Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaksi koekaniinia "taidekanavointiin"?  (Luettu 24512 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Emosta_kiinni
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« : 03.04.2012 16:13:34 »

Sainpas tässä vanhoja reikejäni ja muita henkisiä menneitä kokemuksia miettiessäni aivan hullun idean.
Kun minulle on nyt vaikeaa löytää tätä minun uutta taajuuttani niin ehkä voisin koittaa löytää sen minulle rentouttavalla ja ominaisella tavalla eli maalaamisen kautta. Ennakkotehtäviähän mun nyt tarvisi tehdä, mutta olen niissä aivan jumissa niin tekisi siinäkin varmasti hyvää tehdä jotakin muuta välillä.

Tähän kokeeseeni vaan tarvisin pari vapaaehtoista kenelle tekisin tämän juttuni.
Idea olis siis tämä. Sovittaisiin kellonaika. Jona avattaisiin energiakanavat toisillemme. Samalla minä maalaisin sen mitä toisesta aistin. En osaa sanoa onko kyse menneestä elämästä, sieluoppaasta, ihmisestä itsestään tai mistä. Niin sanotusta se olisi sellainen "Let it flow" juttu että tekisin vain mitä tuntisin ja kokisin sen enempää asiaa ajattelematta ja antaisin tulla mitä tulee.

Tätä olisi kiva koittaa pari kertaa miksi tarvisin pari ihmistä. Tekisin nämä eri aikaan.
Voisin sitten vaikka kuvata nuo työt ja laittaa tänne. Sessio kestäisi 30 min - 60 min. Toinen vaikka osallistuu sen verran kun siinä viihtyy ja minä lopetan sitten kun koen työn olevan valmis.

En tiedä onko tämä nyt ihan tyhmä idea ja kiinnostaako ketään, mutta ainahan sitä pitää yrittää (toisin mun horoskooppi ehdottaa että tänään ei kannattaisi tehdä edes suullisia sopimuksia, mutta jospa tämä on nyt enemmän sitä luovaa energiatyötä kuin sopimus Grin )

Olisin siis kiitollinen jos pari ihmistä tahtoisi koekaniinikseni. Reikikurssit olen aikanani aloittanut joten maadoitus ja ylimääräisten blokkaaminen on ollut varsin tuttua ja takuulla on vielä takaraivossa joten uskoisin olevan ihan turvallista näin henkiselläkin tasolla (kuulostampa todella vakuuttavalta...). Ja en pistä pahakseni jos toisella puolella on kokeneempikin henkilö kaukoenergioiden kanssa vähän pitämässä ohjia käsissä kun omista reikeilyistä on kolme vuotta aikaa. Mutta siis ei ole pakko olla. Ihan omien fiilisten mukaan Smiley

Näiden hommien pitää vaan tapahtua illalla aikaisintaan klo 21 kun lapseni ovat nukkumassa. Muuten mun on aivan mahdotonta keskittyä yhtikäs mihinkään kun noita pienia marakatteja on kolme kappaletta    smitten
tallennettu
Emosta_kiinni
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 03.04.2012 16:28:28 »

No tottakai!!! Voin kuvata ja laittaa tänne tai vaikka lähettää postissakin jos uskaltaa yv:nä osoitteen laittaa Smiley

Teen ehkä joku A4 tai A5 kokoon.

Jee kiitos todella paljon Solnishko  smitten

Hmm Sopisiko sulle tänään klo 21? Tai jokin muu päivä? Tänään tai torstaina sopii mulle tällä viikolla. Huomenna menen Helsingissä käymään ja viikonlopuksi mummulaan.
tallennettu
Emosta_kiinni
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 03.04.2012 17:26:02 »

Jes laitan viestiä  Smiley

Hui tästä tulee mielenkiintoista! Aika jännittävää!
tallennettu
Emosta_kiinni
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 03.04.2012 17:27:53 »

Ihan alko jännittää, tää on aivan mahtava idea!  Cheesy

Teen itse tänään tuota kaukohoitoa 20.30 eteenpäin että sovittaisko se torstai-ilta sitten? Ja klo 21?

Ah joo ja torstai klo 21 sopii oikein hyvin!
Se on siis energiatreffit Smiley

Voi kuule on tämä jännää! Siitä on niin paljon aikaa kun olen tehnyt mitään!  Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 03.04.2012 17:53:28 »

Haa!
Jos vielä kolmatta kaipaat niin olisin kiinnostunut!
tallennettu
supikas
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 03.04.2012 20:28:53 »

Todella kiinnostavaa! Eli jos vielä kaipaat vapaaehtoista, niin minä olen Smiley Sopii ihan just nyt tai esim. huomenna klo 20 jälkeen... klo 20 tai 21.  Cheesy
tallennettu
Emosta_kiinni
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 04.04.2012 10:58:15 »

No tulipa tunku  Smiley

Ihan heti en vielä uskalla sopia lisää, mutta se miten kivaa toi eilinen oli aika lailla takaa sen että lisää näitä tulee. Mulla on nyt kuukausi aikaa saada kaksi ennakkotehtävää valmiiksi niin suuntaan suurimman keskittymisen niihin ja nämä on tälläisia välijuttuja kun ei meinaa tehtävät edetä, mutta kun nuo saan valmiiksi teen takuulla näitä lisää joten ihan vaikka sitten järjestyksessä Smiley

Voin vaikka laittaa aina tänne kun olisi sopiva hetki.

Ai kun olen onnellinen että tämä kiinnostaa! Tämä on mulle todella hyvää harjoitusta ja miellyttävää tekemistä ja ennenkaikkea rentouttavaa ja mielenkiintoista  smitten

Mun puolesta kuvat voi laittaa nähtäväksi, mutta tahdon aina suostumuksen asianomaiselta kun voivat olla henkilökahtaisiakin Smiley

Eilinen meni tosiaan todella kivasti ja oli tosi jännää! Odottelen innolla soman kokemusta ja mielipidettä kuvasta  smitten
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 04.04.2012 11:13:33 »

Onpa mahtava ja erilainen idea tämä tällainen. Laittakaa ihmeessä kuvia ja muutenkin kokemuksia tuosta prosessista puolin ja toisin koska meitä "sivusta seuraajia" on varmana useita. Itseäni kiinnostaa myös tuo intuitiivinen kuvataidetyöskentely, taideterapia, Vedic Art ja vastaavat (voisi melkein tehdä uuden topicin jahka pääsen kokemaan ensimmäisen Vedic Art istuntoni keväämmällä)  angel Haaveilen tuon kaltaisesta työskentelystä. (Luonnollisesti olisin myös itse valmis olemaan asiakkaan roolissa tässä ketjussa, mutta ehkä joskus myöhemmin).
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Emosta_kiinni
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 04.04.2012 12:23:39 »

Ok eli luvalla laitan linkin  Smiley

(http://i1152.photobucket.com/albums/p489/nikanakki/kanavointi1.jpg)

Fiilikaset taidan kuitenkin jättää itse pois. Eli soma voi vaikka mun viestistä laittaa sen mikä itsestään hyvältä tuntuu Smiley tai kopsata vaikka kaiken jos siltä tuntuu.

Mulle tämä oli varsinaisen terapeuttinen irtiotto ja myös vaativaa siinä suhteessa että piti irrotteutua kaikista sommitelma ja väriopeista ja mennä sinne minne se vie.
Tein niin että kastin paperin ja läiskin väriä sinne minne tuntui että kuului sitä mitä kuului ja annoin veden muodostaa kuviota mitkä nousi pintaan ja itse sitten korostin ne selvemmin esiin. Alku oli eka vähän kankeaa. Sitten yhtäkkiä sieltä alkoi nousemaan vaikka mitä!

Tämä oli todella kivaa ja odotan huomista oikein innoissani!

Vedataide on kyllä todella mielenkiintoista! Jos on kinnostunut siitä niin suomassa on ainakin yksi kuvataiteilija joka tekee vedaperiaatteilla taidetta elikka Satu-Maaria Mäkipuro. Suosittelen katsomaan hänen töitä Smiley Itselläni on niitä kolme koristamassa kotia  smitten
tallennettu
supikas
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #9 : 05.04.2012 14:41:19 »

Onpas kaunis kuva  smitten  Laitatko viestiä, vaikka ysäriä, jos joskus uudelleen oot tekemässä näitä, ihana olis saada itselle oma "taulu"  :Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #10 : 05.04.2012 21:47:47 »

Wau! Minuakin kiinnostaisi paljon osallistua, jos vielä jaksat lisää näitä tehdä.  smitten
tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 06.04.2012 12:54:14 »

jos mukaan mahtuu, mukana. voisin vaikka vähän maksaakkin  Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Kesäyön Usva
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #12 : 06.04.2012 16:45:37 »

Minua kiinnostaisi myös olla mukana.  smitten
tallennettu
Emosta_kiinni
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« Vastaus #13 : 10.04.2012 21:42:20 »

Onpa ihanaa saada lisää kiinnostuneita! Voisin sanoa nyt tässä lomamatkan mietittyäni että voisin kyllä tosiaan hyvin mielin tätä jatkaa omalla rauhallisella tahdillani ihan niin pitkään kun kiinnostusta riittää. Voin vaikka aina laittaa yv:n järjestyksessä kun olen yhden saanut pois alta ja sitten voidaan sopia sopivaa aikaa. Jotenkin tämä jäi kutkuttamaan kivasti  Smiley

Ja tosiaan mitään maksua en vaadi. Jos joku välttämättä tahtoo jotakin maksaa niin en tietenkään vastaan pistä, mutta henkilökahtaisesti otan tämä aika lailla harjoitteluna josta saan iloa jos siitä on jollekkin jotekin hyötyä tai iloa Smiley

Tekeminen kuitenkin aina itsessään palkitsee tekemisen ilolla ja kehittymisellä Smiley

Tahtini ei välttämättä ole päätä huimaava kun on noita maallisen tason pakkotaulujakin joita tarvitsee maalata johon tälläinen tekeminen on aivan ihanaa vaihtelua  smitten

.|. :n kysymykseen
En oikeastaan osaa vastata. Siksipä tässä varmaan koekaniineja haetaankin kun en oikein tiedä mitä olen tekemässä. Reiki on mulle tuttua ja jollain tavalla koen yhteyden vähän samantyyppisellä tavalla. Siltä samalta korkealta jota reikissä pyydän apua pyydän tässäkin ja itse koen olevani vain välikäsi. Maadoituksen ja suojaamisen tunnen myös samalla tavalla ja energian käsissäni. Kuvat nousevat ikäänkuin itsestään. Se miksi ne on tuollaisia, en tiedä. Ja mistä ne kertoo... Voin vain tulkita mitä niitä tehdessäni tunnen. Ehkä itse koen tämän vähän sellaisena unimaisena juttuna joka on ehkä samalla tavalla tulkittavissa.
Olen aika lailla alussa ja harjoittelen. Mielenkiinnolla katson mihin tämä menee ja miten opin tulkitsemaan ja ehkä kanavoimaankin paremmin jos se minulle suodaan Smiley
Teen tätä ilosta ja toivon sen tuovan sitä Smiley

Toisin hoitaessanikaan en ole koskaan nähnyt niinkään geometrisiä symboleja. Tai erittäin harvoin. Näen enemmän väreinä eri osissa kehoa ja hahmoina. Värit varsinkin ovat mulla vahvasti esillä. Enkä oikesstaan siitäkään tiedä miksi.
Ehkä siksi tämä onkin niin jännittävää  Smiley
tallennettu
_Fornax_
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #14 : 12.04.2012 10:01:10 »

Ja täälläkin vielä eräs vapaaehtoinen...  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: