Okei, Mikro on tarkistettu, jopa se joka on rämänä parvekkeella, ei mitään, vaikkakin mulla on ollut vahva tunne tuosta parvekkeesta, mutta täytynee kai odottaa, että lumet sulaa pois, siksi en ole edes lapioinut sitä kun tuntuu että se vois olla sielä, etten mene lapioimaan sitä pois.
Ehkä menen kastelukannun kanssa kaatelemaan lämmintä vettä sinne
Ja sängyn oikealla puolen ei ole mitään, meillä on täysin tyhjä makuuhuone, sielä on vain sänky, kun pitää poistaa kaikki mahdolliset pölyn kerääjät/pölyttäjät, öisin tulee niin helposti semmonen kuiva yskä jos on vähänkin pölyä. Ja sänky, patjat, peitot, peitonpääliset ja tyynyt, on kaikki pengottu läpeensä, samoin sängyn runko.
Ollaan nyt pyydelty sitä. Mieheni on pitänyt sormessa jotain äitinsä ja isänsä vanhaa kihlasormusta sen tilalla, kun kuulemma haluaa, että siinä on jotain, (mulla vähän huvitti se, kun se on jotenkin niin symboolinen juttu mun mielestä
) eli jäämme odottelemaan, josko se tupsahtais jostain.
Eilen säikähdin ihan himmusesti kun jutskattiin puhelimessa siitä sormuksesta, ja sitten kuului yhtäkkiä voimakas pamahdus, räsähdys, ritinä rätinä, kilahdus, monta kertaa peräkkäin. Mutta myöhemmin sitten kuulin, että moni muukin tässä lähialueella oli kuullut sen. kerkesin jo kuvitella kaikkea höpöä, ja pelätäkkin...
Ja joo, on se meidät vähän saanut nauramaankin, kun moni on jo kuvitellut, että ollaan eroamassa kun aluksi se ei laittanut mitään tilalle...
Siksi kai se siinä haluaakin pitää sitä vanhaa isänsä sormusta, vaikka sanoinkin, ettei vihkisormusta muiden ihmisten takia tarvi pitää..