Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vapaaehtoisia tarvitaan vielä  (Luettu 9186 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #15 : 25.03.2012 17:59:33 »

Yleensä tällaisissa ilmaisneuvonannoissa tulee aivan hirvittävästi vastaan kysymyksiä, jotka eivät ns. ole "tärkeitä", mutta joita kysyjä tahtoo tietää lähinnä uteliaisuuttaan tai mielenkiintoaan.

Olen huomannut ja yritänkin muistutella siitä, että itse en näe ns. nippelitietoja. Vaikkapa tyyliin "Vuonna 2015 tulet tapaamaan elämäsi kumppanin samassa työpaikassa kahvitauollanne. Hän näyttää siltä ja tältä ja on nimeltänsä X ja harrastaa tuota ja tät. Lähdette lomalle Kreikkaan, jossa lempi roihahtaa tosissaan ja kolmen vuoden päästä teille syntyy lapsi nimeltä X" OK, onhan se kiva tietää tommosta, mutta suuremmassa mittakaavassa (johon kaikki näkeminen yleensä perustuu) kyseiset tiedot ovat vain maallisia pieniä nippelitietoja. Nippelitiedoissa heittää helposti päin prinkkalaa ja joskus kysyjät ovat myös vihastuneita siitä, kun yrittää selittää, että "no kun tämä ei nyt ole oikeesti mitään kamalan tärkeää tietoa niin ei tätä oikein näytetä" Grin

Sen sijaan joo, voin katsoa tuleeko puoliso tai lapsia, se ei ole ongelma. Ne ovat kuitenkin isoja asioita ja kulkevat suuremman suunnitelman mukaisesti. Heilurilla voi tutkailla nippelitietojakin, mutta sekään ei aina kommentoi kaikkea.

Mitäs vielä... Niin nuo näyt. Kaikki nähty ei ole aina suoraa viittausta, vaan mukana voi olla symbolisiakin elementtejä. Kannattaa Hamal siis tunnustella tuleeko sinulle näystä mieleen oikea asia vai symboli. Jos se tuntuu symboliselle, mitä kyseinen näky symbolisoisi sinulle? Minulla auringon tai auringonpaisteen näkeminen menneiden elämien tulkinnassa tarkoittaa fyysisesti lämmintä maata ja symbolisesti hyvää, huoletonta ja iloista elämää/elämän vaihetta.

tallennettu
Nemimonde
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #16 : 25.03.2012 18:47:11 »

Hitsi, menipäs vapaaehtoiset nopeasti umpeen :/ Mutta jos tarvitsee joskus lisää, niin täältä löytyy ainakin vielä yksi ylimääräinen Smiley
tallennettu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #17 : 25.03.2012 22:07:06 »

Täällä kanssa :DD Laitaha yksärii, jos joskus on tarvetta vielä lisää harjoitella :DD
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #18 : 26.03.2012 12:16:33 »

Voi harmi kun hoksasin tän ketjun vasta nyt. Olisin ollut mielelläni vapaaehtoinen minäkin. Jos vielä kaipaat harjoitusta niin olen mielelläni koekaniinina  Grin
tallennettu

_Fornax_
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #19 : 26.03.2012 12:32:37 »

Täälläkin vielä yksi koe-kaniini, jos tarvitset lisää.  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: