Minäkin tosiaan toivon että tästä oli Kuuhildalle apua
Indium
Eiköhän tämä jono tästä pien lyhene
Lyhennän ensin vain johonkin viiteen/kymmeneen niin sitten otan taas lisää. Mielelläni teen sulle!
Mutta mikä sitten perimmältään ohjaa koko prosessia ja määrittelee ne teemat jotka maalauksessa tulevat kuviksi? Tämähän vaikuttaa ainakin toisinaan olevan muutakin kuin "kivaa kevyttä taidepuuhailua"!
Siltä vaikuttaa
Alottaessani pyydän universumin hyviltä energioilta, enkeleiltä ja hyviltä hengiltä apua ohjeta toisen puolen energia selaiseen muotoon paperiin mistä saisin sellaisen kuvan josta olisi toiselle apua tai iloa. Eli varmaan se sitten on sieltä sitten ne hyvät energiat ja tyypit jotka tämän tekee. Tai niin sen ainakin koen.
Pidän kuitenkin maadoituksen ja suojauksen päällä niin että ei pitäisi mitään epämääräistä päästä läpi. Koen että nämä apurit muokkaavat vastapuolen lähettämän energian perusteella kuvan.
Kai?
Se on sinänsä jännä että tehdessäni tunnen olevani vähän ulalla ja epävarma että onkos noissa muodostuvissa kuvissa järkeä, mutta tähän asti on tuntunut olevan! Toisin en odota että aina tulisi olemaan. Varmaan tulee vielä niitä kertoja missä ei tule mitään järkevää. Ja ainakin kaiken järjen mukaan.
Luulen että mun pitää ottaa pitkästä aikaa yhteyttä mun reikimasteriin ja kysyä hänen mielipidettä... Vanha nainen ja tuntuu että on kaikenlaista saanut kokea. Varmaan osaa jotakin sanoa.