Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vapaaehtoisia tarvitaan vielä  (Luettu 9190 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« : 24.03.2012 16:42:47 »


Moi kaikki,

On tullut harrasteltua tuota selvänäkemistä ja otan vielä mukaan 5-10 rohkeaa koekaniinia näkemisiäni varten. Tähän mennessä näkemiset ovat menneet melko lailla nappiin mutta tarkoituksenani on kehittää omia taitojani ja tekniikoitani vielä hiukkasen.

Laittakaa ilmoittautumisia tässä taikka yksityisviestinä Smiley Mutta älkää herranjestas kertoko sen kummemmin itsestänne enempää, se on mulle heti eka testi kun koitan saada selville että minkälainen ihminen on kyseessä  Grin
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #1 : 24.03.2012 16:49:21 »

Antaa palaa  Cheesy !
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 24.03.2012 16:50:11 »

Olen mukana. <3 Kiitos kykyjesi ja lahjasi jakamisesta. <3
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1017


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #3 : 24.03.2012 17:03:56 »

meimillekin saa katsoa!
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #4 : 24.03.2012 18:02:16 »

Katso mullekin, jos viä otat katsottavia Smiley
Miel. yksärinä vastaus, kiitos Smiley
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #5 : 24.03.2012 18:29:43 »

Mulle rohkealle myös, mielellään yv:nä, kiitos etukäteen!
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Yep
Vieras
« Vastaus #6 : 24.03.2012 18:32:20 »

Mukana!  Cheesy
Yv tai tänne. It`s up to you.

Kiitos etukäteen!
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #7 : 24.03.2012 18:41:54 »

Mullekkin saapi kattoa.
Ja vaikka tänne kirjottaa.
Kerron  coolsmiley  sitten menikö olleskaan nappiin.    smitten

ps. ei mitään hen.kohtasia tänne kuiteskaan.  Huh    Grin

Kiitosta  coolsmiley
tallennettu
nepparinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #8 : 24.03.2012 18:47:50 »

Minullekin kiitos jos vielä mahtuu mukaan.  smitten

Vastaus mieluummin yksärinä.  Wink
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #9 : 24.03.2012 18:51:02 »


Okkkei, testikiintiö alkaa olla reippaasti täynnä, kiitos kaikille  Smiley

Ehkä jossain välissä voin pistää yleistä "Kysy Hamalilta"-tyyppistä palstaa, mutta on pakko treenata näitä asioita ensin.
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #10 : 24.03.2012 21:38:09 »



P.S. Laitan kaikille näkyilyt yksityisviestinä  police
tallennettu
Kukkamaaria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #11 : 25.03.2012 01:33:01 »

Mahtuuko vielä mukaan?
tallennettu

Nousuvaaka
Kuu ja Uranus Rapu
Neptunus Vaaka
Aurinko ja Venus Vesimies
Merkurius Kalat
Jupiter Kaksoset
Mars Jousimies
Saturnus Skorpion
Chiron Kauris
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #12 : 25.03.2012 01:38:02 »


Keräilen noilta ensin mukaan ehtineiltä nyt palautetta näkemisistäni. Siellä on vähän monennäköistä näkemis"tapaa" ollut minulla nyt käytössä ja nyt hieman tällaista "labratestausta" vielä meneillään. Valitettavasti minulla on jo valmiiksi postiloota ihan täynnä tähän liittyen joten kiitos, en mielelläni juuri nyt ota enää yhtään koe-eläintä ajanpuutteen vuoksi  Smiley Ehkä myöhemmässä vaiheeessa sitten  Smiley
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1173



Profiili
« Vastaus #13 : 25.03.2012 13:08:34 »



   Harmi kun nyt vasta huomasin,---olisin mielenkiinnolla ollut mukana,----ehkä myöhemmin vielä katsot?   Smiley
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #14 : 25.03.2012 16:46:45 »


Noh, katsotaan myöhemmin. Tuntuu että puolet noista näkemisistä menee hämmästyttävällä tavalla oikein ja puolet sitten päin prinkkalaa, vähän tekniikastakin riippuen. Tosi hyvää testiä tämä on ollut omalle intuitiolle ja spirituaalisille kyvyille. On itse asiassa hämmentävää nähdä paljon tarkemmin tuonne ihmisten sisäiseen maailmaan kuin ulkoiseen. Tämä on aiheuttanut minulle paljon väärinkäsityksiä. Samoin se että jos ihan visuaalisesti näen jotakin, on tullut huomattua että näitäkin näkyjä on meikäläisen hirveän vaikea mennä tulkitsemaan. Vaikkapa että näen jonkun rakennuksen mutta enpä oikeastaan pysty siitä sen kummemmin itse johtopäätöksiä tekemään, oikea tapa olisi vain sanoa että asia X tai tapahtuma X näkyy, muuta ei parane mennä sanomaan. Enkä myöskään pysty sanomaan vielä että onko jokin tapahtuma mennyttä, nykyistä vai tulevaa.

Mutta ihmisten luonteenpiirteet olen kyllä pystynyt noin 95% tarkkuudella sanomaan, sillä tunnen välittömästi ihmisten energiat. Eli nimenomaan tuonne ihmisen sisään näkee sen verran kuin ihminen itse antaa hänestä luvan nähdä. Ulkoiset asiat ovatkin eri juttu. Lähes kaikilta koehenkilöiltä kysyin esimerkiksi hiusten väriä ja useimmiten tämä meni luonnollisen värin osalta kyllä oikein. Mutta paljon on näiden ulkoisten juttujen osalta mennyt myös metsään. Vaikuttavana tekijöinä kaikissa selvänäkemisissä on myös se, kuinka paljon minulla on lupa nähdä. Syynä siihen että jotakin ei näe, voivat olla henkilön oma halu siitä, ettei tiettyjä asioita näe ja myöskin se että universumi/muu vastaava ei päästä näkemään tiettyjä asioita. Ja tämähän on ihan oikein.

Mulla on ennestään pari tuttua tämän foorumin kautta kenelle uskallan nähdä ja ennustella kun heidän kanssaan tulokset ovat jo tähän mennessä olleet todella vakuuttavia. Otan nyt tästä uudesta otannasta nuo onnistuneita selvänäkemisiä minulta saaneet henkilöt "jatkotutkimuksiin" ja tutkin tämän pienen ryhmän kanssa tarkemmin noita onnistuneeseen näkemiseen johtavia toimintatapoja.

Nuo aurat, tunteet ja persoonalliset energiat ovat nyt siis sellainen asia jota pystyn näkemään ja ennenkaikkea tuntemaan. Mutta tässä vaiheessa en todellakaan uskalla mennä neuvomaan jossain lottonumeroiden, sairauksien, avioerojen ja muiden vakavempien asioiden kanssa yhtään enempää.  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: