SAWOTAR
ystäväni on juuri perustamassa yksityistä palvelutaloa kainuuseen,
juuri noille vähäosaisille päämääränä kuntouttaa heidät taas yhteiskuntakelpoisiksi,keittäjä heillä jo on kiikarissa muttei muuta henkilökuntaa,
onko haaveesi kaukana tulevaisuudessa ja oletko valmis muuttamaan sen perässä?
MI-OLEA
ihan mielenkiinnosta kysyisin oletko tehnyt auringonpaluukarttaa ja onko siellä pluto 4 huoneessa?
itelläni ensi vuonna ,ja luulisin että lähtö mieron tielle on edessä, kun talokin,jossa vuokralla nyt asumme ,on myynnissä
eli se on pakollinen kuvio ,voihan sulla siellä 4:ssa olla muutakin
PLUTO
kyllä se nyt on vaan niin että 10 huoneen URAPUTKI jatkuu julkisen vallan alueella valtiovarainministeriksi,turha se on mitään huuhaa hommaa haahuilla,
ja saturnuksen neliöitä vastaan taistella ENNENKUIN olet tiedostanut oppositiot kartallasi...
eikun oikeesti
onko sulla 4 ja 5 huoneissa ketä vieraisilla,toteutatko tällä hetkellä sisäistä lastasi luovasti edes omaksi iloksi,grafiikka vois olla sun ala tai pointtillismi:
yksityiskohdista kokonaisuudeksi
perehdy(..yksityiskohtiin sinun karttasi eväät sinut kuitenkin vie,teit mitä hyvänsä-välihuom.) ihmisen kivennäis- ja hivenainetasapainoon ja hoida meidät kuntoon luonnonyrttilääkinnällä
missä on vestasi,vihkimys tälle alalle?
eikös laskusolmu ole sitä vanhaa karmaa ,saturnus-tyyppinen piste ja yläsolmu mars-jupiter voittoinen,sinulla taitaa olla oikeestikin konjuktiossa noihin tuo elämäsi päämäärä,yläsolmu
eli hyödynnä kasvilääkinnässä se ikivanha tieto ,mitä olet vanhalla karmalla oppinut ja heivaa ylimääräinen roina olan yli ja toteuta uutta
ehkä mä olen ihan hakoteillä,enhän edes tiedä sun mc-MERKKIÄ
samalla ic merkki on? -onko se rapu-kauris-akseli?
jos et ammattia vaihda vaan saamme sinusta uuden valtiovarainministerin niin toteuta tuota luovuutta jotenkin siellä ic:ssä,se on oikeesti tärkeetä että pysyt balanssissa
ANGEL
skorpionissa alkaen 11 huoneesta,mielikuvituspää 12 huoneessa
kasihuoneessa:alkaa ravusta,pallas,siirtyy leijonaan
,
,siirtyy neitsyeeseen
vaihtuu huone 9 ja jatkuu neitsyessä
kaloissa 2 huoneessa
ja saturnus myös 2 huoneessa vesimiehessä
että aikamoisia voimakasoja on evääksi annettu
siksi ehkä fyysinen työkin,purkaa edes vähän kuormitusta
annoit toisenkin ahaa-elämyksen kun lähdin tutkailemaan tuota uranusta..
uranus läpivalaisee kasissa piilotajuisen symbolikielen ja neptunusmerkurius osaa pukea sen sanoiksi
olen sininen rytminen yö,teen vaikken tiedä miksi teen
lilith on mc:llä,musta kuu näyttäytyy minulle
eikö tuo ole selvää pässinlihaa että unientulkitsijaksi minun ruveta täytyisi!!!