|
kosmonautti
|
|
« Vastaus #16 : 01.04.2012 18:44:32 » |
|
Pakko palata aiheeseen. Mitäs tästä sanotte: Heikki Heikinheimo. Heikeillä on ihan oma heimokin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kosmonautti
|
|
« Vastaus #17 : 01.04.2012 19:21:16 » |
|
Yritän tässä muistella Heikkejä; kolme ainakin on jollain tavalla tossukoita ja leppoisia...Jollain tavalla koko nimestä tulee mieleen sellainen pehmeähkö henkilö. Mutta ehkä tuolla Heikkien heimopäälliköllä pitää sitten olla eri otteet.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #18 : 01.04.2012 19:24:18 » |
|
Heikki Heikinheimo heimopäällikkö; päivää! Mä en tunne yhtäkään heikkiä..eiku yhen 12v pojan, joka on oikein konnankoukku ja huonon käytöksen multihuipentuma...rakkari!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kosmonautti
|
|
« Vastaus #19 : 01.04.2012 19:29:19 » |
|
Ikivanhassa aapisessa H:n kohdalla runo, meni jotenkin näin: Hui hai Heikki tuli koulusta kotiin. Hau hau Haukku tuli Heikkiä vastaan. Oli pakko pistää tähän väliin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sideman
|
|
« Vastaus #20 : 01.04.2012 20:13:34 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
MooOoona
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #21 : 01.04.2012 21:27:21 » |
|
En silti jaksa uskoa että jos esim. mun nimi olis Heikki (mitä ei ole, olen nainen; Heikkitar?) niin en olis samanlainen kuin nyt olen. Astrologia on vähän eri asia kuin ihmisten sopimat nimet.
Ruotsissa voisit olla Heikki. Hiljattain on poistettu nimistä sukupuolierottelut eli Mikael voi olla nainen ja Isabella mies. Eläköön tasa-arvo! Heja Sverige!!!!!
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.04.2012 21:41:56 kirjoittanut MooOoona »
|
tallennettu
|
|
|
|
MooOoona
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #22 : 01.04.2012 21:48:01 » |
|
Olisi kiva tietää, onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia / näkemyksiä Heikeistä kuin minulla. Mielestäni Heikit ovat usein hämmästyttävän herkkänahkasia, eivätkä tahdo sietää juuri minkäänlaista kritiikkiä. Viimeisen esimerkki on Heikki "Pedro" Hietanen, joka Puoliseiskassa väitti, että autotuunatut idolit putoavat yleensä nopeasti pois suosion kelkasta. Toimittaja otti vasta-argumenttina esiin Matti Nykäsen, jonka tallenteita hän siis ilmeisesti - ja kaiketi hyvällä syyllä epäili autotuunatuiksi (virettä korjataan digitaalisesti?). Vai tarkoittiko Juha-toimittaja mahdollisesti sitä, että Matti on pysynyt suosion huipulla vaikka häntä ei olekaan "tuunailtu"? Pedro tuntui jopa tuollaisesta mitättömästä kritiikistä närkästyvän kun hän totesi hieman kärsimättömällä sävyllä "Em minä tiedä!" (mitenkä Nykänen on pysynyt suosittuna heikohkosta laulutaidostaan huolimatta?). http://areena.yle.fi/video/1332866564348Kohdasta noin 16:00 alkaen... Muoks: Noh, Pedro taisi tuottajana ottaa itseensä jo siitä, että Mikko-toimittaja käytti tuottamisesta sanaa "huijaus"... Katoin ton pätkän. Pedro Hietanen otti ihan rennosti koko jutun jonka kerroit, hermostumisesta ei ollut merkkiäkään!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sideman
|
|
« Vastaus #23 : 01.04.2012 23:20:50 » |
|
Olisi kiva tietää, onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia / näkemyksiä Heikeistä kuin minulla. Mielestäni Heikit ovat usein hämmästyttävän herkkänahkasia, eivätkä tahdo sietää juuri minkäänlaista kritiikkiä. Viimeisen esimerkki on Heikki "Pedro" Hietanen, joka Puoliseiskassa väitti, että autotuunatut idolit putoavat yleensä nopeasti pois suosion kelkasta. Toimittaja otti vasta-argumenttina esiin Matti Nykäsen, jonka tallenteita hän siis ilmeisesti - ja kaiketi hyvällä syyllä epäili autotuunatuiksi (virettä korjataan digitaalisesti?). Vai tarkoittiko Juha-toimittaja mahdollisesti sitä, että Matti on pysynyt suosion huipulla vaikka häntä ei olekaan "tuunailtu"? Pedro tuntui jopa tuollaisesta mitättömästä kritiikistä närkästyvän kun hän totesi hieman kärsimättömällä sävyllä "Em minä tiedä!" (mitenkä Nykänen on pysynyt suosittuna heikohkosta laulutaidostaan huolimatta?). http://areena.yle.fi/video/1332866564348Kohdasta noin 16:00 alkaen... Muoks: Noh, Pedro taisi tuottajana ottaa itseensä jo siitä, että Mikko-toimittaja käytti tuottamisesta sanaa "huijaus"... Katoin ton pätkän. Pedro Hietanen otti ihan rennosti koko jutun jonka kerroit, hermostumisesta ei ollut merkkiäkään! En sanonut, että hän hermostui, mutta mielestäni hieman kuitenkin närkästyi, kun sensijaan olisi voinut vaikkapa sydämellisesti naurahtaa toimittajan "vasta-argumentille". Ehkä häntä enemmän närkästytti kuitenkin se, että toinen toimittaja vihjaili tuottajien huijaavan tallenteita ostavaa yleisöä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Indium
Vieras
|
|
« Vastaus #24 : 02.04.2012 07:22:45 » |
|
Kun nyt Heikeistä kerran puhutaan, niin ainut Heikki jota koskaan olen yhtään tuntenut oli mun kotikylässäni erään lapsiperheen isä. Tosi lapsirakas ja monesti mukana ala-asteen touhuissa auttamassa. Ja monesti myös sattui ensimmäisenä paikalle ikäviin tilanteisiin, tiedä sitten kuinka paljon häneen vaikutti, itse en tiedä miten kestäisin jos olisin nähnyt yhtä läheltä ne tilanteet joita tiedän että hän näki. Tai siis melkeinhän näin itsekin yhtä läheltä, mutta niin eri näkökulmasta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
MooOoona
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #25 : 03.04.2012 22:18:19 » |
|
Olisi kiva tietää, onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia / näkemyksiä Heikeistä kuin minulla. Mielestäni Heikit ovat usein hämmästyttävän herkkänahkasia, eivätkä tahdo sietää juuri minkäänlaista kritiikkiä. Viimeisen esimerkki on Heikki "Pedro" Hietanen, joka Puoliseiskassa väitti, että autotuunatut idolit putoavat yleensä nopeasti pois suosion kelkasta. Toimittaja otti vasta-argumenttina esiin Matti Nykäsen, jonka tallenteita hän siis ilmeisesti - ja kaiketi hyvällä syyllä epäili autotuunatuiksi (virettä korjataan digitaalisesti?). Vai tarkoittiko Juha-toimittaja mahdollisesti sitä, että Matti on pysynyt suosion huipulla vaikka häntä ei olekaan "tuunailtu"? Pedro tuntui jopa tuollaisesta mitättömästä kritiikistä närkästyvän kun hän totesi hieman kärsimättömällä sävyllä "Em minä tiedä!" (mitenkä Nykänen on pysynyt suosittuna heikohkosta laulutaidostaan huolimatta?). http://areena.yle.fi/video/1332866564348Kohdasta noin 16:00 alkaen... Muoks: Noh, Pedro taisi tuottajana ottaa itseensä jo siitä, että Mikko-toimittaja käytti tuottamisesta sanaa "huijaus"... Katoin ton pätkän. Pedro Hietanen otti ihan rennosti koko jutun jonka kerroit, hermostumisesta ei ollut merkkiäkään! En sanonut, että hän hermostui, mutta mielestäni hieman kuitenkin närkästyi, kun sensijaan olisi voinut vaikkapa sydämellisesti naurahtaa toimittajan "vasta-argumentille". Ehkä häntä enemmän närkästytti kuitenkin se, että toinen toimittaja vihjaili tuottajien huijaavan tallenteita ostavaa yleisöä. Närkästyä tai hermostua, aika samanlainen asia. Mielstäni hän ei vaikuttanut närkästyvältä, eikä hänen sävynsä ollut kärsimätön. Toimittaja esitti tyhmää ja hänen kysymykseen ei voinut vastata, siinä kaikki. Ja ihan sävyisästi Hietanen sen tilanteen kuittasi. Eivät kaikki keksi pikkunokkeluuksia joilla kuitata typerät kysymykset. Ehkä Heikit eivät keksi pikkunokkeluuksia, vaan ovat syvällisempiä. Eli Heikeiltä kannattaisi kysyä parempia kysymyksiä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.04.2012 22:20:54 kirjoittanut MooOoona »
|
tallennettu
|
|
|
|
Jaana.a
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #26 : 06.04.2012 20:09:22 » |
|
Hei
Mielestäni nimissä on paljon energiaa, joka vaikuttaa ihmiseen, ei jokaiseen samanlailla, onhan meillä paljon muitakin asioita jotka vaikuttakat ihmisen luonteeseen ja piirteisiin kuten astrologia, niin tietenkin Kalle joka on kalat, on erilainen kun Kalle joka on leijona.
Mutta yhden yhteneväisen asian olen huomannut.
Tiedän 3 Tuulaa ja 3 Tuulia, joista 4 on kuollut traagisesti, ja elämä on ollut jokseenkin raskasta, ja loput kaksi näistä, on kokenut paljon raskaita ja traagisia asioita elämässä. En tietenkään tarkota, että kaikki Tuula tai Tuulia nimen omaavat tulee kärsimään, mutta joku yhteys tässä on mielestäni.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Yep
Vieras
|
|
« Vastaus #27 : 06.04.2012 20:15:07 » |
|
Maijat ovat maanläheisiä ja juurevia. Jalat maassa olevia, vaatimattomia, voimakkaita ja vaatimattomuudessaan kauniita.
Ullat leipoo pullaa ja tykkäävät ruuasta. Mutta ovat jotenkin eteerisiä ja levottomia. Eivät oikeasti tykkäisi leipoa pullaa, vaan tehdä jotain muuta?
Masat tekevät fyysistä työtä ja ottavat kuppia perjantaisin (ja vähän muulloinkin)
Nikot ja Nicot ovat koulun häiriköitä ja ongelmanuoria. Tätä asiaa ihmettelee moni opettaja, vaikka ei ole muuten kiinnostunut tälläistä asioista.
Maariteilla on virtsatietulehduksia ja muuta alapään vaivaa. Estyneitä muutenkin sillä alueella.
Ollit on feminiinisiä ja hiukan homppelin oloisia, originaaleja taivaanrannan maalareita.
Ninat / Niinat haluaisivat hoitaa ulkonäköään enemmän, kuin lapsiaan. Julkisivu kuntoon, on heidän mottonsa.
Rami on perusjätkä, joka katsoo lätkää tai rassaa autoaan.
Älkää ottako henkilökohtaisesti, jos oma nimi napsahti listalle.
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.04.2012 20:25:07 kirjoittanut Yep »
|
tallennettu
|
|
|
|
kosmonautti
|
|
« Vastaus #28 : 06.04.2012 20:33:19 » |
|
Yep, musta tuntui että osuit naulan kantaan. Kaikki nimet ja luonteet sopivat munkin tuntemiin ko. henkilöihin.
Jaana.a, tunnen Tuulan, jolla on ollut välillä todella raskasta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jaana.a
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #29 : 06.04.2012 20:52:26 » |
|
Ja tiiättekö mitä! Kaikki Aslakit ja Uulat on poromiehiä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|