Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä tuo iloa - ja miten se näkyy kartalla?  (Luettu 8206 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lizzy
Vieras
« : 28.03.2012 09:30:30 »

Aloin miettimään miten ne asiat mitkä tuovat meille iloa näkyvät kartalla.

Itselleni on elämässä eniten tuonut hyviä asioita ja iloa opiskelu. Opiskelu on myös se alue, jolla olen saanut todella positiivista ja kannustavaa palautetta. Olen tuntenut itseni tasavertaiseksi toisten kanssa ja käynyt hyvin mielenkiintoisia keskusteluja. Toisaalta vaikka joskus on ollut raskasta niin silti se opiskelu on aina tuntunut mielekkäältä.

Onko tämä moninkertaisen  jousimies vaikutusta kartallani? Onko aurinkomerkin edustamat asiat niitä mitkä tuovat meille eniten onnea ja iloa? Vai onko se Jupiter? Minulla  jupiter skorpioni 6.huoneessa. Olen pohdiskeleva, mutta en tiedä tulisiko minusta ihan tutkijaa. Siinä painaa tuo  jousimies vaikutus sen verran paljon, että kaipaan vaihtelua. Siis vaikka saman alan sisällä, mutta kuitenkin. Ja vaikka kaipaan omaa rauhaa niin ihan koko aikaa en haluaisi työskennellä yksin.

Toinen asia, joka on minulle tuonut iloa elämässä on matkustelu. Matkoilla asiat saavat  jousimies kaipaamaan perspektiiviä ja oppii itsestään uutta ja ylittää itsensä. En olisi ikinä uskonut, mutta niin vain saman viikon aikana laskin 3km tunturin rinnettä alas ja hiihdin yhden päivän aikana melkein puolimaratonin ja olin puolikuollut.  Grin Enkä olisi uskonut myöskään ajavani moottorikelkkaa, mutta niin vain ajoin.

Nämä kaikki voisin siis laittaa  aurinko jousimies piikkiin, mutta mistä muualta sitä iloa voisi löytää kartalta?
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #1 : 28.03.2012 10:20:21 »

Huomasin tässä heti ilmiön se mihin keskityt lisääntyy tai jotain...

Koska mieleeni tuli lisää ilonaiheita. rx kartallani on  aurinko aspect_con venus ja minulle on aina tuonut iloa taiteet ja erityisesti musiikki. Ylipäätään esteettisyys hivelee paitsi silmääni niin myös mieltä.
aurinko aspect_con  merkurius kirjoittaminen on yksi mielipuuhiani ja samoin lukeminen on tuonut iloa ja lohtua tai ajattelemisen aihetta. mitä milloinkin on kaivannut.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 28.03.2012 11:28:46 »

Mä oon aatellu, että viitoshuone on semmonen paikka, mistä näitä ainakin voi kattella. Mulla on viitosessa chiron ja se on  harka
Ilo löytyy kyllä maanläheisistä jutuista, eläimistä, luonnosta, lapsista ja lapsen mielisyydestä; leikkisyydestä.

Sit voisko aatella, että se, missä meillä näyttäs kartalla olevan vahvuuksia, on semmonen paikka, mistä sitä iloaan kannattaa kanssa ettiä...jos olet jossain hyvä, niin nautit sen tekemisestä ja koet iloa?
Mulla esim. saturnus ja pluto  aspect_tri aurinko, ja nautin, kun mulla on tehtävä, jossa on vastuuta ja haastetta, ja joissa voin käyttää kaikkia niitä voimavaroja menestyksekkäästi ja luonnostaan hyväkseni, mitä mulla on.
Ja aurinko on kakkoshuoneessa, joka muutenkin on painottunu ja siellä niitä voimavaroja on....ja sitten taas sen  venus kautta joka on huoneen hallitsija ollaan siellä härässä.
 Huh
Mielenkiintoista. Hyvä aihe jälleen Lizzy Smiley
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #3 : 28.03.2012 14:00:41 »

Aloittelija hiipii ujosti paikalle nyt kun noin selkeä vinkki tuli... Mullakin on vitosessa Chiron,  kaksoset.  Vilkaisin ketjuja joissa tuosta puhutaan ja minähän se siellä, jos en ihan tuppisuuna istuksi niin hälisen ja pölötän niin sellaisessa roolissa joka haluaa tulla kuulluksi ja ymmärretyksi, kuin myös neuvomassa toisia (kuulostaa pahalta mutta hei, lupaan että osaan mä myös kuunnella  :Smiley ). Ja jep, erittäin nautinnollista.  Grin

Kakkosessa mulla möllöttää yksinään Pallas,  kalat. Huh Ööö...

Öh, ehkäpä palaan tuumiskelemaan niitä muita ilon aiheitani sitten kun osaan lukea karttaa paremmin. Olen kyllä raakasti vinkkiä saanut että kyllä ne siellä seisoo ja selvästi, mutta tämä seulan lailla toimiva pää ei vaan taivaankappaleista muista vielä mitään ja aika epätoivoista alkaa kaivaa yhtä asiaa kaiken tiedon seasta.  crazy2
« Viimeksi muokattu: 28.03.2012 14:02:31 kirjoittanut Indium » tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 28.03.2012 18:14:56 »

Ilon aiheita löytyy taatusti ihan Auringon kautta. Esim. minä perus-Kaksosena pidän tutkimisesta, lukemisesta ja kirjoittamisesta sekä pitkistä autoajeluista hyvässä seurassa.  :Smiley Skootteriajelut ihan yksikseen ovat myös tosi hauskoja. Saan myös iloa monista muista asioista, jotka liitän ehkä Venukseen ja Jupiteriin tai huoneisiin 5 ja 11. Mm. kauneus, hyvä seura, oma lapsi. Nuorempana olin intohimoinen tanssija ja piirtäjä, mutta näistä on jotenkin hauskuus kadonnut.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Indium
Vieras
« Vastaus #5 : 28.03.2012 18:35:47 »

No, Aurinko mulla on skorpparissa ja 10. huoneessa, yhtyy siellä Saturnukseen.

Äh öh. Ärsyttävää kun ei osaa.  buck2
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 28.03.2012 19:39:38 »

Indium, ehkä Aurinko-Saturnus -yhtymällä pidetään lystiä vain HYVIN rajallisesti, ehkä liika ilo tuntuu jopa suoranaiselta synniltä.  Wink
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lizzy
Vieras
« Vastaus #7 : 28.03.2012 21:09:58 »

Minulla on 5.huoneessa  saturnus pluto ja siksi minun on joskus vaikea nähdä sitä kepeyttä mikä tuohon huoneeseen perinteisesti liitetään. Lähtisin etsimään iloa juurikin niistä kartan voimapisteistä ja minulla tuo  jousimies stellium on juuri sellainen. Tuo oli hienosti sanottu että  pluto saturnus aspect_tri aurinko tuovat iloa vastuusta. Tuollainen aspekti varmaan tuokin keveyttä noihin raskaan sarjaan planeetoihin.  Smiley
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #8 : 28.03.2012 21:25:39 »

Indium, ehkä Aurinko-Saturnus -yhtymällä pidetään lystiä vain HYVIN rajallisesti, ehkä liika ilo tuntuu jopa suoranaiselta synniltä.  Wink

Jaahas, no sanottaisko näin että mun kiva on kyllä aina tosi ns. omaa kivaa  Grin Harva näkee asioissa samoja hauskoja ja nautinnollisia puolia mitä minä, vastaavasti minusta moni "tavallinen" hauskanpito on aika semmosta että tunnen itseni ulkopuoliseksi enkä tiiä miten päästäisin itteni irti niiden juttujen parissa. Jos yritän sitä niin tulee heti semmonen noh äh rauhotutaas nyt-olo. Eli taitaa natsata tuohon vallan hyvin  Grin

Taitaa moni luulla että mulla on sitten tylsempi elämä kuin onkaan. :Smiley Tietäsivät vaan, kyllä mä nauran tosi paljon kun oon kotikentälläni.
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija

Säh!

Profiili
« Vastaus #9 : 29.03.2012 18:18:51 »

Minulla taasen on viitosessa sopivasti  aurinko ( aspect_con  chiron). Auringon merkityksen tajuan helposti, Chiron on jäänyt vielä vähän epäselväksi. Auringon aspekteja ovat  aspect_tri pluto ja  aspect_opp uranus neptunus Niistä en hirveästi osaa sanoa, paitsi tuo Pluto =  smitten Cheesy Grin
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 29.03.2012 18:52:28 »

Pitäskö chironista aatella, että haavoituttuaan ensin viitoshuoneen iloissa, voi parantua menneisyydestään, ja päästä nauttimaan niistä?  idiot2
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #11 : 29.03.2012 19:06:01 »

Niin mullahan kyllä on vitosessa myös kuunsolmu, mielestäni alasolmu tuo...
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija

Säh!

Profiili
« Vastaus #12 : 30.03.2012 11:32:28 »

Pitäskö chironista aatella, että haavoituttuaan ensin viitoshuoneen iloissa, voi parantua menneisyydestään, ja päästä nauttimaan niistä?  idiot2

Hei, tuohan oli muuten aika osuva tulkinta, paitsi että ilojen sijaan puhuisin omalla kohdallani luovasta toiminnasta. Katselin myös noita  aurinko aspect_opp neptunus ja  uranus tulkintoja cafeastrology.com:ista, aika osuvia nekin. Vaikuttaakohan tuo jotenkin voimistavasti, kun mulla on  aurinko pluto neptunus ja uranus kaikki omissa huoneissaan?
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Lizzy
Vieras
« Vastaus #13 : 31.03.2012 11:05:35 »

En tiedä voimistaako se, mutta olen ymmärtänyt, että omassa huoneessaan tai omassa merkissään planeettojen energiat toimii luontevasti.

Indium, itselläni on joskus sama tunne, että toiset eivät näe samoissa asioissa hauskoja piirteitä kuin minä. Toisaalta joidenkin kanssa sitten natsaa tosi hyvin yhteen ja käkättää samoille jutuille. Juuri sen takia tätä koko aihetta lähdin pohtimaan, koska ihmiset kokevat iloa erilaisista asioista ihan kuin näkevät huumoriakin eri asioissa.  Smiley
tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #14 : 17.07.2012 13:46:42 »

Mä ammennan iloni hyvin pienistä asioista, mistä millonkin.. mutta yleensä siihen vaikuttaa aurinko ja muut ihmiset. Joskus on niitä sekopääpäiviä, kun ei tarvi kuin aamuauringon ja samaan aikaan radiosta jonkun tosi hyvän laulettavan biisin, kun ajan autolla.. Siihen päälle kun douppaan itteäni vähän kahvilla, niin elämähumala on kasassa.

Ja sillon, kun tollanen sekopäisyyspäivä iskee tai jos muuten vaan oon ilonen oma itteni niin vetoan  aurinko jousimies ja ehkä jonkun verran  askendentti vaaka ..muusta en tiiä Smiley
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: