Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Eturauhasentulehdus  (Luettu 69154 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pakuri
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #60 : 27.04.2014 17:12:59 »

Nyt on alkanutkin sitten löytymään todella kipeitä kipupisteitä kehosta. Ei hyvältä näytä. Sad

Aivan kuin kuvailisit fibromyalgiaa, IMO. Toivottavasti kyse ei ole siitä...  buck2
Noh, sitä hoidetaan tietääkseni mm. pienillä annoksilla jotakin trisyklistä antidepressanttia!

Mitä tuosta luin, ei tutulta vaikuttanut, eli tuskinpa tuo minulla on.

Onkos testosteronitasot mitattu? En muista, onko tuosta ollut puhetta aiemmin tässä ketjussa...

Ei ole. Mittauttaa ne voisin kyllä, jos menen vielä urologilla käymään. Asiaa olen muutenkin miettinyt, mutta en tiedä, onko häikkä suorastaan niissä, vaan niiden tasojen mahdollinen lasku johtuisi tuosta itse vaivasta.

.. nyt ainakin on tullut parin viime päivän aikana huomattua, että kanki jäykistyy. On muuten pärisevä asia ..

kevättä ilmassa, vappu lähestyy .. mahla juoksee, mainiota !

sait tilannekommentillasi hymyä naamariin !!!

laugh  coolsmiley  Wink  Shocked  .................. !!!!!

No arvaa vaan millainen hymy mun naamalla on. Cheesy Tuntu jonkin aikaa, että olen joku sukupuoleton sekunda olio täällä, mutta nyt miehinen itsetunto on kohonnut siinä missä kankikin! Hah haha! Cheesy Ei mutta oli pakko mainita, että jotakin edistystä on tapahtunut ja jos joku vaivasta kärsivä tätä lukee, tajuaa, että tollainen lamatila on voitettavissa. Kolotti asia melkoisesti nuoren miehen mieltä nimittäin.
tallennettu
pakuri
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #61 : 27.04.2014 20:17:31 »

Joo varmasti kaivelee miestä iästä riippumatta! Kerätääs vielä lisää infoa vaivan hoitoon ja raportoin itsekkin vielä, miten tilanne etenee! Smiley
tallennettu
pakuri
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #62 : 01.05.2014 20:10:31 »

No nyt ollaan taas melkein lähtöruudussa. Hetken näytti paremmalta, mutta nyt taas tuntuu vanhat ongelmat palanneen. Voi kumma tätä vaivaa. Cry
tallennettu
Anitaaah
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #63 : 01.05.2014 20:40:07 »

Voi itku sun kanssa ... eikö nyt apua löydy ...

myötätunnolla ...

<3 ..
tallennettu

~  kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa  ~
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #64 : 02.05.2014 07:34:57 »

Eikö tosiaan täältä löydy ketään naista joka kävisi ihan livenä hoitamassa ja hieromassa Pakurin eturauhasta ja vaikkapa imaisemassa tuutin tyhjäksi . Ja aina on etuna jos on hyvät energiat hoitajalla mukana tuossa manuaalisessa hoidossa .

Jos kyse on terveydenhoidosta, mitä ihmeen väliä on hoitajan sukupuolella?

(Paitsi jos kyse ei olekaan terveydenhoidosta,vaan nimimerkki micron omasta fantasioinnista projisoituna tähän ketjuun...  2funny )
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #65 : 02.05.2014 07:47:46 »

Ekle : Sinähän varmaan voisit käydä pojua auttamassa ja hieromassa kun olet kaiken tietävä ja osaava  2funny

Intiimihieronta edes terveydenhoitomielessä ei kuulu millään tavoin minun toimenkuvaani, vaikka myönnänkin ihan huvikseni opiskelevani ihmisen anatomiaa ja fysiologiaa.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #66 : 02.05.2014 08:13:12 »

Mikä siis olisi sinun hoitoehdotuksesi pakurille että hän saisi vaivoihinsa avun ?

Mistä olet päätellyt että minulla olisi jotain ehdotuksia?
Emme edes tiedä vaivojen syytä, jolloin ei voi tehdä muuta kuin hoitaa oireita. Jos pakuri on notkea poika ulottuvin käsin tai käyttää apuvälinettä, hän voi hoidella hieronnan ihan itse.  

Syyt voivat olla moninaiset ja monia mahdollisuuksia on tässä ketjussa esitettykin, minulle tulee mieleen nämä kaksi:

Henkiset/tunne-elämän/energeettiset syyt: voi olla käsittelemättömiä asioita menneisyydestä tai energeettistä epätasapainoa. Joskus kroppa ilmentää henkisen/tunne-elämän tai jopa edellisen inkarnaation jäljiltä jääneen ongelmana fyysisinä vaivoina. Tällöin apua voisi olla ehkä ennen kaikkea siitä että koittaisi ottaa selville mitä ongelmia itsellä ehkä liittyy sakraalichakran asioihin. Siinä chakrassahan asuu seksuaalisuuden LISÄKSI myös luovuus, eli esimerkkitapauksena joku joka on joutunut tukahduttamaan luovuutensa - vanhemmat esim. pakottaneet opiskelemaan kirjanpitoa kun olisi halunnut taiteilijaksi tai taloudellisista syistä on pakko tehdä tavallisia töitä vaikka kutsumus olisi taiteeseen - voisi saada vaivoja tähän chakraan. Seksuaalisuuteen liittyvät ongelmat tulevat useimmiten ensimmäisenä mieleen kun pohditaan 2. chakraa, mutta on hyvä muistaa että siinä asuu myös luovuus.

Sitten ihan fyysisen  maailman puolelta: Terveyden Hävittämisen Laitoksen suosittelema päivittäinen hiilihdyraattikuorma (50-60% päivän kaloreista) on potentiaalinen eturauhasvaivojen aiheuttaja. Hiilihydraattien vähentäminen ruokavaliosta ja niiden laadun parantaminen (=viljat ja sokerin voisi vaihtaa kasviksiin, marjoihin, pähkinöihin ja maitotuotteisiin) saattaa auttaa.

Lisäys: Energiahoitoja tietenkin myös kannattaa kokeilla, ei niistä ainakaan haittaa ole, siis esim. Reiki tms.

« Viimeksi muokattu: 02.05.2014 08:23:52 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

pakuri
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #67 : 02.05.2014 20:12:54 »

Micron jutuista päätellen, voisi kuvitella, että todellisuudessa hänellä ei ole ollut koskaan jakoa jutella kenellekkään muulle naiselle, kuin korkeintaan omalle äidilleen.  Grin

Voi kun tosiaan keksisi syyn, mistä tämä johtuu! Reikissa olen käynyt ja siitä on kyllä jäänyt positiivisia viboja, mutta tähän vaivaan se ei ole suoranaisesti vaikuttanut.
tallennettu
Anitaaah
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #68 : 02.05.2014 21:00:37 »

Ellei ole homo  buck2

^ Ei suoranaisesti liittyne ko vaivaan ...

ja muutenkin, toivon että siistit juttujasi, on melko karkeeta tekstiä ..
tallennettu

pakuri
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #69 : 02.05.2014 21:21:11 »

pakuri näyttääkin olevan pelkkä paskanjauhaja pelle  ja lässyttää joniijoutavaa paskaa .

Huvittavinta lauseessa on se, että sinä sen sanot! Cheesy No tästä päätellen sulla ei pitäisi olla sitten mitään mielenkiintoa olla avuksi minulle, mistä en suinkaan ole pahoillani. Hyvää ja kehittävää jatkoa sinulle micro! Smiley

Nyt voisi keskittyä sitten ihan itse ongelmaan!
tallennettu
Anitaaah
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #70 : 02.05.2014 21:37:53 »

... trollaatko sinä ^ .. ?
tallennettu

pakuri
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #71 : 03.05.2014 00:05:57 »

Huomasinkin että pakuria ei mikään vaivaa , kunpahan vaan lässyttää tyhjää . Ei tuollainen hamppi mitään apuja tarvitse .

Sinua taitaa vaivata jokin aika pahan kerran! Olisi jännä tietää, mitä sinulla on minua vastaan, sekä se,  miten huomaat ja tiedät, mikä minua vaivaa ja mikä ei. Se taitaa olla sinun ihan oma juttusi kirjoitella tyhjän päiväisiä pitkin poikin, kun minä taas kirjoitan, jos minulla on oikeasti asiaa tai jotain järkevää sanottavaa. No en ota itseeni, sillä kyllä tuollainen nimimerkin takaa huutelu on aika ilmeinen merkki siitä, ettei sinulla ole kaikki ihan kohdallaan ja sinulla on pahaa oloa. Siihen voi myös hakea apua sen sijaan, että hakkaat päätä seinään tavalla, mistä ei ole mitään hyötyä. Toivon sinulle parempaa vointia ja voimia taistella kohti valoisampaa huomista. Smiley

Nimimerkin takaa huutelu on epätoivoista tosi elämän vastoinkäymisten kompensointia ja sinusta on varmasti muuhunkin, muista se! Smiley
« Viimeksi muokattu: 03.05.2014 00:10:10 kirjoittanut pakuri » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #72 : 03.05.2014 09:46:20 »

Teoriani microsta:
Hänellä on joku oma fiksaatio eturauhashieronnasta ihan seksuaalisessa mielessä (siitä puhe mistä puute, ehkä?   2funny ) ja hän projisoi sitä tähän ketjuun. Kun emme lähteneet mukaan hänen erittäin seksuaalisviritteisiin juttuihinsa, hän sitten reagoi kuten reagoi.  Wink

Tätä tukee se, että koko nimimerkki on tehty vain tätä keskustelua varten, missään muussa ketjussa ei microlla ole tekstejä. Ehkäpä hän vaeltelee pitkin nettiä etsimässä eturauhas-aiheisia keskusteluja?  Grin
« Viimeksi muokattu: 03.05.2014 09:49:19 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

pakuri
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #73 : 07.05.2014 20:27:07 »

Ratkaisua ei ole vieläkään löytynyt, millä pääsisi terveeksi asti. Huomenna hermoratahierontaa, katsotaan, miten vaikuttaa. Kerran aiemmin olen käynyt tämän vaivan takia ja tuntui, kun vaiva olisi hieman helpottanut lyhyeksi aikaa.
tallennettu
Anitaaah
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #74 : 09.05.2014 19:55:32 »

Ratkaisua ei ole vieläkään löytynyt, millä pääsisi terveeksi asti. Huomenna hermoratahierontaa, katsotaan, miten vaikuttaa. Kerran aiemmin olen käynyt tämän vaivan takia ja tuntui, kun vaiva olisi hieman helpottanut lyhyeksi aikaa.

Kuinka on nyt olosi .. oliko apuja .. ?
tallennettu

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  

Siirry: