eli osaisiko joku enemmän astrologiaan perehtynyt sanoa kuinka "normaalia" tämä on?lapset syntyneet vuosina 1997
,1998
ja 2009
.nousumerkkinä on jousimies ja minä heidän äitinään(
) olen nousumerkiltäni kaksonen ja isä(
) on nousumerkiltään skorpioni.
pohdinkin onko tässä kyse minun henkisestä kasvusta kun olemmehan lasten kanssa vastapäisiä nousumerkeiltämme?vai isänkö tässä pitäisi oppia sietämään erilaisuutta
ja kaikilla lapsillani on pluton yhtymä askendenttiin eli siihen jousimieheen...mitäs "kamalaa" tai ihanaa tämä sit tarkoittaa
ainakin lars johanssonin kirjan(astrologian maailma) mukaan se voi tietää näin maallikon silmissä joko hyvää tai pahaa vai miten sen tulkitsisi:
"nouseva merkki yhtymä pluto:
poikkeuksellinen ura mahdollinen:teurastajasta kenraaliksi.haluaa röntgenvalaista koko elämän ja tehdä siitä omat analyysit.peräänantamaton asenne,soturiluonne.toisinaan huippu omalla alallaan.nousuja ja laskuja elämässä.keppikerjäläisestä multimiljonääriksi tai päinvastoin."
olen siis yrittänyt löytää netistä onko kenelläkään muulla kaikki lapset samassa nousumerkissä ja mitä noi lars johanssonin tulkinnat tarkottas...josko joku minua viisaampi osaisi sen minulle kertoa...