Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksi veskari vetää neitsyitä puoleensa...tai toisinpäin?  (Luettu 5639 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« : 15.03.2012 20:47:31 »

Siis neitsyitä?  Shocked
Mä en löydä sille mitään selitystä kartalta, ei mitkään akselit eikä planeetat eikä aspektit...tai kai siis jotkut niin, jotkut asteroidin poikaset tai jotain?  En oo keksiny muuta kun sen, että vastamerkissä, kaloissa, on  mars  venus  vesta  Voiko se nyt siitä johtua?
Ns. tärkeitä; kohtalokkaita;  neitsyitä on kolme kappaletta, ja vähemmän tärkeitä usea.

Eiks  mun  aurinko vesimies tyyppinä pitäis paremminkin hylkiä neitsyitä? Eikä  jousimies askendentti ja  kuu oinas nyt niitä niin pitäisi puoleensa vetää..
Vai onko tässä joku kieroutunu juttu, että jokaisen vesimiehen elämässä on oltava vähintään yksi neitsyt, ettei se elämä mene aivan liian höhheröinniksi?  Grin
Tiedän useankin vesimiehen, jonka elämässä joku  neitsyt istuu tärkeellä paikalla  buck2
tallennettu
supikas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #1 : 15.03.2012 21:14:53 »

Ihan voin veskarina tunnustaa että neitsyiden joukosta löytyy parhaat ja luotettavimmat ystävät... Itsekin samaa olen ihmetellyt, enkä selitystä löytänyt. Siis se neitsyen suoruus, lahjomattomuus, rehellisyys... mitähän ominaisuuksia tähän laittaisin, siis ikähaarukalla 7 - 76 vuotiaissa neitsyet ovat vaan niin todellisia Smiley Seurustelukumppania tai ihastusta ei tästä joukosta ole löytynyt mutta ystävyys neitsyitten kanssa taitaa olla ikuista  smitten Eikä haittaa vaikka ei vuosiin näkis, sielujen sympatia vaan ON!
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #2 : 15.03.2012 21:19:59 »

En ole  aurinko vesimies mutta aikas  vesimies-painotteinen kyllä (  merkurius,  venus,  keskitaivas  vesimies) ja pidän itseäni varsin veskarityyppinä joten uskallan vastata...

Minulla on myös hyviä Neitsyt-ystäviä mutta Neitsyt-miehistä en kyllä allekirjoittaisi että olisivat uskollisia (perverssejä ennemminkin  Wink) mutta ystävinä Neitsyet ovat mielestäni hyviä ja pitkäaikaisia ystäviä.

Olisiko se sitten että Vesimiehen touhotus vetää puoleensä järkevämpää Neitsyt- tyyppiä?
« Viimeksi muokattu: 15.03.2012 21:23:09 kirjoittanut K-NRJ » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 15.03.2012 21:23:57 »

Minä sanoisin ensimmäiseksi ettei todellakaan vedä puoleensa, ei kumpaankaan suuntaan... mutta aina on kartalla jotain muita tekijöitä.. itse sanoisin että Neitsyttä vetää enemmän puoleensa Jousimies, sillä Neitsyt omana reiluna itsenään pyrkii myös oikeudenmukaisuuteen kuten Jousimieskin.

Toinen vaihtehto on että Vesimiehellä on NeitsytNousu tai jokin muu Akseleista Neitsyen merkeissä.. näin ainakin minulla on ollut läheisten Vesimiesten suhteen... kolmas vaihtoehto on että jokin Akseleista on Kuumerkissä.

Vesimiehen ja Neitsyen välinen ristiriita liittyy elementtien erilaisuuteen.. Neitsyt haluaa toimia rauhassa ja hioa rutiineja toimiviksi, kun taas Vesimies kärsimättömänä suhaisee vähän sieltä ja täältä... Wink
tallennettu

Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #4 : 15.03.2012 21:47:24 »

Joo, siis neitsyitä ätihahmo, ystävät, tytär...ei romanttisessa mielessä ollenkaan.
Yks juttu vois tietysti olla, että neitsyet kun on kovin huolehtivia, niin vesimiehestä kyllä saa huolehtia, tai se unohtaa päänsäkin jonnekin allikkoon kellumaan Cheesy Sama vois tietty päteä jouskariinkin...
Ja tuo jousimies puoli voi sitten kyllä olla mulla se tekijä, reiluus ja oikeudenmukasuus, jotka kohtaa.

Ja tietty en ihan kaikkien näiden neitsyideni tarkkoja synttäri kellonaikoja tiedä, ja yhdellä on ainakin sitten asc ja kuu jellonassa, joka jo sitten selittääkin sitä vetovoimaa. Mulla kun on  vertex leijonassa myös veskari auringon ja merkkarin lisäksi.

Mutta kun joukossa on tosiaan semmosiakin henkilöitä, etten ole itte voinu niiden neitsyinä elämääni tulemiseen tai tulematta olemiseen vaikuttaa kovin, niin jotain niillä on mulle varmaan tarjottavana tässä.

Ja tuohon ristiriitaan olen törmänny todella usein Cheesy
tallennettu
supikas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #5 : 16.03.2012 16:39:03 »

Siis että vesimiehestä todella saa huolehtia  Grin pitää varmaan paikkaansa! Mulle on ollut todella antoisaa keskustella näiden neitsyiden kanssa, sellasia syvällisiä, perusteellisia ja rehellisiä keskusteluja. Ja vaikka olenkin vesimies, niin sellainen maanläheinen ajattelu on ihan tervetullutta, ei tuntemillani neitsyillä kuintenkaan ole rajoittunutta ollenkaan. Mut miehän oonkin  askendentti kaksoset ja  jupiter nousussa... tai 12. huoneen puolella mut lähellä kumminkin, et jouskari vaikutus on varmaan erittäin ilmeinen. Hyvä ettei lentoon lähe  Wink
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #6 : 16.03.2012 17:11:45 »

Supikas, mulla on  jupiter samassa paikassa... uranus kanssa kimpassa  :Smiley
tallennettu
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #7 : 26.03.2012 14:17:41 »


Yks juttu vois tietysti olla, että neitsyet kun on kovin huolehtivia, niin vesimiehestä kyllä saa huolehtia, tai se unohtaa päänsäkin jonnekin allikkoon kellumaan Cheesy Sama vois tietty päteä jouskariinkin...


 Grin Pätee juurikin meillä... Ukkoni  neitsyt-parka saa harmaita hiuksia, kun miulla on milloin mikäkin hävöksissä. Ja mie taas tuskailen, kun hän nysvää milloin mitäkin toissijaista yksityiskohtaa ja huolehtii liiaksi asti.
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #8 : 26.03.2012 14:20:24 »

Tutulle kuulostaa Cheesy Tuommosta se on...ja te vielä ootte raukkaparat naimisissa keskenänne Cheesy Cheesy  Wink
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: