Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Missä ammatissa toimit?  (Luettu 52656 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 26.02.2006 17:51:25 »

mi-olea
kai se kaksonenkin riittää ajamaan uudelle pihamaalle vaihtelunhaluisena otuksena,uudet leikkikentät siis kutsuvat..
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #16 : 26.02.2006 18:00:34 »

Kurkkasinpa oikein taas tuolta omasta astrostani, niin kyllä tässä nyt on menossa rypäs kaikenlaista muutoksille 'tukevaa' kuviota, ainakin niin itse sen tulkitsen...

Pluto yhtymä Nousumerkki (huh, päättymässä kyllä juuri)
Uranus kolmio Mars
Mars kolmio Aurinko
Neptunus sekstiili Saturnus
Chiron kolmio Jupiter
Merkurius yhtymä Kuu
Saturnus sekstiili Jupiter
Mars kolmio Jupiter
Mars kolmio Uranus
Venus kolmio Pluto

Tässä siis nämä 'vaikuttavimman' oloiset kuviot, jotka minulla nyt menossa ennen kesää...
Jotenkin noiden tulkinnoista voisin kuvitella, että jotain muutosta olisi mahdollisuus saada aikaan.. Cheesy
Kolmioita kovasti.... idiot2
tallennettu
Buf~
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17 : 26.02.2006 18:36:18 »

Olen ammatiltani toimistoduunari. Elämän nurja puoli ja siniset valot rupesivat vetämään puoleensa  coolsmiley Olen vaihtamassa ammattia hoitoalalle.
Psykologia kiinnostaa myös.
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
pluto
Kanta-astroilija

...miau...

Profiili
« Vastaus #18 : 26.02.2006 18:52:02 »

onko sulla 4 ja 5 huoneissa ketä vieraisilla,toteutatko tällä hetkellä sisäistä lastasi luovasti edes omaksi iloksi,grafiikka vois olla sun ala tai pointtillismi:
yksityiskohdista kokonaisuudeksi
Aika hiljasta pitelee, nelkussa asustelee Kuu, joka tekee oppositiota sille samperin Saturnukselle ja Pallas. Vitosessa taas on Lilithiä lukuun ottamatta aivan autiota.
Olen muuten joskus tehnyt tietokonegrafiikkaa työkseni, mutta se, kuten kirjoittaminenkin, menetti hohtonsa, kun en ollutkaan niin täydellisen hyvä siinä, kun olisin halunnut. On vähän tuota pilkunn... viilaajan vikaa. Wink

Lainaus
missä on vestasi,vihkimys tälle alalle?
vesta skorpioni , majailee kolmoshuoneessa, että oppimisen mahdollisuuksia voisi olla ilmassa... vai...
Sieltä se tekee kolmiota - YLLÄRIYLLÄRI - Saturnukselle ja sekstiiliä Venukselle

Lainaus
eikös laskusolmu ole sitä vanhaa karmaa ,saturnus-tyyppinen piste ja yläsolmu mars-jupiter voittoinen,sinulla taitaa olla oikeestikin konjuktiossa  noihin tuo elämäsi päämäärä,yläsolmu
eli hyödynnä kasvilääkinnässä se ikivanha tieto ,mitä olet vanhalla karmalla oppinut ja heivaa ylimääräinen roina olan yli ja toteuta uutta
ehkä mä olen ihan hakoteillä,enhän edes tiedä sun mc-MERKKIÄ
samalla ic merkki on? -onko se rapu-kauris-akseli?
kaksonen- jouskari

Jos nyt kuitenkin siltä näyttää, että päädyn valtionvarainministeriksi, niin ei huolta, pidän kyllä huolta, että vaihtoehtohoitoihin budjetoidaan runsain käsin... Grin
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #19 : 26.02.2006 18:53:27 »

mi-olea
nuo 2 ensimmäistä ovat painokkaampia koska transiitit tapahtuvat henk.kohtaisille planeetoille
ootko OIKEESTI tiedostanut tuon pluton transiitin painoarvon,
miten totaalisesti se muokkaa sun minä-kuvaa,melkein jätti sinut leijumaan sinne ei minnekään.............!
uranuksen kolmio antaa energiaa,kolmio on mahdollisuus joka pitää hyödyntää,jos jätät tilaisuutesi käyttämättä se muuttuu neliöksi ja sitten onkin pienemmät mahdollisuudet,rautaa on taottava kun se on kuuma,

ja tunne-elämänkin käsittely älyllisesti onnistuu näemmä

ja taas olemme ammatista kaukana...
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #20 : 26.02.2006 19:00:45 »

Olen koulutukseltani kv-liiketoiminnan tradenomi ja teen toimistohommia, en tosin koulutusta vastaavaa. Tuntuu olevan kovin tiukassa oman alan työt Sad Lisäksi pyöritän pientä jm-hommaa, sen verran, että saan sillä omat tuotteet kustannettua, siis "nollakatteella"
Eniten kiinnostaisi yritysviestinnän tms. tehtävät, kirjoittaminen ja sanallinen ilmaisu on "mun juttuja."

Ja kauris olen...
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #21 : 26.02.2006 19:04:00 »

mi-olea
ootko OIKEESTI tiedostanut tuon pluton transiitin painoarvon,
miten totaalisesti se muokkaa sun minä-kuvaa,melkein jätti sinut leijumaan sinne ei minnekään.............!

ja tunne-elämänkin käsittely älyllisesti onnistuu näemmä
ja taas olemme ammatista kaukana...

Tjaa'a, en tiedä olenko ihan oikeesti tiedostanut tuon pluton transiitin painoarvon....varsinkin kun se on vasta hiipumaisillaan ja tuntuu, että voin sen vasta tiedostaa, kun katson vaikka vuoden päästä taaksepäin.... :Smiley Uskoisin, että se silloin 'tuntuu ja näkyy' paremmin...vaikutkset kyllä olen kokenut ja kierinyt 'tuskissani' ja vähän muissakin muuttavissa tunnelmissa....
Jotenkin koen, että tuo kuvio (ketjun aiheessa siis pysyen) myös tuota ammatillista kuviotani tukee ja valmistelee ja luo pohjaa sille  idiot2 ...
Olen ikäänkuin kääntänyt sisälmykset ulos...ööh...olipas 'karskisti' ilmaistu...tuntuu kuin olin tähän asti ollut väärinpäin käännetty sukka, joka oli liimautunut melkein niin myttyynsä ja nyt tuon pluton transiitin aikana se sukka kääntyi oikein päin .... Cheesy
Ja sen myötä voisin ehkä olla valmis jo johonkin...ellen mene taas siihen...olikos se laskusolmuni 'kuoppa' (?) vaakaan... Wink

Tunne elämänkin käsittely älyllisesti onnistuu?Huh  idiot2
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #22 : 26.02.2006 20:03:09 »

Olen varmaan koko ikäni pähkäillyt mitä isona tekisi ja kaiken maailman pestejä ynnä hanttihommia on vastaan tullutkin. Koulutusta vastaavaa ei löydy edes kiven alta ja olen muutekin miettinyt alan vaihtoa.

NIKKI
ketjua luettuani ymmärsin että osaisit katsella noita soveltuvuuksia joistain aspekteista. Itselläni saturnus kasissa härässä ja tekee sekstiiliä MC:lle Ravuissa. Kaikki "työhuoneet" 2, 6, 10 ovat tyhjyydessään aika sekavia.
Kakkos- ja kolmoshuoneen rajalla  neptunus, sijainti riippuu siitä mitä huonejärjestelmää käyttää.
Kutosessa  chiron  Oinaan merkeissä lähellä DC+ kuu yhtymää oppositiossa  uranus +AC-yhtymään. Kutosessa myös Pallas kalojen merkeissä ja se on väljemmässä oppositiossa Plutoon..
ja jo mainittu kybähuone on typötyhjä. Niinpä en osaa löytää mitään tähtiinkirjoitettua uraa omasta kartastani..

Humaani järjestöala tai vapaa-ajan toimintatyö kiinnostaisi, johtuisiko moinen ajatus noususolmusta Vesimiehessä vitoshuoneen kärjellä?
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #23 : 26.02.2006 21:41:12 »

Hei Ystäväin

Kaupallisen koulutuksen jälkeen olin 3 v toimistotyössä.
- kolmessa vuodessa urani huipulla   Shocked

Uudelleen koulun penkille ja kauneudenhoitolalle   Kiss
- omaa yritystä pyöritin 10 v.
  - hartiat olivat eri mieltä sekä selkä   Cry

angel  Tässä välissä lasten hankkiminen    angel
- lapset olivat vielä pieniä; 3 v ja 4 v.
  kun alkoi kotona oleminen puuduttamaan

Siispä taas koulunpenkille;
 angel  Vaihtoehtoishoito-alan koulutus   angel
- yrittäjänä tässäkin 10 v.
  kodin ja lasten hoidon lomassa
  - keho ja mieli olivat erimieltä
    - olin liian tunnollinen ja tarkka
       buck2  - burn out; henkinen romahdus   buck2
  - en osannut suojata omaa energiaani

crazy2  Nyt neljä vuotta laakereilla "leväten".    crazy2
- ero samassa rytäkässä
- sekä työtilan menetys

Undecided  Nyt sitten kurkistelen uusia tuulia maailmalta   Undecided
- vähän on jo suuntaa tullut
   - harkinnan alla tosin
  - hoitoalaan liittyvää tämäkin, 
     markkinointia, maahantuontia ymv.
    - pyrin löytämään kevyempää työtä ja vaihtelua elämääni   Undecided

Shocked   Kerran yrittäjä, aina yrittäjä.   Shocked

smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Ozzette
Vieras
« Vastaus #24 : 26.02.2006 21:50:26 »

Itselläni 18v. työrupeama takana ja tosiaan tällä hetkellä en missään töissä, omasta tahdostani. Eli sanoin itseni irti nykyisestä työpaikastani postinjakajana. Ihmettelen kyllä nyt suuresti, miksi ylipäätään tuonne menin ? Kun kerran inhoan aikaisia herätyksiä ja pidän valvomisesta... Taisikin olla yksi elämäni suurimpia virheitä.  idiot2 Sitä työtä tein vuodesta 2001 alkaen, jota ennen suoraan YO:ksi valmistuttuani olin toimistotöissä. Täälläkin takana mm. burnout & vatsakatarri... Muista ongelmistani olenkin jo laajemmin kertonut. Mutta nyt vain katselen ja kuulostelen, josko jotakin ilmaantuisi... Mutta ILMAN MINKÄÄNLAISIA PAINEITA !  smitten
« Viimeksi muokattu: 27.02.2006 19:24:00 kirjoittanut Princess of Darkness » tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #25 : 26.02.2006 22:29:46 »

No Synapsi
On hyva etta muitakin kiinnostaa shamanismi, minun aidin puolelta sehan on ollut oikea sukuvika, ilmeiseti verevperinto on ollut voimakas.
Terkkuja Diamond
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #26 : 26.02.2006 23:53:19 »

On hyva etta muitakin kiinnostaa shamanismi, minun aidin puolelta sehan on ollut oikea sukuvika, ilmeiseti verevperinto on ollut voimakas.

Juu, aina on puhutellut mutta nyt tuntuu että kiinnostus senkun kasvaa!

Sama juttu minulla, äidin puolelta sukua löytyy kaikenlaista tähän viittavaa, varmasti verenperintönä kulkee. Joskus pienenä vahvat vaistot ja intuitio vähän pelottikin, kun koki olevansa niin erilainen kuin muut. Mutta nykyisin osaan jo suuresti arvostaa taipumuksiani.

Terkkuja sinulle sinne kauas lämpimään täältä kaukaa pohjoisesta Smiley
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
luminant mermaid
Kohtuuastroilija
**

"Elämästä myöhästyy se, jolla on aina kiire."

Profiili
« Vastaus #27 : 27.02.2006 08:19:16 »

Olen ollut yrittäjänä kohta 20 vuotta sekä viimeiset vuodet talviaikaan tuntiopettajana kansalaisopistoissa. Sitä ennen hoidin kolme lastani, samalla perhepäivähoitajana toimien.  smitten  Ja kun ryhdyin käsityöalan yrittäjäksi, tein töitä kotona, joten ei ollut lastenhoito-ongelmia. Kasvoivat (ehkä myös yrittäjähenkisiksi) ja kasvattivat myös toisiaan ja minä olin aina tavoitettavissa. Illat sitten panostin enemmän työntekoon, kun mieheni tuli kotiin. Paljon on muutoksia työnkuvassani tapahtunut, mutta lähes aina omilla ehdoillani.

Kuvittelen ainakin itse tekeväni omaa unelmatyötäni  Cheesy pukeutumisen, värien, kauneuden ja oman itsetunnon ohjaamisessa. Jotenkin nuo oman karttani selitykset vahvistavat sitä tuntemusta. Nyt tuntuu ja näyttää siltä, että olisi taas tarkistamisen paikka. En paljoakaan ymmärrä näistä tulkinnoista. Ainoastaan sen mitä kirjallisena olen saanut. Tuntuu, että minua päiväkirjan ja sisäisen soturin avulla ohjataan eteenpäin. Hieman kärsimättömänä yritän miettiä ratkaisujeni ajankohtia ja suuntia. Haluaisin syvemmin vielä paneutua värien ja sisäisen itsetuntemuksen maailmaan, kauneushan on katsojan silmissä ja sielu säteilee hyvää oloaan ulospäin. 

idiot2 Mikä lienee elämäntehtäväni ja mikä minusta sitten isona tulee?
smitten Alla karttani tietoja, jos joku haluaisi asiaa minulle valaista  smitten

Aurinko Härkä  8. huone
Kuu Kaksoset 9. huone
Merkurius Oinas 7. huone
Venus Kaksoset 9. huone
Mars Rapu 10. huone
Jupiter Skorpioni 3. huone
Saturnus Kauris 3. huone
Uranus Leijona 10. huone
Neptunus Skorpioni 2. huone
Pluto Neitsyt 11. huone
Chiron Vesimies 5. huone
Ceres Skorpioni 2. huone
Pallas Vaaka 1. huone
Juno Vaaka 1. huone
Vesta Leijona 10. huone
Kuunsolmu Vaaka 1. huone
Vertex Oinas 7. huone

Huoneiden kärjet
Askendentti Vaaka
2. Huone Vaaka
3. Huone Skorpioni
Keskiyö Kauris
5. Huone Vesimies
6. Huone Kalat
Deskendentti Oinas
8. Huone Oinas
9. Huone Härkä
Keskitaivas Rapu
11. Huone Leijona
12. Huone Neitsyt
tallennettu

*nouseva Vaaka
*aurinko Härässä
*kuu Kaksosissa
*merkurius Oinaassa
*venus Kaksosissa
*mars Ravussa
*Punainen Resonoiva Maa
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #28 : 27.02.2006 11:26:29 »

Niinhan se on ilopilleri, etta meidan taytyy myos oppia suojaamaan omaa energiaamme ja kun laksyt on opittu niin paastaan taas vauhdilla eteenpain.
On myos totta, etta kerran yrittaja aina yrittaja, voin sanoa omasta kokemuksesta.
Paljon onnea ja menestysta toivoo Diamond
tallennettu
Cleome
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #29 : 27.02.2006 12:24:54 »

aika paljon sosiaalialan työntekijöitä täällä. mahtaa olla henkisillä ihmisillä kova auttamisen halu. niin on minullakin, mutta tarvitsisin työn, jossa voi käyttää myös fysiikkaa ja tehdä sitä itsenäisesti. pitäisi myös olla älynystyröitä suosivaa. ammatin valinnan kynnyksellä siis olen ja pitäisi miettiä mitä sitä elämällään tekee....
 oikeastaan ongelmani on että tiedän mitä haluan ja haluan kaiken. haluan -tavallaan- jatkaa vanhempien jalan jäljissä. haluan myös oman liikkuma varani, jotta voin kehittää itseäni ja ehkä tehdä jonkin näköistä vaihtoehtohoito-tyyppistä. suurin haaveeni on kirjoittaa.

tässä jotain...en osannut siihen olennaisia poimia, kun en kovin pitkällä ole tässä harrastuksessa ja ne neliöt ja kolmiot ovat täyttä hepreaa. toistaiseksi. mitäköhän sanovat osaavat tällaisesta hiipparista idiot2 2funny

Aurinko    Vesimies     
Kuu       Härkä    
Merkurius    Kauris
Venus         Kalat    
Mars       Kalat    
Jupiter     Kauris    
Saturnus    Skorpioni    
Uranus         Jousimies    
Neptunus     Kauris    
Pluto        Skorpioni    
Chiron     Kaksoset    
Ceres       Härkä