Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Turkoosi meri  (Luettu 3373 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 267



Profiili
« : 14.03.2012 10:24:26 »

Ihanaa, vihdoinkin näin unen! Jostain syystä en ole ikuisuuksiin nähnyt unia (stressi?) ja ne vähäisetkin jotka muistan ovat olleet toinen toistaan ahdistavimpia painajaisia.. Nytpäs näin  Smiley

Olin edeltävässä murhamiesunessani alkuyöstä ilmeisesti jossain brittein saaristossa seikkaillut ja tämä uni jatkui sieltä. Luulin olevani reissulla Englannissa ja halusin tutkia kauppoja ja miettiä matkamuistoja. Olin -outoa kyllä- ilmeisesti vanhempieni kanssa matkalla ja erkaannuin kuljeskelemaan itsekseni rannan läheisyydessä. Tajusi että nytpäs olenkin Pariisissa ja harmittelin etten voi viipyä kauan koska olen läpikulkumatkalla (en ehdi poikkeamaan Louvressa..) Olin kuitenkin ajautunut kauas enkä löytänyt enää oikeaa suuntaa. No menin sitten tutkimaan rannan läheisyydessä olevia pikkuputiikkeja. Ostin matkamuistoksi eurolla ison, peltisen, Karvisen naamalla koristellun rasian joka oli täynnä luomuhunajaa!  Grin
Sitten seilasin jo valkoisella pikkuveneellä rannan läheisyydessä, etsin oikeaa satamaa. Meri ja maisema oli upean näköistä. Vesi kirkkaan turkoosia, aurinko kimalsi senn pinnalla ja oli aivan tyyntä. Ohi lipui valkoisia purjeveneitä. Totesin että tämä upea välimerellinen maisema viittaa siihen että olenkin Rivieralla, koska Pariisihan on meluisa suurkaupunki. Plumpsahdin jostain syystä veteen. Yleensä unissani vedenvaraan joutuminen aloittaa painajaismaisen kamppailun hukkumista vastaan mutta tässä vaan totesin, että no uidaan sitten, olenhan hyvä uimari.  Grin Suojasin kameraa ja lompakkoa kastumiselta (puhelin kastui ja totesin että no nyt en saa vanhempiini yhteyttä enää mutta eipä se haittaa) Katselin vedestä taivasta joka oli upea, auringonlakun punertavissa sävyissä otin valokuvia, kuvasin satamaa ja purjevenettä turkoosissa vedessä lipumassa. Uiskentelin tyynessä vedessä vaivatta ilman hätäpäivää ja ihailin maisemia. smitten
Googletin aamulla kuvia Rivieralta ja kyllä, juuri siellä olin viimeyönä!

Tuleeko teille mitään tulkintaehdotuksia mieleen tästä? Nuo upeat värit ovat edelleen voimakkaasti mielessäni, ihana turkoosi meri ja puhdas vakoinen purjeveneissä. Ai että iski muuten matkakuume..
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 267



Profiili
« Vastaus #1 : 14.03.2012 11:53:44 »

Kiitos *A* ajatuksistasi  Smiley Hauskinta oli että paras ja läheisin  ystäväni joka asuu Englannissa oli myöskin viimeyönä lennellyt Lontoossa sekä Pariisissa. Olikohan meillä treffit? Itseasiassa, mahtoiko Pariisissa olla joku astraalitason kokous sillä myös toinen, hieman etäisempi kaverini kertoi käyneensä viimeyönä siellä  Grin
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #2 : 14.03.2012 12:13:43 »

Vesi unielementtinä kuvastaa tunteita. Oliko vesipuhdasta ja kirkasta? Jos oli, niin silloin uni oli erittäin hyvä.
Turkoosi värinä yhdistetään kurkkuchakraan, joka liittyy itseilmaisuun ja luovuuteen, myös puhumiseen sekä totuuden julkituomiseen.

 Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 267



Profiili
« Vastaus #3 : 14.03.2012 14:01:24 »

Juu kirkasta oli, auringonsäteet välkkyis siinä pinnassa. Vesielementti on usein unissani mukana, yleensä uhkaavana, hukuttavana, upottavana, tummana. Hukkumisunia olen nähnyt lapsesta asti. Tuollaista vettä en ole vielä unessani ennen kohdannut, noin puhdasta ja turkoosia  Smiley Ja kuten kerroin, se veteen keikkaaminenkin oli minulle ihan ok juttu, siinä kelluskelin kaikessa rauhassa ja otin valokuvia maisemista!
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: