Minulla asiat ovat edenneet täysin omalla painollaan ihan sen mukaan, miten halukas ja innokas olen ollut selvittämään keskeneräiset asiani itse Itseni kanssa - toisin sanoen, miten kovasti tietoisesti olen halunnut saada tasapainoa, rauhaa ja onnea elämääni.
Olen huomannut, että monen kohdalla "selittämättömät ilmiöt" lisääntyvät henkisen tien alussa. Olen ottanut tämän sellaisena "hei, täällä me ollaan!"-tyyppisenä vahvistuksena henkitason auttajilta, joka inspiroi ihmistä luottamaan heihin ja omiin kykyihinsä enemmän. Mustia varjoja ymv. ei tarvitse sietää, vaan ei-toivottuja vieraita voi käskeä tiukkaan sävyyn ja Rakkauden nimeen poistumaan ja jättämään rauhaan.
Ihmiset tahtovat ajatella aina ensimmäisenä, että jos he lähtevät avaamaan kykyjään, sieltä tunkee vaan hirveä hirviölauma ensimmäisenä vastaan. Höpö höpö!
Jos moista pelkää, vetää puoleensa niitä hirviöitä, koska sitä saat mitä tilaat. Suosittelen aloittamaan konsultoinnit ihan ensimmäiseksi oman enkelin kanssa. Siitä voi sitten siirtyä konsultoimaan omia oppaita, arkkienkeleitä tai eläin- ja kasvimaailman energioita. Jokaisella eläin-ja kasviyksilöllä kun on oma persoonallinen energiansa ja luonteensa! Lisäksi voi opiskella avamaan kolmatta silmäänsä aistiakseen musiikkia, värien energiaa, äänten energiaa jne. Kaikkihan värähtelee tietyllä taajuudella. Minulla (jo lapsuudesta asti mukana kulkenut) synestesia on mennyt siihen pisteeseen, että melkein kaikki näkyy minulle väreinä, muotoina, makuina, tekstuureina ja tuoksuina. Jopa fiktiiviset hahmot aina Nalle Puhista Lumikkiin tuoksuvat minulle, jokainen oman värähtelytaajuutensa mukaisesti.
Ylläoleva on varmaan jo vanhaa infoa sinulle, mutta kertaus ei ole pahitteeksi.
Auroista meillä on oma ketju, olikohan se selvänäön osastolla, jossa on ohjeita aurojen näkemiseen. Täytyy muistaa, että kolmas silmä näyttää harvemmin mitään fyysisesti - itse en ole ikinä nähnyt mitään henkitason juttuja fyysisesti, enkä haluakaan. Yleensä näkeminen on juuri sitä Kolmatta Silmää eli telepaattista, suoraan mieleen tulevaa kuvaa/aistimusta. Ei siis ole viallinen tai pilalla, jos ei näe fyysisesti.
Haluan vielä muistuttaa semmoisesta asiasta, josta ei jostain syystä kauheasti puhuta, että henkiset kyvyt EIVÄT ole merkki henkisestä edistyneisyydestä. Jotenkin tuntuu niin usein tulevan vastaan ajatuksia, että "en ole henkisesti valmis tai hyvä, kun en osaa sitä enkä tätä kykyä". Ei tarvitsekaan osata. Paljon tärkeämpää kuin energiahoidon osaaminen, enneunien näkeminen, telepatia ja selvänäköisyys on tasapaino oman Itsensä kanssa niin, että elämä tuntuu hyvälle. Jos jokin henkinen kyky kiinnostaa, niin siitä vaan, sitä kohti sitten! Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että jokaisen henkisesti edenneen täytyisi osata jokin kyky tai ryhtyä harjoittamaan kykyään, ollakseen "henkinen" tai "pitkälle ehtinyt" tai "valaistunut". Kyvyksi riittää jo se, että tottelee intuitioitaan
Hoitajan työstä enemmän tietävät voivat sitten vastata niihin kysymyksiin. Ainakin Eklektikko toimii hoitajana.