Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: onko muilla tämmösestä kokemusta?  (Luettu 3781 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
AnniA
Kanta-astroilija

Profiili
« : 13.03.2012 19:37:38 »

Eli minulla oli tänään käynti sairaalassa, kontrolli.
pelkäsin, ja päätin nostaa mieltäni rauhoittaakseni enkelikortin....
Kun otin pakan käteeni, silmissäni vilahti hyvin nopeasti sininen valopallo ( ei kovin suuri) ja mulla  tuli HETI mieleen " mikael"
Nostin kortin pakasta ja mikäs kortti se siinä minua tuijottikaan... Arkkienkeli Mikael...
En voinut " uskoa todeksi" sekoitin ja nostin uudelleen, ja jälleen... Arkkienkeli Mikael...  smitten
Sitten mä päätin luottaa...

Mutta siis onko kukaan nähnyt tollasia " välähtäviä valoja? ja merkitsikö tuo sininen pallomainen välähdys todellakin Mikaelin läsnäoloa?
KOSKAAN aiemmin ei ole tuommoista minulle käynyt...  Shocked
tallennettu

"sopivasti sekaisin"
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 13.03.2012 19:39:16 »

Uskon, että merkitsi juuri sitä  smitten
tallennettu
Kesäyön Usva
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 19.03.2012 08:28:58 »

Kyllä, mä näen aina valopalloja, jos pyydän apua ja suojelusta. Se on merkki siitä että pyyntö on kuultu  Smiley
Yleensä ne ovat liloja tai vaaleanpunaisia mulla. Nimistä en tiedä, ketä merkkaavat... Joku viisas voisikin mulle kertoa kenen (enkelien) värejä nuo ovat.

Kerrankin pelkäsin ihan pirusti hammaslääkäriä kun oli tosi kovat säryt. Pyysin sitten suojelusta ettei sattuisi hoito, ja koko käynnin ajan violetit valopallot olivat mun kanssani ja hoito meni tosi hyvin smitten

Niin, ja reiki-vihkimyksen aikana nämä samat pallot olivat läsnä kovin vahvasti...
tallennettu
nepparinen
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 19.03.2012 08:35:29 »

No vaaleanpunainen on ainakin Samuelin väri, rakkauden enkeli. Ja yleensäkin se on rakkauden väri.  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: