Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Paijattavana oltavana tunne kuin energiahoidossa  (Luettu 5140 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Sielu`
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 08.04.2012 09:13:20 »

En kyllä tiedä miltä energiahoito tuntuu mutta parempaa kuvailua en keksinyt...
En siis usein ole ollut tuossa tilanteessa että joku silittelisi sinua. Mutta kerran kun olin, tuntui, kuin olisin tuntenut toisen rakkauden tai jotain, kuin hänestä olisi lähtenyt "lämpöä" minua kohti, kehossa hento jännä miellyttävä tunne. Hyvin rauhaisa ja rakastava olo.
Ja se tuli tosiaan kuin itseni ulkopuolelta koska en tuntenut tätä toista kohtaan mitään.
tallennettu

Aurinkomerkki härkä, nouseva rapu. Smiley
Indium
Vieras
« Vastaus #1 : 08.04.2012 13:20:41 »

Tuttua on. Kasvoja ja käsiä silitellään hellästi. Se on jännä.... ja ei hirveästi poikkea etäenergiahoidosta vaikka toisaalta poikkeaakin  idiot2
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 08.04.2012 15:53:20 »

Minäpä luulen että sain vähän aikaa sitten suukon poskelleni kun olin nukahtamassa, eikä siis ollut oma ukko!  Wink. Makasin sängyllä ja yhtäkkiä tuntui sellainen lämmin energia kasvojen vieressä, sama tunne kun jos joku ihminen tuo kasvonsa ihan liki, melkein aistin lämpimän hengityksen. Ensin kauhistuin että nyt on taas joku ylimääräinen kammottava kaveri paikalla (meidän asunnossa on välillä aistittavissa sellainen synkkä läsnäolo, kaikenlaista häiriköintiä oli vielä pari vuotta sitten. Hänet olen nimennyt "Herra Huuksi") Yllättäen mulle tulikin hyvin rauhallinen ja miellyttävä olo, rakastettu  smitten Kyseessä oli varmana naisenergia ja jollei mummu antanut hyvänyön suukkoa niin kyseessä oli varmasti opaskaveri.
Samoin kaksi kertaa, vaikeassa elämäntilanteessa jolloin olen pelännyt tulevaa ja kokenut epävarmuutta kaikesta olen herännyt unesta voimakkaaseen tunteeseen että joku pitää kädestä kiinni. Tunne on voimakas, käsi on lämmin, varma ja rohkaiseva "et ole yksin, kaikki järjestyy"  angel Näitä kontakteja pitäisi olla enemmän! (aina ei jaksaisi Herra Huun kanssa nahistella)
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Indium
Vieras
« Vastaus #3 : 08.04.2012 17:14:24 »

Jaaaa mä ihan ymmärsin että tää oli sellasta "etähellyyttä" jota mä itse ihmettelen ja kummastelen, eipä tullut mieleenkään ihmetellä että rakkaus tuntuu kun toinen ihan oikeasti on siinä ja silittää   smitten  Cheesy Juu, totta kai sen voi tuntea.  Smiley
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 08.04.2012 19:50:26 »

Juu en kanssa tajunnut että tässä taisikin olla kyse ihan konkreettisesta, fyysisestä läheisyydestä ja kosketuksesta. No tulipahan mietittyä nyt noita "näkymättömiä" hellyyden ja välittämisen osoituksiakin tässä..
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 09.04.2012 13:07:08 »

Kyllä rakkaudellinen, hellä kosketus on vain niiiiin tärkeää ja parantavaa, on se sitten konkreettisen fyysistä tai henkistä.  smitten Itse olen liian pitkään saanut vain tuota henkistä läheisyyttä, että kyllä on ihan todella iso ikävä sitä että joku pitäisi fyysisestikin lähellä.  Cry
tallennettu
Sielu`
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 15.04.2012 20:34:25 »

joo, toki kosketus tuntuu hyvältä, en ihan sitä tässä tarkoittanut  Cheesy
ja konkreettisesti läsnä toinen henkilö.
mm. varmaan välitti rakastavaa energiaa minuun ja sen tunsin Smiley
tallennettu

Aurinkomerkki härkä, nouseva rapu. Smiley
unelmassa
Vieras
« Vastaus #7 : 15.04.2012 22:27:04 »

Voihan sitä  kaukohoijossakin tuntea, silittelyä,..ynm mukavaa.. Cheesy  Wink    smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: