Kiitos Essi59 ja katja.t
Ja tietenkin pääsette mukaan!
Onpa tuo tulkinta hirvestä muuten sangen mielenkiintoinen! Voimaeläinoloa minulla ei myöskään tästä tullut. Ja vähän mietin mikä tuon osa on. Itse koin käsien asettuvan juurikin vähän pois työntävään asentoon ja Solnishkolle jo juttenkin että heti alussa päähän nousi lause Abi male diem. Ja tätä mun on nyt edelleen aika lailla vaikea uskoa koska Solnishko ainakin kovin sanoo että tuo on latinaa. En kyllä ihan täysin rehillisyyden nimissä osaa yhtään latinaa. Sitten sen enempää mitä olen lapsena Asterixeista lukenut. Ja tuo Abi male diem tarkottaisi tuota "pois paha hetki".
Puun koin valvasti viestittavan voimaa. Sisäistä voimaa ja vahvoja juuria. Vahva kaatumaton puu. Tai se olo oli sellainen hyvin vahva mikä siitä tuli. Jotenkin koko kokonaisuuden tunnelta on juuri vahva ja nouseva.
Hmm... Ehkä nuo kuvat ovat aika lailla mun näköisiä toisen kautta... Miten sen selittäisi. Koen asian niin että saan toiselta osapuolelta universumin energian kautta kuvan/viestin jonka tuon omalla kuvallisella kielelläni ulos. Vesi ehkä on suurimpana työskentelijänä ja luotan siihen että vettä ja väriä ohjataan siihen tarkoitettuun suuntaan ja itse jotenkin vain tunnen/näen mitä väriä minun pitää pudottii ja minne. Pyydän apua hengiltä ja positiiviselta energialta ohjaamaan värejä muotoon jonka ymmärtäisi ja mikä viestittäisi sen mitä pitäisi saada nähdä. En siis koe olevani niinkään viestin tuoja vaan enemmän välittäjä. Sitten kuuntelen omia tuntemuksia mitä tulee mitäkin tehdessäni. Kuvia joita näen ja mitä kehossa tapahtuu.
Se on jotenkin vaikea selittää. Jotenkin se vaan tulee. Mutta uskon että kuvat tulevat niin esiin että ovat sellaisessa muodossa että pystyn niitä itse tuomaan esiin. Esim. kun minulla ei ole mahdottoman suurta symbolituntemusta riimuja lukuunottamatta niin en uskoisi että minulle nostettaisiin symboli mitä en tunnistaisi koska en osaisi korostaa sitä esiin. Toisin nyt nousi mieleen lause jota en edes ymmärrä joten voin olla väärässä.
Ehkäpä nämä ovan jonkinlaisia energisiä muotokuvia?
Ajallaan sen näkee
Koetasolla mennään. Ja mielenkiinnolla seuraan!