Aloin miettimään miten ne asiat mitkä tuovat meille iloa näkyvät kartalla.
Itselleni on elämässä eniten tuonut hyviä asioita ja iloa opiskelu. Opiskelu on myös se alue, jolla olen saanut todella positiivista ja kannustavaa palautetta. Olen tuntenut itseni tasavertaiseksi toisten kanssa ja käynyt hyvin mielenkiintoisia keskusteluja. Toisaalta vaikka joskus on ollut raskasta niin silti se opiskelu on aina tuntunut mielekkäältä.
Onko tämä moninkertaisen
vaikutusta kartallani? Onko aurinkomerkin edustamat asiat niitä mitkä tuovat meille eniten onnea ja iloa? Vai onko se Jupiter? Minulla
6.huoneessa. Olen pohdiskeleva, mutta en tiedä tulisiko minusta ihan tutkijaa. Siinä painaa tuo
vaikutus sen verran paljon, että kaipaan vaihtelua. Siis vaikka saman alan sisällä, mutta kuitenkin. Ja vaikka kaipaan omaa rauhaa niin ihan koko aikaa en haluaisi työskennellä yksin.
Toinen asia, joka on minulle tuonut iloa elämässä on matkustelu. Matkoilla asiat saavat
kaipaamaan perspektiiviä ja oppii itsestään uutta ja ylittää itsensä. En olisi ikinä uskonut, mutta niin vain saman viikon aikana laskin 3km tunturin rinnettä alas ja hiihdin yhden päivän aikana melkein puolimaratonin ja olin puolikuollut.
Enkä olisi uskonut myöskään ajavani moottorikelkkaa, mutta niin vain ajoin.
Nämä kaikki voisin siis laittaa
piikkiin, mutta mistä muualta sitä iloa voisi löytää kartalta?