Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Näkisikö kukaan mitään?  (Luettu 3443 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« : 03.04.2012 18:59:42 »

Olisiko joku ihana ihminen joka voisi katsoa minulle mitä tuleman pitää?  Tuntuu, että alan olemaan ihan voimaton elämäni suhteen. Kaikki mitä yritän rakentaa hajoaa käsiini. Miehiltä saan uskomattoman kylmää kohtelua ja olen yrittänyt pohtia mistä tämä johtuu.. No mutta jos joku näkisi mitä tässä on tulossa noissa mieskuvioissa ja muutenki elämässä niin olisi kiva tietää. Smiley  Tuntuu että olen jossain risteyksessä ja olisi pakko päättää mitä teen elämälleni.

tallennettu
AnniA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 481



Profiili
« Vastaus #1 : 04.04.2012 15:01:59 »

Nostin sinulle pari korttia....

Mitä sinulle on tulossa:
Saavutat tavoitteesi ja voit iloita niistä.
Elämäsi tulee olemaan tasapainossa sisäisesti ja ulkoisesti.
Osaat käyttää voimiasi viisaasti ja korjaat toimintasi hedelmiä.
Nautit terveestä itseluottamuksen tunteesta, joka on syntynyt menestyksen myötä.
Sinulla onkin makdollisuus laajentaa elämänpiiriäsi uusiin suuntiin.
Vedät puoleesi uusia ihmisä ja suotuisia tilanteita, jotka auttavat sinua toteuttamaan asioita joita pidät tärkeinä.

Muista, että nöyrä asenne on menestyksen takana.
Kiitä niitä, jotka ovat sinua ovat auttaneet.
Joka päivä saavutat jotakin ja onnistut monissa asioissa. Anan arvoa näille tapahtumille.
Iloitse ihan pikkuisistakin onnistumisen hetkistä, se antaa energiaa, jonka  turvin  voit suunnata kohti suurempiakin haasteita.
Välillä kaikki onnistuu helpommin ja toisinaan kovatkaan ponnistelut ei tuota tuloksia odottamallasi tavalla.
Tarvitset voimaa, jotta osaat suhtautua tyynesti myös huonompiin aikoihin.
Luota itseesi! saatat tuntea voimakasta vetoa henkisiin asioihin näinä aikoina.

Enkeli kortin viesti:
 Toimi rohkeasti! Sisäinen äänesi kertoo sinulle, mitä tehdä.
Luota vaistoihin ja usko itseesi!
tallennettu

"sopivasti sekaisin"
AnniA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 481



Profiili
« Vastaus #2 : 04.04.2012 15:08:58 »

enkeli kortin lisäviesti:
Enää ei ole syytä odottaa tai tutkia tilannetta tarkemmin.
Voit luottaa tunteisiisi, ja ohjaan sinua tekemäänkaiken tarvittavan.
Tärkeintä on välttää viivyttelyä kaikin tavoin.
Jottei tehtävä tuntuisi ylivoimaiselta, jaa se pieniin osiin, pikku askeliin. Ota askelia säännöllisesti.
Tiedät jo, mitä sinun tulee tehdä, j aolet päättänytkin toimia. Olen täällä vahvistaakseni sinulle, että olet valinnut valon tien.
vaikka hetkellisesti joutuisit ponnistelemaan kovastikin tai käymään läpi tunne-elämän myrskyjä, n etyyntyvät pian ja olosi kevenee.
Joskus saatat tuntea olevasi väsynyt tai tunteiden vallassa, jotta pystyisit toimimaan. Tämä johtuu siitä että olet epävarma, oletko tehnyt oikean päätöksen. Tunnet turhaa syyllisyyttä.  se kuluttaa turhaa energiaaso ja estää sinua tuntemast aitseäsi onnelliseksi. silloin on aika kutsua enkelitä vahvistamaan uskoasi. Huomaa, miten ovet avautuvat kuin itsestään joka askeleellasi. Se on merkki siitä, että toimit oikealla tavalla.  ( oceana)   Smiley
tallennettu

"sopivasti sekaisin"
jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« Vastaus #3 : 04.04.2012 18:54:26 »

Kiitos sinulle tosi paljon! <3
« Viimeksi muokattu: 04.04.2012 18:56:10 kirjoittanut Jaden » tallennettu
AnniA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 481



Profiili
« Vastaus #4 : 04.04.2012 20:39:20 »

Eipä mitään  angel
Mun oikeinkirjoitus on taas ollut näköjään mitä sattuu  Embarrassed Mutta se nyt on sivuseikka  Cheesy
tallennettu

"sopivasti sekaisin"
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: