Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitkä ammatit "näkyvät" kartallani?  (Luettu 41543 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Daria
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 27.10.2005 20:54:30 »

Nimittäin nyt pukkaa opetustyötä joka tuutista, vaikka opetus on yksi monista asioista joille olen sanonut "ei koskaan". Ja kaikki nämä "ei koskaan" -asiat on tapahtuneet elämässäni... Shocked

Kiitos etukäteen  Wink.

Mutta siis 8.2.1979 klo 12:55
Nouseva Rapu
Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
Daria
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 29.10.2005 10:07:15 »

Niin olisi kiva tietää jos tämä kysymykseni asettelu on liian ylimalkainen tai vaatii lisätietoa astrologisista kuvioista? Vai onko koko kysymys ylipäätään täysin mahdoton?  Huh
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #2 : 29.10.2005 10:47:39 »

hmm..olen itsekkin pohtinut sitä miten tuo Seppo Tanhua on katsonut kartalta tuon sopivan ammatin?Ainakin mun muistaakseni mc,10 huone ja 2.huone liitetään työhön mutta miten se katsotaan niin sitä en osaa sanoa...
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 29.10.2005 15:58:38 »

Työn huone on 6. ja uran 10. Eli kannattaa katsoa niiden kärjet ja taivaankappaleet.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Daria
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 29.10.2005 16:08:26 »

Kiitos Linn tarkennuksesta. Omalla kartallani kerrotaan näin:

6. huone Neptunus 20 astetta 0' Jousimies
10. huone Ceres 25 astetta 19' Vesimies

Eli maallikolle ei tuo kerro mitään, joten jos joku tästä vinkkaa jotain, olen tiedosta kiitollinen  Cheesy
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 29.10.2005 16:11:21 »

Moi,

itse tutkailen soveliaita ammatteja kartalta seuraavasti:

-Aurinkomerkki ja Auringon huone. Aspekteja muihin planeettoihin kannattaa myös tarkkailla.
-MC:n ja 6:n huoneen kärjen merkki. Jos MC:llä tai muuten kymppihuoneessa on planeettoja, ne otetaan myös huomioon. Samoin raskas kutonen viittaa ammatilliseen suuntautumiseen esim. terveydenhuoltoalalle. Joskus tosiaankin myös kakkoshuone viittaa ammattiin, mutta mielestäni harvemmin kuin 10 ja 6.
-Saturnuksen merkki ja huone viittaa erittäin usein ammattiin. Toisinaan myös Jupiterin sijainti kannattaa pistää merkille, mutta se viittaa työhön harvemmin kuin Saturnus. Myös Marsin sijainti kannatta pistää merkille.
-Kuun solmujen sijainti. Nuoruudessa saattaa alasolmu viitata työhön, myöhemmällä iällä taas yläsolmun teemat voivat viedä voiton.

Au-Mars-MC Vesimies voi tuskin välttyä opetustehtäviltä tai muulta sosiaalis-humanistisilta hommilta, etenkin kun tuo Kuukin on empaattisessa Ravussa. Kutoshuoneen kärki Jouskarissa viittaa myös opetukseen, yleensä kuitenkin korkeakoulutasolla.
« Viimeksi muokattu: 29.10.2005 16:13:10 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 29.10.2005 17:48:04 »

Lilli, selitit aivan mahtavasti ton jutun!!!  smitten
Selkeästi pystyy nyt pähkäilemään asiaa, vaikka oon kyllä aina tiennyt mikä mun juttu on..

Saturnuksen merkki ja huone? Onko näin? Mielenkiintoista! 12. huone skorpionissa. Salapoliisi? Patologi? Psykologi? Psykopaatti?  laugh

Mullahan on saturnus/kauris suhteellisen korostunut muutenkin... Aurinko kymppihuoneessa ja jupiter kauriissa.
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #7 : 29.10.2005 18:51:53 »

Seppo Tanhua oli todennut tuossa luonneanalyysissään jonka tilasin joskus monia vuosia sitten,että itselleni sopisi näyttelijän,muusikon tai terveydenhuolto ala joka kyllä pitää todellakin paikkansa!Haaveenani on aina ollut tulla muusikoksi tai olla lasten kanssa tekemisissä esim. tarhantätinä mutta palataan todellisuuteen..a)olen atoopikko ja siksi ala ei minulle käy b)tällä itsetunnolla laulajan ura on pelkkä haave..

Kartallani on juuri tuo 6.huone todella iso ja ruuhkainen!
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Solararc
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 28.03.2006 18:02:55 »

Tässä ammateista kun puhutaan, niin miten tuo  saturnus 10.huoneessa ( :aspect_con:MC) oikein tulee esiin? Myös  aurinko aspect_con saturnus ja  merkurius :aspect_con:MC 10.huoneessa? Ja juuri tuo 6. huonekin on ruuhkainen, siellä majaille  kuu aspect_con jupiter +muita asteroideja kasapäin...tuo kuu/jupiter-kuvio on  :aspect_con:DESC joten liekö merkitystä?
Joskus muistan Gaugelinin (mites se nyt kirjoitettiinkaan?) maininneen näyttelijän ammatin, jos Jupiter on tietyllä sektorilla 6.huoneessa. Arvoitus on, kuinka ne sektorit oikein sijaitsee, onko niissä joku tietty asteluku tai jotain?

Noh, ammatit kiinnostaisi kovasti. Kirjailijan ammattikin kiinnostaisi mutta jotenkin se tuntuu liian "boheemilta"?  2funny->Saturnusko?
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 29.03.2006 06:59:36 »

Eli mikä olisi minulle? Terveydenhuoltoalako? Neptunus kutoshuoneessa, merkurius kaloissa 10 huoneessa. Saturnus neloshuoneessa...
tallennettu
Nomadi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #10 : 30.03.2006 22:02:31 »

Minulla ei ole yhtään mitään planeetta, asteroidia tai muuta kivenmurikkaa, ei 6. eikä 10. huoneessa. Mutta ehkä se menee sitten niin, että kun muut tekevät mitä osaavat minä teen mitä minä haluan!  2funny
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
kaapokisu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #11 : 31.03.2006 04:53:07 »

6.huoneen kärki oinaassa ja mc leijonassa. Hoitoalalla olen, vissiin eläkeikään asti  Wink
tallennettu

Aurinko vaaka
Nouseva skorpioni
Kuu vaaka
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 31.03.2006 21:38:04 »

Tiedan, etta olen tyonarkomaani, mutta oikeastaan nautin siita.Onko syyna kun
itsellani on aurinko harassa 10 huone sitten kuu vesimiehessa 6 huone, mutta miten chiron myos vesimiehessa 6 huone, vaihdanko ammattia, jota olen joskus miettinyt, sitten kun olen iso?
Diamond
ps:Chiron = haavoittunut parantaja, mutta vesimiehessa ja 6 huone?Huh
tallennettu
Missa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13 : 01.04.2006 22:39:52 »

Itse tiedän kyllä mitä tahdon tehdä, ja omasta mielestäni karttanikin tukee sitä, mutta mielenkiinnosta ajattelin kysyä mitä teille tästä tulisi mieleen:

- Aurinko vaaka 2.huone
* yhtymä Merkurius (3.huoneen alussa)
 * oppositio kuu
 * kolmio Jupiter
 * neliö Neptunus

- 6.huone vesimies
* yhtymä Jupiter (5. huoneen lopulla)
- 10.huone härkä
* kolmio Venus, Mars
 * yhtymä Lilith, yläsolmu, Pholus (riippuen tosin hieman mitä orbia käyttää)
 * oppositio Saturnus (Saturnus skorpionissa 4.huoneessa, ei tee muita merkittäviä aspekteja)
 * kvinkunssi Uranus

edit: ei niillä pienimmillä aspekteilla todennäköisesti kovin suurta painoarvoa ole
« Viimeksi muokattu: 01.04.2006 22:57:38 kirjoittanut Missa » tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
Missa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #14 : 01.04.2006 22:46:58 »

Nimittäin nyt pukkaa opetustyötä joka tuutista, vaikka opetus on yksi monista asioista joille olen sanonut "ei koskaan". Ja kaikki nämä "ei koskaan" -asiat on tapahtuneet elämässäni... Shocked

Kiitos etukäteen  Wink.

Mutta siis 8.2.1979 klo 12:55
Nouseva Rapu
Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Sen verran kiva stelliumi vesimiehessä, että lähtisin ammattia miettimään siltä kannalta. Jokin yhteiskunnallinen, ihmisten pariin liittyvä työ, mieluiten sellainen jossa et ole liian sidottu yhteen paikkaan ja aikaan. En usko että "08.00-16.00 toimistolla vähintään seuraavat 40 vuotta" jaksaisi kiinnostaa sinua. Opetus voisi sopia sinulle hyvin, tosin tämän ei välttämättä tarvitse tapahtua perinteisellä tavalla, sillä todennäköisesti tarvitset työssäsi tiettyä vapautta liiallisista säännöistä ja rutiineista sekä mahdollisuutta improvisoida ja olla innovatiivinen tarpeen tullen. Jos opetustyötä sinulle tarjotaan, ja homma kiinnostaa, niin voihan sitä kokeilla? Smiley
« Viimeksi muokattu: 01.04.2006 22:52:25 kirjoittanut Missa » tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  

Siirry: