Minäpä luulen että sain vähän aikaa sitten suukon poskelleni kun olin nukahtamassa, eikä siis ollut oma ukko!
. Makasin sängyllä ja yhtäkkiä tuntui sellainen lämmin energia kasvojen vieressä, sama tunne kun jos joku ihminen tuo kasvonsa ihan liki, melkein aistin lämpimän hengityksen. Ensin kauhistuin että nyt on taas joku ylimääräinen kammottava kaveri paikalla (meidän asunnossa on välillä aistittavissa sellainen synkkä läsnäolo, kaikenlaista häiriköintiä oli vielä pari vuotta sitten. Hänet olen nimennyt "Herra Huuksi") Yllättäen mulle tulikin hyvin rauhallinen ja miellyttävä olo, rakastettu
Kyseessä oli varmana naisenergia ja jollei mummu antanut hyvänyön suukkoa niin kyseessä oli varmasti opaskaveri.
Samoin kaksi kertaa, vaikeassa elämäntilanteessa jolloin olen pelännyt tulevaa ja kokenut epävarmuutta kaikesta olen herännyt unesta voimakkaaseen tunteeseen että joku pitää kädestä kiinni. Tunne on voimakas, käsi on lämmin, varma ja rohkaiseva "et ole yksin, kaikki järjestyy"
Näitä kontakteja pitäisi olla enemmän! (aina ei jaksaisi Herra Huun kanssa nahistella)