

Minä uskon näin:
Fyysinen keho ei kestä edes sitä että sielunenergiaa ottaisi tälle tasolle fyysiseen kehoon enempää kuin noin neljänneksen. Loppuosa sielustamme onkin siellä verhon toisella puolella tekemässä ihan muita asioita sillä aikaa kun se neljännes sielunenergiaa ympäröi (se neljänneskään ei mahdu kroppaan kokonaan, ulkopuolella oleva osa on se mikä näkyy ns. aurana) tätä 4D universumin fyysistä kehoa. Minä en usko 4D rinnakkaisuniversumeihin. Lineaarisen ajan universumissa 'tulevaisuudessa' voi olla lukemattomia potentiaaleja, mutta kun yksi niistä on 'valittu' eli tapahtunut, ne muut lakkaavat sillä hetkellä olemasta. Muut voivat toki halutessaan uskoa toisin, minä uskon näin.

Lähettämäsi linkin kuvaus voi olla esim. aistiharha, valveuni, henkimatka tai psykoosi. Tai sitten se voi olla todellista aikamatkailua. Kukin lukija tekee omat johtopäätöksensä, minä en sitoudu yhteen mahdollisuuteen (eli aikamatka ainoana vaihtoehtona) ainoastaan tuon ihmisen oman kertomuksen perusteella.

Subjektiivinen kokemus ajasta vaihtelee toki paljon. Adrenaliini saa ajan hidastumaan huomattavasti, minulla on tästä lukuisia omia kokemuksia. Parhaimmillaan (tai pahimmillaan, yleensä sellaiset adrenaliinimäärät tulee vain oikeissa vaaratilanteissa) aika 'hidastuu' ihan käsittämättömän paljon. Kyse ei kuitenkaan ole ajan hidastumisesta, vaan oman kokemuksen nopeutumisesta, johon verrattuna ulkomaailma alkaa tuntua tosi hitaalta. Kokemuksena se on kuitenkin erittäin mielenkiintoinen.

Kuten sanottua, en usko rinnakkaisuniversumeihin ollenkaan ja tässä universumissa on minulle ihan tarpeeksi valotyötä tehtäväksi, kiitos vaan. Hengellisen elämän suuri haaste on nimenomaan maallisen ja hengellisen yhteensovittaminen: Jos ryhtyy kiinnittämään liikaa huomiota tämän inkarnaation ja tämän planeetan ulkopuolelle, menevät tämän inkarnaation mahdollisuudet hukkaan. Se on vähän niinkuin matkustaisi Intiaan, mutta viettäisi koko matkan ajattelemalla vain Italiaa. Siitä matkasta ei silloin saa irti kaikkea sen potentiaalia. Ei kiitos.  Wink
« Viimeksi muokattu: 10.04.2012 11:38:52 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Kurpitsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #64 : 10.04.2012 12:04:22 »

Etkö ole huomannut mitään eroa energioissa esim. täyden kuun aikaan? Monet jutut esim. ormuksen valmistus onnistuu vain täydenkuun aikoihin. Noitajuttujakin tehtiin käsittääkseni monesti nimenomaan täydenkuun energioissa.
Ihmissudet liikkuivat täydenkuun aikaan jne.

Ehkäpä kosmisia (esim täydenkuun) energioita ei sitten aisti kaupungissa samalla tavalla kun on ne sähkömagneettiset kentät häiritsemässä(?)

Itsellä vaan on ollut useita unia rinnakkaistodellisuuksista joissa asiat ovat hieman eritavalla, kaveripiirit erilaisia jne, joten en epäile niitä Smiley

Lainaus
Jos ryhtyy kiinnittämään liikaa huomiota tämän inkarnaation ja tämän planeetan ulkopuolelle, menevät tämän inkarnaation mahdollisuudet hukkaan.
Toisaalta tämä inkarnaatio voi olla vaikka 10000v..100000v jos niin haluaa. Miksi inkarnoitua aina vain uudestaan ja unohtaa kaikki kun voi kerralla elää tuhansia vuosia? Lisäksi aika on venyteltävä, joustava, manipuloitava käsite Smiley
« Viimeksi muokattu: 10.04.2012 12:10:01 kirjoittanut Kurpitsa » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #65 : 10.04.2012 12:26:40 »

Olen shamaani, eli noita, mutta en ole sidottu mihinkään kaavoihin toiminnassani eikä minun tarvitse tehdä edes samaa rituaalia samalla tavoin kahtena eri kertana. En noudata kenenkään muun keksimiä rituaaleja, systeemejä yms. vaan luon omani sitä mukaa kun ne tarvitsen. Minulle tärkeimpiä ovat ne shamanismin kolme perusperiaatetta, jotka taisivat olla jo tämän ketjun ekalla sivulla. Kuuntelen vain ja ainoastaan omaa inutitiotani siinä, miten energeettisiä asioita teen. Tämä menee yksiin sen uskoni kanssa, että olemme kaikki luojajumalia. Minä luon ne rituaalit yms. joita tarvitsen silloin kun tarvitsen.

Huomaan syklisiä eroja elämässä vuodenkierron mukaan, mutta kuten sanottua, jo syklisyys on lineaarisen ajan käsite. Ei-lineaarinen aika on ulottuvuus, eli jokainen ajan kohta on olemassa yhtä aikaa ja niiden välillä voi liikkua vapaasti. Mutta ei siis täällä 4D universumissa, jonka kokemukseen kuuluu kokea lineaarisen ajan illuusio.

Täysikuu ei ole koskaan vaikuttanut minuun millään tavoin, edes silloin kun olen kokenut sen yöpyessäni erämaa-alueella ulkona, eli kaupungilla ei ole asiaan vaikutusta minun kohdallani. Tämä lienee ihan vain henkilökohtainen ominaisuus: Minä en ole valinnut tähän inkarnaatioon voimakasta kokemusta kuun vaiheiden vaikutuksesta, joten kroppani ei siihen reagoi. Jollain toisella asia voi olla aivan toisin, jos hän on sen itselleen valinnut.

Ihmissudet, eli lykantropia, ovat minulle satuolentoja ja symbolisia hahmoja, eivät todellisuutta. Jälleen kerran asia voi olla jollekulle toiselle aivan toisin.

Unista minulla on tällainen käsitys: Unia on monenlaisia, mutta usein ne esittävät nimenomaan meidän alitajuntamme tulkintaa siitä maailmasta jossa elämme päivätajunnassa. Minunkin unissani on Helsinki, jota kutsun myyttiseksi Helsingiksi, koska se on hieman kuin oikea Helsinki mutta ei aivan. Koen sen kuitenkin olevan oman mieleni tuotetta, en minkään todella olemassaolevan rinnakkaistodellisuuden. Minulla on siis lukuisia unia - lähes joka yö, sillä uneni ovat hyvin realistisia - maailmasta joka on melkein kuin tämä mutta ei aivan, mutta ne minä niitä minään rinnakkaistodellisuuksina pidä.  Olen erottanut omasta unimaailmastani kolmenlaisia unia: Ennusunia, symbolisia suur-unia, sekä unia jotka ovat ihan vain niinkuin levyn eheytys on tietokoneelle: Tiedostojen järjestely joka tapahtuu öisin nukkuessa, jotta aivot toimisivat kunnolla hereillä ollessani. Suurin osa unistani on levyn eheytysunia, aina silloiin tällöin vain tulee niitä enemmän merkityksellisiä. Tosin kun aloitin hengellisen/henkisen työskentelyni vuonna 2000 niitä merkityksellisiä unia oli siitä eteenpäin monen vuoden ajan tosi paljon, sillä silloin tarvitsin niitä. Nyt on jo niin seesteistä, ettei niitä ole tarpeen tulla enää kovin usein. Jälleen kerran: joku muu voi kokea unensa aivan eri tavoin kuin minä.

Minä inkarnoidun mielelläni uudestaan sen sijaan että jatkaisin aina samassa kehossa, sillä eri kehoilla on erilaiset ominaisuudet ja niillä voi siten tehdä aivan erilaisia asioita, jolloin saa erilaisia kokemuksia ja oppii erilaisia asioita. Minulla on muistikuvia menneistä elämistä aivan erilaisista kehoista ja asioista joita niillä voi tehdä, mutta tällä nykyisellä ei voi. Samoin voin tällä kehollani tehdä asioita, joita jollain muilla en voi. Tämä mahdollisuus vaihtaa kehoa inkarnaatiosta toiseen on minulle yksi niistä asioita, jotka tekevät tästä reinkarnaatioprosessista niin kovin mielenkiintoisen. Samoin se unohtaminen ja uudelleen muistaminen on hauska prosessi. Mitään ei tarvitse oppia kahta kertaa: Jos joku asia on opittu aiemmassa inkarnaatossa, uudessa se vain muistetaan, eikä opetella alusta asti uudelleen. Ne ovat juuri niitä kokemuksia joissa ihmettelee kuinka nopeasti oppi jonkin asian, jonka muka piti olla niin vaikea. Niinpa, kun ei joutunut oppimaan, ainoastaan muistamaan.  Smiley Erityisen helposti tämän huomaa käden taidoissa, minulla on tässä elämässä ollut monia tällaisia kokemuksia.
« Viimeksi muokattu: 10.04.2012 12:28:35 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

Kurpitsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #66 : 16.04.2012 15:59:24 »

Pleiadien kanavoinneissa kehoitettiinkin tutustumaan lukuun 13, koska se on voiman luku.

Tässä joitakin havaintoja sen johdosta:

12 DNA-säijetta vaikuttaa aika oudolta, koska lukua 12 ei esiinny luonnossa eikä fibonaccin sarjoissa.

http://www.maths.surrey.ac.uk/hosted-sites/R.Knott/Fibonacci/fibnat.html
http://britton.disted.camosun.bc.ca/fibslide/jbfibslide.htm
http://www.goldennumber.net/hand.htm

Maailma on keinotekoisesti asettanut luvun 12 esim. kuukausiin, kellonaikoihin jotta ihmiset on saatu epätahtiin luonnon kanssa.

Kuukausiakin pitäisi olla 13 kuten on kuulla vaiheita:
http://kalender-365.de/kuukalenteri.php

Alunperin olikin 13 kuukautta:
http://www.katajala.net/viikinkiaika/ajanlasku/suomalainen_kalenteri.html

12:aa on väkisin väännetty horoskooppimerkkeihinkin vaikka niitä pitäisi olla 13 kpl..
http://www.teknolelu.fi/tiede/horoskooppisi-saattoi-juuri-vaihtua/

Jeesuksella oli 12 opetuslasta..

13 sen sijaan onkin pyhä luku eikä epäonnen luku, kuten yleisesti väitetään?
http://www.thevesselofgod.com/thirteen.html

Joten herääkin kysymys onko tämä 12 DNA:ta juttu taas joku yhtä keinotekoinen viritelmä kuin 12 kuukauttakin..
Miksi luoja olisi yhtäkkiä tehnyt kummallisen poikkeuksen tässä asiassa kun kaikessa muussa näkyy fibonaccin lukujen kädenjälki?
« Viimeksi muokattu: 16.04.2012 16:25:49 kirjoittanut Kurpitsa » tallennettu
Kurpitsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #67 : 17.04.2012 08:45:20 »

Pleiadien kanavoinneissa mainittiin sairauksien aiheuttajana myös astraalimaailman tarrahenget.
Kryon ei taida ottaa kantaa niihin..?
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #68 : 17.04.2012 09:08:48 »

Pleiadien kanavoinnista ja sen luotettavuudesta olen kertonut mielipiteeni jo aikaisemmin.  Wink Astraalimaailman tarrahenkiin uskon itse yhtä paljon kuin siihen hammaskeijuun. Smiley  Ja ovat myös ristiriidassa sen vapaan tahdon lain kanssa: Muilta tasoilta ei voi sössiä ihmiskunnan vapaata tahtoa: Katsoa saa, vaan ei koskea...  Jos joku haluaa välttämättä uskoa siihen, että astraalimaailma voi puuttua meidän vapaaseen tahtoomme, niin omapa on sitten ahdistuksensa. Itse näen käytännön elämälle hyödyllisempänä pitää tärkeimpinä terveyteeni vaikuttavina tekijöinä pikakarmaa, eli tämän inkarnaation elämäntapoja, sekä sitten tähän inkarnaatioon sieluni itselleen valitsemia oppitunteja. Niihin asioihin kas kun voin vaikuttaa itse, johonkin astraalimaailman sössijöihin en voi. Miksi uskoisin ei-voimaannuttavaa sanomaa, varsinkin kun se on kanavalta jossa näkyy muutenkin kanavan ihmisinkarnaation vaikutus kanavoinnin sisältöön ja joka on lisäksi noin 20 vuotta vanha, mikä on tänä nopeiden värähtelyjen nousun aikana tosi pitkä aika.

Kuukalenterissa niitä kuukausia on todellakin 13 ja risat (ei mene tasan). Mutta maapallolla asuttaessa täytyy ottaa huomioon myös aurinkovuosi, jos halutaan että esim. kevät- ja syyspäiväntasaukset sekä talvi- ja kesäpäivänseisaukset pysyvät oikeilla paikoillaan eivätkä lähde vaeltamaan pitkin kalenteria. 12 kuukauden vuodessa ei siis ole mitään salajuonta luonnollisten rytmien sekoittamiseksi, vaan tämänhetkinen kalenterimme karkausvuosineen sattuu nyt vain olemaan paras tähän mennessä kehitetty kalenteri siinä suhteessa, että siihen ei kerry virheitä ihan tuotapikaa. Joustavasti ajatteleva ihminen kykenee kyllä ymmärtämään kuu- ja aurinkokalenterin erot, eikä esimerkiksi minua ollenkaan haittaa että aurinkovuosi ja kuukalenterin vuosi ovat hieman erilaiset. Niinä vuosisatoina kun hommaa yritettiin kuukalenterilla, meni meininki aivan naurettavaksi. Ja esim. ramadan-kuukausi islamilaisessa kalenterissa vaeltaa koko ajan eri paikkaan vuotta juuri sen vuoksi että siinä on käytössä kuukalenteri. Nykyinen kalenterimme on kompromissi jonka tarkoitus on lähinnä, ettei tarvitse tehdä muutaman vuosisadan välein korjausliikettä kun kuukalenteri ja aurinkovuosi eivät mätsää yhteen.

Kryonin mukaan ulottuvuuksia on moniulotteisessa todellisuudessa 12, mutta itseäni eivät numerologiset ja laskeskelujutut ole koskaan kiinnostaneet, temperamenttikysymys varmaan tai sitten ei ole tässä inkarnaatiossa ajankohtainen juttu minulle.

Perjantai 13. päivän epäonnen maine johtuu siitä, että 1300-luvun jossain vaiheessa temppeliritareita tapettiin yhtenä päivänä oikein reippaampi joukko ja se sattui olemaan juurikin perjantai 13. päivä. Ellei ole temppeliritari, ei ole siis mitään huolenaihetta.  Cheesy

13 on alkuluku, mikä on kyllä aina jotenkin viehättävää. Alkuluvut, nuo numeromaailman individualistit.  Smiley
tallennettu

Kurpitsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #69 : 17.04.2012 09:33:33 »

Mikäpäs sen voimaannuttavampaa kuin kertoa että näin asiat on jos ne kerran ovat niin, tehkää vaikka näin.
Asioiden kieltäminen tai salailu on voiman poisottamista.

Millä lailla ihmisinkarnaation vaikutus näkyy Pleiadeissa, mutta ei muka Kryonissa?
Toki Pleiadit ovat lähenmpänä meitä koska pohjaudumme heistä kun taas Kryon on enemmän konemainen ja tekninen.

Kyllä 20v vanha kanavointi voi olla ajankohtaisempaa ja luotettavampaa varsinkin jos kanavan lähteet ovat aikamatkustajia. Jos tämä väite taajuusmuurista (energiakehoja häiritsevien sähkölaitteiden lisääntymiset, tietoliikenneverkot jne) pitää paikkaansa niin luotettavan tiedon kanavointi voi olla hankalampaa nykypäivänä kuin mitä se oli 20v sitten.

Kun ikuisuuden kanssa ollaan tekemisissä niin joku 2000 vuotta sitten maahan kätketty ja kiviin piirretty tieto voi olla hyvinkin Suuren suunnitelman mukaan tarkoitettu tulemaan esiin juuri nyt.

Lainaus
Astraalimaailman tarrahenkiin uskon itse yhtä paljon kuin siihen hammaskeijuun.

Miksi sitten aloitit ketjun luvattomista kytkeytymisistä?

Pleiadien teksteistä saa kyllä sen kuvan että kulissien takana väännetään ihmiskunnan kehitystä enemmän ja vähemmän eri suuntiin. Vapaan tahdon alueella ei ole mitään rajoituksia, sen vuoksi kaikki onkin mahdollista.
« Viimeksi muokattu: 17.04.2012 10:07:34 kirjoittanut Kurpitsa » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #70 : 17.04.2012 10:28:22 »

Lainaus
Mikäpäs sen voimaannuttavampaa kuin kertoa että näin asiat on jos ne kerran ovat niin, tehkää vaikka näin.
Asioiden kieltäminen tai salailu on voiman poisottamista.

Ei minulta voimaa ota pois sekään, että kiellän hammaskeijun olemassaolon.  Grin Ja joulupukin olemassaolon myös.
Kuka salailee mitä? Sinä esität avoimesti ja salailematta väitteen astraalimailmasta meitä sössivistä tarrahengistä ja minä aivan yhtä avoimesti kerron, etten usko sellaisiin sillä se rikkoisi vapaan tahdon periaatetta. Jos olemme asiasta eri mieltä, sitten vain olemme asiasta eri mieltä. Entäs sitten?

Voimaannuttavaa on minulle se, että tavalla tai toisella terveyteni on vain ja ainoastaan itsestäni kiinni: Joko tämän elämän elämäntavoista, tai sitten mahdollinen terveysongelma on sieluni itse itselleen valitsema oppimiskokemus, josta toipuu sitten kun ne sen opettamat läksyt on opittu. Ulkopuoliset sössijät eivät kuulu tähän kuvioon.

Lainaus
Millä lailla ihmisinkarnaation vaikutus näkyy Pleiadeissa, mutta ei muka Kryonissa?

Tästä kirjoitin jo aikaisemmin tässä ketjussa kun kommentoin Pleiadilaiskanavointia, se oli jokunen sivu sitten ja kerooin siinä ne perustelut jotka ovat mielestäni olennaisia asiassa. Lue siis se viestini uudelleen, vastaukseni ei ole muuttunut miksikään sen jälkeen. Olet toki itse vapaa muodostamaan oman käsityksesi asioista ja se voi olla hyvinkin erilainen kuin minun.

On tullut selväksi, että sinä pidät Pleiadilaiskanavointia luotettavana ja minä en. Minä taaws pidän Kryon kanavointeja luotettavina ja sinä et. Onko jotain järkeä jauhaa eipäs-juupas jauhantaa enää siitä asiasta, kun se on tehty jo monta kertaa?

Lainaus
Miksi sitten aloitit ketjun luvattomista kytkeytymisistä?

Taas kerran joudun pyytämään sinua lukemaan tekstejäni huolellisemmin. Kerron ko. ketjussa aivan selkeästi heti alussa, että kyseessä ovat ELÄVIEN IHMISTEN väliset kytkökset. Ja että ne on voitu aikaansaada aikoinaan molempien suostumuksella, tai ihan ei-tietoisella toiminnalla ja ovat sitten vaan jääneet turhaan jäljelle, vaikka niille ei enää ole tarvetta. Toisilta tasoilta ei ole lupa sössiä elävien ihmisten vapaata tahtoa. Ihmiset voivat sitten kyllä koettaa sössiä toistensa vapaata tahtoa tällä fyysisellä tasolla, mutta siitä räpsähtää karmaa. Tämän käsitykseni asioista olen kertonut jo lukuisia kertoja eri ketjuissa, mutta jos nyt sitten vielä tähän, siinä toivossa että asia vihdoin menisi jakeluun.

Ihmisen vapaa tahto on rajoittamaton vain niin kauan kun hän ei puutu sillä toisten ihmisten vapaaseen tahtoon. Ja vain ihmiset voivat koettaa puuttua toistensa vapaaseen tahtoon, eivät mitkään astraalimaailman ökkömönkiäiset. Ihmisetkin lopulta lakkaavat edes yrittämästä puuttua toisten ihmisten vapaaseen tahtoon, kun ovat omassa inkarnaatiokierrossaan huomanneet että siitä räpsähtää karmaa.  Toisilta tasoilta - sieltä sinun 'tarrahenkien' 'astraalitasoltasi'  esimerkiksi - ei pysty puuttumaan tälle tasolle ihmisten vapaaseen tahtoon. Mutta kuten sanottua, jokainen uskoo kuten haluaa, minä vain kerron tässä miten itse uskon. Ja jälleen en näe eipäs-juupas väittelyä asian tiimoilta toisin uskovan ihmisen kanssa hedelmällisenä tai hyödyllisenä toimintana.

tallennettu

Kurpitsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #71 : 17.04.2012 11:51:12 »

Kyllähän maailma on täynnä kaikenlaisia energian imijöitä (hyttyset, paarmat, mäkärät, iilimadot, loiset,..), joten olisi aika outoa jos astraalimaailmassa ei olisi vastaavia.

Tietoisuutta laajentavia sieniä harrastavat kommentoivat muuten aika usein nähneensä kaikenlaisia tarrahenkiä ihmisiin kiinnittyneinä ja ihmisten "kuljettajina".

http://forum.davidicke.com/archive/index.php/t-123555.html

Eli vahvistavat toisinsanoen Pleiadien kanavoinnin sisällön:
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=45249

Lainaus
Toisilta tasoilta - sieltä sinun 'tarrahenkien' 'astraalitasoltasi'  esimerkiksi - ei pysty puuttumaan tälle tasolle ihmisten vapaaseen tahtoon.
Mikseipä näinkin moninaisessa maailmankaikkeudessa kaikki olisi mahdollista. Oppimismielessäkin.
« Viimeksi muokattu: 17.04.2012 12:01:02 kirjoittanut Kurpitsa » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #72 : 17.04.2012 12:28:11 »

Lainaus
Kyllähän maailma on täynnä kaikenlaisia energian imijöitä (hyttyset, paarmat, mäkärät, iilimadot, loiset,..), joten olisi aika outoa jos astraalimaailmassa ei olisi vastaavia.

Juu, fyysisellä tasolla fyysisen tason olennot voivat olla monenlaisessa vuorovaikutuksessa keskenään. Ehkä astraalitasolla voivat sitten imeskellä muilta astraalitason olennoilta? Minun pointtini kuitenkin oli, että se vapaan tahdon laki tekee sen, että muiden tasojen olennot eivät voi sössiä meidän fyysisen tason olentojen kanssa, vain toiset fyysisen tason olennot voivat. Ihminen=fyysisen tason olento, hyttynen=fyysisen tason olento. Mutta jos tykkäät siitä ajatuksesta, että sinun vapaaseen tahtoosi voi puuttua tämän tason ulkopuolelta, niin ole hyvä vaan ja usko.

'Tietoisuutta laajentavia aineita' käyttävät ihmiset näkevät kaikenlaisia asioita, jotka ovat heidän oman tietoisuutensa tuotteita. Kaikki käsittelemättömät traumat voivat esimerkiksi tulla monenlaisissa symbolisissa muodoissa esiin. En pidä hallusinaatioita todisteena mistään muusta kuin siitä, että hallusinoivan henkilön käyttämä tietoisuutta laajentava aine tehosi häneen hyvin.  Grin

Kaikenlaisia harhoja ja hallusinaatioita voi ihmisillä olla, joko tietoisuutta laajentavien aineiden käytön seurauksena, tai sitten ihan omaehtoisesti. Se ei kuitenkaan todista muusta, kuin ihmisen kyvystä saada hallusinaatioita. Mutta kyllähän kaikenlaiset pelottelijat ja maailmanlopunennustelijat, sekä harhojen vallassa olevat ihmiset toki ovat suoltaneet vaikka mitä minkä voi ajatella todistavan Pleiadilaiskanavoinnin oikeellisuutta. Minä en silti usko.

Marie:
Sieltä omasta piilotajunnasta voi löytyä vaikka mitä ja joissain olosuhteissa voi tuntua että kyse on jostain ulkopuolisesta. Oman käsitykseni mukaan ihmisen suojista voi tulla läpi vain, jos hän antaa tulla niistä läpi ihan vapaalla tahdollaan. Se että uskoo jonkun voivan tulla omista suojista lävitse on minulle tavallaan luvan antamista se usko siihen että se on mahdollista on se lupa läpi tulemiseen. Ihan sen vuoksi yksiselitteisesti kieltäydyn uskomasta että ilman minun lupaani minun suojistani voisi tulla läpi. Se ei-uskominen on siis itse asiassa osa sitä suojausta.  Cheesy
tallennettu

Kurpitsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #73 : 17.04.2012 12:37:32 »

Lainaus
Ehkä astraalitasolla voivat sitten imeskellä muilta astraalitason olennoilta?

Meillähän on moniulotteisina olentoina keho sekä fyysisellä tasolla että astraalitasoilla + monilla muilla tasoilla..

Lainaus
'Tietoisuutta laajentavia aineita' käyttävät ihmiset näkevät kaikenlaisia asioita, jotka ovat heidän oman tietoisuutensa tuotteita.

Nuohan pitäisi olla shamaanien peruskamaa. Smiley
« Viimeksi muokattu: 17.04.2012 13:16:24 kirjoittanut Kurpitsa » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #74 : 17.04.2012 12:51:39 »

Lainaus
Meillähän on moniulotteisina olentoina keho sekä fyysisellä tasolla että astraalitasoilla + monilla muilla tasoilla..

Jaa, minulla on kyllä fyysinen keho vain tällä fyysisellä tasolla ja siihen mahtuu noin neljännes sielunenergiastani. Ne loput kolme neljännestä ovat siellä todellisessa 12-ulotteisessa universumissa toimittelemassa ihan muita asioita. Täällä fyysisen tason harhassa elävät ihmiset toki ovat taipuvaisia kehittämään kaikenlaisia teorioita erilaisista kehoista, joita voi olla tämän fyysisen lisäksi. Se ei tarkoita että niitä olisi olemassa. Moniulotteisessa todellisuudessa koko käsite 'keho' menettää merkityksensä, sillä siellä kaikki on todella yhtä.

Lainaus
Nuohan ovat shamaanien peruskamaa rumpujen ja muiden ohellla. Smiley

Vaikka tajuntaa laajentavat aineet ovatkin olleet shamaanien vakiovarustusta, ei niiden vaikutuksen alaisena nähdyillä hallusinaatioilla ole silti todistusarvoa mistään muusta kuin siitä, että olipa aine tehokasta ja löytyipä sieltä sen nauttijan alitajunnasta mielenkiintoista tavaraa.  Grin

Niiden tajuntaa laajentavien aineiden, rumpujen ja kaikenlaisen muunkin vastaavan tarkoitus onkin nimenomaan päästä käsiksi sinne käyttäjänsä alitajuntaan, jossa on suuria voimavaroja joihin 'normaalissa' tietoisuudentilassa ei pääse käsiksi.

Marie:
Se on aika uskomatonta mikä määrä 'pimeitä kerroksia' voi löytyä ihan tavallisesta ihmisestä itsestään aina siihen asti, kunnes suurimmat solmut ja ongelmat on käsitelty. Minusta tuntuu että se suurin harha tähän asti on ollut se, että etsitään vikaa oman itsen ulkopuolelta, kun avainasemassa olisi nimenomaan se vastuun ottaminen omasta itsestä ja niiden omien solmujen availu ihan itse. Siihen hommaan voi sitten käyttää joko maallisia tai hengellisiä keinoja, tai vaikka sekä että.
tallennettu

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  

Siirry: