Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Missä ammatissa toimit?  (Luettu 52603 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Marion
Kanta-astroilija

Profiili
« : 26.02.2006 01:05:33 »

Minä ole toiminut toimistotyöntekijänä suurimman osan työelämästäni.  Smiley Erilaisia toimistotöitä kaupan alalla.  Smiley Ei työssöni ole ollut koskaan mitään vikaa tai en olisi koskaan pitänyt siitä.  Smiley  Nyt olen harkinnut vakavisani ajatellut ammatinvaihtioa aikuisiällä (+40-v).  Cheesy  Uusi ammatti vaihto ehtoni ovat kosmentologi tai sosiaaliala.  Cheesy  Haluaisin olla ihmisten lähellä.  Cheesy

Missä ammatissa toimit?
Missä haluaisit toimia?

smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
*Angel*
Vieras
« Vastaus #1 : 26.02.2006 01:36:05 »

Heips!

Mielenkiintoinen aihe...
 keskitaivas  vaaka
6. huoneen kärki  harka
 askendentti ja  kuunsolmu  skorpioni
 pluto  aspect_con  keskitaivas
 pluto  aspect_squ  aurinko
 juno  aurinko  saturnus  vertex 8. huoneessa

Omalla skorpioni-, pluto- ja kasihuonepainotuksella opiskelen psykologiksi. Oman alan sisällä haluaisin erikoistua lisää trauma- ja kriisiterapiaan ja psykoterapiaan yleensäkin. Unelma-ammattiini opiskelen... En juuri muuta voisi kuvitella tekeväni...

Rohkeasti vaan kaikki toteuttamaan unelmiaan...  smitten

angel
tallennettu
Hecate
Satunnainen astroilija
*

Pukeudun mustaan kunnes löydän jotain tummempaa

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 26.02.2006 10:08:29 »

valmistan ja myyn kestovaippoja vauvoille sekä muita kestotuotteita äideille sekä lapsille.
eli hoidan samalla omia lapsiani kotona ja teen töitä kotoa käsin, kotiäiti/yrittäjä siis tai niinkuin tällä alalla usea on wahm, eli working at home mother, suomalaisittain kotka.  Smiley
rankkaa on aina aika ajoittain mutta henkisesti kuitenkin palkitsevaa!
tallennettu

Jousimiesäiti kera Kaurismiehen, leijonapojan,  kalatytön ja masuasukin.

-väärinkäsitykset johtuvat aina sanoista-
Marion
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 26.02.2006 10:40:27 »

Kiinnostavaa lukea teidän kirjoitulsia!  Smiley

Aikoinaan olin minäkin kotona lasten kanssa yli 4 vuotta. Kyllä lapset on naisen eläntyön rikkaus, kun ei ajattele hoitamisen raskautta.  smitten

Olen itsekkin miettinyt omaa yritystä, jossa saisi olla itsensä pomo.
Uusi ammatinvalinta kysymys on nyt mietinnän alla kovasti, koska olen työtön tällä hetkellä ja hakenut koko ajan työpaikkoja huonoin tuloksin. Enkä halua olla kokoajan kotona. Uuden ammatin opiskelua voisin käydä päivä- tai iltakouluna. Lapset ovat sopivasti isoja. Minulle jää sopivasti omaa aikaa opiskeluun. Tälläinen HAAVE on minulla.  Smiley

tallennettu
pluto
Kanta-astroilija

...miau...

Profiili
« Vastaus #4 : 26.02.2006 11:20:23 »

Kyllä on ihmeellistä! Kirjauduin foorumulle kysyäkseni ammatinvalintaohjeita joltakin, ja tämä keskustelu osui heti ensimmäisenä silmiin...  Shocked

Olen itsekin toimistotyöläinen ja pidän kyllä siitäkin.  saturnus 10.huoneessa,  askendentti neitsyt...

Pidemmän aikaa on kuitenkin tuntunut siltä, että jotain erikoisempaa ja luovempaa haluaisin tehdä. Olisi ihanaa olla vapaa taiteilija tai luonnonparantaja tai jotain muuta vähemmän sovinnaista...

Osaako joku teistä muista sanoa, että näyttääkö siltä, että kohtaloni on pyöritellä numeroita lopun ikääni, vai kertovatko nämä alla olevat aspektit kenties jotain muuta:

uranus aspect_con merkurius 2. huone, vaa'assa  aspect_opp chiron
Pars Fortuna 9.huone  aspect_con  keskitaivas aspect_con laskusolmu
Pars Fortuna +  keskitaivas  aspect_opp  neptunusaspect_squ jupiteraspect_tri  plutomars

Toivottavasti nyt osasin valita kartastani ne oleelliset aspektit, kun en vielä ole niin kovin edistynyt astrologian saralla.

Aijuu, pitanee kai lisätä tähän vielä ne Saturnuksen aspektit, se kun sitä 10. huonetta yksinvaltiaana isännöi:

saturnus aspect_squ merkurius ja  uranus, sekä  aspect_squ chiron
 saturnus aspect_tri jupitersaturnusaspect_opp kuu

Pliis pliis, jos joku saa noista jotain irti , niin kiltit kertokaa. On taas kevättä ilmassa, ja muutoksen tarve on aivan käsittämätön...)
« Viimeksi muokattu: 26.02.2006 13:21:50 kirjoittanut pluto » tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #5 : 26.02.2006 11:28:53 »

Juuri tällä hetkellä en missään, mutta aikaisemmin olin ns. "kirjekyyhky". smitten  2funny
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 26.02.2006 11:33:42 »

kiitos ANGEL kun laitoit nuo aspektit näkyviin,koska myös itselläni on samat intressit psykologiaan,kaikkeen piilotajuntaan liittyvään,mutta opiskelen sitä kaikkea omaksi ilokseni ja olen miettinyt usein miksen haluaisi siitä oikeesti ammattia,ja nyt tajusin että mun pluto ei tee aspekteja HENKILÖKOHTAISIIN planeettoihin,vaan suotuisat yhtymät ovat KOLLEKTIIVISIIN planeettoihin,uranukseen ja neptunukseen ainoastaan,eli mun tehtävä on jakaa alitajunnan viestejä vaikka täällä foorumilla,nousujouskarissa kun on aimo annos opettajaa,mistä pitikin yhessä vaiheessa tulla mun ammatti:yhdistettynä kielet ja mc vaaka-muoti eli käsityöt-näitäkin toteutan sitten omaksi ja vähän toistenkin iloksi
 mc vaaka ja 6 huone härkä samat
stelliumi skorpionissa ja kasihuone tiuhaan asutettuna yhdistää myös
-kysyisin missä merkissä sun kasihuone on?
mutta pitkän esitelmän jälkeen aiheeseen
mun ammatti liittyy härän maanläheisyyteen,konkreettiseen fyysiseen työhön,jossa toteutan mc vaa an sosiaalisia ihmissuhdetaitoja ja pyrin tekemään työympäristöstäni harmonisen ja miellyttävän
nousujouskarina pidän itsenäisestä,liikkumavapautta antavasta työstä

mutta KIITOS vielä kerran,annoit psykologisen ahaa-elämyksen ,
sinä pelastava enkeli
tallennettu
*Angel*
Vieras
« Vastaus #7 : 26.02.2006 12:23:24 »

Heippa Nikki!

Olen itsekin ollut jo nuoresta saakka kiinnostunut kaikesta piilotajuisesta ja pinnan alla olevasta... Aluksi minäkin lueskelin kirjallisuutta vain omaksi ilokseni, kunnes tajusin, että pitäisi kait joku "oikeakin" ammatti hankkia. Kaikista tarjolla olevista vaihtoehdoista tuo psykologia oli lähimpänä omia kiinnostuksenkohteita.
Akateeminen psykologia on kyllä enimmäkseen painottunut kognitiiviseen puoleen, sivuttaen tunteet ja alitajuiset prosessit, mutta ammattipuolella esim. terapiatyössä nämä teemat taas ovat korostetusti esillä.

Mun kasihuoneen kärki on ravussa.

Psykologin työtä ajatellen härkä on hyvä merkki; maadoittava ja turvallisuutta luova. Rapu taas hyvä kuuntelija, skorpioni kaivaa salapoliisimaisesti vanhat traumat ja lukkiutuneet tunteet esille, vaaka antaa työssä tärkeät ihmissuhdetaidot. Mulla on Uranus kympissä, joten ajattelisin sen tuovan vahvuutta erilaisten ryhmien kanssa toimimiseen.
Mielestäni nousujouskari olisi hyvä esim. ammatinvalintapsykologina. Siinä voi ihan konkreettisesti antaa neuvoja ja opetusta ihmisille. Kyllä muuhunkin psykologin työhön kuuluu mielestäni opetuksellinen ja neuvova puolikin, eikä pelkkä pään nyökyttely ja kuuntelu...  2funny

Mun opiskelukaverilla on aurinko jousimiehessä, nouseva vaaka, pluto askendentilla ja MC rapu. Psykologian opiskelu on ollut aina hänen suurin
unelmansa.

Missä huoneessa Sun Uranus ja Neptunus on? Mulla on Neppari ykköshuoneessa, kvinkunssissa Aurinkoon. Kait se antaa empatiakykyä ja herkkyyttä vaistota ihmisten mielialoja.

Vaikka Sun kartalla Pluto ei tee aspekteja henkilökohtaisiin planeettoihin, tuo skorpionistellium ja kasihuoneen painotus kertovat omaa alitajuista kieltään...  2funny

Jos ala kiinnostaa, ota maistiaisia vaikka avoimesta yliopistosta...

angel
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #8 : 26.02.2006 12:49:36 »

Tällä hetkellä opiskelen (taas) uutta ammattia varten - monimuoto-opiskeluna - Matkailuala -> käsityömatkailu  (ikuisena opiskelija-/reissaajaluonteena  Wink  )  Lisäksi päivisin Työpoolin Starttikurssilla.

Jos jotakuta kiinnostaa edelliset ammattini/työni, niin suora linkki on CV:ni: historia: http://www.oyk.fi/~ritva.astikainen

Laskiaisterveisin, Ippuska  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
sawotar
Vieras
« Vastaus #9 : 26.02.2006 13:56:11 »

Itse toimin tällä hetkellä iltapäiväkerhon ohjaajana  smitten Lapset on ihania, mutta ei ole minun tulevaisuuden ammatti, enemmän tehnyt sos.puolen hommia alkoholistien,asunnottomien,mielenterveyskuntoutettavien, kehitysvammaisten parissa+lastensuojelu hommia, ja jonkin verran humanitääristä työtä smitten vapaaehtoisena pietarin katulapsi keräyksissä ja Eu-projektissa sen verran, että saanut tilattua eu avustuksia vähäosaisille smitten haaveeni olisi toimia ko. hommissa esim. jossain palvelutalossa jossa voisi kuntouttaa asiakkaita esim. taiteiden alalla, ja ihminen siellä saisi olla se mikä on smitten pikkuhiljaa nousen saavutukseeni, mutta kun luoja ei heittänyt tuota lukupäätä niin paljoa, niin alan koulutuksiin on todella vaikea ollut päästä Cry vaikka olen kuntoutusavustajaksi asti päässyt ja tarkoitus olisi syksyllä päästä opiskelemaan lisää Wink eli edistyn pikkuhiljaa päämäärääni, turhia hötkyilemäti, sentäs elämänkokemus kenttätyössä on paras saavutukseni, vaikka alan kokemusta ei sinällään ole, mutta monenlaista kohtaloa tullut nähtyä angel
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #10 : 26.02.2006 14:12:55 »

Enpä taida toimia missään ammatissa tällä hetkellä.
Koulutuksena on 'kehotyöskentelyterapeutti'-hoitaja ja -kouluttaja ja sitten näitä muunlaisia hoitoalan juttuja...

Lähinnä olen ollut pitkään kotiäitinä...

Kotiäitinä ollessa on siinä sivussa kaikkea tullut touhuttua. Kaikenmaailman kursseja ja itseopiskelua. Lähinnä kait hoitopuolen ja psykologian puolelta. Vapaaehtoistyön juttuja sun muuta.
Harrastusmielessä 'tutkinut' uskontoja yms...

Haaveena... idiot2, jotain hoito- tai sosiaalialaa...jotain ehkä yksiyispuolen juttuja...
Syksyllä alkaisi koulutus, johon aion hakea. Logo-terapeutiksi sitä kautta saisi koulutuksen ja se täydentäisi hienosti ja sitä kaikkea, mitä minulla nyt on.

Ja johonkin pidemälle tulevaisuuteen ajatellen...ulkomaille...jotain siellä..., mutta se on jo sitten niin kaukana tulevaisuudessa, että on vasta 'hieneinä' merkkeinä jossain 'eetteerissä' vasta.. Grin

Jos tuo koulutukseni toteutuu, tulee myös muutto aivan toiselle paikkakunnalle..Tosin tuon koulutksen voisi läpikäydä täältäkin, koska on monimuotokolutusta, mutta...olisipa joku syy vaihtaa maisemaa, ettei jumitu näille sijoilleen...
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #11 : 26.02.2006 14:28:37 »

...Omalla skorpioni-, pluto- ja kasihuonepainotuksella opiskelen psykologiksi.

No nyt päästiin asiaan *Angel* ja nikki!

neptunus  aspect_con askendentti  skorpioni, kuu 8.s huone  kaksoset
 pluto aspect_con keskitaivas neitsyt
 pluto aspect_opp chiron
 pluto aspect_sex askendentti

Neptunuksella aspektit lähes kaikkiin persoonallisiin planeettoihin. Arvatkaa vaan kiinnostaako KAIKKI psyykkinen materiaali. Olen opiskellut vaihtoehtoisia terapiamuotoja ja luonnonmukaista terveydenhoitoa. Vielä en ole kuitenkaan alalle lähtenyt, vaan toiminut mm. käsityöläisyrittäjänä ja toimistohommissa.

Suurin kiinnostuksen kohteeni on shamanismi. Ja kaikki improvisoitu /intuituiivinen toiminta, myös taide. Sanat vievät liikaa harhaan. Saapi nähdä, mihin polku vielä johtaa.. Wink
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Marion
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #12 : 26.02.2006 16:09:31 »

Onko horoskooppi merkillä merkitustä ammatinvalinnassa?
Olen kaksonen.  Smiley  Smiley

tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #13 : 26.02.2006 17:27:45 »

SAWOTAR
ystäväni on juuri perustamassa yksityistä palvelutaloa kainuuseen,
juuri noille vähäosaisille päämääränä kuntouttaa heidät taas yhteiskuntakelpoisiksi,keittäjä heillä jo on kiikarissa muttei muuta henkilökuntaa,
onko haaveesi kaukana tulevaisuudessa ja oletko valmis muuttamaan sen perässä?

MI-OLEA
ihan mielenkiinnosta kysyisin oletko tehnyt auringonpaluukarttaa ja onko siellä pluto 4 huoneessa?
itelläni ensi vuonna ,ja luulisin  että lähtö mieron tielle on edessä, kun talokin,jossa vuokralla nyt asumme ,on myynnissä
eli se on pakollinen kuvio ,voihan sulla siellä 4:ssa olla muutakin

PLUTO
kyllä se nyt on vaan niin että 10 huoneen URAPUTKI jatkuu julkisen vallan alueella valtiovarainministeriksi,turha se on mitään huuhaa hommaa haahuilla,
ja saturnuksen neliöitä vastaan taistella ENNENKUIN olet tiedostanut oppositiot kartallasi...
eikun oikeesti
onko sulla 4 ja 5 huoneissa ketä vieraisilla,toteutatko tällä hetkellä sisäistä lastasi luovasti edes omaksi iloksi,grafiikka vois olla sun ala tai pointtillismi:
yksityiskohdista kokonaisuudeksi
perehdy(..yksityiskohtiin sinun karttasi eväät sinut kuitenkin vie,teit mitä hyvänsä-välihuom.) ihmisen kivennäis- ja hivenainetasapainoon ja hoida meidät kuntoon luonnonyrttilääkinnällä
missä on vestasi,vihkimys tälle alalle?
eikös laskusolmu ole sitä vanhaa karmaa ,saturnus-tyyppinen piste ja yläsolmu mars-jupiter voittoinen,sinulla taitaa olla oikeestikin konjuktiossa  noihin tuo elämäsi päämäärä,yläsolmu
eli hyödynnä kasvilääkinnässä se ikivanha tieto ,mitä olet vanhalla karmalla oppinut ja heivaa ylimääräinen roina olan yli ja toteuta uutta
ehkä mä olen ihan hakoteillä,enhän edes tiedä sun mc-MERKKIÄ
samalla ic merkki on? -onko se rapu-kauris-akseli?
jos et ammattia vaihda vaan saamme sinusta uuden valtiovarainministerin niin toteuta tuota luovuutta jotenkin siellä ic:ssä,se on oikeesti tärkeetä että pysyt balanssissa

ANGEL
 neptunus aspect_con venus aspect_con merkurius aspect_con aurinko skorpionissa alkaen 11 huoneesta,mielikuvituspää 12 huoneessa
kasihuoneessa:alkaa ravusta,pallas,siirtyy leijonaan  kuunsolmu aspect_con kuu, mars,siirtyy neitsyeeseen  uranus aspect_con ceres vaihtuu huone 9 ja jatkuu neitsyessä  aspect_con pluto aspect_con vesta aspect_con juno
 uranus aspect_con pluto  aspect_opp  jupiter aspect_con chiron kaloissa 2 huoneessa
ja saturnus myös 2 huoneessa vesimiehessä
että aikamoisia voimakasoja on evääksi annettu
siksi ehkä fyysinen työkin,purkaa edes vähän kuormitusta
annoit toisenkin ahaa-elämyksen kun lähdin tutkailemaan tuota uranusta..
uranus läpivalaisee kasissa piilotajuisen symbolikielen ja neptunusmerkurius osaa pukea sen sanoiksi
olen sininen rytminen yö,teen vaikken tiedä miksi teen
lilith on mc:llä,musta kuu näyttäytyy minulle
eikö tuo ole selvää pässinlihaa että unientulkitsijaksi minun ruveta täytyisi!!!
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #14 : 26.02.2006 17:44:16 »

MI-OLEA
ihan mielenkiinnosta kysyisin oletko tehnyt auringonpaluukarttaa ja onko siellä pluto 4 huoneessa?
itelläni ensi vuonna ,ja luulisin  että lähtö mieron tielle on edessä, kun talokin,jossa vuokralla nyt asumme ,on myynnissä
eli se on pakollinen kuvio ,voihan sulla siellä 4:ssa olla muutakin

En ole tehnyt auringonpaluu karttaa, en edes tiedä mitä se tarkoittaa  Embarrassed ... minulla on vain tuolla omassa astrossa tuo sisäinen soturi, vuosihoroskooppi /mutta vain enää maaliskuun puoliväliin.) ja parisuhdeanalyysi ja täällä kotona kansissa luonneanalyysi...näkyykö se niistä??

Syntymäkartastani olen vähäisillä astrologisilla tiedoillani ymmärtänyt niin, että 4.huone ammottaa minulla tyhjänä..mutta on siinä  kaksoset kohdalla...
Olen hiukan 'tumpelo' näissä astrologisissa jutuissa vielä.. Undecided ...
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  

Siirry: