Yukina
Satunnainen astroilija
|
|
« : 03.04.2012 15:42:21 » |
|
Osaisko joku kertoa mikä / kuka mun asunnossa asustelee?
Asunnossani on iltaisin painostava tunnelma. Minusta tuntuu aina siltä, että voisin millätahansa hetkellä nähdä jotakin, mikä ei sinne asuntoon - tai tähän maailmaan - kuulu. Iltaisin, kun olen jo todella väsynyt ja haluaisin nukkua en saa nukahtaa, sillä joka kerta kun suljen silmäni, tunnen jonkin kävelevän nopeasti sänkyni viereen ja pysähtyvän siihen tuijottamaan minua. En siis pelkää että niin tapahtuisi, vaan selkeästi tunnen sen, että jokin on lähellä. Mutta kun räväytän silmäni auki, ketään ei näy.
Kunnes...
Eräänä aamuna raotin silmiäni puoliunessa. Näin harmaan ihmisen jotenkin omituisesti liukuvan mun sänkyni ohitse. Se oli kokonaan harmaa nainen, se ei katsonut muhun päin, vaan meni eteenpäin. Minua ei pelottanut, mutta se tuntui jotenkin epämiellyttävältä.
Eräänä iltana käydessäni nukkumaan sanoin kovaan ääneen jotakin tällaista: "Nyt kaikki kummitukset ja kaikki, haluan ihan OIKEASTI nukkua, joten voitte olla tekemättä temppujanne." Seuraavana päivänä huomasin kaksi punaista kädenjälkeä seinässä, siinä kohdassa, mikä on pääni yläpuolella kun nukun siinä sängyssä. (En koskaan lääpi kotini seiniä, ja jäljet olivat sellaisessa kohdassa etten edes ylettyisi sinne. Enkä tiedä, että mistä tai milloin, olisin muka saanut käsiini jotakin punaista ja läntännyt sen tuohon seinään. Ja ne olivat tosiaan ilmestyneet sen yön aikana. Tuijotan tuota seinää joka päivä, joten olisin huomannut jos jäljet olisivat olleet siinä jo aiemmin.)
Eikä tässä kaikki... juuri sinä samana iltana kun tuo tapahtui pidin hamsteriani kädessäni, ja yhtäkkiä se jähmettyi ihan paikoilleen ja hyppäsi korkealle ilmaan. Se sai ilman mitään syytä tuollaisen sätkyn, eikä se koskaan normaalisti sellaista tee. Ninja näytti jähmettyessään siltä, niinkuin se olisi kuullut tai nähnyt jotakin todella säikäyttävää. Ja me istuimme samassa kohdassa, minkä yläpuolelle ne käden jäljet olivat sitten yön aikana ilmestyneet...
|