Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: fantasioiden vaikutus fantasioinnin kohteeseen?  (Luettu 10613 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #15 : 15.03.2012 16:40:47 »

Tarkoitin siis tilanteita, joissa henkilö ei tee mitään, eikä välttämättä toivokaan mitään suurella voimalla, vain hänen energiansa läsnäolo muuttaa suunnan siinä mitä tämä toinen henkilö on tekemässä. Siis sellaisia käsittämättömiä esteitä tulee hommassa yhtäkkiä eteen tms. Vaikea tuota on tuosta avata enemmän, sillä en toisten ihmisten elämästä tässä kuitenkaan viitsi puhua.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 15.03.2012 16:49:21 »

Haluatko kertoa lisää Suomityttö?
Siis jonkinmoista henkistä häirintää kenties?
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #17 : 15.03.2012 16:53:46 »

Tarkoitin siis tilanteita, joissa henkilö ei tee mitään, eikä välttämättä toivokaan mitään suurella voimalla, vain hänen energiansa läsnäolo muuttaa suunnan siinä mitä tämä toinen henkilö on tekemässä. Siis sellaisia käsittämättömiä esteitä tulee hommassa yhtäkkiä eteen tms. Vaikea tuota on tuosta avata enemmän, sillä en toisten ihmisten elämästä tässä kuitenkaan viitsi puhua.

Mistä tiedät, että se on nimenomaan se toisen ihmisen energian läsnäolo joka muuttaa tilannetta?
Se, että kertoo jotain toiselle vaikuttaa omaan itseen ja siten omaan toimintaan. Se että tietää toisen tietävän jotain mitä on itse tälle kertonut, voi vaikuttaa omaan toimintaan aivan vaivihkaisesti  niin ettei sitä edes itse huomaa. Tai vielä todennäköisemmin: Ehkä kertominen oli merkki siitä, että oli kovin kärsimätön, asialle ei ollut vielä oikea aika ja tämä liika innokkuus ilmeni sitten siinä että oli pakko puhua asiasta toiselle sen tapahtumista kärsimättömänä odotellessa.

Sain juuri intuitiivisen lähetyksen tästä asiasta:
Käsittämättömät esteet  yhtään missään asiassa johtuvat yleensä siitä että on liian kiire. Kanssaluominenkin toimii nimenomaan niin, että voi vain kutsua luokseen asiaa/ihmistä/olosuhdetta/tapahtumaa, mutta EI sitä  minkä prosessin kautta asia toteutuu tai milloin se toteutuu.

Tästä oli yhdessä Kryon-kanavoinnissakin: Ihmiset ovat olleet välillä pettyneitä kanssaluomiseen juurikin siksi, että asettavat tapahtumille aikatauluja tai määrittelevät myös sitä miten se asia tapahtuisi. Se ei kuulu prosessiin, vaan synkronismi toimii ihan omaa tahtiaan ja kaikki tapahtuu juuri silloin kun sen kuuluukin tapahtua, me lineaarisen ajan (tosiasiassa aika on nimittäin ulottuvuus) harhassa elävät vain tuppaamme olemaan kovin kärsimättömiä kun haluamme jotain.  Grin

Usein tämä synkronismin omatahtisuus ilmeneekin nimenomaan yllättävinä ja käsittämättöminä esteinä ja viiveinä, sitten kun on oikea aika niin kyllä se kanssaluotu asia manifestoituu todellisuuteemme. Joskus se vain voi viedä vuosia tai jopa vuosikymmeniä...
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #18 : 15.03.2012 17:05:39 »

Puhun kokemuksista, joista minulle on kerrottu. En lähtisi teilaamaan niitä noin helposti, sillä niissä tosiaan on mukana hyvin käsittämättömiä seikkoja. Olen samantyyppisiä ajatuksia oman toiminnan vaikutuksista heitellyt ilmaan, mutta asiat eivät ole niin yksinkertaisia kuitenkaan olleet. Tilanteet eivät myöskään olleet sellaisia mitkä pätisivät tuohon mitä tuossa mainitsit. Itse minun on vaikea vastata tässä (harmi sinänsä, kiinnostava aihe), koska en voi toisten kokemuksista puhua, eivätkä ne tosiaan ole omia kokemuksiani. Siksi toivon ettet tätä lähtisi ruotimaan teilaavalla tavalla, sillä näin tosiaan on koettu, ja uskon että siinä jotain perää voi olla.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 15.03.2012 17:17:28 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #19 : 16.03.2012 08:46:13 »

Ave:
Pystytkö kertomaan tarinan niin että muutat siitä sen verran olennaisia seikkoja ettei ketään pysty tunnistamaan?
Tuo nimittäin kuulostaa tosi mielenkiintoiselta jutulta.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #20 : 17.03.2012 08:53:53 »

Huhhuh Suomityttö, tuo kuulostaa kyllä aika kamalalta.
Melkoista häirintää. Ja varmasti tälläinen tapaus, joka on tarkoituksella tehnyt, on tuntunut vielä ikävämmältä kuin sellainen, joka tekee vahingossa tai tietämättömyyttään.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #21 : 17.03.2012 11:20:46 »

Olen nähnyt myös tilanteita, joissa fantasioinnin kohde on jäänyt selvästi koukkuun toisen ihailuun. Näissä tapauksissa ihailija ei mitenkään yritä peitellä sitä, että fantasioi tästä toisesta ihmisestä. Jotkut voivat oikeasti "rakastua" rakastettuna olemiseen ilman että itsellä on sen kummempaa kiinnostusta toiseen osapuoleen. Uskoisin, että tämä on melko yleinen syndrooma ainakin ns. tyrkkyjulkuilla. Miehillä olen tavannut tätä usein ja pari-/seksi-/hyväksikäyttösuhteita on syntynyt paljonkin tällä asetelmalla.

tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: