Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Merkillisesti kadonnut vihkisormus.  (Luettu 8291 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jaana.a
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 06.04.2012 19:44:42 »

Hei.

Mieheltäni on kadonnut vihkisormus, ja jokseenkin ihmeellisesti.
Pari kuukautta sitten llalla kun olimme menossa nukkumaan, mieheni muistaa että hänellä se sormus sormessaan, ja sanoo että olisi kyllä huomannut jos se ei olisi ollu siinä, kun on niin tottunut siihen, että huomaisi heti jos se puuttuisi.
Molemmat näimme sinä samana yönä unta, josta kumpikaan emme muista enempää kun kilahtavan äänen, aivan kun metalli olisi tippunut esim, kivilattialle. Aamulla kun mies heräsi niin sormus oli poissa, eikä sitä ole vieläkään kuukausien jälkeen löytynyt.

Oisko kellään tietoa siitä, että mikä ihme tämä juttu voisi olla, ja miten ihmeessä saadaan se sormus takaisin, ja missä ihmeessä se voi olla? uglystupid2
Voisimmehan toki ostaa uuden, mutta se ei olisi se sama sormus, ja sitäpaitsi se maksaa..  Grin
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1 : 06.04.2012 20:28:48 »

Jospa se on ollut välillä taskussa ja hukkunut silloin? Ehkä hän ei uskalla kertoa asian oikeaa tilaa? Nimittäin ei sormus katoa kotona johonkin mustaan aukkoon, ellei sitten ole unissaan heittänyt vessanpönttöön.
tallennettu
Kurpitsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 06.04.2012 20:30:21 »

Olisko tuo siirtynyt rinnakkaistodellisuuteen. Noita tapahtuu välillä. Sitten putkahtavat taas sieltä joskus takaisin.
tallennettu
Jaana.a
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 06.04.2012 20:48:11 »

Hehe, kyllä mieheni uskaltaisi sen kertoa ihan taatusti jos olisi vahingossa hukannut, kun tietää ettei siitä mitään huutoja tulisi... Cheesy ja kun ei se edes ikinä ota pois sitä kädestä ja laita esim taskuun. Ja vähänkö ois kaukaa haettu selitys jos ois pitäny ihan keksimään alkaa! Cheesy Ja millä ilveellä se sen unen mulle sai??

Olen kyllä ihan varma, että tavarat voi kadota johonki käsittämättömästi. Meille on kotia ilmestynyt mm, lasinen pikku koriste jota en ole eläessäni nähnyt, ja se vain putkahti meihän olohuoneen lattialle, siis keskelle lattiaa, sillävälin kun olimme kävelyllä, ja ei, kellään ei ole avainta meille kun lukotkin vaihdettiin vasta. Kai se koriste on jostain meille tullut, eli jostain kadonnut.

Voiko sitä saada takasin jollain ilveellä? vai pitääkö vain odottaa ja toivoa?

tallennettu
Jaana.a
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 06.04.2012 22:44:30 »

Oho, jännä kuulla että muillekkin on tapatunut tämmösiä juttuja.

Ja meillä on kyllä tavaratkit muuttanut paikkaa, ihan itsestään.

Toivottavasti tosiaan löytyy se sormus, auttaakohan jos oikeen nätisti pyytää, että voiskohan sen nyt saada takaisin...  Smiley

Mietin tässä, että jos ollaan oltu mun miehen kanssa jossain reissussa unissaan, ja sitte se sormus on sielä tipahtanut johonki ja sinne jäi... Kun se äänikin kuultiin unissaan...  Smiley
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5 : 06.04.2012 22:58:48 »

Siellä teillä on harmiton kiusanhenki. Smiley Ne tykkää tehedä tepposia ja leikitellä ihmisten kanssa. Wink

Hän se sen pudotti (tai miehesi unissaan) mutta kiusanhenki sen hetkessä vei piiloon, ehkä sänkynne alle johonkin piiloon/siellä olevan patjan alle/sängyn patjan alle? Tämmöinen intuitio-kuva mulla nousi mieleen. Tai sitten se on kipittänyt ja vienyt sen johonkin lipaston laatikkoon. Tai sinne lasiesineeseen joka ilmestyi.

Ja sen toi sinne kiusanhenki. Ne on ihan harmittomia, ei huolta. Jos ärsyttää, voi pyytää tai käskeä ystävällisesti poistumaan/tuomaan tavarat takaisin. Puhu ääneen. Voit myös pyytää omaa opastasi tai enkeliäsi (ääneen) kertomaan kiusanhengille, että poistuvat. Voit myös visualisoida tilanteen (joka on paras tapa!); ajattelet kuinka oppaasi/enkelisi ovat luonasi (kun ensin pyydät ne) ja näet mielessäsi kuinka he ohjaavat kiusanhenget muualle, ja kuinka kaikki kerrotte tämän kodin kuuluvan vain teille. Suitsukkeilla voi tehostaa vaikutusta. Ja toistamalla itsekseen puhdistusta; tämä koti puhdistuu kaikista kiusanhengistä, ja ei-toivotuista vieraista, noin kierrellen joka nurkan suitsun kanssa ja visualisoiden samalla kuinka koti puhdistuu ja henget on kaikonneet.

Lisäksi tee kotiisi suojaus, koko kodin ympärillä olevan puhdasta, rakkaudellista valoa, joka suojaa kaikelta. Kuvittelet sen voimakkaana, kirkkaana kuplana. Ja arkkienkeli mikaelilta voi pyytää myös suojausta jos pelottaa ikinä. smitten

Toivottavasti sormus löytyy! smitten

Ps. Nyt tuli muuten mieleen että mikron takana.  Grin Liekö arvailua tai ei..

Mutta rakkautta, iloa, valoa ja onnea toivon kotiinne! Smiley
« Viimeksi muokattu: 06.04.2012 23:01:54 kirjoittanut Metsänkeiju » tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #6 : 07.04.2012 01:34:04 »

Mulle on käynyt pari kertaa samaa. Kiusanhenget mielellään hakeutuu sellaisten ihmisten ympärille, joilla loistaa "isompi valo".. jotka ovat henkisesti joitakin toisia hieman "pidemmällä".

(Ikävän arvottavan kuuloisia sanoja, mutta elämä on oppimista ja jokainen me mennään omalla tahdillamme ja niin on tarkoitus, Jokaisen tahti on oma ja oikea ja täydellinen, Halusin tähdentää tätä, koska nois sanat "pidemmällä" ym. muistuttaa mua jostain eriarvoisuudesta. Cheesy Vaikka se ei sitä ole eikä ikinä saa olla. smitten )
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Yep
Vieras
« Vastaus #7 : 07.04.2012 09:36:26 »

Toivottavasti tosiaan löytyy se sormus, auttaakohan jos oikeen nätisti pyytää, että voiskohan sen nyt saada takaisin...  Smiley

Mietin tässä, että jos ollaan oltu mun miehen kanssa jossain reissussa unissaan, ja sitte se sormus on sielä tipahtanut johonki ja sinne jäi... Kun se äänikin kuultiin unissaan...  Smiley

Mulla usein auttaa, kun sanon ääneen, että haluan löytää sen. Reissukin on yksi mahdollisuus, käykää ensi yönä hakemassa se takaisin.
tallennettu
Kurpitsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #8 : 07.04.2012 10:35:16 »

Rinnakkaistodellisuuksista lisää: http://www.realityshifters.com/pages/yourstories.html
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 07.04.2012 11:45:45 »

Tavaroiden viejiltä ja tuojilta voi pyytää ihan suoraan, että eivät vie tavaroita eivätkä tuo muiden tavaroita. Jos jokin katoaa, kannattaa vaan todeta ääneen, että "OK, saisinko tämän takaisin? Se on tärkeä, palauttakaa se sinne mistä otittekin". Samoin, jos kotiin ilmestyy tavaroita, voi sanoa, että "OK, voisitteko palauttaa tämän oikealle omistajalleen. Hän saattaa kaivata ja etsiä sitä juuri".

Metsänkeiju puhui kiusoittelevista hengistä. Kiusoittelevien henkien kujeilu on yleensä juuri tällaista "piilota-etsi"-tyyppistä leikkiä. Sen tarkoituksena ei ole kiusata, vaan saada meidät hetkeksi hengähtämään ja nauramaan. Asioita ei pidä ottaa niin vakavasti! Kannattaa miettiä oliko jokin stressi päällä, kiirettä, miten kauan on viimeisestä aidosti hauskasta hetkestä, mitä väänteli mielessään ymv. kun huomaa jonkun tavaran kadonneen.

Ystäväni luokse ilmaantui joskus pesukoneen taakse tyhjä vodkapullo Grin Japanissa asuvan kaverini kotiin ilmestyi yksi vaaleanpunainen korvanappi, jonka hän väitti olevan minun. Se ei ollut hänen eikä hänen luonaan ollut käynyt muita ennen korun ilmestymistä kuin minä ja ystäväni (jonka koru ei myöskään ollut). Hän lähetti korun minulle enkä ole eläissäni nähnyt sitä. Jossain päin Japania joku nyt etsiskelee pientä pinkkiä korvakorua, kun sen toinen kaveri seilaa Suomessa. :Smiley
tallennettu
Jaana.a
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #10 : 07.04.2012 15:54:40 »

Okei, Mikro on tarkistettu, jopa se joka on rämänä parvekkeella, ei mitään, vaikkakin mulla on ollut vahva tunne tuosta parvekkeesta, mutta täytynee kai odottaa, että lumet sulaa pois, siksi en ole edes lapioinut sitä kun tuntuu että se vois olla sielä, etten mene lapioimaan sitä pois.

Ehkä menen kastelukannun kanssa kaatelemaan lämmintä vettä sinne Cheesy

Ja sängyn oikealla puolen ei ole mitään, meillä on täysin tyhjä makuuhuone, sielä on vain sänky, kun pitää poistaa kaikki mahdolliset pölyn kerääjät/pölyttäjät, öisin tulee niin helposti semmonen kuiva yskä jos on vähänkin pölyä. Ja sänky, patjat, peitot, peitonpääliset ja tyynyt, on kaikki pengottu läpeensä, samoin sängyn runko.

Ollaan nyt pyydelty sitä. Mieheni on pitänyt sormessa jotain äitinsä ja isänsä vanhaa kihlasormusta sen tilalla, kun kuulemma haluaa, että siinä on jotain, (mulla vähän huvitti se, kun se on jotenkin niin symboolinen juttu mun mielestä  Smiley) eli jäämme odottelemaan, josko se tupsahtais jostain.

Eilen säikähdin ihan himmusesti kun jutskattiin puhelimessa siitä sormuksesta, ja sitten kuului yhtäkkiä voimakas pamahdus, räsähdys, ritinä rätinä, kilahdus, monta kertaa peräkkäin. Mutta myöhemmin sitten kuulin, että moni muukin tässä lähialueella oli kuullut sen. kerkesin jo kuvitella kaikkea höpöä, ja pelätäkkin... Cheesy

Ja joo, on se meidät vähän saanut nauramaankin, kun moni on jo kuvitellut, että ollaan eroamassa kun aluksi se ei laittanut mitään tilalle...  Smiley Siksi kai se siinä haluaakin pitää sitä vanhaa isänsä sormusta, vaikka sanoinkin, ettei vihkisormusta muiden ihmisten takia tarvi pitää..
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #11 : 07.04.2012 21:56:59 »

Tuleepa tässä mieleen kun mä kadotin kihlasormukseni mun opiskelijayksiössäni, etsin ties kuinka kauan siinä aamusella, ja sitten se muka oli IHAN keskellä mun työpöytää, keskellä tyhjää kohtaa (juu, kertoo mun pöydästäni). Tästä on jo jonkun aikaa, yli puol vuotta. Sanoinpa sitten itelleni vaan että aika paha puusilmä täytyy olla koska työpöydästä mä olin etsinnät aloittanut ja monesti sen ohi kulkenut siinä etsiskellessä. uglystupid2
tallennettu
Jaana.a
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #12 : 19.04.2012 09:16:36 »

Hehei. Sormus on löytynyt, ja se oli siellä parvekkella. Lumi sulas pois ja siinähän se möllötti. Smiley
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #13 : 19.04.2012 19:55:12 »

Hieno homma. Olikohan se siellä koko ajan?  Cheesy
tallennettu
Jaana.a
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #14 : 20.04.2012 20:40:44 »

Jaa-a. me kun ei olla edes parveketta lapioitu, saati sitte siellä oltu, viimeksi lumen tulon jälkeen siellä on käyty silloin kun yritin etsiä sitä sieltä mikron takaa...
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: