Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kolmella lapsellani sama nousumerkki....  (Luettu 3245 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
bichon
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 14.03.2012 17:47:09 »

eli osaisiko joku enemmän astrologiaan perehtynyt sanoa kuinka "normaalia" tämä on?lapset syntyneet vuosina 1997 vesimies,1998 rapu ja 2009 vaaka.nousumerkkinä on jousimies ja minä heidän äitinään( neitsyt) olen nousumerkiltäni kaksonen ja isä( rapu) on nousumerkiltään skorpioni.

pohdinkin onko tässä kyse minun henkisestä kasvusta kun olemmehan lasten kanssa vastapäisiä nousumerkeiltämme?vai isänkö tässä pitäisi oppia sietämään erilaisuutta Grin

ja kaikilla lapsillani on pluton yhtymä askendenttiin eli siihen jousimieheen...mitäs "kamalaa" tai ihanaa tämä sit tarkoittaa  Huh
ainakin lars johanssonin kirjan(astrologian maailma) mukaan se voi tietää näin maallikon silmissä joko hyvää tai pahaa vai miten sen tulkitsisi:
"nouseva merkki yhtymä pluto:
poikkeuksellinen ura mahdollinen:teurastajasta kenraaliksi.haluaa röntgenvalaista koko elämän ja tehdä siitä omat analyysit.peräänantamaton asenne,soturiluonne.toisinaan huippu omalla alallaan.nousuja ja laskuja elämässä.keppikerjäläisestä multimiljonääriksi tai päinvastoin."

olen siis yrittänyt löytää netistä onko kenelläkään muulla kaikki lapset samassa nousumerkissä ja mitä noi lars johanssonin tulkinnat tarkottas...josko joku minua viisaampi osaisi sen minulle kertoa...
« Viimeksi muokattu: 16.03.2012 17:41:14 kirjoittanut bichon » tallennettu
bichon
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 16.03.2012 17:46:13 »

tai kysytäänpä näin eli tietäisikö joku hyvän sivun missä olisi selitetty nousumerkille tulevat aspektit? ja kuinka hyvänä lars johanssonin "astrologian maailma"-teoksen tulkintoja pidetään?  Huh
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 16.03.2012 17:56:58 »

Olen keräillyt ja suomentanut joitakin syntymäkartan aspekteja, joissa myös nousumerkit esiintyvät, tänne Astron foorumille:

Auringon aspektit
Kuun aspektit
Merkuriuken aspektit
Chironin aspektit

Jos englanninkieli sujuu, erittäin hyvä ja kattava tutustumiskierros nousumerkin syntymäkartta-aspekteihin on Café Astrologyn Planetary Aspects-lista.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: