Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Facebook kummittelee?  (Luettu 3193 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Pomi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 21.03.2012 08:31:16 »

Apua kaipaan! Onko kenellekään käynyt seuraavasti?

Tulin tuossa klo 7:30 töihin ja heti alkuun tarkastin oman henkilökohtaisen sähköpostini. Siellä oli tullut viesti Facebookista eilen klo 20:06:

"Etunimi Sukunimi lisäsi uuden kuvan albumiinsa Seinäkuvat"  Ja tuo etunimi sukunimi oli siis erään viime vuonna kuolleen sukulaisen nimi!!  Shocked Mielenkiintoista oli se, että viestissä oli sitten kuvana mun oma kuvani, minkä olin vasta viime viikolla lisänny FB.
Eli siis kuollut sukulainen lisäsi omalle sivulleen mun viimeisimmän oman kuvani! Erikoisen tästä jutusta tekee se, että hänen FB-tilinsä on vielä olemassa, koska kukaan ei tiedä tunnuksia sinne. Ja vielä erikoisemman se, että hänen omassa profiilissaan ei ole mitään uusia lisäyksiä tms. Eli siis kirjaimellisesti aivan kuollut profiili.

Lisäksi näin unta kyseisestä sukulaisesta viime yönä. Eikä tosiaan ollut mitenkään erityisen läheinen mulle...tai no oli mutta toisaalta ei.

Mä kaipaisin tälle jotain selitystä.  Huh
tallennettu
tari73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 21.03.2012 17:03:48 »

Laitoin sulle sähköpostia Wink
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #2 : 21.03.2012 17:46:47 »

Mun veikkaus on että sinne tilille on hakkeroitu, ja suojaukset on vuodelta 2007... Mutta eihän sitä tiedä Smiley

*A*

Hakkeroitu, jotta voisi lisätä yhden kuvan?

Täällä toisaalla oli ketju kuolleesta miehestä, joka lähettelee sähköpostia läheisilleen. Yksi mahdollinen selitys oli että henkien on helpompi käyttää nykytekniikkaa yhteydenpitoon. Sama tuli mieleen tässäkin. Varsinkin, kun näit vielä untakin hänestä.

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: