Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Edelliset elämät  (Luettu 9854 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
SSMoonSS
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« : 25.03.2012 22:09:16 »

Haluaisin niin kovasti tietää entisistä elämistäni lisää, onko ideoita, mistä voisin kysellä? Tai jos joku saa kunnon intuition jo pelkästeen näin, saa toki laittaa tähän vastauksen tai yksäril =)

Kiitos etukäteen Cheesy
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 26.03.2012 00:50:03 »

Minä toimin menneiden elämien tulkkina. Pistä yksityisviestiä, jos asia kiinnostaa, niin keskustellaan siitä tarkemmin :3
tallennettu
AnniA
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 26.03.2012 18:45:58 »

minäkin laittelen Athamaarit sulle viestiä kun vaan ehdin  Cheesy
tallennettu

"sopivasti sekaisin"
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 26.03.2012 18:57:57 »

Sopii kyllä! Minut saa kiinni myös tuosta allekirjoituksen sähköpostiosoitteesta Smiley
tallennettu
Emosta_kiinni
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 03.04.2012 13:02:58 »

Olen ollut kaksi kertaa mem-hypnoosissa (olikohan se nimi noin...)
Oli myös varsin mielenkiintoista. Vissin pari ihmistä löytyy suomesta jotka ovat tätä opiskelleet. Ei voi kouluttautua suomessa. Tai ainakaan silloin voinut.
Netistä saattaa löytää siitä  Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 05.04.2012 13:37:56 »

Yleensä voin kaivella menneitä elämiä esiin asiakkaiden toiveista tyyliin jonkun pelon tai mieltymyksen kautta. En tiedä mitä kävisi tässä tapauksessa. Haluaisitko laittaa minulle sekä itsestäsi että löydöksestäsi kuvan tulemaan? Saatan ehkä tunnistaa, jos kyseessä on sama sielu.

Olen itse ajatellut, että tunnettujen historian henkilöiden napsahtaminen omaan itseen voi olla sitä, että on yksinkertaisesti niin samanlainen kuin tuo historian henkilö. Ymmärtää tätä täysin ja käyttäytyy itse samoin. Tällöin merkkihenkilö on ikään kuin "opas". Minun mielestä mikä tahansa, joka auttaa meitä eteenpäin omalla tiellämme ja lisää ymmärrystä itsestämme meitä tai muita vahingoittamatta, on meille ihan OK Smiley

Toinen vaihtoehto on, että kohdalle kovasti kolahtava merkkihenkilö on tuttu henkilö menneestä elämästä. Itse tiedän eläneeni Aleksanteri Suuren aikaan ja mahdollisesti tavanneeni hänet, tavalla tai toisella. Tästä johtuen Aleksanteri Suuri saa täpinöitä minussa aikaan, jotka voisin toki tulkita myös niin, että olen itse ollut Aleksanteri Suuri (joka ei pidä paikkaansa)

Toki, pakkohan niiden merkkihenkilöiden sielujenkin on jossain hiihdeltävä nyt.... :Smiley Koskaan ei pidä sanoa "ei mahdollista"!
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 05.04.2012 15:43:46 »

Ymmärsin pointin, ei hätää! Heitin vain omia ajatuksia mukaan muille lukijoille, jotka mahdollisesti pähkäilevät samantyyppisten asioiden kanssa.

Tulkintajono on pitkä, mutta koska kyseessä on nyt vaan tällainen "no katsotaan" tyyppinen tarkastus, voit heittää kuvat tulemaan heti. Tämä hoituu ihan muutamassa minuutissa Grin Sinänsä siis poikkeuksellinen juttu, ei perustulkinta, joka taas vaatii aikaa muutaman tunnin...  :Smiley
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 08.04.2012 14:54:02 »

Hei Atha!  Smiley Jaksatko katsoa vielä minulle? Laitan sitten YV:tä jos jaksat. Ei paniikkia eikä kiirettä. Haluaisin tietää siitä elämästä, joka  on nyt eniten kytköksissä tähän hetkeen. Olisi kiva saada nimi ja ehkä syntymätiedot jne. Jos mahdollista. En kai nyt vaadi liikaa? Tiedän ettei niitä varmaan helposti näe, mutta itse olen sisimmässäni sitoutunut "antamaan" ne sinulle. Eli en emotianaalisesti plokkaa sinulta informaatiota ainakaan. Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 08.04.2012 15:18:29 »

Sain kuvat, en ole ehtinyt vastaamaan vielä.

Eileithyia: En pysty katsomaan nimiä enkä suurempia syntymätietoja. Korkeintaan vuosisadan. Nämä ovat nippelitietoja, joten niitä ei yleensä anneta vaan keskitytään suurempaan mittakaavaan: miksi on synnytty, mitä on koettu, mitä opittu, mitä kenties tehty väärin ja ennen kaikkea miten tuo elämä vaikuttaa yhä nykyiseen elämään. Nämä tiedot ovat tosin jo sitä luokkaa, että en tee niitä ilmaiseksi, vaan silloin pitää laittaa tulkintapyyntö tulemaan valokuvan kanssa. Yksinkertainen syy tähän on se, että menneitä elämiä ei vain vilkaista (paitsi Solnishkon tapauksessa, kun saatavilla on kuva myös mahdollisesta entisestä elämästä, ja vastaus on lyhyesti Kyllä/Ei). Menneiden elämien selvittäminen yhdeltä ihmiseltä vie tunteja ja jos alan tehdä tätä ilmaiseksi, kohta jonossa on 50 ihmistä ja lisää tulee koko ajan. Elämäni loppuu käytännössä siihen Grin
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 08.04.2012 15:37:00 »

Sain kuvat, en ole ehtinyt vastaamaan vielä.

Eileithyia: En pysty katsomaan nimiä enkä suurempia syntymätietoja. Korkeintaan vuosisadan. Nämä ovat nippelitietoja, joten niitä ei yleensä anneta vaan keskitytään suurempaan mittakaavaan: miksi on synnytty, mitä on koettu, mitä opittu, mitä kenties tehty väärin ja ennen kaikkea miten tuo elämä vaikuttaa yhä nykyiseen elämään. Nämä tiedot ovat tosin jo sitä luokkaa, että en tee niitä ilmaiseksi, vaan silloin pitää laittaa tulkintapyyntö tulemaan valokuvan kanssa. Yksinkertainen syy tähän on se, että menneitä elämiä ei vain vilkaista (paitsi Solnishkon tapauksessa, kun saatavilla on kuva myös mahdollisesta entisestä elämästä, ja vastaus on lyhyesti Kyllä/Ei). Menneiden elämien selvittäminen yhdeltä ihmiseltä vie tunteja ja jos alan tehdä tätä ilmaiseksi, kohta jonossa on 50 ihmistä ja lisää tulee koko ajan. Elämäni loppuu käytännössä siihen Grin

Paljonko sie otit siitä maksua? Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 08.04.2012 17:48:30 »

Pistäpä yksityisviestiä tulemaan tai sähköpostia allaolevaan osoitteeseen, niin ei rikota netiketin markkinointisäännöksiä Smiley
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #11 : 09.04.2012 09:51:40 »

Olen itse tilannut Atha Maaritilta tulkintoja ja suosittelen häntä lämmöllä.

Aiheeseen liittyen tuli kuitenkin mieleen, että voihan niitä menneitä elämiä myös pyrkiä muistelemaan itse. On olemassa jos minkälaisia shamanistisia matkoja tai tekniikoita, joita voi käyttää ihan turvallisesti kotonaankin.

Koittakaa - saatatte yllättyä.

smitten

/Isda
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 09.04.2012 10:37:09 »

Olen itse tilannut Atha Maaritilta tulkintoja ja suosittelen häntä lämmöllä.

Aiheeseen liittyen tuli kuitenkin mieleen, että voihan niitä menneitä elämiä myös pyrkiä muistelemaan itse. On olemassa jos minkälaisia shamanistisia matkoja tai tekniikoita, joita voi käyttää ihan turvallisesti kotonaankin.

Koittakaa - saatatte yllättyä.

smitten

/Isda

Olen käynytkin pari kertaa hypnoosissa, jossa katsottiin myös menneitä elämiä, mutta mulla tuo ei oikein toiminut kun en vaan pääse syvälle hypnoosiin.  Undecided Mä oon liian energinen ja tarvisin varmaan ainakin väh. kahden tunnin session ennen kuin keho alkaa oikeesti rauhoittua. Nukkumisen kanssa sama homma. Aina menee joku 2 tuntia, ennen kuin nukahdan.

Itse olen myös yrittänyt, mutta ei nekään oikein toiminut. Mulla on tosi huono visualisointi, niin että mistään missä pitäis visualisoida ei ole mulle mitään hyötyä. Undecided
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 09.04.2012 12:09:21 »

Ulkoiset muutokset - tukan väri, silmien väri, arvet, meikki, korut ymv. - ei vaikuta. Kunhan kuva on vaan mahdollisimman uusi, niin hyvä! Uusimmassa kuvassa taataan se, että energiataso on sama kuin nykyisin. Energiataso, tai ehkä enemmänkin kehitysvaihe, vaikuttaa kaikkein eniten.

Meillä on menneiden elämien itsetutkiskeluopas luettavissa Reinkarnaatiotopikkeja ketjussa. Koska aiheesta tulee usein kysymyksiä, saatan napata siinä olevat ohjeet omaksi pysyväksi ketjukseen.
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #14 : 14.04.2012 14:04:39 »

AthaMaarit, kun teet tulkintoja, niin tuleeko sulle koskaan tuttuja sieluja vastaan? "Ai tää on se, muistan kun.."
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: