Hmmm...tuossa on perää. Asuntoa en muista yhtään..vain sen, että se ei ollut yhtä viehättävä kun nykyinen. Ystäväni ei ole mitenkään dominoiva suhteessamme, mutta ehkä yhtä "hukassa" kun minäkin. Ex,ä petti juu..siksi erokin tuli. Ajattelen paljon sitä mitä piti olla, en niinkään sitä mitä oli. Kyllä eron jälkeen on ollut turvaton olo koska suhde oli pitkä. Sellainen "kuinka pärjään"-olo.
. Muutto on luultavasti valve-elämässäkin edessä jos nykyinen asunto myydään. Sitä en haluaisi kun tämä on ollut minun/meidän koti. Siihenkin liittyy epävarmuutta. Ensin ero, nyt mahdollinen muutto kodista,töissäkin on tulosvastuu ja aina ei jaksa..eli kaikki perusasiat on nyt hirvittävän epävarmalla kantilla. Sen siitä unesta vielä mustan että vessanpönttö oli äärettömän likainen...suorastaan pinttynyt keltaisenruskeaksi..ällöä! Ja siinä unessa olin todella surullinen kaikesta, en itkenyt vaan oli surullinen.
Tuossahan sinä selität itse unesi.
Likainen vessnpönttö tuo mieleeni "likaisen" olosi, jonka exän pettäminen sinulle aiheutti. Virtsaaminen ja ulostaminen on irtipäästämistä. Päästämme kuonaa itsestämme ulos. Jos se jää seisomaan vessanpönttöönn, se pinttyy. Pöntöstä tulee mieleen raamatullinen kuvaus, että olemme astioita. Pese pois astiastasi vanha kuona ja huuhdo viemäriin.
Se, että asunto ei ole yhtä viehättävä, kuin edellinen on suora kuvaus siitä, että elämäsi exäsi kanssa oli mielestäsi viehättävämpää.