Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksi valitsen alitajuisesti samaa väriä itsellen?  (Luettu 4347 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
mummuska
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« : 06.04.2012 09:52:23 »


Olen jo vuoden verran valinnut itselleni väriksi Violetin, myös näyttää makuuhuoneessani olevan verhoissa samaa väriä ja tapetit, jotka laitoin pari vuotta sitten seinälleni ovat violettia, ihan haaleasti tosin.

Nyt kirjoittaessani tätä, minulla on tumma violetti paita, violetti villapaita + villahousut, pitkät semmoiset ja vaalean punaiset sukat.

Olen vaaleahko hiuksinen, nyt jo harmaantuminen näkysissä, mutta en ole "mummolook" tyyppi, vaikka minulla on kaksi ihanaa lapsenlasta. Niin siis ajattelin, tota harmaantumista... Onko kellään ajatuksia näistä väreistä?

Mukavaa Pääsiäista kaikille teille  smitten
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #1 : 06.04.2012 10:07:31 »

Minäkin olen aina pitänyt violetin ja purppuran väreistä. Violettihan liittyy 7. chakraan eli kruunuchakraan.
Ainakin pari kertaa olen huomannut, että violetin kauden jälkeen mulla on seurannut vihreä kausi tai olikos päin vastoin.

Netistä lainattua:
Violetti: Henkisyyden, kauneuden ja taiteellisuuden väri. Auttaa avaamaan ajatuksesi ylemmille tasoille. Positiivisuus.. Kruunu chakran väri.
Liikaa violettia: Psyyke ongelmat. Elää pää pilvissä ja jalat irti maasta. Vaikea elää normaalia elämää.
Liian vähän violettia: Stressiä! Levottomuutta. Materia tärkeä. Raha hallitsee elämää.. Ei usko henkisyyteen.
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #2 : 06.04.2012 13:50:36 »

Mulla vaihtelee turkoosi ja vaaleenpunanen. joskus vähän oranssia. musta edelleen päävärinä. Cheesy
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #3 : 06.04.2012 20:10:13 »

Mulla on ollut nyt parin vuoden aikana lähes aina ollut päällä jotain punaisesta purppuraan ja violettiin. Viikko sitten shoppailin kylläkin myös ihme kyllä sinistä. Mutta edelleen olen enemmän tuon punaisen perään... :Smiley
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
slh
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #4 : 09.05.2012 22:41:40 »

Violettiin jatkuvasti pukeutuvat vaikuttaisivat kokemusteni perusteella olevan henkisesti vähän pipejä, vähän samalla tavalla kuin vanhaa roosaa suosivat mielenterveyskuntoutujat.
tallennettu
Nimble
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 10.05.2012 09:01:25 »

Violettiin jatkuvasti pukeutuvat vaikuttaisivat kokemusteni perusteella olevan henkisesti vähän pipejä, vähän samalla tavalla kuin vanhaa roosaa suosivat mielenterveyskuntoutujat.
En tiedä onko "henkisesti pipi" oikea sanamuoto tähän, mielestäni heillä pörrää vain vähän liian kovilla kierroksilla tällöin kruunuchakra... Violletti yrittää käsittääkseni tasapainottaa juuri tätä ongelmaa. Jos kruunu pörrää hirveesti niin yleensä maadoitus on melko huonolla hapella, tämä voi johtua masennuksesta / perusturvallisista ongelmista,... Tämä saa aikaan sen, että ihminen alkaa "hörhöilemään" ylenpalttisesti. Cheesy Harvoin pelkällä värillä asioita saa korjautumaan Wink

Itselläni kruunu pörrää aktiivisesti kanssa, mutta jalat ovat korvia myöten maassa. Wink
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: