Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaksi koekaniinia "taidekanavointiin"?  (Luettu 24505 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Emosta_kiinni
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 12.04.2012 11:37:52 »

Tervetuloa vaan kaikille mukaan  smitten

Ja Solnishkon luvalla eilisen session kuva

http://i1152.photobucket.com/albums/p489/nikanakki/kanavointi2.jpg

Tämä onkin aika lailla erillainen kuin ensimmäinen ja oli myös aika lailla erillainen tuokio Smiley
Lähetin Solnishkolle tuntemukset ja hän saa itse laittaa niistä tänne jotakin jos tykkää.
Mielelläni kerron toisin tuon tytön muodostumisen, mutta odotan ensin hänen vastausta Smiley

Ai kun oli taas ihanaa! Pitääkin katsella kuka on seuraava. Loppuviikosta tai alkuviikosta ehtisi taas illalla ottamaan yhden  smitten
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #16 : 12.04.2012 12:59:59 »

Minäkin Todella haluaisin tällaiseen.. harmi että myähästyin.. Embarrassed

Oisko ideaa muiden kesken, että tehtäisiin paritehtävänä tämmönen oma harjoitus?
Yrittäisimme avata kanavamme, aistia toisemme, ja molemmat maalaisivat omansa, jo with the flow -periaatteella.
Pk-seudulla itse asustan, oisko innokkaita tämmöstä mun kanssa joku kokeilla?? smitten angel

Ei tarvi mitään hienoja maalauslahjoja olla, innostus ja kiinnostus riittää. Itse olen kohtalainen, aloitteleva taiteilija.
Ja tapaamiset pitäisi meilläkin järjestää klo 21 jälkeen. Puoli tuntia-tunti siinä menisi.
« Viimeksi muokattu: 12.04.2012 13:05:13 kirjoittanut Metsänkeiju » tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #17 : 12.04.2012 13:06:35 »

VAU, upea tuo Solnishkon! smitten Onko minun mahdollista vielä päästä??
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Emosta_kiinni
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« Vastaus #18 : 12.04.2012 15:12:34 »

Kiitos Smiley

Ja Metsäkeiju tosiaan tervetuloa mukaan vaan Smiley Hitaasti varmasti tämä homma etenee, mutta laitan sulle viestiä kun on aikaa Smiley

Ja tässä kuvan ja etenkin tytön kehityksestä vielä mikä oli varsin mielenkintoista.

Tuon tytön/enkelin muodostuminen oli erittäin mielenkiintoinen.
Levitin paljon vettä paperille ja tunsin että nyt tarvitaan keltaista ja paljon. Se putosi kuin itsestään keskelle paperia ja ensin siitä muodostui nainen. Sitten yhtäkkiä siihen muodostui lintu, mielestäni haukka joka lensi suoraan naista kohti ja naisen kädet ottivat sitä vastaan. Sitten naisen pää muuttui kultaiseksi palloksi joka leijui haukan siipien välissä ja sitten kaikki asettui tuoksi tytöks joka sai haukan siivet.
Seurailin tuota kuvan muodostumista aivan äimänkäkenä. Mun ei tarvinnut tehdä muuta kuin katsoa ja sitten kynällä valvistaa mitä näin.
Sitten piti laittaa vihreää josta tulikin keltaisen kanssa horisontti jossa nousee aurinko.
tallennettu
katja.t
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #19 : 12.04.2012 16:10:16 »

Hei!

Piirroksesi/visiosi olivat kauniita - ja ajatuksia herättäviä  smitten

Sikäli mikäli se vain on mahdollista, tulisin itsekin mielelläni "malliksesi", jos se Sinulle vain sopii...?

Joka tapauksessa, kiitos jo tähänastisista kuvaelämyksistä ja valoa & enkeleitä polullesi, t. Katja
tallennettu
Emosta_kiinni
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« Vastaus #20 : 12.04.2012 23:53:29 »

Kiitos Essi59 ja katja.t  smitten Ja tietenkin pääsette mukaan!

Onpa tuo tulkinta hirvestä muuten sangen mielenkiintoinen! Voimaeläinoloa minulla ei myöskään tästä tullut. Ja vähän mietin mikä tuon osa on. Itse koin käsien asettuvan juurikin vähän pois työntävään asentoon ja Solnishkolle jo juttenkin että heti alussa päähän nousi lause Abi male diem. Ja tätä mun on nyt edelleen aika lailla vaikea uskoa koska Solnishko ainakin kovin sanoo että tuo on latinaa. En kyllä ihan täysin rehillisyyden nimissä osaa yhtään latinaa. Sitten sen enempää mitä olen lapsena Asterixeista lukenut. Ja tuo Abi male diem tarkottaisi tuota "pois paha hetki".

Puun koin valvasti viestittavan voimaa. Sisäistä voimaa ja vahvoja juuria. Vahva kaatumaton puu. Tai se olo oli sellainen hyvin vahva mikä siitä tuli. Jotenkin koko kokonaisuuden tunnelta on juuri vahva ja nouseva.

Hmm... Ehkä nuo kuvat ovat aika lailla mun näköisiä toisen kautta... Miten sen selittäisi. Koen asian niin että saan toiselta osapuolelta universumin energian kautta kuvan/viestin jonka tuon omalla kuvallisella kielelläni ulos. Vesi ehkä on suurimpana työskentelijänä ja luotan siihen että vettä ja väriä ohjataan siihen tarkoitettuun suuntaan ja itse jotenkin vain tunnen/näen mitä väriä minun pitää pudottii ja minne. Pyydän apua hengiltä ja positiiviselta energialta ohjaamaan värejä muotoon jonka ymmärtäisi ja mikä viestittäisi sen mitä pitäisi saada nähdä. En siis koe olevani niinkään viestin tuoja vaan enemmän välittäjä. Sitten kuuntelen omia tuntemuksia mitä tulee mitäkin tehdessäni. Kuvia joita näen ja mitä kehossa tapahtuu.
Se on jotenkin vaikea selittää. Jotenkin se vaan tulee. Mutta uskon että kuvat tulevat niin esiin että ovat sellaisessa muodossa että pystyn niitä itse tuomaan esiin. Esim. kun minulla ei ole mahdottoman suurta symbolituntemusta riimuja lukuunottamatta niin en uskoisi että minulle nostettaisiin symboli mitä en tunnistaisi koska en osaisi korostaa sitä esiin. Toisin nyt nousi mieleen lause jota en edes ymmärrä joten voin olla väärässä.
Ehkäpä nämä ovan jonkinlaisia energisiä muotokuvia?

Ajallaan sen näkee Smiley Koetasolla mennään. Ja mielenkiinnolla seuraan!

tallennettu
wenkula
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #21 : 13.04.2012 08:57:35 »

Tahtoisin olla koekaniinina jos vielä tarvitset smitten
tallennettu

Minut ympäröin tyhjyydellä jotta voisin nähdä
Jotta oppisin itse mitä tunnen
Ja tietäisin sen
Nyt on mentävä yksin
Kulkee pitää ilman varjoo
Osan jäätävä taakse jotta toinen voi loppuun löytää
Karhunsydän
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #22 : 13.04.2012 10:53:55 »

Olisin vappaaehtonen mikäli sinne vielä mukkaan mahtuu  Smiley Tuossa Solnishkon kuvassapa oliki todella vahvat energiat. Aukasin kuvan ja alko heti tuntumaan vahva paine otsan ja rinnan alueella. Voimakkaita ja kauniita kuvia! 
tallennettu

Älä rakastu runoilijaan, saatat jäädä kielestä kiinni.

aurinko & merkurius aspect_con askendentti leijona
keskitaivas kalat kuu vesimies
venus kaksoset mars oinas
bichon
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #23 : 13.04.2012 12:51:21 »

wau!jos vielä mahtuu mukaan niin jään mielelläni jonottamaan vuoroa Smiley  kuulostaa jännältä jutulta!  Cheesy
tallennettu
Karhunsydän
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #24 : 13.04.2012 14:21:56 »

Maalauksessa käytettyjen värien energiaa?

Harvoin aistin pelkkien värien energian tuolla tavoin "vahvasti", joten veikkaan että jottain muuta tässä nyt on.. Smiley Harvemmin tullee tällasta, mutta joskus saattaa yhtäkkiä kanavat aueta jos juttelee jonkun kanssa tai tulla olo "kuin olisi hoidettavana". Energiat virtailee  Smiley Kerran alko soimaan Enya - My! My! Time flies! ja valahti kanavat auki niin vahvasti että vähän säikähin Grin Tuli siis käsiin valtava paine ja lämpö, kehoon sievä paine ympärille.
« Viimeksi muokattu: 13.04.2012 15:26:10 kirjoittanut Karhunsydän » tallennettu

Älä rakastu runoilijaan, saatat jäädä kielestä kiinni.

aurinko & merkurius aspect_con askendentti leijona
keskitaivas kalat kuu vesimies
venus kaksoset mars oinas
Kyesah
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #25 : 13.04.2012 14:42:04 »

Jos vielä tarvitset myöhemminkin, niin olisin todella kiinnostunut osallistumaan myös   Smiley
tallennettu
Emosta_kiinni
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« Vastaus #26 : 13.04.2012 22:14:08 »

Ja kolmas takana Smiley

Odottelen vastausta taas ja laitan jos asianomaiselle sopii niin tänne Smiley

Ja huh nyt kun laskeskelin niin teitähän on jo yhteensä 17!

Joten nyt Kyesahin jälkeen en enään ota lisää ennenkun pino on nähän pienempi. Voin vaikka sitten ilmoittaa kun on taas sellainen sopiva pino ettei käy nin että tulee monen kuukauden "jono". Näissä menee nyt varmaan se pari kk ja sittenhän tämä alkaakin varmaan olemaan pikkuhiljaa jo tuttua kauraa. Kivasti huomaa miten joka kerralla tästä tulee aina vähän "helpompaa".

Kiitos ihan kamalasti kaikille kiinnostuneille  smitten
Mielettömän ihanaa että mulla on näin hieno mahdollisuus harjoitella näin monen ihmisen kanssa!
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #27 : 13.04.2012 22:24:05 »

Olipa ihana kuva! Mahtavat värit. Itse myöskin rakastan värejä ja koen saavani niistä voimakkaitakin elämyksiä ja olotiloja. Käytän tietoisesti tiettyjä värejä saavuttaakseni kaivatun mielialan. Kirkas punainen paita päällä olen voittamaton  coolsmiley

Ensimmäinen ajatus tuosta kuvasta oli että jaaha, Solnishko taitaa olla näitä energian välittäjiä myöskin. Ihana lämpö ja valo huokuu kuvasta, nuoruus ja kevät. Pikku Solnishko keskellä, niinkuin laskeutuneena jostakin, kevyenä. Lämmin energia virtaa tytön käsistä, leviää joka puolelle, tukka hulmuaa sen voimasta. Vasemmasta kämmenestä valoa. Vihreä rakkauden väri, keltainen nuorekas ilo. Alakulmassa voimakas uroshirvi vauhdissa, on muuten komea. Makuliininen, isällinen.

Symboliikka on kiehtovaa  smitten
Hienoa työtä Emosta_kiinni, ihan tekee mieli tarttua pensseliin täälläkin.
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #28 : 14.04.2012 13:11:29 »

OK.
Eli mä en antanu lupaa laittaa kuvaa tänne näytille ainakaan vielä, koska siinä tuli pimennoistaan esiin hyvin kipeitä asioita, enkä oikein itsekään vielä tiedä, että mitä, mutta se varmaan selviää, sillä tunnen tavoittavani ne ongelmat tuon kuvan kautta.
Tosi vahva ja vaikuttava kokemus, joka tahtoo sanoa mulle että anna anteeksi ja päästä irti Smiley

Mutta jos tän biisin sanat tänne laittais, sillä tää oli soinu Emosta_kiinni:llä päässä tuolloin ja sanat ovat aika osuvat  :Smiley :Smiley

"Pariisi-Helsinki

On lähtenyt mun mademoiselle
soi yössä nyt vinyyli virttynyt, ma Michelle
kuin Notre Dame ois sortunut
chanson d'amour on loppunut

refrain:
Naapurissa soi accordeon
kun kuljen öiseen Pariisiin
jossain tuolla rakkauteni on
nyt kaipaan niin vain Helsinkiin

Ei maistu nyt café au lait
pois jäähtynyt litkunne viekää nyt, s'il vous plaît
hän mennyt on, menköön myös muut
siis peittäkää Pariisin kuu

refrain

On lähtenyt mun mademoiselle
soi yössä nyt vinyyli virttynyt, ma Michelle
jää lohduton accordeon
chanson d'amour nyt loppu on"
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #29 : 14.04.2012 13:41:20 »

Voi ihime, minkähänlainen kokemus tää ois? Huomasin ettet ota osallistujia enää, mutta kökötän täällä silmä kovana odottamassa sitä päivää kun otat taas.  Smiley

No ei, en nyt tässä istuskele palstaa tölläämässä. Grin Mutta ihanalta kuulostaa kyllä!
« Viimeksi muokattu: 14.04.2012 13:45:11 kirjoittanut Indium » tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: