Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: henkiolento vai jäännösenergiaa???  (Luettu 12700 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Selene Drake
Vieras
« : 14.03.2012 01:55:56 »

Hei pitkästäaikaa!! <3

Asun asunnossa jossa on
vähintäänkin *Mielenkiintoiset energiat*ja kysyisinkin nyt onko tää tapaus henkiolento vai vaan vanhaa jäännösenergiaa edellisestä asukkaasta tms.Huh
??
Eli siis melkeen joka ilta ja joskus päivisinkin,olen nähnyt semmoisen tumman hahmon vilahtavan olohuoneen oven ohi keittiöön päin.Aina oikealta vasemmalle,ei toiseen suuntaan.Se näkyy ihan suoraan,ei sivusilmällä.Poikakaverikin nähnyt pari kertaa.Se vaan menee siitä,eipä muuta.Ihmisen kokoinen on suunnilleen.Ei se ainakaan pelota, oikeestaan ihan kiva juttu :-)
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 14.03.2012 20:13:07 »

Itse muutin nykyiseen kämppääni lähes kolme vuotta sitten ja aika ajoin täällä oli (etupäässä iltaisin ja öisin) aivan karmeaa asua. Kämpässä oli ahdistavat energiat ja aivan kuin tuolla eteisessä olisi asunut jokin vihamielinen olento. Tämän siis tunnistin jo ennenkuin mihinkään henkimaailmoihin olin sen kummemmin tutustunut eikä tuo nukkuminen aina niin helppoa ollut. Itse asiassa tuntuu koko taloyhtiössä olevan joissakin paikoissa melko ahdistavat energiat, kaverini asui aikanaan tuolla pari kerrosta ylempänä, kämppä samalla kohtaa kuin minulla ja sielläkin oli melko mystisiä viboja.

Hieman yli vuosi sitten nuo kämppäni paskaenergiat ja etenkin tuo eteisen ahdistava henki alkoivat häiritä niin paljon, että tuntui kuin olisi oikeasti ollut psykoosi iskemässä. Kävin lääkärille kertomassa ahdistuksestani mutta eipä tuo osannut sanoa juuta eikä jaata asiaan. Lopulta kun tutustuin näihin henkisiin juttuihin enemmän ja aloin tulla henkiasioita kohtaan herkemmäksi, tunnistin nuo energiat mitä täällä luukussa oli ja laitoin tuon pahan hengen kävelemään  police Sen jälkeen on ollut eteisessä melko hiljaista. Kuitenkin nuo jumiutuneet energiat vielä jäivät tänne kämppään, koska en tunnistanut vielä niitä. Eli ei mitään kauhuleffakamaa enää mutta huonot energiat silti.

Sen verran olen päätellyt sielullani että tuolla eteisessä on mahdollisesti joskus tapahtunut jotain vihamielistä, karmeaa ja surullista, pystyin aistimaan jotain todella voimakasta mustaa energiaa. Tapahtuma on ollut todella traumaattinen. En ole kuitenkaan kehdannut vuokraisännältä tai naapureilta aiheesta kysyä. Tuosta traagisesta tapahtumasta lienee jonkin verran jo aikaa. Ainakin edellisen asukkaan ehdin asunnon esittelyssä myöskin aikanaan tavata ja ihan mukavalta ja normaalilta kaverilta vaikutti.

Eilen tätä keskustelua lukiessani koin tarvetta kirjoittaa aiheesta. Samalla "näin" kun valkoinen hahmo tuli ikkunan läpi tänne kämppääni minua kohti ja astui energiakehooni. Koko kropassa tuntui valtavat kylmät väreet. Ei sinänsä kylläkään pelottanut. En sitten tiedä kuka tai mikä tuo henki oli mutta aikansa se pyöri kropassani ja lähti sitten kai pois. Kuitenkin heti tämän episodin jälkeen tajusin että jos tiedän tästä aiheesta jo jotain, miksen tekisi kämppääni kunnon energiaremonttia?

Lähetin nuo huonot energiat kämpästäni muualle, asetin suojauksen ja täytin koko hässäkän positiivisilla ja parantavilla energioilla. Siitä lähtien täällä on ollut täydellinen rauha, lämpö ja positiivinen viba. Oloni tässä kämpässä on muuttunut aivan täysin.

Seuraava askel olisikin kai hommata joku rakkausenergiaa sisältävä auttava enkeli tai kotitonttu tänne majailemaan. On ollut vähän yksinäistä tuon eteisen asukin lähdön jälkeen  Grin Grin Grin
tallennettu
Selene Drake
Vieras
« Vastaus #2 : 26.03.2012 00:48:29 »

Moikka!

Kiitti vastauksista!
Kyllä tääl kämpässä on aina ollut suht ahdistava-ilmapiiri,eikä kaveritkaan viihdy täällä kauaa max tunti kerrallaan.Harmi sinänsä,ku oon yrittäny muuttaa energiaa kevyemmäksi polttamalla valkoista kynttilää,suitsukkeita tms..Mut tää on aika sitkee "tyyppi"..Tälläkinhetkellä pelleilee sähköjen kaa joka on tosi yleistä.huoh..Myös kellon pistää taaksepäin parilla tunnilla aina välillä

MITEN saan rauhan?Oon kehottanut häntä siirtymään eteenpäin siis valoon, mut
Ei onnistu..On täällä mun edesmennyt kissakin välillä käymässä ja kiusii nykyistä kisuani,heh Cheesy
Mut palatakseni asiaan,mitä teen?Toisaalta oon kiintyny tähän henkeen jollain tasolla mut yksityisyyttä kiitos Cheesy

Nukun Todella hunosti,vain pari tuntia yössä,se on raastavaa ja välillä pyydän enkeliltä voimia kun unilääkkeet ei
auta.Pitäiskö pyytää pappi Siunaamaan?Huh
tallennettu
valonsilta
Kohtuuastroilija
**

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 13.04.2012 11:55:35 »

Moikka!

Kiitti vastauksista!
Kyllä tääl kämpässä on aina ollut suht ahdistava-ilmapiiri,eikä kaveritkaan viihdy täällä kauaa max tunti kerrallaan.Harmi sinänsä,ku oon yrittäny muuttaa energiaa kevyemmäksi polttamalla valkoista kynttilää,suitsukkeita tms..Mut tää on aika sitkee "tyyppi"..Tälläkinhetkellä pelleilee sähköjen kaa joka on tosi yleistä.huoh..Myös kellon pistää taaksepäin parilla tunnilla aina välillä

MITEN saan rauhan?Oon kehottanut häntä siirtymään eteenpäin siis valoon, mut
Ei onnistu..On täällä mun edesmennyt kissakin välillä käymässä ja kiusii nykyistä kisuani,heh Cheesy
Mut palatakseni asiaan,mitä teen?Toisaalta oon kiintyny tähän henkeen jollain tasolla mut yksityisyyttä kiitos Cheesy

Nukun Todella hunosti,vain pari tuntia yössä,se on raastavaa ja välillä pyydän enkeliltä voimia kun unilääkkeet ei
auta.Pitäiskö pyytää pappi Siunaamaan?Huh

Kiintymyksesi henkeen pitää sen siellä. Mutta jos todella haluat sen lähtevän niin voit käyttää tahdonvoimaasi, KÄSKE  sen lähteä Valoa kohti,, tai pyydä jotain meediota tekemään valoon siirron.
Sinun sanasi on laki asunnossasi, mutta jos tosiaan olet alkanut pitää kummittelevasta seuralaisestasi niin eihän se minnekkään lähde, se on joko tai tilanne Smiley
tallennettu

aurinko - kauris
kuu - kaksonen
puukäärmes
valkoinen yliääni maailmojen sillanrakentaja
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #4 : 14.04.2012 13:08:33 »

Muistan rukouksin ja pyydän puhdistusta  smitten  angel
tallennettu
Selene Drake
Vieras
« Vastaus #5 : 01.07.2012 00:01:06 »

Moikkelis moi!

Kiiiiitos vastauksista!
Tulin tänne pitkästäaikaa tsekkaamaan mikä meininki..

Nyt tämmönen pikku käänne,et olen uudessa parisuhteessa!
Mikä on ihanaa smitten
Hän asuu parin-kilsan päässä musta,
ja hengataan hänen luonaan suurimman osan ajasta.Nytkin olen hänen kämpillään.
Tykkään olla täällä,energia on tosi hywä!! Ja juuri sitä olen kaivannutkin,vähän "lomaa" tästä henki-ystävästäni.

Olen aistinut viimeaikoina vahvasti että "se"ei haluaisi että olen poikaystäväni luona,siis poissa kotoa.
Tunne on hyvin vahva,onko sitten mustasukkaisuutta vai mitä..heh kuulostaa hassulta :Smiley

Viimeksi kun olin kotona ja otin päikkäreitä,tunsin kuinka "hän"oli makkarin oven takana,yritin vaan olla huomioimatta mutta vähän alko pelottaa ja juuri sillon poikakaveri tuli.

Haluan nyt päästää "hänestä irti,autatteko!??
En halua vahingossa karkottaa edesmennyttä kissaani samalla,sillä sen seurastan nautin.

Semmonen kyssäri vielä että voiko henget seurata paikasta toiseen?
En ole tälläistä vielä havainnut mutta aattelinpahan vaan...

Kiitos ja Leppoisaa kesää! Wink

tallennettu
Ramonessa
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 02.07.2012 22:05:29 »

Hei, kannattaa hakea apua ja kuntoutusta kodille ja itselleen. Kovin negatiivisia vainajia on vaikea saada omin voimin valoon. Apua saa ihan ilmaiseksi soittamalla tai s-postitse Esko Jalkasen toimistolta, mutta saanko sen täällä kertoa/mainostaa?! Ja tulee rauhallista ja hyvät energiat Smiley Kaikkea hyvää sinulle!
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #7 : 03.07.2012 11:16:09 »

Semmonen kyssäri vielä että voiko henget seurata paikasta toiseen?
En ole tälläistä vielä havainnut mutta aattelinpahan vaan...

Tottakai voi. Eikä se ole kivaa ollenkaan  Sad

Siksipä näiden kanssa ei kannata ruveta kaveeraamaan. Toki voi kysyä, miksi on paikalla ja sitten neuvoa valoon. Mutta käskeminen ei aina toimi.Voit käskeä hengen ulos asunnostasi, mutta hengen kannalta siitä ei ole mitään apua. Henkeä ei saa pakottaa lähtemään eteenpäin. Monella tuntuu olevan taustalla pelko, esim helvettiin joutumisesta tai muusta tuomiosta. Usein niiden kanssa saa jutella pitkään ja suostutella lähtemään.

Kannattaa myös muistaa, että kiinnostus näihin asioihin vetää henkiä puoleensa. Moni heistä haluaa nimenomaan tulla huomatuksi ja autetuksi eteenpäin. Siksi he räpsyttelevät valoja jne. Kun henget huomaavat, että joku kuullostelee hotellihuoneita tai uusia asuntoja "sillä silmällä", aivan varmasti moni käyttää tilaisuutta hyväkseen. Mahtaa olla pettymys, jos ei saakkaan apua, vaan onkin kuin joku eksoottinen näyttelyesine.

Eli, jos ei osaa auttaa näitä henkiä, on turha kutsua luokseen. Pahimmillaan saa seurakseen kaikkialla mukana kulkevan räyhähengen, joka karkoittaa lähimmäiset ja kaiken mahdollisen pois.

Ramonan ehdotus Jalkasen toimistosta oli hyvä. Kannattaa myös opetella itse ohjaamaan henkiä eteenpäin, jos on kerran niin herkkä, että ne huomaa. Muistutan kuitenkin suojauksesta ja vastuusta tässä asiassa. Henki on aina ainutlaatuinen, eikä sitä voi kohdella taitamattomasti ja epäkunnioittavasti. (Esim.valoon KÄSKEMINEN)
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 03.07.2012 14:34:57 »

Kaiken tämän kesken minua on jäänyt askarruttamaan sellainen asia että, eikös näillä hengillä jotka elävät meidän keskuudessamme ole tosissaan omaa opasta tai muita läheisiä sieluja jotka auttavat heitä siirtymään eteenpäin kuoleman jälkeen niin, ettei jää hengailemaan ja kiusaamaan ihmisiä  Huh Tuntuu että nämä henget ovat eksyksissä?? ja jätetty oman onnensa nojaan??

Minä en usko harhailemaan jääneisiin ihmissieluihin ollenkaan, sillä minun maailmankuvassani heti kuoleman hetkellä sielu saa käyttöönsä kaiken sen tiedon, mikä sillä on siellä oikeassa moniulotteisessa universumissa, eikä sen vuoksi jää mihinkään harhailemaan. Ajatus harhailevasta sielusta kiistää sen, että sielumme on solu Jumalan ruumiissa, se ajatus tekee sielusta ihmiseksi inkarnoituneen  kaltaisen, mitä emme kuitenkaan ole. Ihmisinkarnaatioon ei oteta mukaan juuri mitään siitä tiedosta joka meillä sielutasolla on, eikä sielun energiastakaan kuin pieni osa. Sielun vähättelyä on olettaa, että sielu kuoleman jälkeen olisi yhtä hukassa, kuin ihminen on ennen kuolemaansa. Ihmiselämän projisointia moniulotteiseen sieluun siis.

Sen sijaan jäännösenergiaa, rakennuksiin 'tallentunutta' energiaa voi jäädä paikkaan, jossa on tapahtunut rajuja emotionaalisesti voimakkaita asioita ja herkät ihmiset kyllä aistivat sen. Mutta se ei ole sen kummempaa, kuin vaikkapa videonauha, tai ääninauha.

Ja koska olemme luojajumalia ihan joka ikinen, voi harhaileviin sieluihin uskova ihminen luoda itselleen vakuuttavan illuusion sellaisesta. Sen vuoksi niihin ei kannata uskoa; uskominen luo sellaisen tyhjästä. Eihän se toki ole 'oikea' harhaileva sielu, mutta on  kyllä luojalleen vakuuttava illuusio.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Yep
Vieras
« Vastaus #9 : 03.07.2012 14:53:26 »

Kaiken tämän kesken minua on jäänyt askarruttamaan sellainen asia että, eikös näillä hengillä jotka elävät meidän keskuudessamme ole tosissaan omaa opasta tai muita läheisiä sieluja jotka auttavat heitä siirtymään eteenpäin kuoleman jälkeen niin, ettei jää hengailemaan ja kiusaamaan ihmisiä  Huh Tuntuu että nämä henget ovat eksyksissä?? ja jätetty oman onnensa nojaan??

On kyllä. Mutta kaikessa pätee vapaantahdonlaki. Suurin osa menee heti eteenpäin, mutta jos kulema on tullut yllättäen tai traagisesti, kuolleella on vapaus valita ja jäädä haahuilemaan.

On myös tärkeää erottaa, milloin kyseessä on joku muu energia. Silloin puhdistuskeinot ovat erilaiset.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 03.07.2012 15:06:51 »

Vapaan tahdon laki toki pätee, mutta minun pointtin on tässä se että vain ihmiseksi inkarnoituneena ajattelee niin rajoittuneesti, että olisi edes motivaatiota jäädä haahuilemaan. Eli vaikka sielu voisi jäädä haahuilemaan, se ei näe asioita kuten se vielä ihmiseksi inkarnoituneena näki ja sen vuoksi motivaatio haahuiluun puuttuu.

Kuoleman hetkellä kun saa pääsyn kaikkeen tietoon  mikä sielulla on ja 'menettää' ihmisen egon ja ongelmat, niin ajatus haahuilemaan jäämisestä on aivan järjetön. Se on järjellinen vain ihmiseksi inkarnoituneena tai jos oletetaan, että ihmissielu ei ole yhtään sen kummoisempi kuin ihmiseksi inkarnoituneen mieli ja tunne-elämä.

Kaikki se kuoleman hetken traagisuus kun on traagista vain kun on inkarnoituneena ihmiskehoon, heti kun pääsee kehosta eroon saa pääsyn kaikkeen olemassaolevaan tietoon ja pääsee eroon hyvä/paha, oikein/väärin jne. fyysisen tason harhasta. Mikään ei ole sielulle traagista, sielulle on vain kokemuksia ja oppimista.

Mutta toki kaikki ne, jotka uskovat että ihmissielu on yhtä  pieni kuin se sielunenergia, joka meillä on täällä mukana ja uskovat että sielu ilman ihmiskehoakin egon vallassa ja dualismin harhan vallassa, toki varmaan kokevat loogisena että sielu voi jäädä haahuilemaan näiden harhojen vallassa. Ihan niin pienenä en kuitenkaan itse ihmissielua pidä.  Grin
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Yep
Vieras
« Vastaus #11 : 03.07.2012 19:50:05 »

Samoilla linjoilla Satyagrahan kanssa. Kirjoitat selkeästi ja asiallisesti. Tykkään lukea tekstejäsi.

Eräälle mummolle kävi hassusti. Hänen tyttärensä oli kuollut ja hän suri kovasti. Joku räyhähenki huomasi tilaisuutensa koittaneen. Mummo erehtyi luulemaan räyhähenkeä tyttärekseen (selvänäkö oli hämärä, kuten meillä monilla). Mummo oli niin ikävissään, että ei osannut kyseenalaistaa. Jotenkin räyhähenki sai mummon ottamaan sen reppuselkäänsä. Mummo halusi kuljettaa tytärtään mukanaan.
Pian selvisi, että mummo olikin saanut varsinaisen energiarosvon riesakseen. Sen poishäätäminen ei onnistunut, koska se mummo oli vapaaehtoisesti ottanut räyhähengen kiinni itseensä. Kurjana lisänä kerrottakoon, että tämä henki haisi mädältä kananmunalta, jota tietysti luultiin tämän mummon tuoksuksi.Tämä räyhähenki imi energiaa tästä mummosta, joka vapautui vasta omassa kuolemassaan.

tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #12 : 03.07.2012 23:54:48 »

Samoilla linjoilla Satyagrahan kanssa. Kirjoitat selkeästi ja asiallisesti. Tykkään lukea tekstejäsi.

Eräälle mummolle kävi hassusti. Hänen tyttärensä oli kuollut ja hän suri kovasti. Joku räyhähenki huomasi tilaisuutensa koittaneen. Mummo erehtyi luulemaan räyhähenkeä tyttärekseen (selvänäkö oli hämärä, kuten meillä monilla). Mummo oli niin ikävissään, että ei osannut kyseenalaistaa. Jotenkin räyhähenki sai mummon ottamaan sen reppuselkäänsä. Mummo halusi kuljettaa tytärtään mukanaan.
Pian selvisi, että mummo olikin saanut varsinaisen energiarosvon riesakseen. Sen poishäätäminen ei onnistunut, koska se mummo oli vapaaehtoisesti ottanut räyhähengen kiinni itseensä. Kurjana lisänä kerrottakoon, että tämä henki haisi mädältä kananmunalta, jota tietysti luultiin tämän mummon tuoksuksi.Tämä räyhähenki imi energiaa tästä mummosta, joka vapautui vasta omassa kuolemassaan.

Tätä minulla on todella vaikeaa uskoa. Tosin jos mummo todella uskoi että tämä henki oli hänen tytär ja halusi itse pitää kiinni eikä luopua, voisin uskoa että toi tarina on tosi. Mutta mikäänhän ei ole mahdottomuus, jotain hänen kenties oli opittava tästä. En usko että omat oppaat ja suojelusenkeli todellakaan katsele moista törkeää väärinkäyttöä kauhean pitkää aikaa, kyllähän ne jollain ilveellä pitää saada tällaiset jutut loppumaan. Muuten koko ajatus suojelusenkeleistä ja auttavasta henkimaailmasta on ihan huuhaata  Tongue
Mihin voi enää sitten luottaa???

Jotain sen mummon piti oppia? Jos ajattelee elämää hiukan eri perspektiivistä, niin muutama vuosi räyhähenkeä reppuselässä kantaen ei ole iso juttu - jos ottaa opikseen.Ken uskoo jälleensyntymään, voi pitää tuota kokemusta ihan pikkujuttuna verrattuna tosi rankkoihin elämiin.

Suojelusenkelit ja oppaat ovat aina valmiina auttamaan. Mutta vastuu on meillä. Ja monet kokemukset on jo ennalta suunniteltuja henkimaailmassa. Ehkäpä tämänkin mummon Suojelusenkeli kulki vierellä ja tsemppasi, että hyvin menee, kohta on tämäkin läksy opittu...

Marie, saat uskoa tai olla uskomatta tuon mummon tarinaan. En halua vakuutella tai tuputtaa. Jos se ei istu sinun ajatusmaailmaasi, niin unohda tämä juttu.  smitten

« Viimeksi muokattu: 04.07.2012 00:03:05 kirjoittanut Yep » tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #13 : 04.07.2012 20:42:26 »

YEP kirjoittaa viisaita sanoja. Suru, masennus, päihteet, stressi ym kyllä heikentää auraa ja sit ollankin tosi vinossa kun siihen nappaa kiinni jonkinlainen negaolento. Kokemusta on. Yäk!
Kun ihmisestä tulee ns avatuva kanava on megatärkeetä testata ne henget jotka lähestyy, vannovatko ne Jeesuksen Kristuksen nimeen tulevansa Valosta.
Jos ei, sitäkin tärkeenpää rukoilla heidän puolestaan että Valoon pääsisivät enkelten avulla.
Näin mua opetti meedio joskus aikoja sitten
Sit eri asia on nämä meidän tasolle jämähtäneet jotka voi oikeesti luulla että henkinen ihminen/tiedostava on se paikka joiden luo heidän tulee jäädä kun eivät osaa tai pelkäävät mennä eteenpäin
Mulla on näitä ollut aikoinaan kun oikein tarttuivat kiinni, koskettelivat ja jatkuvasti oli tunne läsnäolosta.Hrrrr!
Ei ollut kivaa aikaa
Esko Jalkasen säätiö voi todellakin auttaa putsaamaan negat pois mutta jos olet tosi herkkä on se putsis opeteltava ihan itse jatkossa mutta uskon että he neuvovat siellä miten toimia.
Voimia sulle ja siunausta  smitten
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: