Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Edelliset elämät  (Luettu 9845 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15 : 14.04.2012 15:21:23 »

Tarkoitatko itselleni tuttuja sieluja vai asiakkaalle tuttuja sieluja, jotka ovat nykyisessä elämässä taas kysyjän elämässä?

Olen kerran tavannut asiakkaan, josta tuli tuttu tunne eli olemme mahdollisesti tunteneet toisemme menneissä elämissä tai olemme sielutasolta tuttuja. Yhteys ei kuitenkaan ole mitenkään läheinen, vaan enemmänkin ohihuomautustieto. En tiedä missä elämässä, milloin tai missä rooleissa, mutta sen asian selvittäminen ei ole tämän nykyisen elämän kannalta tärkeää tai edes oleellista.

Monella asiakkaalla on edelleen menneiden elämien tuttuja sieluja mukana tässä nykyisessä elämässä. Tämä on tietysti aivan loogista coolsmiley Joskus tutut sielut eivät ole syntyneitä tänne enää, vaan toimivat henkioppaina ja pitävät läheistä maanpäällä kulkevaa sielua silmällä. Minulla oli kerran asiakas, jolla oli erittäin läheinen ja rakkaudellinen yhteys menneessä elämässä kaikkein läheisimpänä henkenä eläneeseen sieluun, joka rakasti pyyteettömästi myös asiakkaani tämän elämän lapsia.
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16 : 14.04.2012 16:11:47 »

Tarkoitatko itselleni tuttuja sieluja vai asiakkaalle tuttuja sieluja, jotka ovat nykyisessä elämässä taas kysyjän elämässä?

Tarkoitin sinulle tuttuja sieluja.  Smiley
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 14.04.2012 21:29:34 »

Joo, ei tule Cheesy Minulla ei kauheasti edes ole tuttuja sieluja täällä. Olen vähän "Maija Myöhäisiä", kun lähes kaikki läheiset sielut ovat jo ehtineet maan karmakulustansa pois.
tallennettu
Karhunsydän
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #18 : 15.04.2012 10:34:09 »

Pienenä näin joskus n. 4-6 vuoden iässä toistuvasti unta, jossa makkaan pimiässä enkä pysty liikkumaan. Ääni voimistuu hiljalleen ja herään juuri ku se on millin päässä musta, ts. "törmäyshetkellä". Ympäristö on vaan sumuista pimeää ja harmaata. Näin näitä ainaki vuoden, tai ehkä jopa parin verran, kunnes loppu kokonaan.

Oli semmonen tunne niinku tietäsin missä olin tavallaan, mutta tavallaan ei tässä elämässä ja noin pienenä ollu tietoa miltä se paikka näyttää, visuaalista yms informaatiota. No, siinäpä oli semmonen kokemus..  Tongue

tallennettu

Älä rakastu runoilijaan, saatat jäädä kielestä kiinni.

aurinko & merkurius aspect_con askendentti leijona
keskitaivas kalat kuu vesimies
venus kaksoset mars oinas
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: