Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vaikeuksia pysyä ruumiissa  (Luettu 4671 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
elenasun
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 31.03.2012 22:58:12 »

Minulla on jatkuvasti hankaluuksia "pysyä ruumissa" siis hetkessä läsnä. Tuntuu kun en mahtuisi omaan ruumiiseeni. ja että tiheydet ovat jotenkin väärät. Olen yrittänyt auttaa asiaan joogaamalla ja siirtymällä elävään ravintoon. Jatkuvasti väsyttää ja ihmisten kanssa oleminen vie suunnattoman paljon energiaa. Olen juuri eronnut, mutta ongelma on ollut jo pidempään. Meditoin päivittäin ja teen maadoitusharjoituksia mutta silti tuntuu että tässä oleminen on lähes mahdotonta. Näen myös jatkuvasti mielikuvan itsestäni sairaalassa makaamassa. Onko samanlaisia kokemuksia tai vinkkejä ? Smiley
Iloista kevättä kaikille  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 01.04.2012 00:40:32 »

Hmm... Minusta tuntuu, että sinun kannattaisi jättää nyt vähäksi aikaa kaikki henkiset harjoitteet, meditoinnit sun muut pois, tai ainakin vähemmälle. Mene luontoon, upota kätesi multaan, kävele, tee fyysisiä töitä, maalaa.
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 01.04.2012 00:58:05 »

Yhdyn edelliseen kommenttiin. Mulla on kanssa isompien henkistelyjen seurauksena ollut aikanaan vähän vastaavanlaista maadoittumattomuutta ja "irtonaisuutta". Nyt teet täyskäännöksen siinä mielessä että jätät nuo korkeammat taajuudet suosiolla vähäksi aikaa ja keskityt sen sijaan maallisen voiman keräämiseen.

Maadoittumista ja voiman keräämistä tukevat mm.

- Ihan fyysiseen maailmaan keskittyminen
- Riittävä ja myöskin proteiinipitoinen ravinto
- Riippuen vähän persoonallisuudestasi kannattaa kuunnella voiman tunnetta antavaa musiikkia, kovempi rock voi olla kokeilemisen arvoista
- Matalempiin, fyysisen maailman energioihin keskittyminen (1.-3. chakrat), mikäli maadoitus ja suojaus on sillä tasolla että ei kikkaile minkään survival asioiden kanssa, voi olla ihan jees visualisoida suoraan vaikka keltaista energiaa (3. chakran väri) mutta jos on vähän vaikeaa tämän kanssa niin sitten punaista (1. chakran väri). Näihin ei tarvitse sen kummempaa meditaatiota vaan mielikuvitusta.
- TÄRKEIN: LIIKUNTA! Erittäin hyvä maadoittumis- ja puhdistumiskeino. Valitse tapa jolla saat voimantunnetta (en tarkoita mitään haban kasvatusta vaan sen positiivisen voimantunteen saamista).

Eikä kannata visualisoida itseään sairaalaan vaan sen sijaan visualisoida itsensä terveeksi. Ajatuksilla on tapana manifestoitua fyysisessä maailmassa  police
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 01.04.2012 06:28:47 »

Viittaan!
Mulla myös.
Tässä oleminen on äärimmäisen hankalaa välillä.
Mutta on mulla sitten hyviä konsteja hakea sitä maadoitusta, mutta tosiaan, haettava sitä on.
Lenkille vaan! Smiley
tallennettu
elenasun
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 02.04.2012 16:23:38 »

Kiitos kaikille vastauksista! Olo on tällä tasolla helpottanut paljon, etsin siis vastausta aiemmin väärästä paikasta.  Grin Olen pyöräillyt ja maalannut. Olo on maadoittuneempi mutta munuaiseni alkoivat taas oireilla, viimeisestä rajusta tulehduksesta on vain vajaa kaksi kuukautta. Lääkärissä ei ole löytynyt mitään mikä aiheuttaisi tämä vaivan josta olen kärsinyt 12 vuotiaasta lähtien.
Onko teillä näkökulmaa tähän asiaan. Kyllästyttää tuo lääketieteen " me ei löydetty mitään niin ei sussa mitään vikaa ole" .  Angry

Paljon aurinkoa !  smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 02.04.2012 19:17:02 »

Itse veikkaisin syyksi menneiden elämien karmaa eli jotain tapahtumaa menneestä elämästä, joka oireilee tässä elämässä fyysisenä sairautena. Itse olen tätä elämääni edeltävässä elämässä kuollut vatsaan saaduista luodeista, joten vatsa reistaa nykyisessä elämässä olan takaa: on allergiaa, herkkyyttä, turvotusta ja pahaa menkkakramppia.
tallennettu
elenasun
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 02.04.2012 19:22:58 »

hmm mielenkiintoista ! Kerron tämän lääkärissä seuraavan kerran  Wink  Grin
mulla on todennäköisesti menneestä elämästä johtuen otsan keskellä hiusrajassa pyöreä punainen, noin 2 euron kolikon kokoinen punainen läikkä.
Itse veikkaan että sodasta, koska muistan etten pelännyt pienenä mitään muuta kuin sotaa...  Huh
Mitään munuaisiin liittyvää ei ole mun tietoisuuteen vielä tullut  Smiley
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #7 : 02.04.2012 19:28:01 »

Munuaiset kuuluvat Solar Plexus chakran alueelle, jossa on itsetuntemus, tunteet ja pelkotilat jne. Chakraa hallitsee auringonkukan keltainen väri ja Arkkienkeli Uriel.

Kerroit eronneesi, joten elämäntilanteen muutos voi aiheuttaa nuo munuaisvaivat. Käy lukemassa chkara-ketjusta enemmän aiheesta.

Pelko on aina rakkauden vastavoima, joten siitä kannattaa pyrkiä eroon.

Vahvista Solar Plexusta ja juurichakraa, joka pitää sinut arjessa läsnä. Juurichakran väri on punainen. Punaiset villasukat jaloissa on simppelimpiä tapoja maadoittaa itsensä konkreettisesti.

angel
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: