MINSA
Hmmm.
Kuuhildasein,
vähän kenkuttaa kun kirjotin sulle vähän aikaa sitten pitkän pätkän vastatakseni tähän mutta pärskin vissiin liian pitkään niin yhtäkkiä se vaan hävitti kaiken kirjoittamani
Mutta otetaan uusiksi, yritänpä muistaa mitä kirjoittelin..
Kun Pluto on DC akselilla tarkasti niin silloin luulisi jotain plutonista näkyvän. Tosin onhan se tälläkin hetkellä arjen huoneessa ja akselin jälkeen ihmissuhdehuoneessa niin sitähän se silloin 'haluaa' muuttaa. Vahvin on kuitenkin silloin kun on suoraan akselilla eli se viikko kannattaa varmaan laittaa ylös niin muistat seurata onko jotain erilaista silloin havaittavissa..
Pluto kun opposoi Saturnusta niin silloinhan se toimii tiedostamattoman alueella eli nousevat jaksottaisesti vaan esille. Jotenkin tuolla on se tarkoitus, että asenteita ja ajattelutapaa muokataan jollain tasolla lähinnä kai hallitsemattomissa olevien tapahtumien osalta. Pluto muokkaa tällä hetkellä siis arkea ja tulossa ihmissuhdealueelle, siellä sitten voi tulla vastaan myös ns. vihamiehiä, niin se vaan on joskus tarkoitettu et yhteydenottojakin täytyy tapahtua. Mutta toisaalta ei se sitä tarkoita, että sitä pitäisi nyt alkaa pelätä. Se on vaan jännä miettiä mikä kaikki on mahdollista mutta olen sitä mieltä, että se tapahtuu mitä pitääkin. Suurin osa meistä kuitenkin osaa käyttäytyä, kuitenkin olen itsekin tavannut ihmisen jonka kanssa oli melkoinen show juuri sen vuoksi, että meillä oli Saturnus molemmilla vinossa
Eli oli hyvin karmallinen kohtaaminen mutta taatusti opetti meille molemmille jotain.
Joten dont worry kun tieto luo joskus myös ihan turhaa ressiä, asiat tapahtuu juuri niinkuin on tarkoitettu, seuraa siis mielenkiinnolla milloin hän oppii pieniä asioita joista kasvaa suuri puro vielä jonain päivänä.
Hän on vielä nuori.
Juu karma on tosi mielenkiintoista, olen lukenut siitä paljon ja edelleen yritän kaivaa lisää kun mulla tuo oppositio saturnus stelliumiin
Nousu 7 huoneessa taas tuo juuri sitä, että oppii elämään toisten kanssa kehittääkseen sosiaalisia taitoja, ongelmana vain on tietty se, että haluat harmoonista ja paljon rakkautta mitä taas ei oikein saa ilman kovaa työtä tuolla saralla. Siis nyt en tarkoita sitä ettei sua rakastettaisi vaan paremminkin sitä, että itse koet sen saamasi rakkauden vasta kun päästät irti tarpeesta saada hyväksyntää muilta ihmisiltä. Niin pieni asia mutta sinun kartallasi voi olla tehty vaikeaksi kun se kuitenkin on yläsolmu eli asia mitä kohti menet..
Ravusta jos palataan siihen laskusolmu 1. huoneeseen Kauriissa niin tietynlaista omanarvon tuntoa sinulla on juu tuon Kauriin myötä jo opittuna eli sisäsyntyistä mutta oletkohan nyt ajatellut tuon jotenkin epäedulliseksi sinulle kun musta tuo on pieni juttu kun lähinnä tuon nousun tarkoitushan on juuri tuoda omanarvontuntosi oikealle tolalle kun tuollahan usein etsii liikaa hyväksyntää muilta ymmärtämättä sitä, että tulisi arvostaa itseä ensin jotta muut voivat sitten arvostaa kun niinhän se on.. eli jos tuota et ole vielä oppinut niin sitten alat sanoa peilille minä rakastan sinua niin pian jo huomaat, että olet alkanut arvostaa itseäsi, sen jälkeen muukin lutviutuu.. kokeile oikeesti jos huomaat et tää hiukan ajatuksissas onkin just noin.. Vakuutan että ensin naurattaa mutta tee sitkeästi joka aamu niin pian huomaat ettei enää tarviikaan tehdä kun huomaat arvostavasi itseäsi eli et anna enää kenenkään hyppiä ns silmilles
Siitä se lähtee !!!
Siitähän itseasiassa kumpuaa tuo hyväksikäytettävyyskin, antaa jonkun tehdä itselleen kaltoin jollain tavalla. En tarkota pahalla vaan varmistan, että ymmärrät pointit mihin viittaan
Rakkaudella siis minulta tämä muistutus, että Sä olet arvokas
Jos tuli kyyneleet silmiin niin alahan tekemään töitä asian eteen sillä sinun pitää tykätä itsestäsi !!
Kai meidän elämille on määrätty tietyt asiat, ainakin ne tuntuu hyvin sopivan meidän karttoihin..
Älä nyt vaan ota kaiken maailman taakkaa kannettavaksesi, näitä on jännä tutkia mutta ei pidä antaa asioiden liikaa vaivata mieltä..
Sitten tuohon 12. huoneeseen, Venuksen arvot, Lilith mystisyydessään, Mars toiminnalla varustettuna. Onhan siinä aspektia kerrakseen.
Lilithistä sen verran, että sen kanssa vaikutusalue on yhtymä, neliö, oppo, puolitoistaneliö.
Venusaspekti tuo vapaamielisyyttä ja melkoisen railakasta elämää eli naisseura vaihtuu tuolloin vaikkakin ei siis aina kiintymystä löydy.
Marsaspekti taas voi olla itsehallinnan puutetta tai rakastumista ensisilmäyksellä mutta toisaalta voi myös sekunnissa katkoa suhteen.
Tämmöisiä juttuja siis. Onhan tuo 12 alitajunta vähän ns itsensä tuhoamisen huone mutta onhan siinä arvojen ja rakkauden planeetta venus mitä ei minusta huonoksi planeetaksi voi tuossa yhteydessä sanoa. Lähinnä Venus Mars tuovat sitä ihastumista. Älä sellaisia vaan mieti kun vahva kartta on mun mielestä hyvä itse henkilölle. Hakkaa päätään seinään mutta kun löytyy palikat niin et kuule vielä tiedäkään millainen työnero siitä kasvaa kun on uranus 10. huoneessa. Se varmaan jo nuorena haluaa olla edistyksellinen ja tehdä asioita eri lailla, auttaisko äitiä jos ajattelis ettet ehkä ymmärrä vaan sen kaikkia oikkuja siksi kun MCllä Uranus, sehän heijastuu kotihuoneeseenkin niin voihan se näkyä jo nytkin vahvasti hänestä tuo muutoshalukkuus
Sehän voi olla sitäkin, että muiden on vaikea ymmärtää hänen ajatuksiaan kun hän on edellä aikaansa kun tuo vesimiesvaikutus.. onko siihen mitään aspektia muuten.
Pluto ja Saturnushan meitä opastavat oikeaan suuntaan ja sitähän se hänenkin kohdallaan nyt on ollut kun Pluto on arjen huoneessa 6.
Tärkeä huone ja ajattele siltä kannalta, että hän käy läpi asioita joita monet käy vasta n 20v iässä eli hänellä on aika rankat ajat kun Pluto sisäisesti muokkaa hänen arjen toimintojaan, kukapa siinä ei pistäisi hanttiin sanallisesti rankemmin kun on mars kaksosissa
Tarkoitat varmaan kesän venustransiittia eli lähtee peruuttamaan 15.5.
6.6. Kaksosissa 15 asteessa joten laita ylös ja voit vaikka etukäteen katsoa mitä löytyy syntymäkartalta aspektissa 15 asteeseen, tarkin tietty 1-2 asteen orbi mutta käy pari astetta isompikin. Sitten vain tutkailemaan kun lyö 15 asteeseen. Se on tarkin missä maailmalla on edellisen kerran kolahtanut kunnolla joten sen vuoksi niitä asteita kannattaa tutkia kun Venus on Kaksosissa 15 asteessa tai ihan tuntumassa.. Mielenkiinnolla odotetaan tapahtuuko jotain jännää
Serennu.com sivustolla on TRANSIT FINDER, clickaa siis sitä niin pääset sivulle josta valitset planeetan ja pääkohdan eli jos vaikka natalilla haluat tutkia uranuksen transiitit niin valitset uranus 12 astetta 14" härkää ja saat kaikki siihen kohdistuvat aspektit jne. Kokeile ihmeessä, se auttaa katsomaan esimerkiksi juuri onko pluto mennyt ohi jo lapsena kun mulla yhtymä 1-2 vuotiaana niin ei se ole ehtinyt tehdä niitä juttuja mitä olisi pitänyt mutta niin se on tarkoitettu et jotkut käy tietyt asiat eri lailla mitä yleisesti muut
tekee n 20vuotiaana
Tässä suoraan linkki siihen..
http://serennu.com/members/transitfinder.phpPääsivulta löytyy paljon muutakin mutta tuota käytän enimmäkseen kun jokin mietityttää ja nyt unten maille
-M-