Toki unitasolla on aktiviteettiä jos jonkinmoista! Usein ajatellaan, että uni on vaan lepoa ja unet ovat pelkästään symbolisia opastuksia, mutta kyllä me käymme selvittelemässä asioita itsemme tai muiden kanssa nukkuessamme. Astraalikehomme on aktiivinen ja puuhailee tehtäviään samalla, kun kehomme ja mielemme nukkuu.
Olen tavannut kerran henkilön, joka harjoitti unijoogaa eli mielen tietoista hallintaa unessa. Unen aikana voi siis tehdä periaatteessa mitä vain energiaan liittyvää.
Usein meillä on tämä fyysinen elämä ja sitten toinen elämä, joka tapahtuu unimaailmassa. Voimme tehdä vapaaehtoistyötä, osallistua erinäisiin projekteihin, opiskella (muistan itse käyneeni kuuntelemassa luentoa), matkailla, tutkia universumia, lisätä tietouttamme, tavata läheisiämme missä he ikinä ovatkaan jne. Karman selvitteleminen ei ole mitenkään mahdoton ajatus. Karmahan on tilien tasaamista itse Itsensä kanssa ja sitä kautta tasapainon löytymistä. Miksei tätä voisi siis tehdä unien aikana? Vaikka mielemme ei ole siitä tietoinen, sielumme on ja sehän riittää
Ongelmatilanteissa on ihan hyvä pyytää apua unien kautta. Pyytää päästä jonnekin tiettyyn paikkaan tai pyytää apua jonkin asian selvittelemiseen. Sitä voidaan sitten työstää unitasolla. Ei mene aika hukkaan!