Sainpas tässä vanhoja reikejäni ja muita henkisiä menneitä kokemuksia miettiessäni aivan hullun idean.
Kun minulle on nyt vaikeaa löytää tätä minun uutta taajuuttani niin ehkä voisin koittaa löytää sen minulle rentouttavalla ja ominaisella tavalla eli maalaamisen kautta. Ennakkotehtäviähän mun nyt tarvisi tehdä, mutta olen niissä aivan jumissa niin tekisi siinäkin varmasti hyvää tehdä jotakin muuta välillä.
Tähän kokeeseeni vaan tarvisin pari vapaaehtoista kenelle tekisin tämän juttuni.
Idea olis siis tämä. Sovittaisiin kellonaika. Jona avattaisiin energiakanavat toisillemme. Samalla minä maalaisin sen mitä toisesta aistin. En osaa sanoa onko kyse menneestä elämästä, sieluoppaasta, ihmisestä itsestään tai mistä. Niin sanotusta se olisi sellainen "Let it flow" juttu että tekisin vain mitä tuntisin ja kokisin sen enempää asiaa ajattelematta ja antaisin tulla mitä tulee.
Tätä olisi kiva koittaa pari kertaa miksi tarvisin pari ihmistä. Tekisin nämä eri aikaan.
Voisin sitten vaikka kuvata nuo työt ja laittaa tänne. Sessio kestäisi 30 min - 60 min. Toinen vaikka osallistuu sen verran kun siinä viihtyy ja minä lopetan sitten kun koen työn olevan valmis.
En tiedä onko tämä nyt ihan tyhmä idea ja kiinnostaako ketään, mutta ainahan sitä pitää yrittää (toisin mun horoskooppi ehdottaa että tänään ei kannattaisi tehdä edes suullisia sopimuksia, mutta jospa tämä on nyt enemmän sitä luovaa energiatyötä kuin sopimus
)
Olisin siis kiitollinen jos pari ihmistä tahtoisi koekaniinikseni. Reikikurssit olen aikanani aloittanut joten maadoitus ja ylimääräisten blokkaaminen on ollut varsin tuttua ja takuulla on vielä takaraivossa joten uskoisin olevan ihan turvallista näin henkiselläkin tasolla (kuulostampa todella vakuuttavalta...). Ja en pistä pahakseni jos toisella puolella on kokeneempikin henkilö kaukoenergioiden kanssa vähän pitämässä ohjia käsissä kun omista reikeilyistä on kolme vuotta aikaa. Mutta siis ei ole pakko olla. Ihan omien fiilisten mukaan
Näiden hommien pitää vaan tapahtua illalla aikaisintaan klo 21 kun lapseni ovat nukkumassa. Muuten mun on aivan mahdotonta keskittyä yhtikäs mihinkään kun noita pienia marakatteja on kolme kappaletta