Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sergei Kupriyanov terapeuttina, lisää kuultua tai koettua toiminnasta?  (Luettu 3536 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
astrooppi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 21.03.2012 10:49:09 »

Oon ollut nyt lähiaikoina allapäin, ehkä se on jonkunlaista masennusta. Mulle suositeltiin terapeutiks Sergei Kupriyanovia.
Joillain mun tutuil oli ihan hyviä kokemuksia tästä terapeutista, mutta oon kanssa kuullut myös kommentteja terapeutin kyseenalaisesta toiminnasta, rajojenylityksistä ja "vaihtoehtoisista terapiametodeista" joita ei kaikki hyväksy, täällähän niistä on keskustelua ollut. Se arveluttaa mua...

Onko kellään kokemuksia tai kuultua Sergei Kupriyanovista, onko ne menetelmät ja terapeutti ihan luotettavia vai onko niissä jotain kyseenalaista mitä täällä foorumissa oon lukenut?

tallennettu
Mäntysuopa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 84



Profiili
« Vastaus #1 : 23.08.2012 14:36:20 »

Aloitus vaikuttaa uteliaalta provolta mutta vastaanpa silti. Älä mene kyseiselle "terapeutille". Hän ei ole minkään valvonnan alainen, ei ole luotettava eikä hyvällä asialla. Tiedän ihan tarpeeksi ikäviä juttuja joita hänen kanssaan on sattunut, myös omalla kohdalla.

Ihmettelen että hän edelleen harjoittaa "ammattiaan", mutta kai se on mahdollista, kun viranomaiset eivät voi puuttua siihen jos joku vapaasta tahdostaan menee puoskarin luokse ja sitten tapahtuu kurjuuksia.  Angry
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: