Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Toteutunut enneuni :(  (Luettu 4645 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
cassius
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« : 17.03.2012 09:53:09 »

Näin tässä melko tarkkaa kuukausi sitten unta missä poikani tuli kertomaan avoliittonsa päättyvän... Nyt se sitten tapahtui ihan oikeasti ja täsmälleen samoilla sanoilla kuin unessani Sad Ainoa ero unen ja todellisuuden välillä oli pojan vaatetus.
"Onneksi" olen yhdelle ystävälleni unen kertonut silloin nähtyäni, ei mene mielikuvitukseni piikkiin.
Mä en halua enää nähdä mitään unia Sad
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 17.03.2012 14:28:13 »

Minulle tuli olo, että koetko kenties syyllisyyttä siitä, että näit unen poikasi erosta? Että ero olisi jäänyt tapahtumatta, jos et olisi nähnyt unta?

Älä huoli. Sinulla ei ole tähän osaa eikä arpaa. Asiat menevät kuten niiden kuuluu mennä. Kyseessä on poikasi ja hänen nykyisen ex-kumppanin välinen asia. Sinä olet vain ottanut viestin vastaan vähän etukäteen, joka on hienoa; poikasi on luottanut sinuun niin paljon, että on kertonut asian etukäteen unien välityksellä. Tämä on sama asia kuin jos ystäväsi tulisi fyysisellä tasolla kertomaan, että aikoo vaihtaa työpaikkaa ja tekisi siitä virallisen ilmoituksen työpaikalleen ja muille läheisilleen vasta seuraavalla viikolla. Päätös on ollut ystäväsi, ei sinun aiheuttama. Sama juttu poikasi erossa.


Maapallon energiataso nousee koko ajan. Tällaiset asiat kuten enneunet ja aavistukset alkavat ilmestyä voimakkaammin ja niistä tulee arkipäiväisempiä. Energiatason nousu on ollut huomattavissa jo täällä foorumilla näiden 7 vuoden aikana mitä olen täällä ollut. Nyt ei enää tule kysymyksiä tyyliin "Ajattelin tätä ihmitä ja se soitti mulle just silloin, oonko tulossa hulluksi?" kuten vielä kolme-neljä vuotta sitten...  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 17.03.2012 14:30:34 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
cassius
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #2 : 17.03.2012 15:40:40 »

Itseasiassa oot ilmeisesti oikeessa tai jotain sinnepäin... en tiedä oonko ihan maassa ton pojan kertoman vuoksi (äitinä tietysti haluaisi kaiken "taakan" lapsensa harteilta ottaa  Cry  ) vaiko juuri siksi että tavallaan "tiesin" tämän jo ennen poikaani enkä tehnyt asialle mitään. Tiedän kyllä etten olis voinutkaan tehdä mutta tämä nyt on tällasta jossittelua  idiot2
 
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 17.03.2012 16:14:56 »

Kyllä tällaisia asioita on mahdollista tietää. Oman kokemukseni mukaan parisuhteet ja niiden kestot on sovittu jo ennen syntymää. Itse ainakin näen pariskunnista heti millanen suhde on, kauanko se kestää, voiko se jatkua jos muutoksia tehdään ja jos niin millaisia noiden muutosten on oltava, kelle syntyy lapsia ja mitenkä monta, millaisia puolisoita on tulossa itse kullekin jne.

Kuten sanottua, kaikki noudattaa yhtä suurta näytelmän käsikirjoitusta, jolloin kaikki asiat tapahtuvat aina oikein ja aina oikeaan aikaan. Sattumia ja vahinkoja ei ole.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1652


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #4 : 24.03.2012 18:27:00 »

Niin, sitä se on. Koen itsekin dejavu-ilmiöitä koko ajan juuri sen takia, että olen nähnyt/kuullut/sanonut itse itselleni unessa koko skenaarion. Kun kyse on vaikkapa läheisten kuolemaa koskeva asia, tuleehan siinä itsellekin sellaista toiveajattelua että kunpa tuo ei olisikaan totta, ja saati sitten, että joku muu suostuisi uskomaan jostain unista peräisin olevia varoituksia - ei tietenkään. :Smiley

Mutta ei tuollaisia unia turhaan nähdä. Käsittääkseni auttoivat esim. kivikauden ihmistä selviytymään koska ihmisellä on useimpiin muihin eläimiin verrattuna heikot aistit, joten kompensaatio on haettava aivoista.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #5 : 24.03.2012 22:02:48 »

No ei tässä nyt onneksi mitään kestämistä ole. Minä vain näen asioita, mutta en ota niihin kantaa, kun ne eivät minulle kuulu eivätkä kosketa elämääni. Vähän sama kuin katsoo aamulla ulos ikkunasta, että millainen sää on Grin

Minulla ei ole lupaa puuttua toisten ihmisten elämään, jos he itse eivät tule pyytämään neuvoa. Silloinkin autan ja neuvon sen verran, mikä on suotavaa. En koskaan voi tietää mitä kenenkin sielun elämänpolulle kuuluu ja millaiset kokemukset palvelevat häntä. Ei siis ole olemassa "pahempia" tai "parempia" suuntia. :Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: