Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kotka  (Luettu 2945 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Illuriina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 05.04.2012 08:32:44 »

Uni oli pitkä ja paljon tapahtui, mutta aamupäivään asti jäi mieleen se, että ajoimme autolla pari nuoruudenkaveria ja minä. Yhtäkkiä näin ison kotkan lentävän tosi matalalla ja lähellä. Se laskeutui tien viereen ja huomasin vieressä toisen kotkan, jonka viereen se oli laskeutunut. Halusin pysähtyä autolla ja kääntyä ympäri katsomaan, mutta kuski sanoi vain että ei ole kääntöpaikka ja ei viitsi.
Samassa unessa aikaisemmin menin luolaan joka oli turisteille auki. Löysin sieltä eräänalisen kammion tai sivuluolan, minne kävin makaamaan ja tunsin miten olen kokonaan kallion sisällä ja tiesin, ettei kukaan löydä minua. Olin rauhassa. jupiter
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 900



Profiili
« Vastaus #1 : 07.04.2012 00:13:39 »

Halusit pysähtyä, nähdä ne kotkat, mutta koska et itse kuljettanut elämäsi autoa, joku tai jokin esti sinua pysähtymästä. Ei viitsinyt käyttää siihen aikaa. Sinun oma puolesi, joka pelkää tulla vahvaksi (rankkoja kokemuksia takana sinulla) ja vapaaksi kuin kotka? Liitää maailman tuulissa vapaana, symbolisesti siis, elämässä kokea henkistä vapautta ja vahvuutta. Jos se ei ole toinen puolesi, se on joku läheisesi, miehesi? Silloin hän ei viitsinyt käyttää aikaa, koska ei tarpeeksi välitä sinusta, tai omista ongelmistaan johtuen vain mitenkään pysty näkemään asiaa (varsinkaan ellei itse halua). Kuka kuljettaja oli, mies/nainen, sillä on tässä kohti merkitystä. Miten pukeutunut, millainen oli auto, entä ympäristö, tunnelma, sää? Nää kaikki täsmentäisi tulkintaa. Smiley smitten
« Viimeksi muokattu: 07.04.2012 00:16:36 kirjoittanut Metsänkeiju » tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: