Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitkä ammatit "näkyvät" kartallani?  (Luettu 41823 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #30 : 05.04.2006 11:47:59 »

Voisiko joku vielä kertoa mitkä planeetat jne. liittyy kunniahimoon – sekin kai osaltaan selittää urallapärjäämistä ja sitäkin kuinka korkalla astella ja sitkeästi viitsii omaa alaansa opiskella.

Kunnianhimo ja sitkeys: Saturnus. Ja tietämyksen laajentaminen: Jupiter. Sopivasti noita molempia teemoja, se voisi olla yksi tekijä pitkälle päässeen ihmisen kartalla?
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #31 : 05.04.2006 12:59:46 »

Lainaus
Kunnianhimo ja sitkeys: Saturnus. Ja tietämyksen laajentaminen: Jupiter. Sopivasti noita molempia teemoja, se voisi olla yksi tekijä pitkälle päässeen ihmisen kartalla?

Hei kiitti Ajatus! Mä olen jotenkin aina tyytynyt siihen ajatukseen, ettei mussa ole mitään kunnianhimoa, kun olen vertaillut itseäni mahtaviin leijonaystäviini, jotka hakevat vaikka kuun taivaalta, jos haluavat. Minulla kun ei kartalla ole yhtään leijonata!

Minussa kuitenkin on kaurista ja jouskaria ja satunuksen ja jupiterin aspekteja kartalla... Useimmiten pyrin tietämättäni täydellisyyteen ja minulla on paljon henkisiä/älyllisiä päämääriä. En vain tajua sitä aina itse, kun kaiken puurtamisen keskellä olen niin vaatimaton. Minulle ei arvosanat tai saavutukset itsessään merkitse mitään, vaan se, mitä niistä jää päähän; kokemus, tieto, viisaus. Hei kiitti oikeesti, aloin taas kunnioittamaan itseäni. Eihän kunnianhimon tarvitse olla kerskailevaa tyyppiä, niinkuin joillakin..
Wink
tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #32 : 05.04.2006 15:21:07 »

Hei valonkantaja, kiva jos sait näistä oivalluksia! Smiley Leijona-tyypit ovat varmasti näkyvämpiä tässä asiassa, mutta ehkä auringon/Leijonan motiivit tosiaan lähtevät enemmän sieltä egon suunnalta, Jupiterin/Jouskarin ja Saturnuksen/Kauirin taas enemmän yleiseltä tasolta - loppupään merkkejä kun edustavat, eli symbolisesti yhteiskuntaa ja yhteistä hyvää.
tallennettu

Asc Kauris
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #33 : 05.04.2006 16:31:20 »

Lainaus käyttäjältä: Ajatus

Jaa. Mitäs sitten kun nämä kaksi ovat oppositiossa keskenään..? ( jupiter aspect_con neptunus jousimies huone 6 aspect_opp  saturnus kaksoset huone 12)
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #34 : 05.04.2006 16:46:50 »

Hei Pallaskissa,

pitäisikö tuo tulkita niin, että et tiedä alkaisitko henkiparantajaksi vai salapoliisikirjailijaksi?
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #35 : 05.04.2006 16:54:18 »

Kiitos Lilli päivän makeimmista nauruista!!! ...Tarkemmin ajateltuna kumpikin ammatti kuulostaa oikein hyvältä! Jos ryhdynkin vaakamaisen päättämättömyyden vallitessa terapoivaksi esoteeriseksi kirjailijaksi?
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #36 : 06.04.2006 09:18:21 »

Jaa. Mitäs sitten kun nämä kaksi ovat oppositiossa keskenään..? ( jupiter aspect_con neptunus jousimies huone 6 aspect_opp  saturnus kaksoset huone 12)

Lilliltä nuo ammattiehdotukset tulevat kuin apteekin hyllyltä! Grin

Minusta tuo oppositioaspekti asemineen näyttäisi siltä, että sinulla on juuri sopiva jännite jo sisäisesti olemassa sekä jatkuvaan kehitykseen ja uusiin aluevaltauksiin siellä "henkiparannuksen" alueella, että perustankin rakentamiseen siellä ei-aineellisella elikäs henkisen ja mielen pääoman (12. huone) alueella. Ja nimenomaan juuri opiskelun ja tiedon keräämisen (Kaksoset) kautta. Taisit ollakin kouluttautunut pitkälle? Smiley
tallennettu

Asc Kauris
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #37 : 06.04.2006 11:52:08 »

Minusta tuo oppositioaspekti asemineen näyttäisi siltä, että sinulla on juuri sopiva jännite jo sisäisesti olemassa sekä jatkuvaan kehitykseen ja uusiin aluevaltauksiin siellä "henkiparannuksen" alueella, että perustankin rakentamiseen siellä ei-aineellisella elikäs henkisen ja mielen pääoman (12. huone) alueella. Ja nimenomaan juuri opiskelun ja tiedon keräämisen (Kaksoset) kautta. Taisit ollakin kouluttautunut pitkälle? Smiley

Hei Ajatus, kiitos tästä! Olen viime aikoina ryhtynyt pitämään itseäni "toivottomana tapauksena" tämän "urasuunnittelun" suhteen, tuntuu kuitenkin mielekkäältä ajatella, että vaikka CV (pankkitilistä puhumattakaan Wink) näyttääkin vaatimattomalta, on pääomaa kertynyt edes henkisellä puolella  Grin. Kyllä, olen ikuinen opiskelija, vielä kun saisi noiden kaikkien opintoviikkojen (ja lainan...) kerryttämisen lisäksi tutkinnonkin valmiiksi... Tongue. Sen jälkeen saisin hyvällä omallatunnolla opiskella vaikkapa astrologiaa  :Smiley

Nimimerkillä "Paperit vain reikikurssista  Cheesy"
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #38 : 06.04.2006 13:02:30 »

Hehee, yksi huuhaa-deeku lisää ilmoittautuu...

Nimim. Syntynyt klo 00.03  angel
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Nomadi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #39 : 10.04.2006 22:30:54 »

Minullakin Jupiter - Saturnus oppsitio:
Jupiter, 8. huone/skorppi ---Saturnus, 2. huone/härkä. Huh, tuliskos musta sit hyvä huora tai palkkamurhaaja?  2funny
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #40 : 11.04.2006 09:25:18 »

Minullakin Jupiter - Saturnus oppsitio:
Jupiter, 8. huone/skorppi ---Saturnus, 2. huone/härkä. Huh, tuliskos musta sit hyvä huora tai palkkamurhaaja?  2funny

Jaa-a, ehkä nuo ammatit eivät ole ihan siellä yleisellä Top 10 -listalla...mutta mikseivät teemaan sopisi tietenkin. Grin

Ehkä mieluummin se salapoliisi/murhatutkija/psykologi taikka rakennusalan yrittäjä/sijoitusneuvoja? Wink

Tuli mieleen vielä tuosta Jupiter-Saturnus -jutusta, että ehkä se onkin niin, että haastavat aspektit tuovat sitä "ikuinen opiskelija" -syndroomaa tuottaen sisäistä jännitettä koko ajan pyrkiä eteenpäin..? Minulla Jupiter ja Saturnus eivät tee aspektia keskenään, mutta Jupiter on yhtymässä aurinkoon ja Saturnus kolmiossa aurinkoon. Keskiasteen tutkinto löytyy, mutta taipumus on ehkä mennä hieman riman alta...mahkuja olisi aikanaan ollut korkeampaankin koulutukseen, mutta kun "ei kiinnostanut". Nyt vasta ihan viime aikoina olen alkanut miettiä uudelleen yliopisto-opintoja ja muutenkin treenannut kielitaitoa yms. Lienevätkö "osasyynä" sitten nuo Jupiterin ja Saturnuksen transiitit, tsekkasin nimittäin että vielä tällä hetkellä tr Jupiter on kolmiossa radix-Saturnukseeni ja vastaavasti tr Saturnus on kolmiossa radix-Jupiteriini! Grin
tallennettu

Asc Kauris
Nomadi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #41 : 11.04.2006 15:11:31 »

Tuli mieleen vielä tuosta Jupiter-Saturnus -jutusta, että ehkä se onkin niin, että haastavat aspektit tuovat sitä "ikuinen opiskelija" -syndroomaa tuottaen sisäistä jännitettä koko ajan pyrkiä eteenpäin..?

Joo, tää ajatus kyllä soittaa kelloja. Olenpa sitten ollut töissä tai koulussa niin suurin motivaationi lähde on aina ollut se, että opin uutta. Ja pitkällähän tässä kai jo mennään: väikkärii pukkaa, väikkärii pukkaa..  laugh
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
Jinx
Vieras
« Vastaus #42 : 20.04.2006 10:23:09 »

Kun kerran työn huone on 6. ja minulla on se huone tyhjä...
Olen työtön niin meinaako tämä nyt sitä etten tee koskaan töitä?
En ole vielä päivääkään tehnyt töitä.. se voisi toisaalta selittää miksen ole töitä saanut...
Kärkenä kutos huoneessa on Kaksoset 26 44'...

Uran huoneesssa on saturnus ja juno jousimiehessä mutta kärkeä ei ole...

Olen kauris nousuinen...
Luonneanalyysissä ammatista ja työstä seuraavanlainen pätkä...:

Parhaiten lahjasi pääsevät esille toimiessasi jonkinlaisena opettajana tai konsulttina. Nousu merkkisi mukaisesti voit valita sinulle parhaiten sopivan tavan toteuttaa opettajan tehtävääsi. Esimerkiksi jousimiesnousuisena opettajana tai konsulttina, kaurisnousuisena luomassa muutoksen vaatimia rakennemuutoksia, vesimiesnousuisena tuomassa käytäntöön aiemmin täysin tuntemattomia toimintatapoja ja kalanousuisena intuitiivisen ilmaisun, tanssin, taiteen tai auttamisen kautta. Sinua tarvitaan kaikilla am mattialoilla, joten ainoastaan viihtyvyytesi voi kertoa, joko olet löytänyt oman paikkasi. Toinen varma merkki oikean ammatin löytymisestä on sen jatkuva laajeneminen ja kehittyminen, sillä sinun ammatillinen etenemisesi on parhaimmillaan suurta seikkailua ja uusien alueiden valloittamista.

Eli...
Mitäs tämä nyt sitten kertoo?
tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #43 : 20.04.2006 10:55:23 »

Täällä toinen tyhjän 6.huoneen omaava henkilö  Cheesy

Uran huoneessa mulla Neptunus Jouskarissa ja siinä 9-10 rajalla on  keskitaivas

Et sinä ilman töitä tule oleen, näin uskon, olen minäki töissä  Grin

Mutta ihan samaa olen ihmetellyt että mitä toi tarkoittanee kun 6. huone on tyhjä  idiot2

Jos joku osaisi meitä valistaa  :Smiley
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #44 : 20.04.2006 11:13:03 »

Eivät nuo tyhjät huoneet ole sen kummempia kuin muutkaan. Sitä paitsi jos otetaan huomioon kaikki asteroidit jne., meillä kaikilla on kaikki huoneet täynnä.  Smiley

Jos huoneessa ei ole planeettoja tai muita tärkeimmiksi luokiteltuja taivaankappaleita, se merkitsee, että on sen huoneen edustamissa asioissa melko puhtaasti tuon huoneen kärjen edustaman merkin mukainen.

Syyt työttömyyteen löytyvät muualta. En esimerkiksi näe Kaksosia välttämättä kovin urasuuntautuneena merkkinä, mutta toisaalta kuudes huone kertoo käsittääkseni enemmän tavoista työskennellä, ja 10. huone sitten urakehityksestä. Saturnusta ja Kaurista omalla kartalla voi myös tarkkailla esim. kunnianhimon ja pitkäjänteisyyden osoittajina.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  

Siirry: