Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rukouspyyntö  (Luettu 6276 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
noitatäti
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 18.03.2012 22:37:29 »

Olen koko alkutalven sinnitellyt tilanteessa, jossa muutama ihminen on kääntynyt jyrkästi minua vastaan. Minua on syytetty huonoksi ja lähes rikolliseksi, ja syyttömyyden todistelu on vienyt paljon energiaa. Lapseni kärsivät tilanteesta, ja tulevat kärsimään vielä enemmän, jos en onnistu vakuuttamaan, että syytökset ovat aiheettomia.

Toivoisin ja pyytäisin astron lukijoilta nyt pientä rukousta tai voimaannuttavaa ajatusta puolestani. Maalliset vaikutusmahdollisuuteni olen käyttänyt, eikä tämä painajainen tunnu silti loppuvan. En tiedä, miten tästä selviäisin, tai selviänkö ollenkaan.

Samalla rukoilen itsekin niiden puolesta, jotka kärsivät syyttöminä vielä kurjemmissa oloissa.

tallennettu
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 18.03.2012 23:41:05 »

Rukoilin ja pyysin monilta apua sinulle, toivottavasti se kuultiin ja tilanteesi paranee  smitten  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 19.03.2012 00:00:13 »

Rukoiltu.  smitten
tallennettu
noitatäti
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 19.03.2012 22:22:22 »

Kiitos Vedenhelmelle ja Rakkauden valolle! Ja kiitos niille muillekin, jotka ovat ajatelleet myönteisesti. Valoa tilanteeseen ei juuri nyt näy, mutta koitan ajatella, että kaikki on mahdollista.

tallennettu
noitatäti
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 20.03.2012 23:40:36 »

Kiitos Suomityttö.

Huomenna palaveroin taas juristin kanssa. Mietin myös, että onko jokin asian liittyvä henkinen läksy kuitenkin oppimatta, koska tilanne ei ole ainakaan edennyt.
tallennettu
Lady Lilian
Kohtuuastroilija
**

Elämä kantaa

Profiili
« Vastaus #5 : 24.03.2012 17:19:05 »

Muistathan, että kaikella on tarkoituksensa - vaikkei se nyt sinusta ehkä siltä tuntuisikaan. En rukoile puolestasi, koska se ei ole minun tapani toimita, mutta toivon sinulle voimia ja jaksamista koko sydämestäni. Muistathan pitää pään pystyssä, koska itse sydämessäsi tiedät mikä on totuus. Se on hyvä ja voimaannuttava opetus myös perheen lapsille, että jokainen tietää itse onko toiminut oikein vai väärin.

Perheessäni on käyty läpi samantyyppisiä asioita, syyttömyyden todistelua yms. pienemmässä mittakaavassa tosin (eli ei juristien kanssa) joten tunnen syvää sympatiaa tilannettasi kohtaan.
tallennettu
noitatäti
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 03.04.2012 20:34:26 »

Kiitos Lady Lilian, tuo on hyvä muistaa, että pystypäin eteenpäin, vaikka muut miettisivät mitä.

Saa yhä välittää rukouksia ja voima-ajatuksia, tilanne seisoo jumissa.
tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #7 : 03.04.2012 22:28:56 »

Lainaus
Kommentti ja kysymys: Ei kai nyt sentään kaikki elämässä kohdattavat vaikeudet ole henkisiä läksyjä? Tarkoitan että ihminen voi heittäytyä liian yliluonnolliseksi maailmankuvassaan.
Olen samaa mieltä. Kaikki vaikeudet, kuten koulukiusaaminen, eivät automaattisesti kasvata ihmistä tai ole välttämättä osa suurempaa henkistä tietä. Se on kuin kyseenalaistaisi ihmisen yksilöllisyyden kaikissa muissa paitsi itsessään. Ikään kuin muut olisivat vain osa kulissia jonka on tarkoitus saada ihminen ajattelemaan hengellisen opin pitkällä polullaan tiettyjä asioita ja oppimaan niistä.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: